Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Martin Martinpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Zboží dorazilo čerstvé

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojený a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukáš Kindlpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dovoz

Skoro všechno. Na košíku již nikdy nenakoupím. Papriky poničené a v rozkladu. Místo krůtího masa 520g jen 434g za totožnou cenu. Kachní játra s trvanlivostí 2 dny. Celkově pomíchané do tašek všelijak. Košíku se nedá věřit, že výběr surovin provede profesionálně. Připomíná to vybírání zbytků v obchodě před zavírackou.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Kindle, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Ověřovali jsme Vaši fakturu a maso bylo fakturováno a naúčtováno zcela správně. Na faktuře máte váhu 0,434 kg za 104,11 korun. Maso jste si i přesto, že vše bylo v pořádku vyreklamoval, reklamace Vám byla výjimečně uznána, jako omluva za způsobené nepříjemnosti. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás opravdu důležitá a velice si jí vážíme. V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Hudečkovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Široká nabídka sortimentu Okamžité vrácení peněz při problému (záměna příchutě jogurtů a zhoršená kvalita hroznů) Dostupnost časů doručení (i jeho dodržení) Milý řidič Dárek k nákupu moc potěšil

Chybí nabídka čerstvého bezlepkového pečiva

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Hudečková, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a vše proběhlo podle Vašich představ. Váš podnět ohledně rozšíření bezlepkového pečiva předáváme produktovému manažerovi. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Laira před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Kurýr bxl milý

Některé položky nedorazily. Zelenina přišla nahnilá a přemrzlá. Pečivo tvrdé.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vaší reklamaci. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Běla Mihálovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Velká REKLAMA

Žádná komunikace

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Mihálová, děkujeme Vám za zaslané hodnocení. Pokud existuje něco, co bychom mohli na naší službě zlepšit a udělat nákupy pro Vás příjemnější, dejte nám prosím vědět. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás opravdu důležitá a velice si jí vážíme. Můžete nás kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka před 3 lety
Doporučuji obchod

Nakoupila jsem na Košíku.cz poprvé.Velice kladně mě překvapilo několikeré upozornění sms,kdy bude doručeno a to,že při hodinovém rozmezí 7-8 hod ráno přesně v 7:00 zazvonil kurýr Tomáš H. na zvonek.Byl slušný,ochotný a zboží dovezl všechno a v naprostém pořádku.Takže veliká spokojenost a určitě vaší služby ráda využiji znovu.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Lenko, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pouze mohu pochválit, ze nekvalitní zboží lze reklamovat bez problémů. Jenže zakaznik potřebuje dodat kvalitní zboží. Vrácením peněz se to nevyřeší.

Poslední dobou v každé objednávce něco chybí. A neustále mám problém s cerstvosti chleba. Ovoce a zelenina je dost často nekvalitní. Podle mě se služba zhoršila. Dříve bylo vše mnohem lepší i větší výběr zboží

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Jano, děkujeme Vám za zaslané hodnocení. Uvedené nepříjemnosti nás velice mrzí. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás opravdu důležitá a velice si jí vážíme. Můžete nás kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Příjemná paní operátortka.

Provedl jsem objednávku za necelých 10 000 Kč, absolutní neochota Košíku změnit čas doručení, mluvení neustále o tom proč něco nejde či nefunguje, celá objednávka nakonec zrušena. Byli ochotní se mnou mluvit paní operátorka mi všechno v klidu vysvětlovala, ale k čemu mi to je když mi můj nákup nedoručí a já budu muset objednávat někde jinde.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, vážený zákazníku, děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu, za komplikace spojené s objednáním se velice omlouváme. Bohužel nemáme k situaci bližší informace, kdybyste chtěl nechat záležitost prověřit, můžete se nám ozvat na e-mail zakaznici@kosik.cz, rádi se na situaci podíváme. Budeme rádi, když uvedete, že se jedná o recenzi z těchto stránek. Jsme rádi, že jste byl spokojený alespoň s operátorkou na zákaznické podpoře a věříme, že se podobné nepříjemnosti nebudou opakovat. Přejeme Vám krásný den, Váš Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Animiapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Za mě naprostá spokojenost. Líbí se mi rozšíření nabídky veganských produktů. Skvělá komunikace s kurýrem a obecně s personálem. Musím říct, že zde objednávám již přes rok a nikdy jsem se nesetkala s problémem, který by ochotně nevyřešili. Můžu jen doporučit

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, vážená zákaznice, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
irlingypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

kurýry, celkem levnou dopravu

V poslední době je půlka nabídky stále vyprodaná a sortiment se zúžil na polovinu. Strašně malý výběr. Přestávám zde nakupovat.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zaslané hodnocení. Uvedené nepříjemnosti nás velice mrzí. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás opravdu důležitá a velice si jí vážíme. Můžete nás kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivet Kolomazpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Široký sortiment zboží, přehlednost obchodu, ochota kurýrů. Zvykla jsem si nakupovat na Košík.cz o lockdownu pro naši rodinu i starší rodiče a stále nás to neomrzelo:-) Maximální spokojenost.

Někdy je některé zboží vyprodáno, jako ostatně v každém obchodě, tomu se dá těžko zabránit.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Kolomaz, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Aaa Jjjpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Vše skvělé. Využívám často a nemohu si to vynachválit.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, vážený zákazníku, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucy Harrypřed 4 lety
Doporučuji obchod

Skvělé stránky, nabídka i ochotní kurýři

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Harry, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiřina Váňovápřed 4 lety
Doporučuji obchod

Kvalita potravin Ochotní kurýři

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Váňová, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Ruzickova 989před 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nevím jestli to je záměr nebo se stala chyba ale když nebydlíme ve velkém městě tak si nemůžeme objednat ovoce ,zeleninu,maso ani balenou vodu po 6. Když jsme bydleli v Praze byl k dispozici všechen sortiment. Na naší současnou adresu košík.cz dováží jen bohužel s velmi omezenym sortimentem.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Růžičková, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Rozvážíme po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty a kurýry. Proto využíváme služeb externího přepravce WEDO. Jelikož auta této společnosti nejsou uzpůsobena pro přepravu chlazeného či mraženého zboží, nemůžeme jej pro Vaši lokalitu nabízet. Usilovně pracujeme na tom, abychom mohli rozvážet kompletní sortiment do co nejvíce oblastí. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Podporovat švarcsystém nemíním. Mít tu moc, vymítil bych tyto společnosti z mapy Česka.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jste nebyli s naši službou spokojeni. Rádi s Vámi celou záležitost vyřešíme, můžete nás prosím kontaktovat na e-mail zakaznici@kosik.cz? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi dořešili. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Julca Bastovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Odpoledne jsem objednala, večer přesně v termínu přijel optimisticky naladěný pan, předal mi objednané (čerstvé křupavé rohlíky, krásné voňavé červené papriky, balené zboží s dlouhou dobou trvanlivosti) a žlutou růží k dnešnímu svátku žen. MOC DEKUJI.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Bastova, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

vsechno nekolikrat chybelo zbozi sem tam polozka .Ale vcera vrchol drzosti chybelo pul nakupu a jeste na infolince pry ridic za ro nemuze tak si tam udelejte poradek ....Pry vrati v pondeli na ucet jak v pondeli hned ja neplatim za nic .Koncim s vama a to byli nakupy za vic penez .

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Rádi bychom Vás informovali o tom, že částka za nedodané zboží je v takovém případě zaslána na Váš bankovní účet následující pracovní den. Rychlost zpracování a připsání transakce je v rukou banky. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vaší reklamaci. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Masulda 5před 4 lety
Doporučuji obchod

- Zboží přišlo velmi hezky zabalené ( ani já to tak neumím, velmi mile překvapilo ) -Až nečekaně čerstvá zelenina a ovoce, ovoce sladké a žádné nahnilé kusy -Zboží jsem si objednával na 16 - 17 hodinu a přísahám bohu, že tak dobré pečivo jsem nenašel v žádném marketu, koblížky čerstvý a velmi jsem si na nich pochutnal. -Kurýr mi nabídl, že mi to donese až domů, což mě velmi mile překvapilo, bohužel jsem ho musel odmítnout, jelikož jsem byl v karanténě, tak mi to hodil alespoň ke dveřím, za to velice děkuji! - Maso velmi dobře vypadá, ještě jsem ho neuvařil, ale věřím, že bude dobré! -Musím uznat, že některé věci jsou dražší, než v marketu, ale za tu kvalitu těch pár korun navíc rád připlatím, přeci se nějak musí kluci uživit.

Jak jsem psal v plusech, tak zboží mi mělo být dovezené mezi 16-17 hodinou, kurýr přímo od Košíku měl malinké zpoždění cca 15 minut, někoho by to asi zabilo, mě to absolutně nevadilo, jelikož jsem byl celý den doma :D Naopak zase vím, jaké je to být rozvozak, takže naprosto toleruji a na to, jaký mají spěch, tak jejich ochota to někomu donést až ke dveřím je neskutečná!! 100% objednávám znova! Děkuji moc za milou službu.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za velice krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojený a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
... ..před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Jsou to lháři a řidiči neumětelové, které to stejně ani nebaví

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které nastaly. Rádi s Vámi celou záležitost vyřešíme, můžete nás prosím kontaktovat na e-mail zakaznici@kosik.cz? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi vyřešili. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje