Obchod mě opravdu zklamal. Poslali mi boty na fakturační adresu namísto doručovací. Po žádosti o doručení na aktuální adresu bylo namísto toho zboží vráceno do obchodu a obchod byl ze strany Eobuv zrušen. Nyní po mě chtějí, abych si zboží objednal a zaplatil znovu - za vyšší cenu bez akce. Jako odškodnění mi poslali slevový kod který na mnou požadované boty nefunguje.
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží přišlo rychle
Nezdá se mi kvalitní, už teď je vidět, že se začnou odlupovat. Pochybuji o pravosti. Nepřišla ani original krabice.
Objednala som 2 páry bot, jeden mal zlú veľkost tak som ich poslala naspäť. Vytvorila som vratku a už tam začal prvý problém, na email mi neprišlo žiadne potvrdenie. Poslala som im 2 maily a nulová komunikácia z ich strany. Jediné moje šťastie je, že som si po vytvorení vratky spravila printscreen a mám tak číslo vratky aj s dátumom a kódom Zásilkovny. Teraz to riešim cez Záslkovnu aby mi potvrdili, že si balíček prevzali. Inak by som o vrátení zásielky nemala vôbec žiadne potvrdenie.
opravdu velký výběr botů.
Zvláštní praktiky obchodu. Dopravu máte zdarma a když odpinknete objednávku, vygeneruje se vám celková cena navýšena o dopravu 89 Kč :-D. To jsem nezažila u jiného e-shopu se přiznám.
nic
bohužel se dost pokazili, asi to Modivo.. obdržela jsem vyloženě jete boty, při jejich vratce (v původním balíku nebyly formuláře pro vracení, musela jsem hledat, jak udělat vratku, přiděleny kód pro Zasilkovnu nebyl funkcni) mi napsali, ze jsem je nosila (pásové sandály v zimě a ještě v rámci jednoho týdne). Penize mi nevrátí, ale ekologicky z recykluji. Takže je chci zpět a do popelnice si je hodím sama. Roky jsou byla opravdu spokojenou zákazníci, ale poslední tři objednávky byly vždy problém
velký výběr, dobré ceny
Naprosto neodpovídají velikostní tabulky, podle, kterých vybíráte, bohužel toto jsem zjistila pozdě, až jsem stejné boty našla u jiného prodejce. Boty vracím, velikost nesedí, neodpovídá velikostní tabulce.K mému překvapení jsem se již na vratce dozvěděla, že mi nevrátí vynaložen náklady na poštovné. Při vracení potíže se zásilkovnou- problém s akceptováním vratkového kódu zaslaného e obuví. Rozhodně nikdy více!!!!!!
-Cena skvělá
-Boty přišli, s tím že jsem myslela že jsou kvalitní a vydrží od značky CK. Po 1 nasazení bot, se boty začali loupat jde vidět i lepidlo. Takže boty, budu muset vrátit. Snad pošlou peníze zpět, a nemám problém při nejhorším tam dojet. - Dříve, též špatná zkušenost. Objednala jsem boty, psali že jsou na cestě a najednou další den napsali že objednávka zrušena. Platila jsem předem peníze, kartou. Nechtěli vrátit peníze, tak jsem musela vyhrožovat PČR aby mi to vrátili. Na email, vůbec nereagovali. Jen když jsem jim napsala, že je udám na PČR tak ještě v ten den přišli peníze na účet. NEDOPORUČUJI!!! Kdyby někdo sháněl kontakt přímo na eobuv, a ne robot. Tak telefonní číslo je 601690879.
Obchod nedoporučuji, při vracení zboží aplikují nekalé techniky a peníze vám nikdy nepošlou. Řešte přes COI!
Rychlé dodání, kvalitní zboží.
Není možnost kontaktu kromě chatbota, zdlouhavé ověření vratky v případě zboží (z důvodu velikosti, na kvalitě trvám). Z ostatních obchodů, kdy jsem vracela ve stejný den část zboží, již vratka na účtě. Nevím, jak to nakonec dopadne.
Posledních několik let nakupuji boty a kabelky až na výjimky jenom zde. Vždy vše ok, boty vždy v pořádku. Hilfiger, Guess, Kors, Pinko.. nikdy nebyl problém jak s kvalitou, tak záměnou apod. Výhoda Prahy jsou výdejní místa s možností vyzkoušení před konečnou koupí.
Překvapuje mě a zneklidňuje ta spousta záporných hodnocení. Dosud jsem nemusela reklamovat a po tom co čtu, bych nerada. Za mne by mohl být větší výběr v dámské velikosti bot 42. Většinou jsou totiž vyprodané, takže zájem o toto číslo určitě je.
Po 3 týdnech nošení se na špičkách bot oloupala koženka. Komunikace zdlouhavá, cca po 2 týdnech jsem se dozvěděla, že reklamaci neuznávají. Od bot za 1 900,- bych čekala, že nějakou dobu vydrží. Věcí si vážím, některé boty mám i 10 let. Za mě nekvalitní zboží, komunikace mizerná a od nich už nikdy více !!!
Rychlé doručení
Vzhledem k tomu, že jsem objednávala kabelku a ne boty, říkala jsem si, že případnou reklamaci nebudu muset řešit. Kabelka má úplně jinou barvu, než na fotografiích, ale to by se ještě dalo přežít, fotky zkreslují. Co mě ale zklamalo, že má kabelka jakési "fleky" zespod, vypadá to jak od popisovače a nejde to dolu. U takhle drahé kabelky bych čekala perfektní stav. Když ale koukám na recenze, tak asi nemá cenu nějakou reklamaci řešit, nechci být jak bez produktu, tak bez peněz.
Absolutně tragická komunikace ohledně reklamace. Na každou odpověď čekáte skoro 3 týdny a když dodáte veškeré podklady ouha přestanou komunikovat a vy vše musíte celé dokola řešit znovu. Takže reklamaci jsem začala vyřizovat a 9.11.2023 obchod zaslal, že reklamace je kladně vyřízena ale tím to končí. Po více jak 2 měsících peníze stále nikde.
Není co vytknout. Vrácení zboží a peněz proběhlo v pořádku.
-
Rozhodně nedoporučuji, zboží poslali jiné, komunikace příšerná, své peníze zpět nemám, jeden z nejhorších eshopu.
rychlé dodání
První zkušenost a opravdu jsem velice zklamaná. Boty, které jsem si objednala mi bohužel neseděli a proto jsem je ihned odeslala z5. Peníze slibují vrátit do 5 maximálně do 14ti dnů od vrácení . Vrácení peněz trvalo necelé dva měsíce. Každý týden jsem na e-obuv volala a vždy mi bylo řečeno, že posílají žádost a urgují vrácení peněz. Bohužel žádná omluva z jejich strany, což jim opravdu nedělá dobré jméno. Už si od nich nic neobjednám a určitě nebudu doporučovat .
Doručili špatné zboží. Po vrácení zboží zpět nekomunikují a ani nevrátili peníze.
Zdravím, Obvykle recenze nepíšu ale u eObuvi musím jelikož za mě je tento článek jedna velká křivda… Teď aktuálně jsem objednával boty od Tommyho a byl jsem nadmíru spokojený ! Zboží objednáno ve Čt minulý týden a za 7 dní doma, krabice originál, boty uvnitř naprosto v pořádku nové… žádné známky předešlého použití. Žena objednává boty pouze z této stránky a nikdy neměla žádný problém…. Dokonce šly jedny boty i na reklamaci a vše v pořádku, peníze vráceny a kód na slevu k tomu… Za mě naprosto ukázkové chování eShopu a já určitě nakoupím zase :) Nebojte se toho, je to v pohodě…. :)
Možná jen dodání za týden když bylo na e-shopu psáno 2-3dny. Ale v tuhle dobu pochopitelné :)
Obsluha ujde, pokud si ovšem najdete toho správného zaměstnance - komunikativní a skutečně vstřícně ochotný, proaktivní, je obvykle jen jeden / jedna z vícera spíše podprůměrných.
Pozor na firmu Adidas! Jedna z 'nej' značek... ale ouha, kvalita velmi, velmi bídná. Trash. Ozdobná aplikace na patách zakoupených bot je na každé botě výrazně v jiné výši... U výše zmíněného výrobce je to opravdu ostuda - ale co už chtít od historicky masivního podporovatele naci. socialismu... Při zkoušení v kamen. obchodě jsem se soustředil na pohodlnost obuvi (průměrná), vady na patách si nevšiml a boty zakoupil. Asi by mi je vyměnili, nebo vzali zpět, ale to je k ničemu - nemám čas chodit do eObuvi navíckrát (kdo ho dnes má?) a dodatečnou slevu na toto nedají. Je to prostě velké zklamání - a eObuv v tom celém není nevinně... měla by veškerou obuv, kterou hodlají nabídnout zákazníkovi, pečlivě kontrolovat a to ještě než pošlou info, že zboží je k dispozici na prodejně. Shame on Adidas & eObuv!
Už nikdy. Boty se rozpadly po jednom dnu nošení! Reklamace se táhne, komunikace tragédie.
žádné