Způsob řešení reklamace turistické obuvi která se po necelém roce skoro rozpadla
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Velice mě zklamal přístup prodavačky v Olomouci v nákupním centru v Olympii. Potřebovala jsem vyměnit zboží za jinou velikost. Při obsluze nás prodavačka propichovala pohledem, že se vůbec odvažujeme přijít s takovou prosbou. Poté po nás chtěla doplatek, že zboží již není v akci a musíme uhradit částku do plné výše. Když jsem tedy řekla, že si nechám původní zboží, které jsme zakoupili, nereagovala a jen nám oznámila, že nám vrátí peníze na účet.
Jejich přístup k zákazníkům se mi opravdu nelíbí a nemám zájem nadále navštěvovat jejich prodejny.
Rychlost vyřízení a dodací dobu
Kvalita bot.Boty vydrží cca rok.Poslední dobou hrozná kvalita
Boty, které jsem měl na noze dohromady tak 10x se začali trhat na patě, vypadali větrací kolečka a u zimních bot do sněhu očekávám, že když jdu ve sněhu po neodhrabaném chodníku, tak nebudu muset ždímat ponožky.. uff už nikdy.
Co tak čtu, tak reklamace asi nebude žádná sranda…
Špatný eshop s hlediska vyřizování objednávek. Nedodržování termínů. Arogantní helpdesk.
Zakoupené boty,druhý den jsem šla reklamovat.Jedna bota na patě blbě šitá,kdy to neskutečně dřelo a nešlo v botách chodit.Arogantni prodavačka,která mě poučovala o tom,že ona by si určitě koupila boty, který ji velikostně sedí.po vysvětlování že na délku mi boty jsou řekla,mi stejně reklamaci neuznaji,protože jsem v botách ušla 10m k autu.Ze jsem povinná v botech chodit doma.Tak to ,bych si snad koupila bačkory .Zítra tam mám jít,tak uvidíme s čím vyrukujou.
Zboží objednáno 15.11. a přes několikeré urgence nakonec do vánoc vubec nedorazilo. Na linkách neskutecnej bugr. Jen slibování. Absolutní nekomunikace a nebojím se napsat až lhaní jen aby se vas zbavili. Nekolik mailů, že zboží je vyexpedováno a na cestě k nám. Se Sportisimem jsem skončil a nikomu ho ani po této zkušenosti nedoporučím!!!
Rozhodně nedoporučuji. Před Vánoci přechází na nový logistický systém, z důsledku čehož nestíhají dodat zboží, které potřebuji na Vánoce a místo alespoň omluvy nebo jiné kompenzace vám napíšou ať si počkate. Po x spokojených letech, jsem u tohoto obchodu nakoupila naposledy.
Objednávka 30.11. na prodejnu a do dnešního dne nic. Vlastně email, že do vánoc to možná stihnou a pokud ne tak dostanu slevu.
Teď před Vánoci jsem udělal asi 6 objednávek a vše jsem měl během 30 minut připravené v obchodě k vyzvednutí. Nemohu si na nic ztěžovat, vše bez problémů, rychle a ochotně!
Mrzí mě ty negativní komentáře. Zbytečně kazí pověst firmě, která podle mého funguje dobře.
19.11. objednáno zboží a zaplaceno (u zboží informace o dodání do 2-4 pracovních dnů na vybranou prodejnu);
29.11. první a jediná informace ze strany eshopu o logistických problémech;
12.12. zboží dodáno k vyzvednutí na prodejně;
měl to být hlavní dárek k narozeninám.
Logistické problémy na straně obchodu mohu akceptovat, ale v kombinaci s velmi špatně zvládnutou komunikací nikoliv. Vyzvednutí na prodejně také bez omluvy. Očekávala bych ponožky, 5% slevu na další nákup nebo pořádnou omluvu.
Objednal jsem zboží před více než měsícem. Do dnešního dne přijela pouze polovina. I objednávka z čínského obchodu by přijela dříve.
Boty zakoupené v tomto obchodě se po necelém půl roce prošlapaly a reklamace byla s celou řadou keců včetně doporučení ať se obrátím na soud pokud se mi to nelíbí zamítnutá takže tady už nikdy.
Dříve bych služby obchodu chválila. Nyní mám úplně stejnou zkušenost jako recenzenti přede mnou. Na zboží objednané před 3 týdny čekám dodnes, výmluvy, problémy s logistikou atd. Jedná se o lyže, které potřebuji na zaplacenou vánoční dovolenou, a také o docela dost předem zaplacených peněz. Výsměchem potom je také to, že cca 3 dny po objednání mi přišel dotazník spokojenosti s dodáním zboží...
- sortiment
- ceny
- lze použít jako katalog pro nákupy v jiných obchodech
- termín dodání - doposud jsem neměl problém s nákupy ve Sportisimu, bohužel ale od 26.11. mám objednávku a bez jakékoliv zprávy o jejím stavu, po dotazu bez odpovědi jsem dnes objednávku zrušil a čekám na vrácení peněz
- před příštím nákupem se radši podívám na recenze, jestli se už termíny dodání srovnaly
Nemohu pochválit vůbec nic.
Zboží jsem objednal 21.11. a bylo uvedeno že bude dodáno maximálně do 25.11. dnes je 6.12. zboží ještě nemám a komunikace je taková že se omlouvají problém s logistikou. To zboží jsem nutně potřeboval mít a spoléhal jsem se že mají dost času na dodání.
Již nikdy více.
Nic, vůbec nic. Hrůza
Jednání, výmluvy, nedodání zboží, neschopnost vrátit peníze, nebo poslat sledovací číslo. Katastrofa
Objednávka zaplacená 19.listopadu, zboží stále nedorazilo. Na tom není co chválit. Dětské zimní oblečení a tady už je týden sníh, opravdu paráda.
Rychlost objednávky.
Nejsem škrt, ale k nákupu za 1900 kč ještě platit tašku, když jinak to neodnesu je trochu přeháňka.....
