Hlavička stránky
Logo obchodu FajnSpánek.cz

FajnSpánek.cz

2 142 hodnocení

97 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

-Rychlost doručení -Dobrá cena a kvalita

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

iniciativa o upřesnění rozměrů

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

ochotu, vstřícnost při vyřizování, rychlé jednání

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlé vyřízení a super doprava.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Zasilka dorazila v poradku a rychle. Rosty jsou kvalitni, popis vyrobku odpovidajici, cena za set vyhodna. O stavu objednavky jsem byla prubezne informovana. Obchod doporucuji.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

komunikaci a ochotu poradit

nic vše bylo na vysoké úrovni

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Přístup obchodu při vrácení zboží - zakoupeno přes e-schop. Nehorázné podmínky, pokud chce člověk vrátit zboží. Mají to nastaveno tak, že vrátit zboží se vůbec nevyplatí. Pokud zákazník zjistí, že mu výrobek nevyhovuje, je lepší ho prodat přes bazoš nebo sbazar než vracet zpět. Chytře vymyšleno. Od této firmy už nikdy nic chtít nebudu.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Dobrý den paní Páníková, uvedu na pravou míru několik Vašich sdělených informací. 1) "nehorázné podmínky", jsou zákonem dané podmínky. Ano, setkáváme se s mylným výkladem práva na odstoupení od kupní smlouvy, proto zde přikládáme vyjádření soudního dvora Evropské unie podle kterého se samozřejmě řídíme. "Právo odstoupit od smlouvy má spotřebitele chránit ve specifické situaci prodeje na dálku, ve které před uzavřením smlouvy nemá možnost si ve skutečnosti prohlédnout daný výrobek. Toto právo má tedy vyvážit nevýhodu, kterou má spotřebitel v kamenné prodejně a která pro spotřebitele plyne ze smlouvy uzavřené na dálku tím, že mu poskytuje přiměřenou dobu na rozmyšlenou, během níž má možnost nabyté zboží prozkoumat a vyzkoušet v míře nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností." Výběr v kamenné prodejně probíhá v rozsahu od několika minut až po přibližně 1-2 hodiny. Jinak řečeno spotřebitel, který uzavřel smlouvu formou komunikace na dálku (nejčastěji přes internetový obchod) "nezískává" právo výrobek testovat nad rámec toho, jak může tento výrobek testovat spotřebitel v kamenné prodejně. Zákazník v kamenné prodejně také nemá možnost matraci testovat byť jen jednu noc, tak jak tomu bylo u Vás. Protože tedy došlo k nedodržení přiměřené doby a ke zkoušení nad míru nutnou k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností, pak lze takovýto výrobek vrátit, avšak soudní dvůr Evropské unie zdůrazňuje, že podle směrnice spotřebitel odpovídá za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Tedy že spotřebitel odpovídá za náklady spojené s čištěním a desinfekcí matrace, za opětovné zabalení a uvedení do prodejního stavu "použité" a za snížení hodnoty této matrace oproti prodejní ceně stejné matrace, která je nabízena jako "nová". 2) "máme nastaveno, tak že se nevyplatí vrátit" - Spotřebitel který na matraci spal (ať už v ložním prádle nebo bez něj), se do ní potil a kontaminoval jí různým dalším biologickým materiálem. Jediný možný způsob jak garantovat dalšímu spotřebiteli naprostou čistotu již použité matrace, je nechat jí vyčistit a desinfikovat tak jak nám ukládá směrnice. Je třeba si uvědomit, že čištění a desinfekce (+ doprava + snížení hodnoty) takto nadrozměrného zboží jako je matrace sebou nese vysoké náklady, a naše společnost bohužel nemůže nabídnout to, že tyto vysoké náklady zaplatí pokaždé, když se zákazník rozhodne po několika nocích matraci vrátit. Uvědomujeme si, že jsou tyto vysoké náklady pro zákazníky překvapivé a proto je vždy důsledně definujeme. Jen pro upřesnění připomenu, že ve Vašem případě se jedná o dvě vracené matrace, takže uvedená cena za čištění a desinfekci + přebalení je dvojnásobná než u jedné matrace. Všem zákazníkům GARANTUJEME že pokud se nám vrátí matrace, která byla zkoušena nad nutný rámec seznámení se s povahou a vlastnosti, tak vždy projde cyklem čistění a desinfekce + nové zabalení + tato matrace je nabízena se slevou z původní prodejní ceny. Použité matrace nabízíme pouze individuálně při komunikaci se zákazníkem a vždy je toto zboží nabízeno jako "použité". K použitému zboží přikládáme jako důkaz konkrétní daňový doklad (fakturu) z čistírny o certifikovaném čištění a dezinfekci. Mrzí nás, že vnímáte tento postup jako "chytře vymyšleno", ale ve skutečnosti jde o snahu dodržet všechny zákonné náležitosti a ochránit další spotřebitele, kteří použité zboží zakoupí. Někteří prodejci nabízejí vrácení zboží (matrace, polštáře, přikrývky, prostěradla, chrániče atd.) na kterých spotřebitel několik dnů spal. Takto vrácené zboží pak velmi často jen umístí do nového obalu a prodávají dál jako nové bez toho aniž by bylo provedeno jakékoliv čištění nebo desinfekce. Toto naše společnost nedělá a dělat ani nebude. Pokud od nás zakoupíte zboží nabízené v internetovém obchodě nebo v kamenné prodejně, garantujeme že je to zboží nové, která nebylo nikdy použito. Děkuji za Vaší recenzi. Věřím, že pomůže vícero zákazníkům se zorientovat v problematice vrácení matrací. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Dodací lhůtu i ochotu řidiče

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, kvalita, cena

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Především možnost si upravit objednávku topperu do výroby na zakázku dle mých požadavků. Super. A to za stále přijatelnou cenu.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Dodrzeni terminu

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zatím nic zboží ještě nemám

Dlouhá dodací doba.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Kvalita,

Trochu delší dodací lhůty

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Příjemný přepravce...

Delší dodání.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

rychlé dodání, přehledný e shop

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zatím matrace nedorazila.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Už před vhozením zboží do košíku jste byla informována, že dokončení výroby bude 25.02.2022. Takže odesílat můžeme 28.02-04.03.2022. Jakmile bude zakázka připravena k odeslání, tak Vás budeme skrze sms informovat. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace

Obří posun dodací lhůty o několik týdnů

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Posun nás skutečně mrzí, ale vzhledem k tomu, že jsou velké výpadky v dodávkách materiálů, bez nichž nelze výrobu dokončit nám nezbývá než zákazníky žádat o trpělivost. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

rychlé seriosní jednání

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vyber zbozi

Dodani zbozi se zmenilo a posunulo o nekolik tydnu. Zadna kompenzace nebo sleva jen oznameni ze to neprijde kdy potrebuju. Chapu ze doba je tezka ale cekat na zbozi pres mesic misto max 14 dni mi opravdu naladu nezlepsilo

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Posun nás skutečně mrzí, ale vzhledem k tomu, že jsou velké výpadky v dodávkách materiálů, bez nichž nelze výrobu dokončit nám nezbývá než zákazníky žádat o trpělivost. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

FOFRToptransVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopToptrans Depo

Kontaktní údaje