komunikace se zákazníkem
Zobrazit reakci obchodu AlensaDobrý den, Lukáši, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. V systému jsme si dohledali Vaši objednávku, abychom situaci prověřili. Vaše objednávka je dodělávána nestandardním postupem, který je časově náročnější. Je nám velmi líto, že s komunikací našeho zákaznického oddělení nejste spokojený. Chápeme, že takto dlouhé čekání je velmi frustrující, ale kolegové a kolegyně ze zákaznického servisu s Vámi aktivně řeší Váš požadavek formou zdvořilé komunikace. Vaše situace s nestandardní objednávkou je pro nás důležitou připomínkou, že i takové případy musíme zvládnout. Doufáme, že vše vyřešíme k Vaší plné spokojenosti a brýle Vám budou dobře a dlouho sloužit. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost s dokončením Vaší objednávky. Hezký den.