Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Eleonorapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ano, ale…

V tomhle obchodě pořád něco nemají :( Člověk čeká na naskladnění jedné položky, mezitím se vyprodá druhá a třetí. Jak to asi dělá Rohlík, že tyhle problémy nemá? Tady je to pořád. Navíc jsou schopni klidně i nedodat položky, které si člověk objendá. To se na Rohlíku zkrátka neděje vůbec. Tak to asi začít kopírovat podle toho, jak to dělají ostatní, když jsou tady tyto problémy? Nabídka je dobrá, oceňuji např. Delmart ad., ale moc to k ničemu není, když se pak člověk stejně musí zvednout a zajet pro to do obchodu, pokud vůbec má kam!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jitka Jadrnápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Perfektní chování ze strany řidičů, fajn výběr zboží, pečlivě zabalené. Vše přišlo v perfektním stavu. Děkuji za tuto službu.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Jadrná, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojená, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Simonsova Sanypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

aplikace k h*ovnu

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Simonsová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za komplikace se moc omlouváme, mrzí nás, že máte s naší aplikací problémy. Budeme rádi, když se obrátíte na naši zákaznickou linku, můžete nás prosím kontaktovat na e-mail zakaznici@kosik.cz? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi vyřešili. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mil Trpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše v pořádu,doručení přesně na domluvený čas

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojeni, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Mudrapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Neochota a lživé reklamy prisla mi sms zprava, ze budu mit na 7 dni dopravu zdarma a pri nakupu mi hlasilo, ze musim jeste nakoupit , abych mela dopravu zdarma, kdyz jsem to chtela resit pres chat tak me tam odmitala nejaka Sabina vyridit, ze ma zakaznika na drate co je mi do toho ja jsem taky snad zakaznik a chtela jsem to vyresit hned nemam cas ztracet cas je to jeji prace mela to resit hned vubec me nezajima nejaky jiny zakaznik na drate.A nemluve o tom jak vzdy napisou nejaky cas prijezdu a pak maji zpozdeni nekolik hodin a musim vecne hlidat cas a sledovat zarizeni, protoze nikdo mi ani nezavola nebo neda info, ze se zpozdi pak se teda omluvi, ale za to cekani, ze mi v 22:00 priveze nakup kdy ja uz chci jit spat.muze dat aspon slevu nebo pri pristim nakupu dopravu zdarma.Takze ne diky Kosik uz ne a to jsem nakupovala tady docela rada, ale uz toho mam dost tahle ta Sabina na chatu me dozrala.Sbohem

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Samozřejmě se nejedná o lživé reklamy, pokud máme akci na dopravu zdarma, je viditelná až ve 3. kroku objednávky. Jelikož se akce netýká všech zákazníků, tak web ukazuje stále stejnou hlášku kolik korun zbývá do dopravy zdarma. Jakmile se přejde na výběr termínu a platby ukáže se Vám částka za dopravu 0. Je nám nesmírně líto, že Vám tato informace nebyla okamžitě poskytnuta při dotazu na chatu. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu, do této recenze nebyl uveden email, ani číslo objednávky. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tereza před 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání zboží, kvalita výrobku

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojená, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Stareobjektivypřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, dárek k nákupu

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojeni, a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslavkozak 7před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ochotu pracovnice telefoní linky řešit problém Ivě 3/4 na deset večer.

Je aktuálně 21:48... Nákup měl dorazit mezi 19-20 Informace z chatu v 20:40, že nákup dorazí určitě během 15 minut, pak přestali odpovídat. Kdybych nezavolal na infolinku, nevím doteď,jak na tom jsem. Od té doby, co se už nejezdí z Prahy ,ale z Makra v Plzni to je sestupně dolů s kvalitou služeb.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Kozáku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Ověřovali jsme Vaši objednávku, byla Vám poskytnuta omluvná kompenzace a celou situaci ohledně zpoždění jsme předali na oddělení dopravy k prověření. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Jsem pravidelny zakaznik,nakupuji uz pres rok a az na par deobnych chyb napr datum spotreby do dnes bylo vse ok.

Lzi kosiku o tom jak snadno muze zakaznik zbozi reklamovat bez volani a psani na par kliknuti to jsou lzi!! Dorucili jste mi nekvalitni jablka(trictvrte jablek pobouchana jedno melo cernou plisen) ,dqle uzena plec byla horka tu sem vyhodil cervena paprika plesniva ,horka,tak jsem zbozi reklamoval v domeni ze mi pripisete kredity a ejhle..... najednoi email od kosiku ze pokud nedodam fotografie ze reklamaci zamitnou!!!! To jako vazne?? Tak proc pisete na svych webovych strankach ze reklamace je na par kliknuti kdyz to tak neni, a pani ze zakaznicke linky mi pise email kdyz nedodam foto tak reklamaci zamitne,jako sorry tohle na svych webovych strankach nikde nepisete ani pismenem ani slovem! Jsemm z toho sklamany! Nehlede na to ze bydlim na vesnici a jsem.na vasi sluzbe zavislej nehlede na to ze mate vse v e shopu drazsi nez v beznem hypermarketu a navic ta drzost ze po me chce vase zamestnankyne foto spatnych potraviny navic by me zajimalo jak pozna z fotky ze je uzena plec horka! Byt vami tak duveruji zakaznikovi!!! Dale mi v objednavce chybela polevka do hrnecku kureci, na to mi vase zamestnankyne napsala email ze pokud nedodam foto tak mi reklamaci zamitne! co to sakra je! chci aby se k tomu vyjadrit nekdo z manageru kosik.cz zda toto chovani vasi zamestnankyne je v poradku a co ma zakaznik udelat pro to aby mu byla vracena castka jednak za reklamaci a jednak za chybejici zbozi ktere jsem jiz zaplatil :/ nejvic me mrzi arogantni jednani a neochota vasi zamestnankyne ktera resi mou reklamaci!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu, do této recenze nebylo uvedeno jméno, ani číslo objednávky. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petrpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

A vážený Martine , nakupoval jste pod Prahou, nebo pod Plzní? Je v tom totiž obrovský rozdíl. S pražskou pobočkou jsem byl, až do změny, také spokojený.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den Petře, děkujeme Vám za zaslané hodnocení. Pokud existuje něco, co bychom mohli na naší službě zlepšit a udělat nákupy pro Vás příjemnější, určitě nám dejte vědět. Můžete nás kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Koziak Martinpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Nakupoval jsem zde poprve.Mel jsem strach v jakem stavu vse doruci a byl jsem prekvapen,vse rozdeleno aby se neponicilo,i jogurty v poradku,pecivo cerstve a kuryr ochotny.Mel prijezd mezi 7-8 rano a v sedm presne volal.Ja nemam co by za me bylo spatne.Jen tak dal.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Koziaku, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl s naši službou i s kurýrem spokojený a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Maykldanovpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dodávají pouze zboží, které je pro ně výhodné dodat. Pro koho je tato služba určena? Jak dlouho bude tento cirkus pokračovat?

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že s naši službou nejste spokojeni. Bohužel nemáme k dispozici žádné bližší informace co přesně bylo v nepořádku. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno, první objednávka jsem chtěla kuřecí prsní řízky ale neměli to jsem zjistila až po kouknuti na email s tím ze mi dají náhradu stehenní což jsem odmítla, kurýr pořádně česky neuměl takže taky šílený a dneska jsem si objednala 10sáčku vanilkové cukru u dr.Oetker a přišlo mi deset balíčků skořicového cukru, to tam neumíte číst nebo co?! Sorry ale u Vás už fakt NE!!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání, jednoduchá aplikace

Již poněkolikáté mi přišly jogurty prasklé a vyteklé. Vlastně je to každý nákup,když je objednám!!!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Špatná zkušenost. Objednala jsem si nakup na 6-7h ráno, a když jsem zadala adresu, nezobrazovala se v jejich aplikaci, tak jsem zadala adresu restaurace, která je v budově. Aplikace zadala i tak špatnou adresu, které jsem si do rána nevšimla. Kolem 06:49 jsem řidiči poslala svou správnou adresu (2 minuty od té špatné) bez odpovědi. V 06:56 mi zavolal řidič, že je na místě. Když jsem vysvětlila svou správnou adresu, řekl, že nemůže přijít na jinou adresu, a ukončil hovor. Zavolala jsem zákaznický servis a byla jim celá situace ukradená, i když jsem udělala vše správně. Kurýr navíc tvrdil, že má kvůli mě zpoždění, i když se u mě nezpozdil ani 2 minuty (telefonicky). Myslela jsem, že tato služba má být především o pohodlí, a akorát mi zničili ráno. A teď musím do obchodu. Už nikdy nebudu nakupovat u Košíku.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaelapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ochotní kurýři (asi jsem mela stesti)

Opakovaně dodávané zboží s minimální dobou trvanlivosti, výjimkou není doba spotřeby v den doručení nákupu. Přitom se nejedna o potraviny, u kterych je předpoklad okamzite spotřeby - napr velká majoneza apod. Pecivo take není vždy čerstvé. Toto se mi na rohlíku nikdy nestalo. Již nenakoupím a rozhodne nikomu nedoporučím.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vaší reklamaci. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Obratem s Vámi reklamaci dořešíme a poskytneme Vám patřičnou kompenzaci s vrácením finančních prostředků. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Drahosovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Informace o doručení.

Baleny chléb konečnou dobou trvanlivosti ( nákup přišel 18.10.22 chleba má trvanlivost 18.10.22),nahnily česnek a prelepena etiketa u rajčat o čemž nevím co si myslet. Již nenakoupim.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Drahošová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vaší reklamaci. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nairrenpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Chválím vše od pohodlnosti a funkčnosti aplikace po chování kurýrů. Společnost to dělá skvěle a přeji hodně úspěchů i dál. Kurýři jsou natolik milí, že bych si přál, aby měli co nejlepší pracovní podmínky.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami i s kurýry spokojený a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdenkabechynovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše dorazilo v pořádku. Pán dal automaticky tašky až ke dveřím. Za mě super :)

Nebyl s ničím problém.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
MH před 3 lety
Doporučuji obchod

Se službou jsem velice spokojená. Pokud budu nakupovat těžší věci, tak v klasickém obchodě už určitě ne. Donáška před dveře bytu - 12 ks 2,25litrových vod už se pronese. Kvituji také možnost doobjednávky, když na něco zapomenu. A minimální objednávku za 500 Kč není v dnešní době žádný problém splnit. Možnost dopravy zdarma v určité časy považuji za bezkonkurenční. Děkuji a zase příště.

Zatím jsem měla jen 3 objednávky a upřímně asi nic.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje