Skvělý servis i cena
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlost dodání
Nářadí které nabízejí má ve stejné cenové hladině lepší parametry
komunikace obchodu = nula, na dotaz k výrobku se prostě odpovědi nedočkáte dřív jak za tři urgence.
Lidl už nikdy více. Objednali jsme si z Eshop houpacku. Přišla za 4 dní, což není problém , ale problém je v jakém stavu. Látka byla celá plesniva, samé černé plesnive fleky, na dřevě úplná plíseň. A smrdělo to neskutečně. Když jsem to reklamoval ( Reference #37266621) tak uběhlo už víc já 30 dni, a odpovědi i po urgencích žádné jsem se nedočkal. Prostě jde vidět, že o zákazníka nemají zajem.
Kvalitu zboží
Termín dodání, 30.12.18 jsme objednaly matraci a dosud ještě nepřišla, hrůza
Kontakt - místo hovoru záznamník a na email nereagují
rychlost doručení
Velký výběr, ceny, přehledné nakupování
Poměrně dost dlouhá doba dodání
Nejvíc mě štve jejich komunikace, na email neodpovídají, na linku se jen tak nedovolate! Vratila jsem zbozi kdybych jim porad nepsala tak mi nebyli schopni napsat že zboží dorazilo.Stale cekam na vrácení peněz nic. Na emaily neodpovídají, na linku jsem se včera konecne dovolala tak že je vše v pořádku a že to budou urgovat, jsem zvědavá za jak dlouho přijdou. Jinak jsem poučná Lidl už NIKDY!
Já jsem spokojená.Nechapu jak někdo objednává z eshopu vše v prosinci,když vždy dávají eshopy doporučení objednat do konce listopadu.Věci k Vánocům nakupuji říjen listopad a v prosinci osobně.
Pak se mi nemůže stát ,že nemam dárek pro rodinu.
Dávat záruku že to dojde a nezvladate nápor...Na to jste se měli připravit.
nabízené zboží je již několik měsícú nedostupné u několika položek
nejhorší eshop jaký jsem kdy navštívil opakovaně
na zákaznické lince nemají žádné informace
Fakt dekuju lidlu za krasne vanoce. Objednavala jsem dceri detskou kuchynku, ktera se nakonec musela reklamovat. Termin pro vyrizeni reklamace do 30 dnu splnen nebyl, komunikace zadna. A proto se obracim na ceskou obchodni inspekci pro nedodrzeni obchodnich podminek ze strany lidlu.
Uz bych tam nikdy nic neobednala! Des a hruza
kvalitní zboží, za příznivé ceny, dodání proběhlo jak bylo napsáno, spokojenost, už jsem nakoupila vícekrát
maximálně tak přehlednost stránek
Zboží objednané 8.12., 15.12. údajně odeslané, 19.12. jsem volala na infolinku. Slíbeno zaurgování. Do Vánoc nedorazilo. 27.12. jsem se dozvěděla, že zboží nebylo předáno. Je super, že na stránkách uvádí, že zboží objednané do 16.12. dorazí do Vánoc, ale skutek utek. Lidl má problém s termíny doručení i v průběhu roku.
Přes rok fungují celkem spolehlivě.
Objednávka provedena 16.12 a do dnešního dne zásilka nedorazila.Ovšem email s fakturou a informací o tom,že zásilka byla předána dopravci přišel.
Kontaktoval jsem proto dopravce s dotazem,kdy mi bude zásilka doručena,obdržel jsem informaci, že z Lídlu byli předány dopravci pouze informace o zásilce,nikoliv však fyzická zásilka. Lídl informovali,že objednávky provedené do 16.12.18 budou do vánoc vyřízeny. Vánoční nával objednávek zkrátka nezvládli. Ale přes rok jsem s nimi byl velmi spokojený.
Vánoce jsem objednávala s předstihem už v listopadu, proto spokojenost, něco jsem vracela a peníze došly zpět.
LIDL nedokázal včas zareagovat na předvánoční nárůst objednávek a noví neprověření brigádníci nadělali spoustu chyb např. správné balení zboží a zmatek v rozesílání zásilek. Umím si to přesně představit. Příště dříve zaučovat a prověřovat schopnosti. Posunula bych i termín dodání, aby se tam vešel i případný zádrhel.
Objednávala jsem zboží s předstihem, datum doručení bylo uvedeno 21. prosince. Až na to, že zboží 21.prosince teprve předali České Poště, tudíž 21. opravdu nedorazilo a 24. nedorazí taky, tudíž mi taky online Lidl hezky pokazil Vánoce. Ale jak tak koukám, měla jsem to tušit, ze všech recenzí tady.
12.12.jsem objednala dárek k vánocům a přišel pouze email ze 19.budou dorucovat dnes je 22.a balíček nikde podle sledování zásilky je balíček už 5 dní někde na poště kde je mi opravdu hodně platný sem, zvědavá co dám k vánocům. Na infolinku sem se dovolala asi po 7 a este sem 15 min čekala než mne prepoji a stejně mi nikdo nic neřekl. Toto bylo poprvé a naposledy co jsem něco od lidl objednala.
Taky děkuji za pěkný dárek k Vánocům pro rodiče. Na infolinku se nedá dovolat, u sledování zásilky se píše, že pošta si balíček ještě nepřevzala.....19.12.2018 jsem si ho měla převzít já. Na co se budu u stromečku 80 letých rodičů vymlouvat, to opravdu nevím. Děkuji Vám.
Hlavně,že mi přišla faktura a peníze nejsou v blokaci,ale odeslané
Objednane zbozi minuly tyden a stale nic. Pri vzneseni dotazu na infomail, zadna odpoved, jen, ze email obdrzeli. Jedna se o darek pro 4letoy dceru, takze dekuji Lidlu za opravdu "keasne" Vanoce. Pres eshop uz opravdu nikdy nic a Ludl jako takovy me opravdu zklamal!
Zobrazit reakci obchodu lidl.cz