Reklamovala jsem boty, paní na prodejně byla milá a ochotná. Reklamace vyřízena na místě. V Prostějově prodejnu doporučuji.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobrý den,
jsem velmi nemile překvapena. Jedny z lyžařských podkolenek jsou viditelně použité i špatně složené / evidentně vyzkoušené/, někdo je vrátil. Obal - papírový pásek ponožek narušen. Firmě jsem zaslala fotodokumentaci. Takže požaduji vrácení pěněz, zboží ráda vrátím. Ale, jelikož je pro mne ze zdravotních důvodů nevyhojící nyní takřka nemožné jít na poštu nebo do výdejního místa, pošlete kurýra do místa bydliště. Celou situaci beru jako podvod a klamání zákazníka. Opravdu se někdo domnívá, že jednomu synovi dám jako dárek originál zabalené ponožky a druhému jasně použité /co takhle plísně apod.?/ Taháte zákazníkům peníze z kapes, parazitujete. To nemíním akceptovat, pokud se slušně nedomluvíme, vím kam se obrátit. Je více možností.
Bohužel jsem si spletla Sportisimo s Bezva sportem, se Sportisimem jsem měla už minule problémy. Bezva sport je prostě bezva.
Vzhledem k povaze zboží (spodní prádlo, ponožky) je požadavek na vrácení peněz nebo výměnu za nové zcela oprávněný!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ochotná prodavačka na prodejně při reklamaci
Kabát Loap Lunara M jsem si vyzkoušela na prodejně osobně, seděl mi akorát. Protože jsem se chtěla ještě podívat, zda ho nekoupím na internetu někde levněji, nákup jsem odložila. Bohužel nikde jinde M v té době neměli, na všech internetových obchodech pouze samá S.
Objednala jsem kabát tedy přímo na Sportisimo. Za 4 dny kabát dorazil, po vyzkoušení doma jsem se do kabátu skoro nedostala a měla jsem ho uplně natěsno. Na cedulce byla sice psaná velikost M, ale cedulka byla viditelně vypáraná a znovu přišitá. Člověk s dobrým zrakem, který umí šít, tak takovou věc pozná. Vyrazila jsem tedy do prodejny a naštěstí stále tu velikost M měli, paní prodavačka byla velmi ochotná a s výměnou nebyl problém. Samozřejmě jsem si to změřila, u M co mi přišlo poštou je pas 42 cm a u M z krámu 47 cm. Tedy 5 x 2 a je to celkem 10 cm v pase a to už je sakra rozdíl. Taky mi přijde divné, že najednou všechny eshopy velikost M mají a velikost S uplně zmizela. To vše během týdne.
Vedoucí pobočky v Náchodě by se měla naučit lepšímu přístupu k zákazníkům.
Nepříjemná, až dokonce útočná.
Zboží objednáno, možnost osobního vyzvednutí vzhledem k tomu, že je pouze na jedné prodejně k osobnímu odběru pro nás nebylo možné, objednáno tedy na doručení. Následně dorazil e-mail s tím, že zboží je poškozené a byl to poslední kus, tedy storno objednávky. V e-mailu je napsáno : Chcete se nás ohledně Vaší objednávky na cokoli zeptat? Zavolejte nám nebo napište, rádi se Vám budeme věnovat.... Ochota pracovníka na zákaznické lince úplně tragická, nejprve že prý to byl poslední kus a zboží šlo z centrálního skladu, nikoliv z prodejny a na dotaz jaké je poškození začal s tím, že bych ho prostě jako fakt nechtěl, ochota zjistit vadu úplně nulová, raději tedy nakoupím jinde. Ale dle toho, jaké zde má Sportisimo recenze, určitě nejsem první ani poslední komu se toto stalo a zjevně tento přístup směrem k zákazníkům nikoho z této společnosti nezajímá.
Jedná se o reklamaci. Manželka si koupila dražší bundu zn. Columbia. Bunda se po krátkém čase ( měla ji párkrát na sobě)začala loupat na více místech. Reklamace samozřejmě u drahého zboží zamítnuta. Že si ji prý odřela. Ale to by musela proletět velmi hustým křovím. Prostě vypadalo to jako hodně staré zboží a normálně se odlupovaly kousky povrchu. Dělají této značce špatnou reklamu.
Neslušni a nepříjemní zaměstnanci,budou přesvědčovat zákazníka o svém názoru ale názor jiných je nezajímá .Osocily nás že jsme věc nosily i když to nebyla pravda a věc jsme dostaly bez obalu již v prodej než jsme šly vrátit.
Za mě velká spokojenost. Zboží objednám bezplatně na prodejnu, co sedí, tak vezmu a co nesedí, rovnou vrátím.
Jedna objednávka rozdělena na 5x dopravu, která se platí každá zvlášť, z toho jeden balík ztracen, obchod na to kašle. Samozřejmě zboží skladem není, nebo taky není vůbec.
Objednáte si zboží z e-shopu, zaplatíte a prodejce vám sdělí že je zboží (údajně) poškozeno, jedná se o poslední kus a proto vám jej nedoručí. Díky, už nikdy více.
Zboží prý mají na prodejně pak nemají a přesouvají ze skladu nakonec pošlou že objednávka je zrušena. Takový bordel se jen tak nevidí.
Prodejna v Brně Kr. Poli, nejhorší prodejna, co znám. Prodavači po položení dotazu na zboží, na Vás koukají ve stylu, "jak si to vůbec dovoluješ, mě otravovat". Nepomůžou a ještě jedovatě prohodí, že zboží nejde v prodejně dohledat proto, že se možná někde válí na zemi pod stojany...
A nazdar.
V této prodejně mě už nikdo neuvidí.
široká nabídka
V žádném případě nedoporučuji nikomu obchod Sportisimo sro. Chtějí přístup online do banky, po pořádání zaplatit na účet mi byla tato možnost telefonicky odsohlasena, v emailové odpovědi mi ale sdělili, že moji objednávku zrušili. Velice neseriozní jednání a podezřelé!
Velký výběr sportovního oblečení, dobrá kvalita a přijatelné ceny.
Prodejna v Hustopečích má nevhodně vystavené všechny brýle a o zrcadle ani nemluvím. A protože si jich každý zákazník potřebuje vyzkoušet několik vzorů, musí je obsluha na požádání sundávat a opět umístit zpět. Zrcadla jsou vysoko a odbíhat se na sebe dívat do kabinek je nevhodné. Vzdala jsem to a koupila brýle v jiné prodejně.
Kupoval jsem si boty a při nákupu mi byli peníze strženy dvakrát. Snažím se získat peníze zpět už asi přes měsíc jak emaily tak telefonicky. Vždycky se dozvím nějaký důvod proč to nejde nebo kdo za to může. Výmluv výmluvy a žádné výsledky. Přísahám bohu že už u nich neutratím ani korunu. Tohle je už prostě krádež a všem bych vám doporučil se jejich prodejnám vyhnout velkým obloukem protože jestli se vám stane to samé co mě tak hodně štěstí s tím získat peníze zpět. Teď se budu obracet na Českou obchodní inspekci tak snad se něco stane. Fakt zloději v pravém slova smyslu.
Příšerná kvalita..nedoporučuji
Na Moravě a ve Slezsku interní hlášení v prodejnách hlásí jen, co se děje v Čechách, nikoliv na Moravě a ve Slezsku.
velký výběr
příšerná kvalita
obchod si při vyřizování reklamace plete zákazníka s rukojmím
velký výběr a přijatelné ceny
Katastrofa, informace o objednávce a zaplacení žádné - ani SMS ani emailem, poté dorazí SMS, že zásilku lze vyzvednou už jen dnes (dorazí 3 dny po lhůtě k vyzvednutí). Na infolince vás přesvědčují že je vše v pořádku. Předchozí zásilka byla taktéž vyzvednuta na prodejně a systém ukazuje že jí bude doručovat DPD (již přes rok). Dokud eshop nepostoupí do 21. století a neopraví si tam neskutečný bordel, který tam podle recenzí panuje, tak rozhodně tady nenakupujte.
ochota kvalita nakupuji pravidelně a vždy perfektní boty sice občas nevydrží ale to je tím že se unosí přesto bych nakoupila znovu doporučuji prodejnu wesfield chodov a eden a v Průhonicích
