Objednali jsme si sedací soupravu Korfu. Sedačka dorazila v termínu, což je fajn, ale po vynesení a rozbalení jsme zjistili, že jsou nožky u sedačky vylomené, zadní spodní deska je zlomená a jedna ze tří polohovatelných opěrek je nefunkční.
Podali jsme reklamaci. Ta však byla zamítnuta s tím, že jsme si poškození údajně způsobili sami při vynášení, což samozřejmě není pravda. Dále nám bylo sděleno, že jsme sedačku neměli rozbalovat a skládat – což je nesmysl, protože bez toho bychom závady nemohli vůbec odhalit.
V BauMaxu jsme nakupovali poprvé a zároveň naposledy.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
BAUMAX - co můžou, to musí pokazit!!!
- zboží musíte platit předem (není možnost jinde standardní úhrady při převzetí)
- zboží je na prodejně (dorazila i potvrzující SMS). U objednávky provedeno storno, ale ani po 14-ti dnech není zboží uvolněno k drobnému prodeji
- i když víte, že je zboží na odběrném místě ze zrušené objednávky, e-shop při pokusu o nové objednání tvrdí, že Vám může být zboží dodáno při osobním odběru až za 15 dní!!!
- při odpoledním nákupu stejného zboží na prodejně ze zrušené objednávky, které náhodou je skladem, se Vás prodavačka ptá, s kým jste dopoledne telefonicky mluvil, že o ničem neví. A po vyplnění výdejního lístku Vám během deseti minut sdělí, že u dopoledního telefonátu seděla a z vedlejšího místa vše poslouchala (co si o ní máte myslet ???)
NOHY na ramena a už NIKDY více !!!
Na prodejně jsem zaplatil a koupil dlažbu na dopravu čekal další tři dny a pak přijel arogantní řidič a když mechtěl předat dlažbu tak kartony porušene v rozích což jsem odmítl převzít a vydal na prodejnu to co jsem zažil při vyřizování nikomu nepřeji,prodavači neví co dělat a ještě jsou sprosti
Prázdný obchod. Člověk si sice počká, až se nějaký ze zaměstnanců vyprázdní, aby zákazníkovi poradil, ale to netrvá déle, než půl hodiny.
Výrobek zakoupený v tomto řetězci po poradě s místním "odborníkem" nebylo možné ani nabít. Mám doma akorát nefunkční výrobek za 2800 Kč a vztek. Arogance při reklamaci... A po třech týdnech dostanete buď jiný vadný, nebo identický výrobek a opět absolvujete stejné kolečko. Pokud vás baví tato kratochvíle a nebojíte se investovat. Doporučuji.
Nejhorší obcho co jsem navštívil.
Jedna pokladní.fronta lidí a dvacet minut čekání. No hrůza.
Dlouhá dodací lhůta, v dodávce chyběl spojovací materiál a stále čekáme na doručení, špatná komunikace.
Naprostá katastrofa! Nikdy více! Nejhorší zkušenost, kterou jsem kdy s e-shopem měl. Doba dodání absolutně neodpovídá skutečnosti, nikdo nic na infolince neví, nikdo ničemu nerozumí a neví jak má informace zjistit. Absolutně nerozumím, jak tato společnost může fungovat.
Objednala jsem si začátkem prázdnin bazén, který byl v akci a nějaké příslušenství k tomu. Po čtyřech dnech mi přišel email s tím, že bazén již nemají na skladě, jestli chci zbytek zboží dodat nebo jestli zrušíme celou objednávku. Volala jsem na infolinku, kde jsem se s milou paní domluvila, že objednávku zruším a objednám nový bazén. Peníze ze zrušené objednávky dorazily na můj účet hned následující den. Objednala jsem si tedy jiný bazén s dodáním do 7mi pracovních dnů. Bazén mi přišel za 3 dny. Četla jsem ostatní komentáře, asi jsem měla štěstí....
Nepotřebovat tutéž dlažbu, kterou již doma několik let máme, vyhnu se Mladé Boleslavi OBLOUKEM!
MLADÁ BOLESLAV 06/25 REKONSTRUKCE znamená Chaos, prach, úzké neprůjezdné uličky.
Co ale nechápu, proč personál na pokladnách nezrychlí, proč personál na prodejně není pro zákazníky k dispozici a proč je to s nimi jako hra na schovávanou! Půl hodiny čekat, než dovezou pár balíků dlažby ze skladu už je vrcholem!
Dnes jsem nakupovala v prodejně Baumax Most. Chtěla bych poděkovat pracovnici úseku "Zahrada" za pomoc a ochotu při mém nákupu. "Děkuji"
Dneska nákup, Baumax Frýdek Místek, chtěla bych jen poděkovat, panu prodavači Davidovi, příjmení bohužel neznám. Tak ochotného pána jsem dlouho nezažila, takových jako on by mělo být více, ještě jednou děkujeme.
Nejhorší zkušenost s bauMaxem v Kladně! 27.6. okolo 11hod jsme jeli nakoupit dlažbu do tohoto marketu.
Potřebovali jsme poradit a v oddělení dlažeb nebyl žádný zaměstnanec. Dvacet minut jsme čekali, pak jsme zašli na info, aby zaměstnance vyvolali. Čekali jsme další čas, to jsme již byli rozčílení, tak jsme si nechali zavolat vedoucího, dokonce dvakrát, jelikož i ten si dával na čas!
Když nám došla trpělivost, tak jsme čekání vzdali a cestou ke kase jsme koupili tmely.
U kasy zjistili, že zboží není v databázi a pokladní řekla, že musíme počkat, že zjistí co s tím.
To jsme již dost hlasitě projevili svou nespokojenost a hodlali jsme odejít.
Najednou se konečně zjevil vedoucí a místo omluvy na nás arogantně spustil , jak to, že jsme na něj nečekali u dlažeb !
To jsme již opravdu byli šokovaní z takového jednání a měli se k odchodu.
Bohužel tato tato anabáze ještě nabrala na obrátkách když nás velmi neurvale žádala paní za pokladnami, aby jsme okamžitě otevřeli batoh co měla manželka na zádech. Podotýkám, že to je speciální plochý batůžek na notenbook, který máme vždy při sobě ,jelikož je to velmi drahý.
To jsme již opravdu špatně rozdýchávali. Jsme na první pohled dobře situovaný manželský pár v seniorském věku a něco takového se nám ještě nikdy nestalo!!!
Paní se do něj ani nepodívala, šlo jí jen o to aby nás ponížila !!!
Vzápětí okolo nás procházel poměrně sešlý pán s naditým batohem a když jsme se rozčíleně ozvali, proč ten nebyl prohledán, tak se na to paní jen pobaveně ušklíbla !
Rekonstruujeme v Kladně velký dům a budeme nakupovat materiál za stovky tisíc, ale tady nás již nikdo neuvidí!
Manželé Kundrtovi ,Praha
.
Pokud možno v tomto obchodě nikdy nic neobjednávejte jsou to lháři slibuji dodací lhutu 5 dnů a pak řeknou ze vam to doruci za měsic objednavka zrušena penize zatiim nikde
Dneska velmi špatná zkušenost na prodejně .Stojíte tam nikdo si vás nevšímá když se někoho optáte na pomoc odkáže vás na někoho jiného ten zas na druhého jak horky brambor si vás přehazují . Když se konečně dočkáte paní která do sekce patří (sekce zahtada) odsekne že dojde za chvilku a celou dobu běhá a rovná regál místo toho aby se věnovala Vám děs a hrůza jen jedna jediná pani byla příjemná a to až u vstupu na kase jinak jedna velká katastrofa
Absolutně vůbec nic.
Objednávka na e-shopu za jedenáct tisíc skříně a k tomu věšák za pár korun. Na e-shopu vše skladem, dodání do 5 dnů. Na zákaznické lince nepříjemní, ochota nulová, objednávka 2x zpožděná, prý naskladní až.... Samé výmluvy. Po několika neskutečných telefonatech musel volat manžel, poté, co opět nepříjemnou paní manžel seřval z ní teprve vypadalo, že mi přes měsíc zpožďují objednávku kvůli jedné pár korunové položce, kterou ne a ne naskladnit, ovšem nemohli mi ani dát vědět, o co jde, dokud jsme se řevem po měsíci nedomohli vysvětlení. Onomu řevu předcházelo několik telefonátů a e-mailu, takže snaha z naší strany byla veliká, ale... Po téměř čtvr roce mi přišla SMS, že si mám pro onen nedodaný věšák dojet sama, 50 km do Tábora. Odepusuji na onu SMS, zda je to špatný vtip a reakce žádná. V Baumaxu už nekoupím nikdy ani květináč.
- zaplacené zboží vč. dopravy mělo být doručeno do 5-ti dnů, bohužel nedorazilo
- po zaplacení pouze potvrzení, že zboží doručí do 5-ti dnů (žádné sledovací číslo, žádné jiné informace v průběhu čekání na doručení)
- velmi nepříjemný personál na zákaznické lince, který vám neustále opakuje, že vám může pomoci jen tím, že bude urgovat u dopravce - bohužel ale neví, který dopravce zboží veze
- na dotaz, zda mohu mluvit s někým jiným/nadřízeným, který by mi dokázal předat bližší informace pouze odpověď, že všechny kontakty jsou na webových stránkách
Jedna velká katastrofa! Na eshopu slibují dodání zboží do 5 dní, také, že je skladem a když čekáte tak se po 5dnech dozvíte, že je dodání do měsíce! Za mě klamná reklama. Měli jsme objednáno zboží za 12 tis a muselo jsme rušit a objednávat jinde. Určitě nedoporučuji pokud spěcháte
Baumax v Otvicke zóně jedna velká hrůza. Zboží ok ale personál je jedna velká katastrofa. Neochota, žádná komunikace, na jakýkoliv dotaz, jízlivá odpověď. A k tomu přednáška pracovnice, že je ji už 60 a že jako pardon ale nemate košík a ja fakt nemam kapacitu na to abych letěla do druhého patra atd atd stačilo slušně říct budete potřebovat košík. Podávané špatně informace a pak z Vás ještě udělají na pokladně pitomce. V tomto týdnu jsem tento obchod navštívila zhruba 6x a pokaždé stejne chování zvláště v oddělení Sanity. Tudíž nebylo to asi tím, ze by paní neměla svůj den.
Neskutečně dlouhá doba vyřízení eshop objednávky.
Nic absolutně
Přijdu si jak v chráněném prostředí pro lidi ,kteří jsou zaplaceni za to že je tady postaví,čekat na obsluhu 40minut.je velmi záživné
