Zboží skladem vlastně skladem není. Zákaznický servis nic neví.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží v akci objednáno,zaplaceno po té příšlo že není skladem.
Buď bordel,nebo klamavá reklama,každopádně jen ztráta času.
Objednal jsem si zimní tretry na kolo, přišlo mi potvrzení objednávky a výzva k zaplacení. Zboží jsem zaplatil a čekal. U zboží bylo uvedeno expedujeme do 48 hodin. Po třech dnech jsem dostal zprávu, že zboží nemají. Sice jsem dostal nakonec peníze zpět, ale dovolenou na kole jsem musel z tohoto důvodu zrušit. Dle mého názoru se jedná o podvod a porušení zákona, když požadují platbu za zboží, které nemají. Sportisimo už nikdy více.
Objednala jsem si sluneční brýle, doprava poštou. Čekala jsem několik dní, než objednávka dorazí - obchodu celkem trvalo než zboží vyexpedoval. Když mi konečně přišel balíček, s hrůzou jsem zjistila, že brýle jsou pouze vhozeny do sáčku s logem Sportisimo. Žádná bublinková fólie, žádný obal, ani označení "křehké".. prostě NIC. Po rozbalení jsem se skutečně divila, že brýle nejsou prasklé. Nicméně skla jsou poškrábaná a barva z plastu se také slupuje. Za ty prachy opravdu bezva. Budu vracet a Sportisimo už NIKDY VÍC...NEVER MORE
Přístup zaměstnanců obchodu.Pokud je 5 prodavačů v prázdném obchodu a je jim zatěžko alespoň se pokusit najít objednávku tak to je opravdu neskutečné. :-/ A výmluva na nový systém rezervací ve kterém se špatně hledá mne jako zákazníka opravdu nezajímá.
Sportisimo Čestlice nikdy více !!!
Není co chválit, možná jen celkem zajímavou cenu.
Zboží nedorazilo, přitom bylo zaplaceno předem 24.7. a ani za týden se nikdo neobtěžoval informovat, že dojde ke zpoždění z důvodů poškození zásilky. Kdybych nevolal, nic se nedozvím. Paní na infolince byla neochotná, žádná omluva, jenom stroze o tom, že to přijde o týden později.
Přístup jak z 90.let. Myslím že je hromada lepších e-shopů, takže Sportisimo doporučit nemůžu.
Strašný. Prodejna v Edenu. Zamítli reklamaci s tim, že mam špatnou účtenku, ale takovou mi prostě dali a jinou nemam. Jsem mírně rozhořčen.
velká vstřícnost a ochota prodavače na provozovně v Plzni,park Berounka
Vrácení peněz za nevyhovující zboží
Asi úplně všechno...ale od začátku. Objednané zboží rozděleno do 3 zásilek...kdo to má všechno přebírat, že? No co se dá dělat....zásilka č.1 - jedno z triček zasláno úplně jiné než jem objednala. No to už je trochu problém...volám infolinku...velice se omlouváme bla bla...2. zásilka...po otevření krabice se sandály se nestačím divit, jedna z bot měla naprosto viditelně roztržený šev a utrženou přesku, tak to už mě poměrně nadzvedává ze židle...paní na nfolince se opět velice omlouvá. Boty mi zasílají nové. 3. zásilka je sice správně, bohužel nesedí velikost...jedeme do Náchodské prodejny, měly by mít většinu skladem....bohužel nemají, a navíc kraťasy, které mají, jsou v zadní části zatržené a paní prodavačka je opravdu velmi neochotná...prý si máme vybrat něco jiného. Dnes vše završila pošta, která se neobtěžovala zavolat, že mi veze zásilku s výše uvedenými botami. Tímto bych asi uzavřela nákupy na sportissimu a jako mnoho přede mnou říkám - tento obchod nikdy více!!!!!!
levné věci
Absolutní neochota obsloužit zákazníka na chomutovské prodejně.
Ve Sportisimu mám právě sportovní obuv k reklamaci, silniční boty Asics, děljí se díry na svršku. Přístup prodavaček to je katastrofa, neochota, prakticky je obtěžujete a jednají s Vámi jak s malým fakanem. Oproti tomu reklamace v outletu Asics, to je nebe a dudy, naprostá profesionalita a vtřícnost a k tomu boty okamžitě vyměněné (pro změnu krosové) a to dokonce za jiný typ, protože nebudem čekat až se u stejných bot stane to samé. Ve Sportisimu si pěkně počkám do 30 dní, ano na to mají právo,ale na co nemají právo, když já mám nárok na záruku dva roky, aby se prodavačky tvářily jak ....v roští a byly neochotné.
Takže ve Sportisimu jsem nakoupila naposledy, Není to jediný sportovní obchod. A abych nezapomněla ,poté na otázku na běžecké ponožky, jsem byla odkázána na nějaký regál, kde ale byly ponožky na všechny sporty. Opravdu nemám čas se zdržovat hledáním běžeckých ponožek, takže.... jsem nakoupila jinde. Prodejna v jednom nejmenovaném nákupním centru v Praze 9.
Při reklamaci obuvy jsme byli odkázání na paní již od pohledu nevábného vzhledu ,která nás s prominutím seřvala za údajné chování se k obuvi . Naší reklamaci samozřejmě vyhověno nebylo . I když už se naší reklamaci rozhodnete z nějákého neznámého důvodu nevyhovět prosím zvažte solidnější jednání se zákazníky :)
1) Velice mě zklamal přístup prodavačky na prodejně v Liberci nad Globusem. Potřebovala jsem pomoci při hledání jednoho konkrétního výrobku, který jsem vzhledem k velké nepřehlednosti nemohla v obchodě najít. Bohužel prodavačky ukázala třemi různými směry, kde bych se mohla pokusit hledat, ale zboží mi nebyla ochotná v obchodě najít. Odešla jsem s nepořízenou, neboť jsem toto zboží sama nenašla. Dle informací jej přitom na prodejně měli.
2) Před časem jsem objednala zboží přes e-shop s tím, že jsem jej pak chtěla na prodejně vrátit, neboť mi nevyhovovalo. Opět problém s vrácením s tím, že jsem si jej neměla objednávat, když jej mají na prodejně. Pokud jej tam vracím, mají tam toho moc a nemají to kam dávat. Takže za mě spíše nespokojenost!
vraceni peněz
Vrácené zboží s vadou se do 1h objevilo v nabídce prodejny,nepochopitelné.Takže někdo další si to asi koupí znovu.
Vzdy zbozi objednáno na prodejnu pokaždé pak napíšou že není nalezeno skladník a prodavačky si to rozeberou . O ničem obchod !!!!!!už nic nakupovat nebudu!!!ani reklamovat protože vás stejně pokaždé pošlou do háje!
zboží objednané přes internet dorazilo v pořádku za 2 dny
Dobrý den moje jméno je Tomáš rád bych se s vámi podelil o svoje zážitky s obchodem SPORTISIMO a jejich chováni se k zákazníkum.
Je dobré zacít tím že reknu že momentálne pracuji už 7 mesícu na Islandu a naskytla se možnost nakoupit nejaké zimní oblecení v cesku protože kamarád co je tu se mnou mel v plánu letet do ceska a protože v cesku jsou ceny oblecení mnohonásobne nizší rozhodl jsem se si na dálku u daného obchodu SPORTISIMO.cz pres jejich eshop koupit dané oblecení, kalhoty, rukavice atd.
Prešel jsem k objednávce zboží v hodnote cca 3000 Kc . Zaplatil ceskou debetní kartou na dálku z Islandu a mel jsem na eshop v poznámce jedinou prosbu která znela následovne :
Osoba která bude zboží prebírat (kamarádova máma) je neskutecne pracovne vytížená a je nutné jí v den dorucení predem zavolat a ona upresní místo dodání. Dekuji.
No o pár dní pozdeji mi na email k mému prekvapení prišly tri pozor ne jedna ale tri potvrzení o expedici... SPORTISIMO se z nejakého duvodu rozhodlo že bude nejlepší mi ten jeden balík co jsem si zaplatil predem bez jediného zeptání rozdelí na tri ruzné balíky a každý pošle z jiné ze svých prodejen absolutne nedbajíc mé prosby co jsem napsal k objednávce že osoba je pracovne nesmírné vytížená tak jim zrejme prišlo ok jí na jeden den zaslat tri ruzné balíky které meli být jeden. (hlavne že už dostali zaplaceno že? Co by se staraly)
Tahle situace se mi myslím celkem pochopitlene nelíbila tak jsem na jejich infolinku napsal email s otázkou jak si takovou vec vubec mohli dovolit bez toho aniž by se me aspon predem zeptali. Dostalo se mi strohé odpovedi že to je moje chyba že jsem si neprecetl jejich obchodní podmínky a že tam mají napsané že mužou zboží zasílat z více prodejen. Ríkal jsme si ok mají to v podmínkách které stejne nikdo nikdy necte ale dá se ríct že to je moje chyba nicméne s prihlédnutím na to co jsem pripsal k objednávce jako prosbu pro ne nemusel být vubec problém poslat si ty veci ze svých obchodu do jednoho a poslat spolu.
Každopádne v tuhle chvíly už jsem byl hodne naštvanej a plne rozhodnutej že v tomto obchode si v živote už nic nekupím a tak nejak pro me tento príbeh skoncil. Ale to jsem se pletl :D...
Oblecení leželo u Mámy mého kamaráda 2 mesíce než konecne 17.12.2017 kamarád letel zpátky na Island a dané oblecení mi konecne vezl sebou hurááá. V ten den jsem prišel z práce a kamarád co byl zrovna na letišti v v Katowicích a chystal se odletat na Island mi napsal na facebook že ma velký problém na letišti pri odbavení protože mu pípají ty zimní rikavice co jsem si koupil u SPORTISIMA pred 2 mesíci. Sranda byla v tom že kvalitní obchod SPORTSIMO.cz jaksi pozapomel sundat magnetický cip proti zlodejum a tím pádem mého kamaráda zadrzeli a podezdrívaly ho že rukavice nekde ukradl. Jen diky tomu že jsem byl zrovna u pc tak jsem mohl obratem zaslat danové doklady o zaplacení a dostat ho z probému ve kterém byl. Nakonec letadlo odletelo s 15 minutovím spozdením aji s mím kamarádem a rukavicemi stále s magnetickým cipem na palube. Tak tady ted sedím rukavice vedle sebe a pemýslim jak z nich ten cip sundat a zaroven si rikam ze to je pekny pribeh o ktery by se chtelo podelit. Jeste tady pridam emailovou reakci od "support" tymu SPORITSIMO.cz skrze jejich email.
From: xxx@atlas.cz
Sent: Sunday, December 17, 2017 5:41 PM
To: 99 E-SHOP SPORTISIMO
ok ted se ke me ty baliky dostaly takze jen tak pro upresnenou jak se mam zbavit tohohle z rukavic jsem si na 100% jistej ze by to tam nemelo byt???!
(v priloze jsme zaslat obrazek rukavic s magnetickym cipem)
odpoved obchodu :
> Od: 99 E-SHOP SPORTISIMO
> Komu: "xxxx@atlas.cz"
> Datum: 17.12.2017 21:09
Dobrý den,
Velice se omlouváme za takto chybne zaslané a zkontrolované zboží.
Bezpecnostní cip Vám odstraní na kterékoliv naší prodejne a nebo mužete zaslat na reklamacní adresu do Rudné u Prahy s vaším požadavkem a žádostí o proplacení poštovného spojeného se zasláním.
Dekujeme
S práním krásného dne,
Lucie Molcanová
Pracovník zákaznického centra| SPORTISIMO s.r.o. | Sportisimo E-shop | WEST GATE PARK RUDNÁ, Za Panskou zahradou 1018/1, 252 19, Rudná u Prahy
Infolinka: 257 199 787 | molcanova@sportisimo.cz | www.sportisimo.cz |
Moje následná odpoved :
From: xxxxxxx@atlas.cz [mailto:xxxxxx@atlas.cz]
Sent: Monday, December 18, 2017 11:42 AM
To: 99 E-SHOP SPORTISIMO
zbozi je momentalne na islandu... KAmose na letisit ktery mi ty rukavice vezl malem zatkli protoze si mysleli ze je ukradl, letadlo kvluli tomu melo 15 minut spozdeni... Tim padem mam delat co?? ocividne nemuzu ty rukavice donest nebo zaslat na vasi prodejnu..
A nasledna odpove jen krasne podtrhuje co je SPORTISIMO zac pokochjte se prosím :
Dobrý den,
Zboží vám bylo doruceno 17.10., kdy jste mel možnost zboží prohlédnout popr. vyrešit situaci.
Doporucuji vám pro príšte, abyste využil k nákupu naší konkurence.
Dekujeme
S práním krásného dne,
Pavla Kostínková
Zákaznické centrum | SPORTISIMO s.r.o. | Sportisimo E-shop | WEST GATE PARK RUDNÁ| Za Panskou zahradou 1018/1|252 19 Rudná u Prahy
Infolinka: 257 199 787 | kostinkova@sportisimo.cz | www.sportisimo.cz |
Tímto bych tento príbeh ukoncil a snad to nekomu pomuže k tomu do tohoto obchodu nikd nevstoupit natoz si tam neco koupit. HODNOCEN9 obchodu?? -50/10.
Tomáš
Ze dvou údajně dostupných produktů nebyl na prodejně v Brně Králově poli ani jeden. Velké zklamání dříve mého oblíbeného sportisima, už tam nakoupit nepůjdu.
Perfektní široký výběr sortimentu , slušné ceny , skvělé výprodeje.
Nakupuji pro sebe , ženu a děti pravidelně , boty , kopačky , oblečení , i vše na tenis atd.
Maximální spokojenost s příjemnou obsluhou Sportissimo v Brně a Žd'áru n.Sázavou.
Reklamace byly dvě a vždy vyřešeny k maximální spokojenosti..výměna zboží za nové a jednou vráceny peníze.
Mohu jen doporučit.
Po 5 dnech od objednávky přišel mail, že se objednávka zpracovává. Po dalších 2 dnech jim píšu kdy mohu zboží očekávat. Přišel tento mail:
Dobrý den,
Velice se omlouváme za zpožděnou expedici.
Bohužel vám s přesností nemůžeme sdělit datum doručení. Máme k dispozici pouze informace, že se objednávka zpracovává.
O expedici zboží Vás budeme informovat emailem.
Děkujeme za pochopení
S přáním krásného dne,
Lucie Molčanová
Po týdnu mi paní Molčanová není schopna sdělit relevantní informaci o objednávce. Myslím, že objednávka se sama nezpracovává, ale zpracovávají ji lidé, takže to chce zvednou telefon a ptát se, což se asi paní Molčanové nechce. Takže po týdnu nemám zboží a nikdo vlastně nic neví.
