standardní přístup
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pěkně webové stránky slibující rychlost a kvalitu
Jednu objednávku mi poslali natřikrát přes více přepravců. Dvě z těchto tří zásilek přišly rozbité. Horší kvalitu zabezpečení zboží proti poškození při přepravě jsem ještě neviděla. Tolik zbytečně stráveného času reklamacemi už mi nikdo nikdy nevrátí. Jde o lhostejnost a línost zaměstnanců a vedení.
Rychlost dodání
- hodně věcí na e-shopu co ale není skladem, nechápu proč tomu nevěnují víc pozornosti a trochu si v tom neudělají pořádek
- také nechápu když nedokáží dodržet to co slibují např: datum dodání, přeprava tak proč tedy mají e-shop když neumí dodržet tyto podmínky
Je to velká škoda.. snad mi zboží stihne přijít do Vánoc, protože překvapivě mi přišel e-mail že se to pozdrží :-(
Nic, již několikrát špatná zkušenost s infolinkou
Objednána 1.11. vrtačka, která byla skladem, kartou zaplacena. Očekávala jsem dodání maximálně do týdne. Bohužel do dnešního dne 22.11. nedorazila, jen email s odstoupením od smlouvy. Na infolince byla údajně chyba v dopravci, který zásilku nedoručil a vrací se jim zpátky. Jenže jsem zjistila, že žádná zásilka vůbec nebyla odeslána. Takže za mě jednoznačně nedoporučuji. Již několikrát jsem potřebovala řešit objednávku na infolince a ani jedinkrát nebyla ochota věc řešit. Infolinku můžou zrušit, je k ničemu a kvalita zboží, jestli někdy nějaká byla, jde prudce dolů.
Za druhé jsem velmi nespokojena s výběrem dopravců. Zvolím PPL a i přesto mi půlka zboží přijde PPL a půlka poštou, které se vyhýbám seč můžu, jelikož hází jen lístky do schránky a nezazvoní, ačkoliv jsem doma. Nechápu tu volbu dopravce, když pak posílají jinou společností než si zákazník zvolí.
Celkem často a za nemálo peněz jsem objednávala ale raději začnu objednávat jinde, kde bude trochu lidský a vstřícnější přístup.
Michaela Zavřelová
Objednal jsem přímočarou pilu, plastová kluzná patka byla rozlámaná, jeden ze šroubů na pile vytočený. Zákaznická linka hrůza a děs. Zajímalo by mě kolikrát byla konkrétní pila u dodána, vrácena, vyčištěna a znovu poslána někomu jinému. Chtěl jsem kupovat další věci, ale asi už nikdy..
děkuji za to,že děti budou zklamány
na shopu po objednávce.. do 4 pracovních dnů dodání.. realita..od úterý potvrzení,že objednávka je vyřízena a bude předána dopravci.. dnes šok.. nic stále nepředali.. zboží jsem potřebovala kvůli karnevalu do soboty., proto jsem včas objednávala.. ...
Výběr, ceny
Dodací lhůta (i když předem avizovaná)
Zboží na skladě,nákup z domova
Dlouhá doba dodání
Zbozi
Dodání po termínu a dodání ne celého zaplaceného zboží přišla bez upozornění část a zbytek ještě stále nemáme a komunikace s operátory a jednání katastrofa
rychlost dodání a kvalita zboží
Zatím nic, objednáno 3.11.dodavka slíbená 9.11.a zatím nic.
Objednavatel nedrží termín dodání
Nákup z domova
Objednávka po 5 dnech nedoručena a dopravce ČP za to nemůže!!! zkontaktovat Lidl nelze a stornovat také ne. Zákaznická linka k ničemu a na kontaktní formulář odpověď žádná. v objednávce byl dárek, který po 9 dnech od potvrzení objednávky nedoručili a to je myslím, dost dlouhá doba pro to být trpělivý... Nikdy více neobjednávam a když Lidl e-shop nefunguje jak má, nezvládá nápor objednávek a nemají většinu věcí skladem, tak ať to raději nedělají.
nabídka zboží co už v kamenných prodejnách není
dříve jsem zde nakoupila asi 4x a zcela bez problémů- komunikace dobrá, poslali pravdivé číslo zásilky, zboží dorazilo v pořádku
- momentálně s nima mám problém- objednala jsem si boty, na eshopu měly, že jsou dostupné, přihodila jsem pár dalších produktů, aby bylo poštovné zdarma - asi 2 týdny se mi lidl eshop omlouval, že z provozních a různých důvodů, ještě zboží neposlali, a asi po 2 týdnech mi napsali, že boty nemají. Ok, vzala jsem to sportovně, poštovné mi nezaúčtovali poslali zbytek- celkem bez problémů. Asi před týdnem jsem našla ty stejné boty, tak jsem si objednala znovu (29.10), za 2 dny mi přišel mail, že vše je skladem a předávají přepravci České poště, s tím že zítra mi přijde číslo zásilky. Před 3 dny jsem se podívala na to číslo zásilky a zjistila jsem, že zásilka je již doručena, ale někde jinde - Plzeň, bydlím na jiném konci republiky. Na další den mi přišel mail, že z technických důvodů se něco pokazilo a že mi balíček určitě přijde, ale že ho předají v nejbližších dnech přepravci a ten mi pošle nové sledovací číslo. Takže už mi pomalu docházejí nervy, nemám ani peníze ani aspoň nějakou zmínku kde ten balíček je, a lidl nekomunikuje :( Za mě poslední dobou teda velké zklamání a přemýšlím, že jejich služby přestanu využívat :( Škoda, vypadalo to nadějně.
Vše,kvalita zboží žádná nechapu kdo si to koupi !!!!! Jak firmu můžou s tímto obchodovat ,jak americka firma může si hanobit značku unce sám , vždyť je to ostuda , feik!!!!! Vrátil jsem zboží hned 6.11.2018 během 10 minut po rozbalení prvního kusu , tepláky s velkým nápisem na nohavici az dolu dvou metrový člověk když si tepláky obleče ,o dvacet centů metru jsou delší jak skratit když je tam nápis ? Jak to bude vypadat, materiál hrůza des slabé jak spodky , sita fazona křivé Lemy cele divné , mikina ještě horší guma na rukávu žádná usiti des k tomu se lidl propůjčil , firma neví jak vydělat jak okrást českého zákazníka !!!! Ted zbytečné čekám na vracení peněz , a o dopravě nepíší před řazena doprava žádná kvalita jen prizivnici!!!!
Nelze nic pochválit
Po 12 dnech od objednání a okamžitého zaplacení zboží dodnes zboží nemám i když před 10 dny údajně předali zásilku k expedici, dopravci sdělili pouze mé jméno a adresu ale k fyzickému předání doposud nedošlo. Po několika telefonátech na infolinku mi vždy bylo sděleno, že je vše prověřováno ale víc mi k tomu nikdo neřekl ani kdy je tedy předpokládané předání dopravci nic. Už nikdy více, jestliže je uvedeno dodání do 4 pracovních dnů mělo by zboží dorazit nejpozději do týdne a ne že po dvou týdnech ani obchodník neví kde zboží je!!!
Uplne Vše,doba dodání,zpusob doručení který vlastně neproběhl!!
Reklamace zboží, telefonické informace o možnosti odvozu reklamovaného zboží,celodenní čekání na PPL a pro zboží si nepřijeli.Nikdy více.
Dobrý den,
chtěla bych si stěžovat na Váš e-shop, který mě velice jako zákazníka zlamal a jsem z toho velice znechuvená jakým způsob a přístup k zákazníkům máte a Váše chování tak to už vůbec nebudu komentovat, jak si takové chování vůbec můžete dovolit?!!? Člověk u Vás v dobré vůli něco koupí konkrétně ústní sprchu a ona po prvním pokusu přestane fungovat a jde to zboží normálně reklamovat a ani po 30 ti dnech se nikdo nebyl schopen ozvat zboží bylo zakoupeno přes eshop 20.5.2018 a bylo reklamované na Vaši pobočce v Praze 8 v Bohnicích 20.8.2018 a od té doby mi není nikdo schopen nic říct jak moje reklamace dopadla nebýt mé urgence a starosti zboží by reklamované nikdy nebylo což je docela smutné v dnešní době, nebyl schopen nikdo se mi ozvat chápu že máte eksterni firmu která vám vyřizuje reklamace ale takový přístup si jako slušný a platící zákazník nezasloužím, aby jste pořád dokala něco posuzovali a zkoumali chápu že takové máte nařízení. A co nejdříve vše dáte do pořádku a bude vše tak jak má. DOUFÁM ŽE UŽ SE TOTO NEBUDE NIKDY OPAKOVAT A DÁTE TO CO NEJDŘÍVE DO. POŘÁDKU.
DĚKUJI A JSEM S PPZDRAVEM Barbora Homolová Váš prozatím stálý zákazník
