Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Bocelipřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Vlídnost řidičů,,do nedávna přístup k reklamacím

Čerstvost Sushi 5 dní staré z výroby vydávají za sushi v pořádku,po obtížích odmítám jist starší než dva dny od výroby a i to je na hraně. Jsem tak za -500 kč za tři vyhozená Sushi,kvalita ovoce až na vyjímky katastrofa,nemá cenu objednávat

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Boceli, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, moc si jí vážíme. Těší nás, že jste spokojený s kurýry, kteří Vám nákupy doručují a Vaši milou pochvalu jim rádi předáme. Moc se omlouváme za komplikace, které nastaly. Zároveň nás moc mrzí Vaše nespokojenost s řešením reklamace Sushi. Z recenze nám bohužel není zřejmé číslo objednávky. Vaši zpětnou vazbu předáme na naše obchodní oddělení a věříme, že se bude kvalita i nadále zlepšovat. Zároveň se budeme věnovat i kvalitě ovoce a zeleniny, za nekvalitu se moc omlouváme. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenkapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Na Košík jsem narazila před rokem, při hledání kvasového pečiva a dalších kvalitních produktů, které Košík nabízel pod značkou. Authentic. Díky němu jsem konečně nemusela objíždět jednotlivé obchody a farmáře, a mohla koupit vše na jednom místě.

Značku. Authentic přestal Košík v HK nabízet, tutíž již nemám důvod zde dál nakupovat.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, moc si jí vážíme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné. Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. Vaše nespokojenost nás velice mrzí a zprávu předáváme do rukou kolegů z našeho obchodního oddělení. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Filip Hpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

byvaval dobry

Uz podruhe (a asi definitivne) zmenili dorucovaci oblasti, tim padem PCE, HK a okoli maji misto komplet sortimentu Makro.. pokud chci neco rychle, objednam si Rohlik nebo si zajedu do kramu, k cemu mi je, ze mi to dovezou ten den, kdyz nemaji to, co jsem kupoval a byl jsem s tim spokojeny? Uz pred Vanoci to zkouseli a dle slov kuryru to byl propadak, tak to ted zkousi znova a definitivne si zavreli dvere u nemalo zakazniku. Jednou to clovek zkousne, podruhe uz ne. Na Rohliku si platim Premium a Kosik se muze jit klouzat. Dokola omylane reci co tu pisou jsou uz trapne, stale stejne odpovedi, vzdyt ani ti chudaci na zakaznicke podpore uz nevedi, co by lidem na to meli napsat.. Predpovidam, ze do roka dvou to zabali. Skoda.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, moc si jí vážíme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné.Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. Vaše nespokojenost nás velice mrzí a zprávu předáváme do rukou kolegů z našeho obchodního oddělení. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přístup k reklamacím. Většinou milí kurýři.

Nakupuji u nich 5 let, nepřešla jsem k Rohlíku, ale asi končím. Opravdu mi vadí nemorální a extrémní zdražování. Příklad bezlepkové mouky a produkty z ciziny. Podle kurzu k Euru by měli zlevnit. Košík naopak zdražil během měsíce o 20 Kč i víc. 1kg mouky 140 Kc? Neni jim to blby, parazitovat na nemocnych lidech, kteri musi drzet dietu? Neni. Testují, co zákazníci s cenami zkousnou. Já si od nich dám minimálně pauzu. V posl.době také chybějíci zboží a značná zpoždění.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Petro, mnohokrát Vám děkujeme za zaslání zpětné vazby, moc si jí vážíme. Vaše nespokojenost nás moc mrzí a za vzniklé nepříjemnosti se moc omlouváme. Vaši zprávu jsme předali na naše obchodní oddělení a cenami se budeme i nadále zabývat. Na Košíku můžete najít sekci Skvělé ceny, kde pravidelně srovnáváme ceny s cenami supermarketů. K dispozici je také Akční leták. Bohužel nevíme o jaké objednávky se jednalo a rádi bychom s Vámi dořešili kompenzaci za zpoždění i chybějící položky. Budeme moc rádi, když nás budete kontaktovat, jsme k dispozici telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
o.hajdukovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Nakupuji pravidelně. Kurýři vždy ochotně donesou nákup. Dnes se mi poprvé stalo že kurýr Jaroslav poděkoval za spropitné. Člověk to nečeká ale je to milé. Milý a ochotný človíček.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Hajduková, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Vaší přízně si moc vážíme a Vaši pochvalu na kurýra předáváme na naše oddělení dopravy. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milena K.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nakupovala jsem zde často a ráda. Dnes, po rozhovoru s asistentkou na zákaznické lince, jsem se rozhodla, že končím s nákupy Důvod je jednoduchý - zmizely značky Autentic, Kaufland a objevila se nabídka z Makra, což mě z hlediska kvality naprosto nezajímá.

Zklamalo mě, že značky, které postrádám, jsou dostupné v Praze.... Takže Košík rozdělil zákazníky na dvě kategorie - ta lepší, pražská kategorie, má všechno kvalitní, zatímco ti druzí, v Pardubicích a okolí, budou "žrát" drůbež z Vodňan, kvalitu Makro, zase Vodňany, případně Kostelecké uzeniny, maso bůhví odkud, pečivo z Penamu. Doposud jsem si ráda připlatila za zaručenou kvalitu. To, co mi Košík nabízí nyní, si můžu koupit v kterémkoliv supermarketu... Naprosto nejvíc mě doslova ponížilo a urazilo, že nabídka kvalitních značek zůstala pro Prahu... Vysvětlení operátory, že třeba farmářskou drůbež jste ponechali v nabídce, neobstojí, jednak není lokální, jak tvrdila, ale především není už druhý den dostupná. Naštěstí mám možnost volby, takže končím s objednáváním.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, které si moc vážíme. Vaše nespokojenost nás moc mrzí a za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné.Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. Znamená to tedy, že sortiment není konečný a pokud Vám bude v nabídce chybět něco konkrétního, budeme moc rádi, když nám předáte konkrétní tipy. Jsme k dispozici na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nakupovali jsme pravidelně

Nyní spousta věcí z eshopu vymizelo. Dostupné jsou převážně jen značky z Makra. Chybí nám značka Kaufland, Authentic a další. Výběr už moc není ani z dětských věcí. Už po dvakrát jsme neobjednali, nevybrali jsme si. Bohužel opravdu zklamání pro Pardubice

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, moc si jí vážíme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné.Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. Vaše nespokojenost nás velice mrzí a zprávu předáváme do rukou kolegů z našeho obchodního oddělení. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra Fišerovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Byla jsem opravdu spokojena s výběrem a případně rychlým vyřešením reklamací.

Jsem zklamaná z aktuální nabídky sortimentu na severu Čech, bohužel nyní pro mě tato firma bude jen nouzovka

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Fišerová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu na služby Košíku. Vaší zprávy si moc vážíme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které v novém skladě nejsou zatím dostupné. Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. Vaši zpětnou vazbu směřujeme na kolegy z našeho obchodního oddělení. V případě dotazů či podnětů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu, jsme Vám k dispozici každý den od 7 do 23 hodin na telefonu, chatu nebo e-mailu zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nespokojená a už bývalá zákaznicepřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Teď už nic.

Na konci ledna se eshop změnil k horšímu, na severu Čech už nelze objednat zboží z Delmartu, Košík značku Authentic, zboží Zachraň mě a jiné, hlavně že Košík nabízí Makro značky......Tím u mě Košík definitivně skončil.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, moc si jí vážíme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné.Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. Vaše nespokojenost nás velice mrzí a zprávu předáváme do rukou kolegů z našeho obchodního oddělení. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
marek topičpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nakupoval jsem pravidelně.

Nové podmínky. Nakupoval jsem výrobky od regionálních dodavatelů. Teď už nemohu protože bydlím v severních Čechách. Už jen obyčejný supermarketový sortiment. Praha má jiný sortiment. Diskriminace.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Topiči, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, moc si jí vážíme. Nedávno jsme změnili způsob rozvozu, a proto došlo i ke změnám v naší nabídce. Výhodou je, že to máme nyní ze skladu mnohem blíže k Vám a můžete si užívat rychlejší a levnější dopravu. Zároveň jsme zavedli spoustu nových značek, regionální i farmářské produkty. Nahradili jsme s nimi i některé naše značky, které uvádíte, ty nejsou bohužel dostupné.Věříme však, že si i mezi novými značkami najdete své oblíbence. Zároveň pro Vás připravujeme další nabídky a o rozšíření sortimentu Vás budeme moc rádi informovat. V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. S přátelským pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Agbarradarrpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přivezli to v čas.

Náš první nákup a taky poslední.Z nákupu se nedalo konzumovat 2plata vajec které smrděli jako pukavci a pytel brambor který byl zkažený.Opravdu si tam radši zajdu sam a vím co kupuji.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Laubrova Zirovnickapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Za dobu existence se pooooomalinku vylepsuji, ale tezkopadnost a nepruznost reseni reklamaci pretrvava.. je to velka skoda, stacilo by zmenit myslenkovy ramec na proklientsky, jako ma rohlik.cz

Absolutni zklamani z nesmyslne slozite a otravne reklamace rozmlacene marmelady, ktera znecistila ostatni nakup v tasce. Kosikem navrzena reseni neeticka, neekonomicka, environmentalne neunosna a za me hloupa. Kosik diky temto nastvavacim neklientskym procesum zustava i u me popelkou trhu oproti rohlik.cz a je to velka skoda, maji na vic

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Laubrová Žirovnická, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Za poškozenou marmeládu jsme Vám nabídli doručení zcela nového zboží na naše náklady, abychom situaci napravili. Pokud zákazník obdrží poškozené zboží, poskytneme mu dovoz zboží nového, či vrácení finančních prostředků. Je to standardní reklamační postup. Mrzí nás, že Vám přijde tento systém složitý, či dokonce otravný. Jak naložíme s vyzvednutým zbožím závisí na hygienických předpisech a nastavených interních směrnic. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Onlinevykuppřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Chválit nechci nic protože není co.

Kurýr nikdy nepřijede v čas který je daný a to za doručení zaplatím. Zboží které objednáte tak je ve velice špatné kondici cibule brambory pečivo zelenina nahnilá pečivo staré dobré pro králíky za cenu čerstvého. Když se podíváte na hodnocení košík.cz tak je to prostě špatný vždy se vám omlouváme a podobně ale říká se CHOVEJ SE TAK ABY SI SE NEMUSEL OMLOUVAT!!!! Což Tady rozhodně neplatí raději se omluví vy nakoupíte předražené zboží a v hrozné kvalitě a to je stále dokola prostě nikdy nikomu nedoporučuji!!!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že s naši službou nejste spokojeni. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

...pochválit..mohu..komunikace...ok..supr...dovoz..jednání..reprezentativní...kurý..Pan Marek..absolutně..výbornej..po všech stránkách..jsu mj..důchodce...pracující...Váš..košík.cz...může být hrdej..na takovyho pracanta..zvláda vše..co je zapotřebí..v tomto..zaměstnání...a ta jeho..ochota..mě..málem..rozbrečela...jsu rád...že takovy lidé jsou...je jich ovšem...moooc málo..víc takovych,,,pánů..Marků...supr..doporučuji všem..nákupy na košík.cz...perfektní...komunikace+dovoz...a otym by to mělo byt..jste...2...dal bych 1...jinak...a to proto...že vždy je co vylepšovat...díky vašim ..přístupem+jednáním..jsu Váš..zákazník...Bartošek Pavel,z Brna.

..nic opak je pravda..jste..supr...

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za velice krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojený, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nakládaný sýr Camerbert - Delica -- Katastrofa. Jestli to bude stejné až si ho zase koupím dám podnět inspekci. takhle okrádat lidi.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Chvalim dorucovatele, opravdu ochotni kluci, vzdy vse ochotne donesou, kam je potreba, zadna neochota, proste moc hodni.

Kdyz si objednate baleny chleb, neovlivnite jeho datum spotreby. Opakovane jsem obdrzela nakup ve 21h.vecer a spotreba chleba byla do druheho dne. Dle skladu je to naprosto v poradku. Takze pokud nechcete snist bochnik chleba za noc, NEOBJEDNAVAT. Ja si objednala jeden 800gramovy a jeden 500gramovy, at mam do zasoby na svaciny pro dceru.. takze ho muzu vyhodit, jelikoz ho za par hodin nespotrebuji, udelam max.jednu svacinu a koncime..

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Expiraci jakéhokoli produktu Vám vždy rádi zjistíme během minutky, stačí, když se na nás při vytváření objednávky obrátíte. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
NATkassaypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Včerejší nákup proběhl v pořádku, vše zaplaceno online, přišel potvrzovací email o úhradě nákupu. Večer přišel další email s fakturou o neuhrazení objednávky, nákup ovšem přišel, i když pozdě. Platila jsem to přes Českou Spořitelnu s očekáváním vrácení 20% uhrazené částky z cashbacku. Ovšem Košík platbu zrušil, peníze musím poslat normálně převodem a 600 korun mi už nikdo nepošle. Na infolince neschopni problém řešit. To, že místo objednaného produktu poslali úplně něco jiného radši ani nekomentuji.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Skvělá komunikace, jsem z Ostravy a chtěla jsem doručit nákup mé babičce, která bydlí za Prahou, ale na její adresu nebylo možné zboží doručit. Domluvila jsem se, že zadám nejbližší možnou adresu s v poznámce uvedu místo doručení. V den doručení se ozval kurýr, zda je na místě správně a jelikož podmínky nebyly zrovna nejlepší, zboží babičce donesl pěšky. Ujistil mě, že zboží 100% předá a taky se tak stalo. Chci Vám všem moc poděkovat za ochotu a přístup. Jste skvělí. Krásné Vánoce všem.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za velice krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojená, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzana Petrovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání Komunikace obchodu Zboží až domů Dobrá kvalita Vše v pořádku

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Petrová, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojená, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Katerina Nadypřed 3 lety
Doporučuji obchod

objednávala jsem dnes z Košíku poprvé a převážně ovoce a zelču. Vše dorazilo v bezvadné kvalitě, vše v taškách rozdělené dle druhu zakoupeného zboží. Kurýr Libor moc milý a ochotný. Určitě využiji služeb znovu. Jen bych asi malinko vylepšila informaci o možnosti vrácení tašek. Informace mi přišla v době, kdy mi již kurýr vykládal nákup. No pro příště budu aspoň vědět.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Nady, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojená, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Za pozdně poslanou informaci se Vám velice omlouváme, jednalo se o technickou závadu. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje