Hlavička stránky
Logo obchodu Eobuv.cz

Eobuv.cz

683 hodnocení

29 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Face 1904před 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Po vyřízené reklamaci, která byla uznána penize nevrátili.. jen výmluvy… chatboot a propadne pořád dokola prověříme .. ale nic sw nedeje .. na Facebook skupině firmy je budete, ze je nas mnoho komu dluží ..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Křížpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zakoupil jsem si pánské polobotky Picolinos, s doručením stály 3217,- Kč. Zaplaceny 5. 12. 2024. Obuv jsem nosil sporadicky. V polovině ledna 2025 jsem zjistil, že se mi na levé botě odlepila podrážka od svršku obuvi. Asi šmejd z Asie. Boty do rakve vydrží víc!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Kristofpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Pokud dojde na problem nebo nestandardni situaci, s obchodem se prakticky nelze spojit. Neumi resit vymenu, jen vraceni, coz koliduje s nakupem cenove zvyhodneneho zbozi a zbozi v akci. Postup v techto situacich nemaji ani zmineny v obchodnich podminkach. Za me velice spatny proklientsky servis. Chteli jsme dvoje boty, nakonec mame jen jedny a drazsi, nez kdybychom je koupili jinde, takze pro nas posledni nakup.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Honza Metlickapřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávka zrušena,finance mi nepřišly zpět, žádná komunikace nefunguje.Zloději a podvodníci !

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Absolutně bez reakce k podané reklamaci, více než dva měsíce, infolinka je jen chat - robot, operatori nejsou k dispozici, na emaily obchod nereaguje. Nedoporučuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
predator 13před 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nesnáším krámy kde se snaží s lidma vydrbat umělýma slevama který opravdu slevama nejsou a co hůř po slevě jsou boty ještě dražší než u konkurence

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Velký výběr zboží

11.11.2024 mi byly doručeny boty, které na sobě měly lehké vady. Vzhledem k tomu, že jsem o ně měla zájem a v mojí velikosti už nikde nebyly dostupné, jsem se s e-shopem domluvila, že mi pošlou kompenzaci a obuv si nechám. Toto se podařilo po třítýdenní komunikaci. 4.12.2024 jsem poslala e-shopu podklady pro vrácení peněz, od té doby se jen upomínám a peníze jsem dosud neobdržela. Nenakupovala jsem zde poprvé a dříve jsem neměla s objednávkami problém, ale toto bylo celkem vystřízlivění. Nejedná se o velkou částku, kterou by mi měli vrátit, jde mi spíše o princip. Dle ostatních recenzí se rozhodně v mém případě nejedná o výjimku. Jsem si více než jistá, že je to pro mě poslední nákup na tomto e-shopu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mumartpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprosto otřesný zákaznický zážitek. Objednali jsme zde boty. Poté se na nich vyskytla vada v lhůtě 2 let. Reklamovali jsme v OC Chodov. Reklamaci vyřídili až po měsíci a poslali CTRL C CTRL V email, že je to mechanická vada způsobená spotřebitelem. Absolutně nechápu. Pokud se vydřou paty při vymíněném používání bot a chození v nich, tak dle obchodního zákoníku musí reklamaci přijmout. Tim to ovšem nekončí. Boty, u kterých reklamaci neuznali už měsíc už 2 měsíce neposlali zpátky. Voláme a píšeme ale na zákaznickém centru nikdo nereaguje. Ukazovkovy případ k předání na ČOI. Jak čtu recenze tak nejsme prvni ani poslední, které obrali o tisíce korun.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Hradilovapřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

NEOBJEDNÁVAT! V červnu jsem udělala na eshopu Eobuv.cz objednávku za více než 4000Kč, která byla rozdělena do 2 balíků. Balík mi přišel jen jeden. Řešila jsem to se zákaznickou podporou - velmi neochotní, nechtěli ani uznat chybu, nicméně po 2 mesících a mnoha emailech chybu uznali a vrátili mi peníze za ten jeden nedoručený balík. Za další 2 měsíce mi od nich přišel email, že mi údajně vrátili více než měli a chtějí po mě, abych jim vrátila 1358 Kč. Zprávu jsem ignorovala, protože jsem si jistá, že jim nic nedlužím a nechápu jak se k té částce ani dostali. Vyzvali mě přes email ještě jednou a pohrozili vymáháním právníkem. Sesbírala jsem zbytky energie a naposílala všechy důkazy, screenshoty, že nemají pravdu a nic nedlužím. To jim nestačilo, jelikož 3.1.2025 mi přišel dopis od nějaké advokátky (Renata Baczanska z infoprawnik.pl), ze me vyzyvaji k zaplaceni dluzne castky do 7 dnu, jinak budou pokracovat v "legal proceedings" a budu muset platit i poplatky za soudni proces. Škoda, že jsem si nepřečetla předtím recenze. Chtěla jsem to řešit znovu s nějakou zákaznickou podporou, ale mají jen chatbota a nedá se s nikým spojit. Telefon nefunguje.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tereza Behpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Z eshopu si nic neobjednávejte! Stále mi nebyly vráceny peníze z vratky z 2. 12.2024. Jedná se o objednávku č. 60001330300. Na emaily nikdo neodpovídá. Na zákaznický servis se nedá dovolat. Dokonce již byla překročena lhůta 30 dnů na vrácení peněz a proto podávám podnět na ČOI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Blanka Kolajovapřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Přišla nám poškozená kabelka, reklamaci neuznali z důvodu mechanického poškození, které jsme si mohli způsobit sami. Jsem velmi zklamaná, od značkové kabelky očekávám stoprocentní kvalitu... Tento e-shop v žádném případě nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Necky 2000před 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprosto podvodný obchod. Objednala jsem zboží a zaplatila. Druhý den mi přišlo, že objednávku zrušili, ale peníze si nechali. Údajně technickou chybou došlo ke zrušení objednávky. Vrácení peněz trvalo 23dní. Zákaznický servis negunguje. Telefonická linka je vypnutá, na emaily neodpovídají a když, tak s velkou časovou prodlevou. Robot na dotazy odpovědět neumí. Prostě katastrofa.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo velmi rychle, první fáze vrácení proběhla bez problému

Vrátila jsem 3 věci, peníze obdržela jen za 2. Na emaily nikdo nereaguje, telefonní spojení nefunguje, AI asistent nic neví, objednávka podle něj neexistuje. Pomohl mi až tým na prodejně Černý Most.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vlasta Ehrenmannovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Rychlost objednávky

Boty nesedí,nelze vytisknout vratku s pinem,nikdo nebere telefony a nikdo neodpovídá na e-mail. Poslala jsem zpět na adresu uvedenou na balíku,zaplatila přes 100 Kčs porto a čekám, možná zásilka zmizí a já neuvidím ani ty peníze, takováto firma už nikdy více!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
simona mužíkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Balík odeslaný do Rumunska. Eshop bez jakékoliv kominikace, jediné plus, že peníze vrátily na účet, ale vím, že zde už nikdy nic neobjednám. Horší eshop jsem snad ještě nezažila.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem 3.12.2024 zimní obuv 2770,- Kč. Zkušenosti podobné jako všichni zde stěžující si. Objednávka se tvářila, že je v pořádku, zboží odesláno, trasovací číslo atd. Ale zboží nedorazilo, po prozkoumání sledování v Zásilkovně zboží dorazilo do jakéhosi depa v Rumunsku. Pak přišla informace, že zboží se vrátilo. Bez jakéhokoli vysvětlení, bez reakce na e-maily. Toto zřejmě dělají účelově. Vlastně si od vás na měsíc "půjčí" peníze v tom lepším případě. V tom horším si je nechají. Já jsem se nedala a posílala odstoupení od smlouvy, dotazy, informaci o tom, že budu platební transakci reklamovat přes banku. Dnes mi peníze přistály na účtu. Tak já jsem nakonec ráda, ale způsob, jakým se obchod chová k zákazníkům - prostě "š.mejdi" - už nikdy více.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Petráskovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Od 2.12. čekám na zaplacené zboží. Žádná komunikace, žádná odpoveď, už nikdy, s 1500 Kč se už asi loučím

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Princeznafiona 12před rokem
Doporučuji obchod

Jen bych chtela rict, ze na prodejnach se vam podari problem vzdy vyresit. Zamestnanci kamennych prodejen delaji co mohou. Praha Westfield Chodov nebo Centrum Cerny Most. Do 5 dnu problem vyresen. Cerny Most prijemny personal a pani manazerka. Chdov take ochotny resit veskere problemy. Take prijemny manazer.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Anna Izakovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zakoupené boty prisly o dvě čísla menší. Sice mi byly vráceny peníze, ale bez postovneho a těch nervu, jelikož nemají funkční telefonní linku a vše se řeší přes nějaký automat na jejich stránkách.. neskutečný, jak šel tenhle obchod dolů. NEDOPORUČUJI, nezazila jsem snad horší zacházení se zákazníky, než mají oni.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Pfefferpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dne 2.12.24.dcera objednala a zaplatila dámskou obuv cca 2100,00 Kč a po 14 dnech nemáme zboží ani peníze. Komunikace žádná. Na email nereagují.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaPPL

Kontaktní údaje