Dobrý den,
velice děkujeme za Vaší recenzi. Jen zareaguji na "ticho" které zmiňujete.
Poté co Vás telefonicky kontaktoval kolega Patrik z prodeje a během hovoru Vás informoval o termínu dokončení výroby, Vám zaslal akceptační email s potvrzením tohoto termínu. Přikládám část tohoto potvrzení.
"Objednané zboží v tomto provedení a rozměru naskladníme z výroby a poté budeme odesílat. Předpokládaný termín dodání je 7-10.02.2022."
Přijde nám zbytečné Vás obtěžovat zasíláním oznámení typu, že zakázka byla připravena pro předání do výroby, že byla zakázka předána do výroby a nachází se ve stavu VÝROBA, že byla zakázka ve výrobě dokončena a je připravena k přesunu na expediční sklad atd. atd.
Myslím, že informování o těchto posunech zakázky by bylo jen zahlcující a většina zákazníků by ho neocenila a vyhodnotila jako nadbytečný. Proto další zprávou, kterou od nás obdržíte je až zpráva, že zakázka byla předána k expedici a tedy, že následující pracovní den bude doručována.
Ve skutečnosti jsou tyto stavy zakázky viditelné pro registrované zákazníky. Pokud jste tedy provedl registraci, je možné po přihlášení slevovat jednotlivé posuny zakázky.
Děkuji za Váš názor.
Za tým FajnSpánek.cz
Tomáš Kukla - manažer prodeje