6.8.24 objednáno zboží, které bylo uvedeno, že je skladem, mělo být do 5 dnů expedováno, doposud nemám nic... opravdu nedoporučuji zde cokoliv objednávat. Škoda, že jsme recenze četli až po objednávce u takto velkého obchodu jsme to nečekali.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Bála jsem se těch recenzí jak to bude
Objednané dveře a všechno přišlo tak jak mělo.
Komunikace super s ničím nebyl problém
Super gauč, který jsem si vybral, navíc byl ve slevě.
Vstřícná dopravní společnost, dobrá cena za výnos do bytu.
Zpoždění dodání, ale vzhledem k recenzím jsem s tím počítal. U mě to bylo do 4 týdnů.
Ulhaný nekupovat tady nic ... člověk si objedná bazén a má mu příjít až po 3 týdnech co se to zaplatilo a to ještě nepřišel ..! Doufam že mi příjde bazén až v zimě vy hov*da .... u vás už nikdy nic zvlášté platit předem !
Je jím to jedno, jestliže zaplatíš předem tak je nezajímáš to že si objednáš čerpadlo na filtraci trvá to čtrnáct dní plus a mezi tím voda v bazénu v hajzlíků.
Nevím kolik tam mají zaměstnanců a kolik managerů, ale asi by v dnešní době něco změnit pravděpodobně vedení a hlavně rychlost doručení, jsou to takoví dinosauři dnešní doby, s tím že jim dávám tak dva roky než je sežere konkurence. Koupil jsem to jinde a objednávku zrušil.
Naprosto ulhaný eshop. Psáno zboží skladem a termín dodání 5 dní. Hlavně že chtějí platbu předem. Hnus. Komunikace zoufalá. Poprvé a naposled. Ještě že objednané zboží neni dárek s termínem. KATASTROFA !!!!!
Reklamované nerezové hrnce. Po vyzvednutí Reklamace,stejná závada.Výměna za hrnec s police a tén vadný vrácen do krabice v polovici takže si ho kopí nékdo jiný
Rychlé dodání vybraného zboží( po přečtení recenzí jsem měl trochu obavy, ale zboží bylo k vyzvednutí na vybrané prodejně hned druhý den. Takže moje rada zní: vybírejte si zboží, které mají na prodejně a v e-shopu ho objednejte mnohem levněji na tu samou prodejnu a budete jistě spokojeni jako JÁ) STODŮLKY DĚKUJI
Objednávka mi měla přijít do 20prac. dni.. přes několik telefonátu a ujištovani ze produkt určitě přijde v daný termin( kvůli stavbě) tak produkt nedorazil.. najednou se dodání opozdí o 1-2 týdny.. když v tom druhým týdnu volám co a jak tak mi bylo řečeno že určitě přijde.. a nakonec mi příděl e-mail s dalším prodloužením o další 2 týdny. Takže okamžitě telefonát… a u prvního zpoždění jsem žádala o peněžitou kompenzaci , byla nám přislíbena. Po té co nám napsali ze to znova prodlužují tak jsem napsala ze chci větší slevu a bum ještě ten den večer mi přišla zprava ze si mohu zboží vyzvednout na prodejně.
Levné produkty
Co se týče objednání z e-shopu, již nikdy více.
Naše objednávka měla několika týdenní zpoždění, aniž by nám dal někdo vědět. Část objednávky měla být doručena na vybranou prodejnu do 14 dní, a druhá část do 28 prac. dní.
Na tu první část jsme čekali cca měsíc a půl. Po několika vyměněných e-mailech a již z naší strany naštvaným způsobem, nám tedy doručili objednávku do pár hodin.. Najednou to šlo?!
Na druhou část jsme neměli buňky čekat. Odstoupili jsme od smlouvy a pravda je, že peníze jsem měla do 2 dnů na účtu od odeslání podepsaného formuláře.
A to ještě nemluvím o hrozné komunikaci a spolupráci v kamenné prodejně v Mladé Boleslavi, kde je pomalu nikoho nevidíte a nevíte, na koho se můžete obrátit... Dlouhá čekací fronta a kolikrát nepříjemný způsob jednání..
Bohužel, za nás zklamání a volíme OBI.
žádné, snad jen hezky někde vypresentované zboží
Při návštěvě tohoto obchodu má člověk pocit, že se za dveřmi tohoto řetězce ocitl v blázinci mentálně zaostalých a totálně neschopných absolventů zvláštní školy. Za pokladnou stojí nějaký pás ze SR, dobrý den asi nezná, možná cizinec, který neumí česky, kdyby jste tam postavili vycpaného panáka, tak by rozdíl nikdo nepoznal, potřebujete koupit 2 balíky dlažby, nikdo se Vás nevšimne, asi po 15 minutách se ptám prodavače, jestli mají skladem, dozvěděl jsem se, že neví, tak mu musím říct, že se musí podívat do počítače, no dobře, prý asi ano. Máte pocit, že mluvíte s idiotem. Říkám mu, ať mi to nachystá, že si zajedu pro vozík, po návratu jsem už ho ale neviděl, tak jsem musel oslovit druhého , který mě to tedy sundal vozíkem z regálu. Nic víc jsem nechtěl, protože raději si nakoupím jinde, kde si váží zákazníka. podotýkám, že návštěva byla v 16:30., v čase, kdy chodí lidé z práce a prodejna byla totálně prázdná. Potkal jsem asi 10 zákazníků na celé prodejně, kteří se spíše jen dívali, než aby něco kupovali,v oddělení zahrady nebyl vůbec nikdo, což svědčí o přístupu tohoto řetězce k zákazníkovi. Přestože se nachází v nákupním centru, tak je vidět, že zákazníky baumax nezajímá. Perlička na závěr, otevřená 1 pokladna s velmi protivnou paní, u které si podotýkám 1 zákazník chtěl zakoupit koberec se slevou, který ale zakoupit nemohl, protože pokladní nemohla najít speciální kartičku, na kterou tu slevu mohla aplikovat. Baumax Brno, totální rozstřel, být vedoucím takového obchodu, styděl bych se, že zaměstnávám takové individua, na druhou stranu, aspoň ti zaměstnanci mají kam jít, když už se neuplatní ani jako zametači u FCC. Je bohužel poznat, co baumax v současné době zaměstnává, odpad, který by nikde jinde fungovat nemohl. Nic horšího v téhle republice nenajdete, je to ten nejhorší a nejotřesnější řetězec v ČR.
Možná ceny zboží.
Před 3 týdny jsem prožil asi zatmění mozku, když jsem si opět objednal zboží v e-shopu Baumaxu.
Před x lety jsem si v Baumaxu objednal obklady, které sice přišly se zpožděním, ale přišly.
Jaké bylo mé překvapení, když po roce, kdy obklady už byly rok nalepené, přišel výhružný email, že mám zaplatit x tisíc za skladné a okamžitě si vyzvednout zboží.
Tenkrát jsem si řekl, Baumax už nikdy.
Asi jsem se zbláznil a objednal jsem zahradní sedací soupravu, když jsem se dočetl, že dodací lhůta je 5 dní.
Jelikož jsme byli na chalupě, pro kterou souprava byla určena a vědeli jsme, že tam budeme ještě 10 dní, tak jsme ji objednali. Než jsem soupravu objednal, zavolal jsem na infolinku Baumaxu, abych se ujistil, že je souprava opravdu skladem a bude dodána v termínu 5 dní, jak jsem byl ujištěn, že termín platí. Samozřejmě jsem tomu nevěřil, ale byl jsem optimista a doufal, že do těch 10 dní dorazí.
CHYBA, OBROVSKÁ CHYBA !!!
Po 8 dnech jsem začal shánět zboží na infolince, neúspěšně!
V zásadě mi bylo vždy řečeno, že musím počkat, že psali email obchoďákovi a čekají na odpověď! Obchoďák byl 14 dní nezvěstný, asi dovolená na Maledivách!
Žádost o telefonní číslo na nadřízené neexistuje, email neexistuje atd atd.
Nejvíc mě nadzvedlo, když Vám řeknou na prodejně, že s e-shopem nemají nic společnýho! Je to snad pod hlavičkou BAUMAXU, tak jak nemají nic společnýho.
Prostě Poláci!
Překvapení: 16tý den od objednání v 15.44 hod. můj již asi 6 telefonát na infolinku s dotazem, jestli se už našel obchoďák?
Odpověď: Bohužel ještě neodpověděl. Zboží ještě není naskladněno! Až dorazí na prodejnu budeme vás informovat.
Určitě se vám ozveme, až bude zboží expedováno na prodejnu. Bohužel sada není kompletní a obchoďák nereaguje.
(Nikdy se za 16 dní neozval nikdo).
20 min po ukončeni telefonátu přišel email "vyzvedněte si zboží na prodejně".
Tak jsem blázen nebo Baumaxe žije vlastním životem a zaměstnanci si chodí jen pro výplatu!
Poučení: Manželka má za úkol mi příště dát pár facek, kdybych měl zase si chuť něco objednat z Baumaxu.
Nádherný e-shop, ceny většinou lepší než v OBI.
13 procent spokojených zákazníků z 304 hodnotících. Odhaduji, že je Baumax před krachem a modlím se, aby mi ještě stihli dodat moji před 6 týdny již zaplacenou skříň. Prodejna Karlovy Vary - tři lidé u pokladny, každý dvě, tři položky nákupu. Čekání tak na pět minut. Ochota prodavačů tak 50/50. Chování security za pokladnou téma samo pro sebe. Původně jsem si myslel, že jsem svědkem loupeže v přímém přenosu... Otřesné, už z principu tam nikdy už nakupovat nebudu.
Do BauMaxu v Táboře nikdy víc...Vzala jsem si sebou vzorek natřené poličky, podle které jsem chtěla vybrat přibližnou barvu. V oddělení barev půl hodiny nikdo nebyl, pak se objevila paní prodavačka s kávou v ruce a na mou prosbu o pomoc s výběrem byla hned hotová. Prý podle "žádného KLACKU barvu vybírat nebude." Tato ochota obsluhy mě donutila barvu koupit u konkurence. Dobře jsem udělala !!! Barvu mi nejen podle "KLACKU" vybrali, ale i namíchali a to ještě o něco levněji než v BauMaxu v Táboře. Do BauMaxu v Táboře už nikdy více...
Vyhledla jsem si zbozi volala jsem do Baumaxu v Brne zda je zbozi skladem, pan mi po telefonu rekl ze zbozi maji na sklade a tak jsem se zeptala zda je mozne jej rezervovat rekl ze to mozne neni a ze musim udelat objednavku pres eshop, ujistoval me ze kdyz dam klikni a vyzvedni ze mi objednavku hned potvrdi a on ji nachysta....Oka objednala jsem zaplatila a ze tedy druhy den muz pojede pro to.Zbozi nebylo nachystane, objednavka nebyla vyrizena a po trech hodinach kdy jsme tam cekaly a volaly i na linku do Prahy najednou znozi skladem neni nelze objednavku stornovat jinak nez emailem na vraceni peniez maji cekaci dobu 14 dni a nelze tedy ani vymenit za jine zbozi sic drazsi.Toto se mi jeste nikdy nestalo a i kdyz obchod byl v 8 rano naprosto bez zakazniku tak evidentne i bez zamestnancu.Neschopnost jak zamestnancu tak vedenj nulova a nemluve o naprosto nefungujicim systemu eshopu a systemu klikni a vyzvedni.Radsi priste volim Bauhaus nebo Hornbach ceny sice vyssi ale ochota kvalita a zarucenost ze vyrobek je kdyz reknou ze je skladem je tisickrat lepsi nez pochybne klamani zakazniku od Baumaxu
Zboží z e-shopu přišlo poničené, odkazují pouze na infolinku, nechtějí dát žádný telefonní číslo na reklamace a ihned ji začít řešit. Doufám, že s takovým přístupem brzy zkrachují a zmizí z ČR. Nedoporučuji nic objednávat ať nenaletíte jako já.
Nehodnotím váš obchod, ale online stránky/ e-shop, když si chci prohlédnout nějaké výrobky, tak se v katalogu nedostanu dál než na první stránku, když kliknu na další stránku hodí mě to rovnou na konec. Zkontrolujte si prosím funkčnost vašeho e-shopu.
Klamavé informace, nebo neprodané žádné.
Nejhorší obchod snad se vším. Člověk si koupí gauč, nařízlej a bouchnutej, neuznaji reklamaci a pak jeste nejaka pi** vola a falesne obvinuje ze ten gauc spadl pri nakladani, nacez jsem rekl ze nam to jejich pracovnik na zdvizce nalozil primo do dodavky, nemela na to co rict tak zavesila. Takže baumax fakt uz totalni dno, doufam ze to zkrachuje, preju to z celeho srdce
Zboží bylo dodáno jiné než objednané. Navíc nezabalené a špinavé. Reklamace byla uznána, ale zaměstnanci nevěděli zda mají či nemají zajistit odvoz kurýrem. Když se tak nakonec stalo, musel jsem urgovat vrácení peněz, protože se na to nějak zapomnělo.
Další tragikomickou zkušenost jsem měl v prodejně nábytku, kde nekompetentní zaměstnanec vůbec netušil, co je to nábytek z masívu.
BAUMAX NIKDY VÍCE !!!
