Logo obchodu Sportisimo

Sportisimo

270 hodnocení

23 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jan Honzejkpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

velký výběr

opět velký výběr, ale zpravidla nekvalitního zboží, proto je Sportisimo tak otrlé při řešení reklamací; i zjevná výrobní vada výrobku je posuzována experty v centrále a vás vždy donutí se kvůli reklamaci dostavit 2x - účel je zjevný - dostat vás mezi regály a osejlovat; Sportisimu se již nyní vyhýbáme, jsou lepší místa, kde nechat peníze

Renáta Zajíčkovápřed 8 měsíci
Doporučuji obchod

Dobrý den, ráda bych poděkovala paní Miroslavě Sojakové z prodejny Sportisimo Příbram. Paní je vždy velice ochotná, milá a hned ví, co přesně potřebujeme. Nakupuji zde pravidelně, vždy odcházím spokojená. Sama vybírám zboží dlouho, když poprosím paní Sojakovou do pár minut máme perfektně vybráno. Obchod doporučuji

Markéta Janickápřed 8 měsíci
Doporučuji obchod

Do Sportisimo už nikdy. Myslím v České Lípě. Nepříjemné prodavačky a hlavně paní vedoucí. A problémy s reklamací

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dříve jsem nakupoval v tomto sportovním obchodě celkem pravidelně, dnes už jsou daleko specializovanější internetové obchody s širší a kvalitnější nabídkou a slevami. Nicméně občas se zde stále objeví pěkné, kvalitní vybavení či oblečení za dobrou cenu.

Co v dnešní době naprosto nechápu, je logistika tohoto řetězce prodejen a to, že nejsou schopni přesunout v rámci republiky zboží z prodejny na prodejnu. Pokud se někde nachází poslední kus se zajímavou cenou, musíte si ho vyzvednout jen v daném městě. Tohle mě naprosto odrazuje a je to jeden z hlavních důvodů, proč ve Sportisimu nakupuji už jen velmi výjimečně.

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Velký výběr Pěkné věci Občas dobré slevy Mají i atypické velikosti

Při objednávce online zboží nebylo na jednom skladu, takže jsem musel platit 2x poštovné

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

skvělé ceny, dostupnost, dobře napsané informace, lidi jsou líní číst.. Dále bych chtěla poděkovat pracovníkům, na druhé straně požadavku, přiddání zboží do objednávky a jeho doplacení k již zaplacené objednávce, konkurence rychlosti světla, velmi mile mě to mile překvapilo,...děkuji. ALE...........

....ale, co mě doopravdy během objedávky nas....alo, je to, že sakra (už budu trochu mín sporostá) proč mi lidi jiní zákazníci mužou vzít věc z košíku,, může být klidně poslední, ale jak je to technicky možné berete zboží z košíku, běžně lidem na plochách obchodu? kvuli tomu že není zaplacené? Vás by to neštvalo? Nemůžu mít aspon těch 10-15 min v rezervaci v mém virtuálním košíku na nákup, než k tomu vyberu boty a tričlko? Ji poněkolikáte se mi to stalo - nyní jsem přišla o fakt pěknou dětskou souparvu, tak s tímhle se jdete vycpat, at to laskavě programátoři nebo správci Vašeho webu udělají trochu lépe a hlavně spravedlivě, . já nejsem zvědavá na to, aby mi někdo v 5ti minutách sebral něco z košíku, když si to chci koupit, proč dostane přednost člověk, který to zaplatí první... to si děláte srandu., že? Tak jo, já od dnešního dne pujdu do Sportissima a i když to bude paní držet v ruce nebo to bude mít v reálném košíku a bude tp pooslední kus bot v čísle a ty boty se mi fakt budou líbit , tak jí je prostě z toho košíku vezmu až se bude koukat ještě po třičku a sportovním kalhotám k nim a pujdu si je v poklidu hned zaplatit k pokladně,, no co nemá je zaplacené, tak můžu, ne? Slušné, že? Pokud to má někdo v košíku, předpokádejte snad , že to chce člověk koupit!!!! a vytvořte na vložené věci v košíku například 15 minutovou rezervaci, to nikoho nezabije, a rovnou pokud si to člověk dá do košíku a je to poslední kus, tak at to zmizí i v nabídce například ve velikostech u daného výroblku...nebo to je problém pánové programátoři? Uff tohle je jedna z věcí, která mě totálně už bohužel poněkolíkáte rozhodila, že jsem měla sto chutíé vyházet všechny věci z košíku, bylo to hloupých 5 minut...No tak jsem koupila o 200Kč dražší, ale není to prostě fér... doufám, že mi někdo v tomhle rozumí....

Michel 120201před 8 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Vždy nákupy v pořádku, ale teď Před týdnem jsem si objednala zboží, zaplatila na účet a stále u objednávky nezaplaceno, kdybych sama nenapsala, tak mi nedají ani vědět, že je problém s platební bránou, platba se i po týdnu stále prověřuje a mé peníze jsou bůh ví kde

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

klimatizovanou prodejnu

Koupil jsem pro vnuka k narozeninám freestylovou koloběžku Arcore. Od výroby byly povelené řídítka v těle koloběžky . Po neustálém a bezvýsledném utahování jsem nakonec koloběžku reklamoval na prodejně Sportisimo v Havířově. Koloběžku odeslali na opravu. Po 25 dnech přišla SMS zpráva, že oprava koloběžky je hotová a můžu si ji vyzvednout. Vnuk se těšil, že si dárek konečně užije. Po převzetí na prodejně jsem s údivem zjistil, že reklamovaná vada není opravená a řídítka se viklají stejně jako před reklamací. Toto jsem sdělil prodavači, který potvrdil zjištěnou vadu. Poté po nějaké společné poradě s ostatním personálem mi bylo sděleno, že koloběžku odešlou opět na revizi a následnou opravu. Žádal jsem výměnu koloběžky za jinou nebo vrácení peněz. Toto bylo striktně zamítnuto. Ptám se - co tedy 25 dní dělal "odborník mechanik" s koloběžkou, když přišla ve stejném stavu a musí se na ní kouknou opětovně. Kolikrát se musí podívat odborník na vadnou koloběžku aby zjistil, že je vadná, když není schopen ji opravit? Závěrem - již nikdy SPORTISIMO.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Donedávna solidní internetový obchod, který umožňoval dopravu zdarma při objednávce nad 2 tísíce. Chtěla jsem objednat opět velkou objednávku před začátkem školního roku a jaké překvapení. Rozdělili objednávku na více balíčků a u každého chtějí zaplatit poštovné. Nebo si jednotlivé balíčky mohu vyzvednou zdarma v Blansku, v Karlových Varech a v českých Budějovicích. To jako fakt? To nejste ani schopni přeposlat to na jednu prodejnu k vyzvednutí zdarma, když už tam člověk nechá 3 tisíce? Tady už neobjednám.

grmipřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Absolutní NEpřístup k zákazníkovi - nekomunikují! Po přihlášení jsem ve svých objednávkách jsem objevil objednané zboží, které jsem nikdy neobjednal (Nákup č. CZS090010007613 Datum: 29. 07. 2023 Prodejna: Jablonec nad Nisou - Vendo park Celkem vč. DPH: 379 Kč)! Vše ohledně nákupu je uvedeno i na mé zákaznické kartě - kartu jsem nikomu nepůjčoval! Co tedy na to GDPR ??? A od Sportisima mi přišla žádost o hodnocení tohoto nákupu. Ani po několika odeslaných a potvrzených emailech se žádostí o vysvětlení nepřišla žádná odpověď. Takže pět hvězd, ale MÍNUS.

Petr Hurčalapřed 9 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Žádné

V Ostravě tomu říkáme (podělávač) státem uznané zlodějství. Kupoval jsem brýle Polarizační za 700kc. Vyjdu z obchodů směrem k autu a nasadím si je. Zjistil jsem že polarizační nebyly. Ihned jsem je šel vrátit. Bohužel nelze, protože už jsem na brýlích neměl štítek. Snad je taky někdo bude ve skladech dobře podělavat.Chamrať nenažraná

Veronika Matějovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Po 13 dnech objednávky, psaní mailu a urgováni o zboží mi odepsali ať si to objednam znova. Nekorektní jednání

Ludmila Kořánovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jako vybrala bych si, ale...

Do košíku jsem si vložila 3 trička ve slevě, měla jsem radost a k mému překvapení po mně chtěli zaplatit poštovné 3krát!!! Copa já můžu za to, že nemají vše na jednom skladě?? Tak jsem si zase trička z košíku vyházela a poohlídnu se jinde. Jsem zklamaná. Ve Sportisimu jsem si ráda objednávala a poměrně často, ale nebudu dotovat ČP.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

Outdoorové boty se po půl roce minimálního užívání na patě uvnitř prodřely. Obuv jsem využíval pouze k cestování vozem do práce, ne k turistickým cestám. Cituji závěr reklamace: je nutné dbát na to, aby zvolený typ, číslo a tvar přesně odpovídal Vašim potřebám. Noha musí být pevně fixována, aby nedocházelo k pohybu nohy v botě....., nedostatečnou fixací došlo k prodření vnitřních podšívek......, příčinou vzniku defektu je mechanický oděr. Reklamace se zamítá. TEĎ UŽ VÍM ŽE PEVNĚ FIXOVANOU NOHU BUDU MÍT JEN V LYŽÁKÁCH NEBO V SÁDŘE. ALE VE SPORTISIMU SI TO ROZHODNĚ NEPOŘÍDÍM.

Daniel Rathouspřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednane zbozi neni v zadnem centralnim skladu, ale visi nekde v obchode. Takze veci v kosiku eshopu jsou posilany z kazdeho obchodu zvlast, ale i za postovne pokazde solo. Proto se muze snadno stat, ze postovne prevysi hodnotu zbozi i kdyz je ho plny kosik. Navic ne vsechny baliky dorazi vcas, nektere vubec. S takovym marktingovym premyslenim, at se jdou zahrabat!

jolana llipkapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Skvela nabidka pro cleny klubu.Zásilka za 1000kc rozdělena do 6 zásilek s poštovným 500kc nebo vyzvednutí na 6 různých obchodech po celé ČR. Wtf!

GPpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Tak už jsem v klubu (nespokojených). Před časem jsem objednal bundu, velikost skoro na hraně, tak se ještě dá používat. Dnes ale mi přišlo triko, které mi je malé (bylo XL, ale odpovídá tak M-S). Nedal jsem přes paži a na zapnutí mi 10 cm chybí. Na prodejně mi řekli, že to nemusí odpovídat. Jak tedy kontrolují výrobu? Co prohlášení o shodě? Nejvíc mne štve, že jsem musel zbytečně chodit do prodejny a ještě jsem přišel o poštovné. Vrátí totiž jen cenu za zboží. Takže na eshopu už nikdy.

Lucie Gebrlovapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednane zbozi a zbozi nikde..ted se tu dohadujeme sms..zadala jsem o vraceni penez tak musim dal cekat pokud se dockam az se jim boty vrati ani nevi kde je maji.neplatit nic predem jsou to zlodeji

Jan Kačanipřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zakaznicka podpora mínusova, arogantní prodejci v kamenné prodejně a pokud můžu komukoliv poradit, sportisimo rozhodně ne.

Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vidíte na stránce zboží, objednáte a za chvili Vám přijde email, že zboží není k dispozici, nebo je poškozené. Z dvaceti objednávek Vám pošlou 10x email, ze zboží není. Proč ho tedy dávají na internet? Pořád Vám opakuji, že se může stát, že zboží neni k dispozici a nebo, že je poškozené. Ale podstatu Vám stejně nevysvětlí...proč dávají zboží na internet, když vlastně okamžitě píšou, že neni. Opravdu nechápu. Absolutně NEDOPORUČUJI!

Platba

Dobírka

Výdejní místa

Zásilkovna

Kontaktní údaje

Kategorie