Většinou nedodají objednané, přivezou půlku věcí, kvalita šla také dolu. (Poškozené, zkažené) A pozor, po vložení do nákupního košíku se stane, že se Vám změní cena zboží samozřejmě nahoru. Žádné info že je to dražší, vůbec nic.
Košík.cz
48 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Naprosto odporná společnost ZLODĚJI!!!
Ještě nedávno k nám bez problémů doručovali. Měli dobré ceny a dodali všechno až do domu.
Napsali nám před dvěma týdny, že na naši adresu již nedoručují (na vesnici), a navíc se u nich dost podstatně zvýšily ceny. Už tam nenajdu nic, co bych v supermarketu nekoupil levněji. Když jsem zkusil zadat moji druhou adresu v blízkém městě, tak mi přišlo oznámení, že tam bude doručení bez problémů. Jenže už nemám zájem v tomto e-shopu něco nakupovat, a to nejen kvůli navýšení cen.
To co jsem potrebovala najednou do rana nemaji bez nahrady a to uz po nekolikate. Uz na ne kaslu. Radeji poslu vnucku s listeckem do obchodu. V posledni dobe hrozne zhoršeni.
Nákup až do bytu, usměvaví a milí kurýři.
Musela jsem s recenzí na poslední objednávku počkat 3dny, než mě přejde trochu vztek! Měla jsem na sobotní oslavu objednány 3x10ks chlebíčků a zákusky-2xvětrníky a Smetanova cukrárna kostka jahoda+broskev. Jedny chlebíčky vyprodány-bez náhrady. To jsem ještě brala. Ale ze zákusků nebylo dodáno vůbec nic a opět bez náhrady!!! Takže jsem narychlo musela sednout na trolejbus a jet do města shánět zákusky....a to jsem byla rudá vzteky! Objednávku jsem vytvořila už ve středu odpoledne, tak jsem věřila tomu, že vše bude dodáno! Od té doby, co dovážíte z Ústeckého Makra, jsou nákupy špatné!!! Minulý týden jsem šla připravovat Jarní závitky vepřové mražené 5x50g (dodány 24.2.2024). Bylo mi divné, že po osmažení nějak divně "voní"....nebylo divu. Po kontrole datumu spotřeby na obale tam byl datum spotřeby 10/2023!!! Tak to už je vážně moc prodávat prošlé zboží. 120,-Kč není zase tak málo, abych to vyhazovala do koše. Když jste zaváželi z Prahy a i z Kauflandu, tak takovéto problémy nebyly, občas se něco málo našlo, ale v takové míře, jako se to děje teď ne! Ústecké Makro je snad nejhorší v republice. Nákupy, které objednávám do okolí Mnichova Hradiště jsou v pořádku (zřejmě Makro Liberec). Buťe tak hodní a konečně už něco udělejte s Makrem v Ústí n.L. Nejsme prasata, abychom dostávali za nemalé peníze prošlé zboží. A bylo by dobré opět dávat náhrady za vyprodané nebo nedostupné zboží...nebo alspoň nabídnout náhradu, jako tomu bylo dříve.. Pokud ho mám v košíku, tak mi má být také doručeno. A pokud mám uzavřenou objednávku, tak měl váš systém s tímto zbožím počítat a být také dodáno. Ještě do nedávna jsem byla s vaší službou velmi spokojena, ale teď je to katastrofa! Alespoň ti kurýři jsou užasní a milí. Omlouvámm se za mé nepříjemné chování, ale psát tuto recenzi v sobotu dopoledne, tak bych byla asi i sprostá. Zrovna v sobotu jsem potřebovala mít všechno na oslavu perfektní a místo toho jsem lítala po městě a sháněla zákusky, abych měla co dát ke kávě.
Nemusím chodit do obchodu vzhledem k pracovnímu vytížení
Po několikaleté zrušení položek
Ucelove nabizeji levne zbozi, ktere potom nemaji nekolik dnu. Na tel libce i na mailu absolutne neochotna zena. Masakr, divim se, ze je jeste nezavreli.
Dobré ceny, široký výběr a naprostá spolehlivost. Prozákaznický přístup.
Opakovaně dorazilo poškozené zboží hlavně jogurty a bohužel je problém i s reklamací.
Objednala jsem hovězí maso…mělo byt trhane..bohužel i po 12h pečení v litinovem hrnci bylo maso tuhé jak podešev.Uz se mi to stalo podruhé. Maso tedy velká bída.
Žádné
Objednal jsem zboží dle nabídky v E-shopu. Konkrétně Whisky v kartonu - dárkové balení. Místo toho jste mi zaslali obyčejné holé láhve. Když jsem chtěl zboží vrátit jako nevyhovující tak začali obstrukce. Pošlete foto rozbaleného zboží, máte to v našich podmínkách. Oni snad neví co balí? Ok. Ofotil jsem zboží a chtěl jsem ho vrátit na jejich sklad osobně nakolik to bylo pro mě nejlepší řešení. Odpověď ze strany E-shopu: Musíte to poslat poštou. Takže vážený E-shope. Dle zákona můžu vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dní. Nemusím nic fotit nemusím udávat důvod. A nepřevzít zboží ve vašem skladu nebo na jakémkoliv vašim místě považuji jako absolutní nevstřícnost vůči zákazníkovi.
Zboží dorazilo v pořádku, moc milý kurýr, usměvavý a pomohl mi s taškami až do výtahu. Super je možnost sledovat na mapce jak se k vám nákup blíží.
Neprijemny kuryri.Nekdy chybi zbozi a neuraci dat vedet.Na kosiku,uz nikdy.
Nákup mi doručili místo v 8h ve 12.30h o 4h později! Zabili mi celou neděli! Info SMS o 240min. Zpoždění mi přišla až po doručení ve 14h..
Jako jedné plus, kvůli kterému jsem do tohoto obchodu šel, bylo ušetření času v kamenných prodejnách a přehled o ceně.
Bohužel se snažili za kovidu a těsně po něm. Ale teď? Opakované problémy se zbožím, které si na shopu najdete, od klikněte, zaplatíte a pak vám těsně před dodáním napíší, velice se omlouváme, ale zboží není momentálně skladem. Bože, tak proč mi jej den před tím nabízí? Dobře. Stane se to jednou. Dvakrát. Ale třikrát po sobě? A vůbec nejhorší je absolutní ignorace vůči zvoleným časům doručení. Kdyby člověk nespěchal, tak záda, přivezte to v pátek odpoledne, kdykoliv, nemám co dělat, jsem doma. Ale když tam udám přesné rozmezí, tak čekám, že to v daném časovém okně přivezou. K čemu to tam tedy mají?
Z pár nákupů ve většině něco nedorazilo nebo bylo vyprodané. Rozmezí času kurýři také nerespektují. Za dýško poděkoval jen jeden jediný kurýr. Na infolince protivná baba, které neví vůbec nic a ještě si člověk přijde, že otravuje, když řeší proč si strhli 3k za nákup z mého účtu a zároveň pořád nechávají blokaci na další 3k na mém účtu. Ve finále mě nákup stojí 6k s jejich neoprávněnou blokací. Pokud obchodník předautorizaci nedokončí, banka mi do sedmi dní prý peníze odblokuje, to je fajn. Ale nikoho z Košíku už nezajímá, že kvůli jejich neschopnosti mám teď pozastavené peníze, na které oni nemají právo, když si je již účtovali pravděpodobně jinou transakcí. U konkurence se mi tohle nikdy nestalo, ikdyž mě infolinka Košíku přesvědčovala, že to není jejich chyba a tím pádem je to asi běžné. Absolutně nedoporučuju a můj nákup to zde byl opravdu poslední. Proklientský servis, že jsem horší nezažila.
Doprava zdarma nebo levně a čas hodně sedí. Dá se nakoupit zboží v akci. Slušný výběr. V podstatě můžete být zalezlí doma a jen seběhnout ze schodů.
Když nemají zboží, tak vám dají něco úplně jiného a napíšou jen SMS (mail) o změně. Kdyby zavolali, tak se to dá pořešit (posunout dovoz na později, vyberete nějaké alternativní zboží atd.) Takhle nevím, jakou mají úspěšnost, když to nastřelí sami. A průser je, když to chybějící zboží navíc je základ nákupu a chcete z toho udělat oběd.
Velký výběr zboží, ceny v podstatě stejné jako v kamenných obchodech. Komunikace bezproblémová. Kurýra i čas doručení můžete sledovat na jejich stránkách, což je skvělé. Kuryři jsou většinou milí, přesní. Spropitné si určitě zaslouží. Je to celkově velmi dobrá služba za dobrou cenu. Vůbec nechápu ta negativní hodnocení. Spíš tak hodnotí ti, kteří nadávají vždy a na všechno. Je mi jich líto, být pořád naštvaný musí být hrozné.
Žádné.
Přátelé, pokud jste nespavci, doporučuji Vám vřele vyzkoušet na Košíku následující věc a to se pobavíte: Jakmile se překlopí půlnoc, jděte na Košík a navštivte jejich rubriku Zachraň mě. To do této rubriky začínají vkládat produkty, kterým prochází doba spotřeby - pokud je to tofu nebo humus, bez problémů si to objednejte, to obdržíte. Nejzajímavější je kategorie Maso a ryby. Tam se velmi často po půlnoci objeví nabídka masa za velmi, ale velmi výhodnou cenu - pokud to nejsou kuřecí krky (ty tu velmi výhodnou cenu ale nemívají, nikdo to nechce) a je to př. krkovice, hovězí nebo panenka a Vy si to objednáte - garantuji Vám na 100%, že následující den obdržíte SMS, že tento produkt není. Chápete, on není pro Vás, je výhradně pro VIP zákazníky. Řidič mi vyprávěl, že zákaznice si takto objednala husu (v této slevě na Zachraň mě) a k ní vše další. Takže obdržela všechno kromě té husy a to ještě dávali tzv. náhradu a to paní dali Bio jogurty. Takže místo husy měla Bio jogurty. Já jsem takto všera zakoupila tmavou tresku za asi 80-90 Kč kg, teď mi právě přišla SMS že, bohužel, není. No jak jinak:-) Pokud budete mít chuť tam zavolat, arogantní slečna na telefonu Vám sdělí, že oni nic negarantují a že Vy, pokud to chcete, si to máte objednat za plnou cenu a neotravovat. Chápete: Vy si spočítáte, že máte př. 20 ks tresky, kde prochází trvanlivost, tu dáte do Zachraň mě, ale nic negarantujete a zákazník ať si to koupí za plnou cenu. Za tuto cenu to máte pro VIP zákazníky, tj. hospodské apod. Jo, další dobrá hláška je: Přece byste nechtěl, abychom Vám to dovezli s poškozeným obalem????? Dnes jako premiera je (to je novinka), že mi napsali, že nemají ani petržel. Přestože jí stále v Zachraň mě nabízejí. Stalo se pouze to, že já jsem ji koupila za 6,50 Kč a oni ji během noci zdražili na 16,40 Kč - takže přece mi jí nedají za těch 6,50 Kč, za které jsem ji koupila, že? Jsou to naši hospodáříčci:-) Vyzkoušejte to a nebudete zklamáni:-)
Jednu věc nepřivezli vůbec v den dodání sms , že to nemaj prodávaj tedy věc co nemaj? Druhou věc vyměnili objednáš debrecínku dostaneš salám co nejíš s něma končim radši rohlík tam problémy nejsou
Přivezou, donesou vše v pohodě, občas zpoždění ale nic dramatické.