Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jitka Černápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Původní zamer

Neustále navyšování cen a zhoršení cerstvosti

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Černá, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že s naším e-shopem nejste spokojená. Můžete nám prosím poskytnout detailnější informace na náš email zakaznici@kosik.cz. Rádi se na to podíváme a předáme celou situaci na naše marketingové oddělení. V současné chvíli nabízíme atraktivní akce VÍCE ZA MÉNĚ a plno dalších výhodných nabídek pro naše zákazníky. Přejeme Vám krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hujerpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace s obchodem žádná..když jsem volal na telefonní číslo a psal na email..zboží přišlo pozdě a jiná značka heveru i podpěr.A omlácené...Nedoporučuji nákup v tomhle obchodě...POPRVÉ A NAPOSLEDY !!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Hujere, děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel zboží, které uvádíte, nemáme u nás v nabídce. Jsme online obchod s potravinami, nejspíš jde tedy o omyl. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kmichal 2před 4 lety
Nedoporučuji obchod

welcome pack - kdyby dorazil :D

komunikace obchodu, zákaznický servis, pozdní dodání mimo časové okno , malá nabídka , fakt všechno špatně ! Zlatej rohlik cz - nákup na Košíku už nikdy víc - neuměj to ani trochu

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jste s naší službou nebyli spokojeni. Můžete nám prosím zaslat bližší informace ohledně komunikace a pozdního dodání na email zakaznici@kosik.cz? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi vyřešili v podobě patřičné kompenzace. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barborapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Welcome dárek.

- přístup zákaznického servisu, při poskytnutí zpětné vazby se jí pořádně nikdo nezabýval a nakonec napsali, že to zda/komu podnět předají je interní informace. Neposkytli ani odpověď na dotazy týkající se jejich služeb. Velký špatný. Zase zpět na Rohlik, kde nakupuji 3 roky a vždy všechno super.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Barboro, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, pro odpovědi na Vaše otázky nás neváhejte kontaktovat, telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabina Smatovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutní nespolehlivost. Špatná komunikace. Velice dlouhé čekací doby.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Smatová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Váš nákup provázely takové komplikace. Rádi bychom se na to podívali a nabídli Vám za způsobené potíže patřičnou kompenzaci. Neváhejte nás prosím kontaktovat, telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Vše projdeme a zajistíme, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Evžen před 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

ŘIDIČE

schnilé rajčata Tomino 500 gramů za 39, 90 Kč , nebaví mojí osobu každou chvíli něco fotit a dožadovat se peněz. Maso předražené a už ho nekupuji , jelikož zapáchá. Nakoupím , ale velmi omezeně .

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Evžene, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Reklamaci s Vámi rádi vyřídíme. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jitka Královápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Opakovaně skvělá zkušenost, v podstatě nás nákupy na Košíku „zachraňovaly“ během karantény. Zboží, až na jednu výjimku, vždy v pořádku a čerstvé, kurýři vždy slušní a přesní. Na dovážené nákupy jsme si zvykli a asi už se k běhání do obchodu nevrátíme :-) Za nás Košík určitě doporučuji!

Jednou dorazilo jiné pečivo, než jsme objednali - vyřešeno k naší spokojenosti na zákaznické lince.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
veronika kubůpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Přišlo vše co mělo. Nakupovala jsem poprvé a dostala zdarma mentos žvýkačky. Oceňuji jak balí zvlášť maso , ovoce , mléčné výrobky. Řidič přijel přesně v danou hodinu a byl příjemný.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
evelina luskovapřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Opakovaně chybějící zboží v objednávce. Cca před rokem opravdu kvalitní služby, ale v současnosti bohužel pokaždé s něčím nespokojenost. Zřejmě je čas přejít ke konkurenci

Nahlásit
Nahlásit recenzi
radka xxxpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nic mě nenapadá. Nakupuji jen výjimečně, kvůli nabídce konkrétního produktu.

Garance spokojenosti neexistuje. Když vznesu námitku, vyžadují důkazy a obtěžují nesmyslnými otázkami tak dlouho, až se na reklamaci radši vyprdnu. Místo toho, aby si informace ověřili z vlastních zdrojů. Například tím, že si převáží zboží které mají na skladě. Upřímně proto budu vždy nakupovat raději na rohlíku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Poslední dobou naprosto nevyhovující. Opakovaně v nákupu rozmačkané čokoládové figurky, vinné klobásy v nafouklém obalu, který do hodiny po dodání “vybouchl” - evidentně zkažená a zdraví nebezpečná potravina. Neustálé zdražování v poslední době. Nakupovala jsem dříve ráda, teď už NE.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Šarlota Kuželovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Dobrý den, chtěla bych moc pochválit kvalitu, čas dodání, ochotu kurýra. Prostě vše. Už nebudu nakupovat jinde. Za mě top! Díky moc!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
natalaalbu010před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Rychle dodání zboží. příjemní řidiči, donesou nákup až ke dveřím

Nespokojena, pořád chybí zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dana Kozákovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Milý a ochotní kurýři.

Chyběla 1/4 předem zaplacené objednávky, jejíž celková hodnota přesahovala 4000,-. Kdybych si chybějících produktů nevšimla, firma by nás nekontaktovala, přestože se jim produkty po rozvozu vrátili na centrálu. Nebyla navrhnuta žádná kompenzace, natož omluva.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vanocni Cukrovipřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Chybějící zboží a absolutní neochota situaci napravit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Kuchar Pctpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zabalení a naskládání zboží v taškách.

Nedodány dvě položky nákupního seznamu - dodat nedodané zboží nelze, nutno vytvořit další objednávku s termínem doručení za tři dny. Dodací lhůta tři dny.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Ochotu, aby vydělali na lidech kteří mají hluboko do kapsy

Neustále zvyšují ceny, hřeší na možnost lidí nakupovat v běžných obchodech. Objednávala jsem u nich, končím, jejich ceny jsou šílené, využívají lidí kteří nemohou do obchodů. .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Druhá objednávka a ani v jedné objednávce nebyla zelenina ani ovoce. První objednávka, kde chybělo ovoce a zelenina, vypadala tak, že mi zboží přivezli druhý den. U druhé objednávky mi paní na infolince nenabídla takovou možnost a ani nebyla ochotna zavolat řidičovi, jestli mu zboží nezůstalo v autě. Pouze mi vrátili peníze nebo by mi dali poukázky. Už nikdy neobjednám!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si 5 balení hovězího masa. Což mělo být 2.5 kg. Řidič mi nákup předal bez jakéhokoliv upozornění i přes to že tam chyběli 2 balení masa (1 kg). Bylo mi naúčtováno normálně 5 balení. Kdybych si toho nevšiml tak mě okradli o ne malé peníze. U této společnosti už nikdy víc nenakupuji!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Jobbikovapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Bezvadná komunikace s obchodem i s řidiči. Kvalita zboží je vždy v pořádku, především zelenina a ovoce mě vždy příjemně překvapí svou kvalitou. V případě zdržení, nedodání některé položky apod. (velmi zřídka) se vždy omluví a nabídnou řešení nebo kompenzaci. Zvlášť v současné situaci nedocenitelná služba.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje