Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, které si moc vážíme.
Vaše nespokojenost nás moc mrzí a za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.
Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu.
Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné.Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat.
Znamená to tedy, že sortiment není konečný a pokud Vám bude v nabídce chybět něco konkrétního, budeme moc rádi, když nám předáte konkrétní tipy.
Jsme k dispozici na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz.
S přátelským pozdravem
Tým zákaznické podpory Košík.cz