Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 106 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Objednane zbozi minuly tyden a stale nic. Pri vzneseni dotazu na infomail, zadna odpoved, jen, ze email obdrzeli. Jedna se o darek pro 4letoy dceru, takze dekuji Lidlu za opravdu "keasne" Vanoce. Pres eshop uz opravdu nikdy nic a Ludl jako takovy me opravdu zklamal!

lidl.czZobrazit reakci obchodu lidl.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Zásilka byla předána dopravci Česká pošta 15.12. Během dopravy došlo ke zpoždění dodání, za což se Vám omlouváme. Zásilka by měla být dle systému České pošty doručena během dnešního nebo zítřejšího dne. Děkujeme Váš tým Lidl

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Poslední dobou se nedá pochválit téměř nic. Dříve jsme objednávali a vše bylo v pořádku.

Na infolinku se dovolat téměř nedá. Skladem také není mnoho zboží. A přes formulář jsem před týdnem reklamoval nefunkční výrobek a k reklamaci vyjádření žádné. Komunikace nula. Je to smutné.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalita zboží

Objednala jsem na eshopu s tím, že je poštovné nad 1000,- zdarma. To jsem ovšem netušila, že mi místo čtyř objednaných věcí dorazí Českou poštou(ač jsem si tuto službu vybrala), pouze tři a ta zbylá jedna půjde PPL. Nikdo mi nedala absolutně nic vědět a vše jsem zjistila až od pána, který mi volal, že je před domem a mám u něj balíček. Vše bylo zbytečně komplikované a příště si raději nákup zde rozmyslím, jelikož mi velmi vadí, že moje předem zaplacené zboží je někde rozkouskované a nikdo si nedá ani minimální práci mi nějakou změnu napsat.

lidl.czZobrazit reakci obchodu lidl.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. O odesílání zboží ve více balících informujeme v době odeslání zboží. K rozdělení zboží do více zásilek dochází z důvodu skladování ve více skladech, kdy může nastat okamžik, že ne vše zboží se ve všech skladech nachází. Děkujeme za pochopení Váš tým Lidl

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Uvádíte dodání do 5 dnů, objednáno před 14 dny, částka na účtu blokovaná a do dnešního dne nic.... Na infolinku se nedá dovolat, na e-mail nikdo neodpověděl. Zboží jsme objednávali s tím, že jej máme jako dárek k vánocům. Velmi neseriózní jednání. Rozhodně nedoporučuji a už od Vás určite nic objednávat nebudeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

Na eshopu je zbozi, ktere nelze v obchode sehnat, protoze se hned vyproda Prijatelne ceny

Strasne dlouha doba doruceni Objednavka z 8.12.2018 stale nedorazila a psali, ze predpokladane doruceni bude 17.12., takze jsem dost zklamana, mely to byt darky na vanoce :( Premyslim, ze na eshopu uz nenakoupim, protoze ani nedosel nejaly email, ze se omlouvaji za zpozdeni

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

zboží je cenově přijatelné, ale kvalita opravdu odpovídá ceně. S reklamacemi většinou nedělají problémy a rovnou vyměňují porouchaný kus za nový.

V Lidlu jsem nakoupila nářadí a nějaké technické pomocníky do kuchyně. - je vždy potřeba nechat si účtenku, žádná z věcí zde zakoupených nikdy nevydržela 2 roky záruky - eshop s prodejnami není propojený, takže mi bylo řečeno, že zboží zakoupené na eshopu nelze reklamovat v prodejnách - po zaslání kontaktního formuláře kvůli reklamaci musíte čekat, než se Vám ozvou zpátky. Nčekejte žádný potvrzující email že přijali Váš požadavek. A když máte štěstí a ozvou se, tak víc než Váš problém je zajímá souhlas se zpracováním údajů kvůli GDPR, až poté čekáte na vyjádření, jakým způsobem bude reklamace vyřízena. Pokud dobrý, dostanete štítek a máte kontaktovat PPL, jejich dvorního dopravce abyste se domluvili, že jim to pošlete teda zpátky. - na infolinku se nedá dovolat, takže eshop je kotaktně neprůstřelný.. I z okna by se Vám podařilo kontaktovat je líp... Takže Lidl-shop? už nikdy více, to si počkám, až to bude v týdenní nabídce na prodejně

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží vůbec nepřišlo, na infolinku se nedá vůbec dovolat na email nereagují. Lidl obchod mám rád, ale na eshopu již nikdy.

lidl.czZobrazit reakci obchodu lidl.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Sdělte nám prosím číslo Vaší objednávky na e-mail spokojenost@lidl.cz. Pokusíme se co nejrychleji zjistit, kde se momentálně zásilka nachází a kdy bude doručena. Děkujeme Váš tým Lidl

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka rozdělena na dvě části, jedna část přišla po 14ti dnech a druhá vůbec, když jsem se pátrala po tom kde je, bylo mi uděleno, že se ztratila!! Jak je to možné?? :-/

lidl.czZobrazit reakci obchodu lidl.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Pro skladování zboží využíváme více skladů, a proto může v některých případech dojít k tomu, že je objednávka odeslána ve více balíčcích. V případě ztráty zásilky nám prosím sdělte číslo objednávky na spokojenost@lidl.cz, abychom mohli situaci blíže prověřit. Děkujeme Váš tým Lidl

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Ryclost dodání zboží

Místo objednaného nářadí do dílny mi přišel dětský bagr na dálkové ovládání. Okamžitě vše posláno zpět při převzetí.Když jsme se konečně dovolali na jejich linku pro zákazníky tak nám bylo oznámeno,že zboží okamžitě znovu zabalí a pošlou,když to ovšem opět zaplatíme a pak teprve budou řešit předešlý nákup a vrácení peněz.Tam jsem nakupoval naposledy!!

lidl.czZobrazit reakci obchodu lidl.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a přijměte naši omluvu za záměnu zaslaných produktů. Vrácení peněz probíhá standardně po přijetí zboží na našem skladu. Nové zboží mělo být odesláno v rámci nové objednávky na dobírku (bez poplatků) Děkujeme Váš tým Lidl

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

ceny, rychlost, balení, prostě všechno

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Z "logistickych duvodu" pry byla zasilka vracena zpet z PPL (dle PPL ji vubec od Lidl neobrdzeli). Jedina moznost je objednat znovu, coz uz nehodlam riskovat. O cele veci nijak neinformovali, zjistil jsem az po telefonatu na zakaznickou linku. Nezavolat tam, tak porad cekam a doufam v doruceni. Nejhorsi zkusenost s nakupem v eshopu vubec.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

přehledné stránky, normální dodání, ale to je dnes standart

po odeslání objednávky ji NELZE ZMĚNIT (např. velikost kalhot) ANI ZRUŠIT, zboží nelze objednat přes telefon, zboží nelze vrátit na žádné prodejně, ale musí se poslat zpátky poštou

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

neplatit predem a nekoupit veci, ktere nutne potrebujete !!! tento eshop je absolutne chaoticky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlost,bezproblémový nákup

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

rychlost dodání

sprosté chování pošty

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Nedostatečně zabaleno, vše se rozbije během přepravy. Moka konvice pouze hozena do větší krabice bez jakékoliv ochrany.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Hezke zbozi - dobra kvalita materialu na detskem obleceni.

Eshop nefunguje moc dobre. Vetsina veci neni skladem. Objednavka je navic rozdelena do vice balicku - je otrava cekat cely jeden den na PPL doma, natoz vicekrat. Samozrejme posledni dorazi vec, kterou jsem potrebovala nejakutneji a stale na ni cekam. Znovu uz na eshopu rozhodne nenakoupim.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Vse. Cekam neskutecne dlouho, poslali mi fakturu a sdeleni ze zbozi predali do svozoveho depa, ale prepravce potvrdil ze tam vubec fyzicky neni, ale jen papirove (datove), vubec mi na urgence nikdy neodpovedeli, na infolinku se nejde dovolat, je tam jen automat a ne operator, uvedena doba dodani 4 dny je absolutni vysmech a jen klamani zakazniku! Naprosty nezajem a ignorance zakazniku! Urcite nikdy nenakupovat!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 16.11.2018 objednáno, 19.11.2018 potvrzení o odeslání a od té doby leží zásilka na svozovém depu PPL - ovšem pouze datově. Fyzicky moji objednávku nikdy neviděli. Zákaznická linka Lidlu mi slibuje prověřování - nevím, co je složitého na tom zjistit, kde podle čísla objednávky zásilka je...Prověřují to již třetí den... Takže jsem slečně na lince řekla, že pokud to nebude do pátku doma, ať mi pošlou peníze zpět a objednám si jinde. Toto víckrát ne!!! Zajímavé je, že dosud nebyl problém. Chápu, že toho mají před Vánoci mnoho, ale pokud se jim kupí potíže, nemají slibovat dobu doručení do tří až čtyř dnů.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

Výběr Objednávka z domova

Pokud neřešíte reklamaci tak o.k.. Vracela jsem komodu, protože nebyla kompletní. Nemám zboží, ani peníze a na kontaktní formulář mi nikdo neodpovídá. Dovolat se je nadlidský výkon.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje