Všechno na****. Hlavně paní po telefonu z prodejny že do dvou hodin by bylo zboží možno vyzvednout na prodejně protože jej mají skladem , čekala jsem 4 hodiny jen skrz nějaký jejich systém objednávání ,boty nachystaný ale co kdyby byly pro někoho jiného .. už nikdy více !
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Snaha prodávajícího.
Po roce nošení odlepená podrážka na botách zn. Salomon. Reklamační technička reklamaci neuznala - cituji "„Rozsah poškození je značný a svědčí o tom, že zboží bylo užíváné i po zjištění defektu“ . Toto tvrzení je naprosto nesmyslné, protože není uživatelsky komfortní chodit v trekových botách, do kterých prosakuje voda - což byl právě důvod důkladného prozkoumání obuvi, zjištění závady, a následovně okamžité reklamace.. Další postup - "nesouhlas s reklamací" má být směřován na ČOI. Ta odkazuje na nutnost zajištění odborného znaleckého posudku pro reklamovaný produkt.
Přístup k reklamaci je důvod, proč Sportissimo nedoporučuji.
dlouhé dodaní zboží na prodejnu, které mělo být skladem. Potom email, že jim zboží přišlo na prodejnu poškozené, takže mám čekat na nové dodání. Zboží placeno předem. Hnus. Již nikdy více !!!!
Že jsem tyto vánoce neutratil na Sportisimo ani korunu.
Reklamace katastrofální
Většina věcí je o dost dražších než jinde, než je zboží k vyzvednutí uteče vám půl života, u jinych prodejců je zboží nejpozději do druhého dne k vyzvednutí, sportisimu tu to trvalo 10dní, navíc je u nich k vyzvednutí jen dva dny, pak máte smůlu, u jiných prodejců na to máte i 14dní. Takže závěrem, předražený, všechno jim trvá ale po vás chtějí aby jste si zboží vyzvedli ve vteřině.
Nefungujici stranky pro rezervaci na prodejne, neochotny personal, naprosto zakaznicky nevstricny system odberu rezervovaneho zbozi na prodejne.
Vyzvedávala jsem si kabát na prodejně, kabát nebyl ani v igelitu, byl předán špinavý, když jsem ho chtěla vrátit a vzít si menší velikost, tak bylo řečeno, že je nošený. Byl pouze vyzkoušený, špinavý nebyl. Jednání na úrovni, pokud slečnu tato práce nebaví, tak ať si jde prosím sednout do fabriky! Naposledy co jsem tam něco zakoupila!
Zboží jsem si objednal na eshopu a zároveň zaplatil. Po dvou dnech mi byl doručen nesmyslný email, že mnou zarezervované zboží není k dispozici na pobočce. Ohradil jsem se proti tomu, že jsem zboží nerezervoval, ale již zakoupil. Poté mi bylo sděleno, že mi vrátí peníze, ale až za 3- 5 dní.
Vraceni peněz na kartu, po 10 dnech stále nic
Všechno. Obejednany rotoped jediný kus a ten byl poškozený, nauctovali si nehorázný poplatek za dodání, 500 Kč, osobní odběr na prodejně není možný. Platba pouze předem. Již týden čekám na vrácení peněz.Já jim peníze poslala v den objednávky je měli na účtu a oni jen teď snad úmyslně zadržují.Už jsem si s nimi vyměnila asi osm e-mailu a stále nic. Nedoporučuji tento e-shop v žádném případě nikomu!! Zvažuji stížnost na ČOI
Toto vyjádření jiného kupujícího kopíruji, abych se nenamáhala s vlastním textem- jelikož mám s tímto obchodem stejné zkušenosti. Již nikdy více !
3 x objednáno(k rezervaci na prodejně), kde má zboží být skladem!..
Oznámení: Dobrý den,
Vaše rezervace na prodejně SPORTISIMO xxx : S1 CENTER byla vytvořena.
Vyčkejte na e-mail a SMS k vyzvednutí zboží.
Za několik hodin a opět po třetí(obvyklá hláška).
Dobrý den,
je nám líto, ale během přípravy Vaší rezervace jsme zjistili, že Vámi rezervované zboží na prodejně není k dispozici.
Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Prostě legrační e-shop, vhodný k úplnému zrušení.
Rychlost doručení
Rychlé předání v obchodě
Úplně všechno, Sportisimo je hrozná firma, objednal jsem si zboží už dvakrát a byla mi zamítnuta velikost, Sportisimo nedoporucuji
Koupil jsem si trekovou obuv a s horší kvalitou jsem se ještě nesetkal.Po 3 měsících se odlepila podrážka a roztrhla vnitřní podšívka boty.Toto jsem chtěl reklamovat a vyjádření mne překvapila. Boty prý promokly a nebyly řádně utaženy. Netušil jsem že když je venku mokro že musím použít jiné boty. To asi každý kdo koupí obuv ve Sportisimu sebou na tůru bere troje boty? Co kdyby se náhodou změnilo počasí. Jo a s neutaženou botou se zajisté krásně chodí.
Koupila jsem si leginy ve sleve za 700kc puv. Cena kolem litru.. po mesici a pul se mi udelalo na jedne nohavici lehce zmolky. Rozhodla jsem se to ihned jit reklamovat, protoze to jde videt. Pri prvni reklamaci mi nedali ani vedet, ze uz je na prodejne k vyzvednuti, ale jeste k tomu byla neuznána z duvodu mechanického poškození. Prosim? ja. Pouzivam, ale obe nohy, neni mozna abych mela poškozenou jen jednu, tak se to poslalo podruhe opet zamítnuto. Uz zde na prodejne nic nekoupim
Absolutně nespolehlivý e-shop, již dvakrát jsem si objednala a vždy nám bylo sděleno, že již nemají velikost, kterou jsem si objednala!!!
Nikomu nedoporučuji :-(
Zboží je druhé jakosti, boty se vám po dvou měsících rozpadnou. Trička nekvalitní materiál . Značkový Vietnamci.
3 x objednáno(k rezervaci na prodejně), kde má zboží být skladem!..
Oznámení: Dobrý den,
Vaše rezervace na prodejně SPORTISIMO xxx : S1 CENTER byla vytvořena.
Vyčkejte na e-mail a SMS k vyzvednutí zboží.
Za několik hodin a opět po třetí(obvyklá hláška).
Dobrý den,
je nám líto, ale během přípravy Vaší rezervace jsme zjistili, že Vámi rezervované zboží na prodejně není k dispozici.
Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Prostě legrační e-shop, vhodný k úplnému zrušení.
Nic, absolutně nezvládnuté. Zboží ve výprodeji není po vloženi do košíku a platbě skladem, zboží skladem na prodejně není skladem, na vrácení peněz ze zrušené objednávky čekám už deset dní.
Všechno, uboze zásobené pobočky v JM kraji, pro pražaky asi dobré, nic skladem i když na webu možný osobní odběr, rádoby výprodeje které oklamavaji zákazníky( slečně zboží které vlastně stojí pořád stejně).
Velký výběr, dobré ceny,
Zboží skladem - vřele doporučuji všem, co se podívají na eshop a vyfiltrují si prodejnu a uvidí zboží stavem, aby si ho nejprve rezervovali a vyčkali na potvrzení. Zvláště u posledních kusů. Velmi často se stane, že tento poslední kus buď je poškozen či nenalezen - ať už z důvodů, že bylo zboží ukradeno, zaměněno s jinou barevnou variantou či poškozeno. Ušetří to nejen váš čas, ale i nervy. Ale dá se to i pochopit, dokud si na to zákazník neudělá rezervaci, zaměstnanci prostě neví, že jim to zboží prostě chybí.
Eshop je pak jiná kategorie. Je to již asi dva, tři roky, co eshop konsoliduje objednávky. Což pro zákazníka je super, že mu to přijde v jednom balíku a ne po třech (kdo objednával v dřívějších dobách, tak ví o čem je řeč), ale tím se taky prodlužuje doba dodání. Pokud si děláte větší objednávku, musíte počítat s tím, že ji samotný eshop či jedna prodejna nemůže pokrýt a tudíž kusy zboží jdou z jiné prodejny
