Hlavička stránky
Logo obchodu Eobuv.cz

Eobuv.cz

683 hodnocení

29 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Co se stalo??? Na Obuvi nakupují často a ráda a vždy to bylo bez problémů, naopak, obdivovala jsem jejich rychlost dodání i vrácení peněz. A teď čekám! Hned po zaplacení objednávky mi ji zrušili, nedá se s nimi spojit, všude mají jen chat s AI. Nemám zboží ani peníze! Doufám, že vše dobře dopadne! Znovu se ptám, co se u nich stalo???

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzana Hlívovápřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nekomunikují. Ihned po nákupu potvrzení, že odesílají. Ale ani po měsíci nic. Žádné zboží , žádná komunikace, žádné peníze zpět. Jsem maximálně vytočena, že po těch zkušenostech, co tu vidím, obchod ještě funguje.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Po týdnu a půl mi po mé urgenci byla objednávka zrušená - ne za zrovna málo peněz. Na boty byla zrovna sleva, po zrušení objednávky bohužel boty nešlo znovu objednat. Objednala sem u konkurence. Už při minule objednávce dlouho trvalo než ji zpravovali, nyní nedošlo ani ke zpracování. Nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Novakjan 14před 8 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlé doručení boty v pořádku.

Obědnávka se začala hýbat až po 10 dnech. Ale pak rychlé a v pohodě.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávka mi byla druhý den stornována i přesto že byla v pořádku zaplacena. Žádná komunikace. Operatoři nejsou k dispozici, infolinka je jen robot a na email žádná reakce. Nemám peníze ani boty :( NEDOPORUČUJI !!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
MěSH Plzeňpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávka stornována bez oznámení, po týdenní urgenci aspoň oznámeno. Komunikace katastrofa. Nikdy vic!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ladislav Šťastnýpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si boty a druhý den mi byla objednávka zrušena. Po 2 hodinách se mi ozval chatbot nebo něco podobného a prý kvůli systémové chybě byla objednávka zrušena a peníze mi vrátí. Doufám, že mi vrátí peníze. V tomto e-shopu už nikdy nic neobjednám.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Svobodovápřed 8 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé doručení

Každý den posílají i několik e-mailu s nabídkami.....

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jajovi 13před 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Komunikace nefunguje Nevrátili mi peníze za celou objednávku, pouze za produkt, za poštovné nic. Informovala jsem se na infolince, a poštovné vrací. Mají to i v obchodních podmínkách.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zbozi prislo do dvou dnu.

Velmi drahá značková kabelka přišla s fialovými fleky. Recenze jsem si bohužel přečetla pozdě. Fleky jsou na zadní straně. Kabelku jsem si nechala, abych nebyla bez ni i bez peněz. Je to absolutní fiasko.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renata Přerovskápřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Bleskové dodání. Objednávka učiněna v neděli a v úterý byly boty v boxu. Padnou jako ulité, bez vady. Jsem spokojená.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
So_Souckovapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Eshop absolutně nekomunikuje, vrácení obuvi (udání důvodu neuznání vratky - špinavá a použitá obuv - LEŽ) trvalo 3 měsíce opět bez jakékoliv komunikace obchodu. Takže jsem byla nucena zaplatit na konci zimi obuv, kterou jsem ani neměla doma. Podána stížnost na ČOI. Už nikdy více.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivamatyaskovapřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dnes, 18.2.2025 mi byla doručena zásilka. Objednala jsem boty, které nebyly levné a měly být jako dárek......přišly v tak katastrofální krabici, za kterou by se styděli i Vietnamci!!!! .....pokud zboží bali někdo,koho ta práce nebaví, tak ať se na to vyprdne a nevybiji si zlost na zboží!!!! Paráda, fakt dík za "super" dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janousovazpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Při vrácení kabelky v kamenném obchode Černý most byla velká neochota a odmítnutí ukrajinskou prodavačkou.Na prodejne Chodov bylo vrácení úplne bez problému.Zlatá česká obsluha.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Terezabrabcova 6před 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

v listopadu 2024 jsem si na eshopu objednala ne zrovna nejlevnější boty a jakmile mi dorazily, všimla jsem si, že se jedna bota páře. Vyplnila jsem zdlouhavý reklamační formulář, kde jsem zvolila variantu výměnu vadného kusu za nový, kterou oni sami v reklamačním formuláři nabízeli. Za cca týden mi přišla odpověď na email, že se reklamace zamítá z důvodu, že tam ta vada byla už když mi boty přišly, což vůbec nedává smysl. Následně jsem kontaktovala zákaznickou podporu, kde jsem požadovala reklamaci a oni mi pouze odepsali, ať jim pošlu boty zpět a že mi vrátí peníze. Jasně jsem jim znovu napsala, že požaduji výměnu boty za novou, protože jsem se dočetla, že některým zákazníkům peníze vůbec nevrátili. Odepsali mi, že tato varianta nejde. Nikdy už u nich nenakoupím.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Denisa Bušovápřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

V prosinci 2024 jsem objednala kabelku, která dorazila bez příslušenství. Ihned jsem psala na zákaznický servis. Koncem ledna přišla informace o tom, že můj dotaz bude postoupen dal. Opět se nic nedělo. V únoru 6. jsem se znovu ptala, zda doposlou chybějící komponenty nebo mám kabelku zaslat zpět. Dnes přišla odpověď, že mám pokračovat ve vrácení zboží, ale teď teda nevím, když čtu ty recenze. Nákup rozhodně nedoporučuji!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

V prosinci 2024 jsem zakoupila jedny boty ve dvou velikostech (2x 4.000) a nepadnoucí poté standardním procesem vrácení vrátila. Peníze nepřišly po 14 dnech, ale byly Vánoce, tak jsem vyčkávala do ledna. Když ani v lednu nedorazily, obrátila jsem se na info@eobuv.cz, reklamace@eobuv.cz i jejich chatbota na webu a téměř denně se u všech připomínala. Když ani poté nekomunikovali, zastavila jsem se v kamenném obchodě v OC Chodov. Tam si ode mě vzali telefonní číslo a od té doby pravidelně komunikovali o stavu vratky. Asi jde o to projevit, že si to opravdu nenecháte líbit, pak začnou jednat. Také je dobré mít všechny podklady vč. potvrzení o podání zásilky. Mě ho dámy na podacím místě ochotně vystavily až v lednu. Nakonec se začali ozývat i z generických mailů viz výše i přes chatbot mi přišla opožděná odpověď. Peníze nakonec koncem ledna dorazily. Pokud tedy budete opravdu snaživí a nevzdáte to a máte možnost se osobně zastavit v jejich kamenném obchodě, tak to není ztracené a všechno to zkuste udělat. Ale to samozřejmě nic nemění na tom, že to není dobrá zákaznická zkušenost a sama bych už v obchodě nenakoupila.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petarda Svobodovápřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Jsem v šoku, jaké tu vidím velmi negativní recenze. V tomto obchodě objednávám online již 6 let, za boty už jsem u nich utratila minimálně 30 tisíc a NIKDY se mi nestalo, že by mi boty nedorazily, nebo dorazily pozdě, či že by byly nekvalitní nebo měly nějaké vady. Boty jsem již vracela mnohokrát, vše zdarma a přes zásilkovnu a peníze byly na účtu za pár dní. Já opravdu nechápu, co se to děje a o čem to ostatní píšou... začínám mít pochybnosti, že ostatní nakupují asi ve falešném obchodě a ani o tom neví. Zkontolujte si adresu v prohlížeči a zabezpečení webu, protože jinak nechápu, čím jiným by to mohlo být :(

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Uvádí špatné informace u produktů Při vrácení zboží nevrátili peníze Telefonní čísla nefungují Chat - robot, neuzná mail ani číslo obj.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Koubínpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nevrátili peníze za vrácené zboží!!! Podpora nefunguje. Co je tohle za zlodějnu?

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaPPL

Kontaktní údaje