Nákup sportovní obuvi zn. ADIDAS. Po dvou měsících se objevily díry v látce. Reklamace zamítnuta z důvodu, ze jsem si nevybrala vhodný typ obuvi pro svou nohu. Boty mi perfektne sedí, přesto si za díry mohu samozřejmě sama.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nabízené nové sluneční brýle ve skutečnosti z výstavy a poškrabané. Navrhovaná kompenzace ztraceného času cestou na prodejnu v podobě slevy na jiné brýle byla zamítnuta. osočení z arogantního chování, po upozornění na klamání spotřebitele v podobě neuvedení skutečného stavu nabízené věci.
Nové boty špinavé od krve
Špatná zkušenost s výrobkem.Synovi jsem koupila k vánocům free.koloběžku která nám vydržela necelé dva měsíce bohužel praskla.Výmenou nám byla dána jiná a ta nám vydržela opět necelé dva měsíce a bohužel praskla na tom samém místě jako ta první ale při první výměně nešla na reklamaci a bohužel teď ano a nebyla nám uznána.Už nikdy nekoupím nic takové v této prodejně.
Kousek od bydliště.
Katastrofa tento obchod(Sportisimo Jeseník),máte problém něco vybrat,ať už boty,mikiny,teplákovky,bundy,navíc ty otřesné ceny takových produktů,jestli si zde něco koupíte,tak leda natruc.Jedete za kopec třeba do Šumperku a tam je ulpně jiný sortiment,tady mi připadá,že zde dovážejí zboží co opravdu nikdo nechce.Dokonce i prodavačka ze sousedního obchodu nám dala zapravdu a také členové rodiny.
Velký výběr
Dobré ceny
Možnost vyzkoušení zboží před zaplacením při objednání na prodejnu
Objednala jsem zboží a ještě ani nepřišlo a už mám půlku objednávky vystornovanou, protože je prý zboží poškozené. Samozřejmě to byli poslední kusy v mé velikosti a zboží už se ani nedá sehnat.
Takže pecka, jako, že se něco poškodí chápu, ale co je moc je moc. Už objednávat nic nehodlám, člověk zaplatí poštovné, tak si chce nabrat víc kousků ať se to vyplatí ... no to se mi to tedy vyplatilo....
Obchod,obzvlášť v Chrudimi doporučuji jen pokud si chcete zahrát na pomyslný boxovací pytel prodavaček, které mají špatný den. Nepřijatelné arogantní chování prodavaček se stalo nejednou.
kamenný obchod
Nedoporučuji reklamovat věci. Na prodejně se prodavčky chovají,jako kdyby reklamace platily samy. Nakonec se tváří, že reklamici pošlou. Pak jednoho dne příjde zpráva, že reklamace je v procesu a za hodinu, že je vyřízená a připravená na prodejně...? Řekly mi, že to posílají přepravcem někam na reklamační.. a během hodiny to zvládli prozkoumat a odvézt na prodejnu? Jsou to podvodníci. Ještě se musí hooodně učit, aby mohli konkurovat ostatním obchodům. Je to OSTUDA , tento obchod!
prodejna Tábor: odpuzující chování prodavačky
Jsme členy spousty let, utratili jsme zde již spousty peněz .... Sportisimo s obrovskou slavobránou oznámilo zasílání konečně i přes zásilkovny .... měla jsem objednávku za 3000,- a chtějí po mě poštovné 276,- ??!!! Zboží se nachází na více skladech a proč by se o to staral prodejce, když to může zaplatit zákazník????? Myslela jsem, že si dělají legraci, volala jsem i psala.... Nikdo neodpověděl na email a slečny na telefonu také ne - jedna slovena a další dvě, které nevěděly vůbec nic, kromě toho, že členové neplatí poštovné od 2000,- v košíku...
Takže košík vysypávám a připadám si jak u bláznů.
Při prvním nákupu bot jsem zjistila, že do nich zatéká i když byla u nich v prodejně provedena impregnace.Reklamaci první neuznali, takže se nevzdávam a nepřevzala jsem je.Uvidime dál, pak je na řadě ČOI.Chyba, že jsem si nepřečetla
recenze.
Rychlost poslání eshopu domů
Poslali mi roztrženou bundu, kterou holka potřebuje za týden na LVVK. Žádala jsem o slevu, ale na tu nereagovali, prý mám zboží vrátit či vyměnit, ale výměna na prodejně za stejnou není možná, pač mi ji tam nepřepošlou z jiné prodejny, takže jedině poštou a to taky bych už nemusela mít ani bundu ani vynaložené náklady. Strašné jednání..
Nedoporucuji obchod!
3x jsem dostala stejne poskozene zbozi,opotrebovane,ktere nekdo vratil.
Firma prodava za plnou cenu outletove zbozi,poskozene.
V minulosti boty pro deti se vzdy po nekolika mesicich uplne rozpadly,podrazka.
Velice nekvalitni zbozi.
Koupit nove, ciste,neposkrabane brusle nadlidsky vykon.Zkusila jsem to 3x.
Lidicky,dejte si pozor zda Vase vyrobky za plne ceny nejsou z druhe ruky.
Uz nikdy vice do tohoto obchodu nepujdu.
Sportisimo Praha Pankrác naprostá katastrofa, chtěla jsem zde nakoupit za spoustu tisíc před horami pro sebe i pro své děti a zboží nebylo k prohlédnutí kvůli naprostému nepořádku na prodejně, poprosila jsem tedy o pomoc, zda zboží mají na skladě a slečna byla velmi neochotná, protože jsem ji zrovna vyrušila od pokecu s kolegyní a jen mi řekla, že se v tom krámě nedá udržet pořádek kvůli blbejm lidem a prej si to tam mám najít, tak jsem byla nucena odejít, tohle jsem dlouho nezažila.
dostupnost prodejen
Co se týká reklamace zboží katastrofa. Už několikrát nám odmítli převzít zboží na prodejně v Opavě , že boty jsou údajně mokré a budou u nich plesnivět. Boty byly suché , po druhém odmítnutí jsme boty vysoušeli fenem a při třetím odmítnutí jsme boty sušili u krbu a jestli nám boty odmítnou přijmou po tomto už nikdy ve Sportisimu nenakoupíme.
Koupila jsem boty,značky lord,po necelém měsíci nošení,se totálně odlepily obě podrážky.Určitě nikomu nedoporučuji,kupovat boty.Velké zklamání.
NEPOČÍTEJTE S TÍM, ŽE BY VÁM UZNALI REKLAMACI.
Reklamoval jsem odlepenou podrážku běžecké boty a reklamace mi byla 2x zamítnuta. Pokaždé s jiným odůvodněním, které se nikdy nezakládalo na pravdě. Nejdřív, že jsem prý používal zboží i po zjištění defektu a neuplatnil reklamaci bez odkladu, což není pravda. Podruhé, že jsem prý nenechal obuv řádně vyschnout po každém použití, což také není pravda. Byl jsem upozorněn, že závazné pro Sportisimo je pouze rozhodnutí soudu nebo se mám obrátit na ČOI.
Díky za radu. UŽ SI VE SPORITSIMU BOTY NIKDY NEKOUPÍM A NEDOPORUČUJI TO NIKOMU JINÉMU.
Zbozi bylo hledano personalem po spinavych krabicich. Jen par kousku bylo zabaleno alespon v sacku, jinak vse v te spine obnazeno a vrcholem vseho bylo udani prodejce, ze "jestli chci, tak si na pokladne muzu koupit tasku". Takze k nakupu ponozek za 1000 Kc, zakaznik nedostane ani baleni a zbozi si "sype" do kabelky. Evokujete velmi spatnym dojmem. Totez objednavka online - proc ja mam platit za vasi spatnou logistiku? 2 veci z objednavky zaslete postou za asi 80 kc, pro dalsi si musim jit na prodejnu za nejakych 30 kc, a to jeste pokud mam stesti, ze to zrovna na tu prodejnu dorucite. Myslite si, ze kupce zajima vas problem nemoznosti dopravit zbozi v celku a jeste zbytecne platit za x doprav? Gratuluji, takhle se prichazi o zakazniky.
Totálně se zkazili. Naprostá arogance k zákazníkovi. Objednal jsem si v e-shopu outdoor kalhohty, které deklarovali, že jsou skladem a můžu si je vyzvednout. Následně mi napsali, že nic skladem nemají, že objednávku ruší.A tím to jako končí? No určitě ještě z mé strany nikoliv, proberte se tam, Váš zákazník by měl být Váš pan. Nebo u Vás to už neplatí?
Objednala jsem si zboží přes eshop, zaplatila online kartou. Následně mi přišel email, že zboží je poškozeno, a proto vrátí platbu do 3-5 pracovních dní. Ani 6 pracovní den platba není na účtu. Prý zaslali platbu jiným způsobem ( nechápu, když bylo placeno online kartou) a pokusí se chybu napravit!!!
