Hlavička stránky
Logo obchodu FajnSpánek.cz

FajnSpánek.cz

2 142 hodnocení

97 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

komunikace,kvalita

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, velká spokojenost

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přístup, jednání, rychlost

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání, vše proběhlo v pořádku

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Výborná komunikace, vše bylo v pořádku doručeno v dohodnutém termínu.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, super jednani

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

1. přepravní společnost FOFR, která dovezla topper v zatavené zvenku zcela špinavé fólii (=hygienický obal?) 2. vrácení zboží bez poplatku v podstatě není možné - topper jsem ani nerozbalila, pouze natrhla kousek fólie, abych vyzkoušela tuhost matrace. Zadala jsem vrácení v podstatě nerozbaleného zboží a přišla mi zpráva, že za opětovné zabalení si účtují poplatek 200,- Kč. Je to až úsměvné, jakým velmi českým způsobem přicházejí o zákazníky. Jedná se o první eshop, kde zákaznický servis argumentuje na moji výtku ohledně poplatku takto: "Myslím si, že testování matrace pouze máčknutím je nedostačující a přirovnala bych to k tomu jako když si kupujete nové boty. Také si na ně jen nesáhnete, abyste věděla jestli Vám budou sedět. Proto počítáme s tím, že balík musíme zkontrolovat a znovu zabalit." V podstatě zákazníkům nevěří, že by mohli už na první dotek poznat, zda je tuhost vyhovující či nikoli. Je mi opravdu líto všech, kteří v tomto eshopu nakoupí a třeba si spletou velikost matrace a budou ji chtít vrátit. Já zůstanu u Amazon a Mall, kde je možné vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu, ať už se jedná o polštář nebo matraci.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Dobrý den paní Hofmanová, vzhledem k tomu, že vedete komunikaci ohledně Vašeho případu s kolegyní v našem reklamačním systému, tak jen uvedu na pravou míru jen nutnost přebalení. Mrzí nás, že berete jako úsměvnou naší snahu nepřicházet o zákazníky. Dám Vám příklad. Řekněme. že Vám budeme věřit, že jste zboží nevybalila a my ho nezkontrolujeme (tedy nevybalíme a znovu nezabalíme) a tím pádem ho prodáme jinému zákazníkovi jako nové. Tento jiný zákazník výrobek rozbalí a nalezne na něm příkladně kočičí nebo psí chlupy nebo lidské vlasy. Vžijte se do této situace jak by jste asi reagovala. Předpokládám, že by jste nad tím nemávla rukou, ale přirozeně by jste chtěla sjednat nápravu a asi by jste se podělila o tuto skutečnost v recenzích. Z toho plyne, že toto nikdy nedopustíme a i když nám zákazník bude tvrdit, že matraci nepoužil, tak vždy provádíme pečlivou kontrolu aby tento výrobek splňoval kategorii NOVÉHO zboží. A ano nesou se s tím náklady, která z velké části bereme na sebe. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

RYCHLOST A KVALITA

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Spolehlivosz

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Skvělá komunikace. Matrace vypadá, že bude kvalitní.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Konečně jsem sehnala bytelný rošt, na kterém se člověk nebojí si sednou v posteli. A jako bonus krásně voní dřevem.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

- rychlost dodání - ochota pracovníků firmy

- obal, ve kterém bylo zboží zabalené (pouze igelitový obal, kartonem byl zakryt motorek polohovacího roštu) - při dopravě může dojít k poškození jednotlivých roštů

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Igelitový obal roštu + kartonová ochrana motoru + filcová ochrana v rozích roštu je obecně dostačující balení, které v naprosté většině k zákazníkům přijde v pořádku. Pokud by se některý z kurýrních řidičů ke zboží nechoval správně, tak by pravděpodobně ani celo-kartónový obal neochránil zboží od hrubého zacházení. Naopak je výhodou, že je možné přes igelitový obal zkontrolovat, zda není rošt někde mechanicky poškozen. Proto prosím toto balení roštů nevnímejte jako nevhodné, ale jako standardní. Celo-kartónový obal by se bohužel významně promítnul do celkové ceny výrobku. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Kvalitu dodaného zboží - přistýlka přesně odpovídá popisu (tvrdší, snímatelný a pratelný potah)

Doprava. Zboží bylo doručeno cca sto metrů od vchodu do obytného domu (bydlím v lázeňské zóně, kam je omezený vjezd, ale například PPL, DHL a Česká pošta zaváží zboží bez problémů). Řidič odmítl i za příplatek partnerovi pomoci s odnosem s tím, že se od auta nesmí vzdálit déle než patnáct metrů. Doporučuji změnit dopravce, zbytečně kazí jméno vaší firmě.

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s kurýrem. Nicméně abychom pro zákazníky mohli i nadále nabízet DOPRAVU ZDARMA, musíme najít kompromis mezi cenou za dopravu a kvalitou a šíří nabízených služeb od kurýra. Pokud bychom využívali zmíněné kurýrní společnosti, tak bychom nemohli nabízet díky vyšším nákladům dopravu zdarma. Škoda že nám požadavek na výnos nebyl z Vaší strany upřesněn po odeslání objednávky. Nabídli bychom Vám službu od TOPTRANSU výnos. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Výběr materiálů, internetové stránky

Žádost o zálohu telefonicky??? Měla jsem obavy že volá podvodník!

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Ano, tak jak zákazníky upozorňujeme před dokončením objednávky, pokud se jedná o atypický rozměr, tak je možné požádat o uhrazení zálohy. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Kvalita

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Komunikaci

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dodržení deklarovaného termínu dodání

Doprava a balení

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás negativní zkušenost s kurýrem. Obecně se daří zakázky doručovat v pořádku. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání

Chybí náhradní lamely a dárek. Bylo součástí objednávky, odeslala jsme již 2 emaily, ale nikdo nekomunikuje

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Dobrý den, náhradní lamela je vždy připevněna přímo z výroby hned k první lamele pod naším logem. Občas se stane, že jí zákazník přehlédne. Prosím tedy o vyhledání lamely zde. Co se týká přiloženého dárku, při přebírání zboží od kurýra je potřeba provést kontrolu nepoškozenosti a kompletnosti. Pokud byla zakázka převzata jako nekompletní, tak pak vzneseme reklamaci kurýrovi. Počkám tedy na Vaše potvrzení, že byla zakázka převzata s výhradou. Omlouváme se za jednodenní zpoždění v reakci na Váš email. Ten druhý jste zaslala již správně na servis@fajnspanek.cz Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Dodání, rychlost

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Web, rychlost dodání, cena, řidič

FajnSpánek.czZobrazit reakci obchodu FajnSpánek.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení. Za tým FajnSpánek.cz Tomáš Kukla - manažer prodeje

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

FOFRToptransVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopToptrans Depo

Kontaktní údaje