Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Dominik Doležalpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Slušnost řidiče a jeho časovou flexibilitu

Nikdy se mi taková věc nestala a chápu jsou tu nějaký zákony, ALE. Objednali jsme si velký nákup a přidali si tam jednu krabičku cigaret. V objednávce jsme se překlikli a napsali místo října prosinec do data narození a řidič po nás chtěl občanku. Ukázali jsme občanku, kterou prokazujeme, že nám je oboum přes 20. Řidič si všiml že v objednávce je prosinec a na občance říjen. A tady začal problém. Jako kdyby se nikdy nikdo nepřepsal. Kvůli tomu, že jsme se přepsali v objednávce a čekali nevím kolik hodin na nákup nám ho nakonec nevydali ani bez těch cigaret a odvezli nám před obličejem celý nákup. Jako sorry zákony nezákony, ale když řidič volal na centrálu neříkejte mi, že by to tam někdo nepřepsal. Fakt jste u mě tímhle klesli. Tohle mi hlava nebere a brát nebude. Když už se tohle může stát upozorněte na to člověka při objednávce nějakou notifikací, protože zrovna u nákupu fakt nekontroluju datum narození.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Doležale, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely. Bohužel pan řidič jednal v souladu s obchodními podmínkami. Při dokončení objednávky, která obsahuje tabákové výrobky je tato hláška: Celý nákup bude vydán pouze osobě, jejíž jméno a datum narození se bude shodovat se zadanými údaji v objednávce. Děkujeme za pochopení. Zadejte, prosím, Vaše datum narození, které bude při předání porovnáno s údaji na Vašem dokladu totožnosti. V tuto chvíli pracujeme na možnosti, aby se cigarety daly z objednávky vyjmout a zbytek nákupu mohl být předán. Pokud máte jakékoliv otázky či návrhy na zlepšení naši služby, určitě nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Rádi s Vámi veškeré podněty projednáme a poskytneme patřičné vysvětlení. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Sortiment Ochota řidiče Dodržování času doručení Čerstvost zeleniny

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Magdalenahudcovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Sortiment, zjednodušení nakupovaní, přehledné

Omezený sortiment na určité oblasti, k nám například není zavážena zelenina, ovoce, maso ani podobně, tak že do obchodu stejně musíme (okres Uherské Hradiště)

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Hudcová, děkujeme Vám za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Co se týče sortimentu, bohužel na Vaši adresu doručuje přepravní společnost WeDo, která nemá uzpůsobená auta na dopravu chlazených a mražených položek. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janasasova123před 4 lety
Doporučuji obchod

Ochota řidiče donést nákup až do bytu Pokud něco zapomenu přidat do objednávky,tak mohu napsat email a oni mi položku přidají

Trošku vyšší ceny,než v klasickém supermarketu.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Luc Syrovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Vždy ochotný řidič. Dobré potraviny. Ochota na zákaznické lince. Dneska jsem zapomněla při objednání sáčky do koše. Na lince byla moc příjemná paní. Při dotazu že jsem zapomněla sáčky do koše hned zjišťovala zda by to šlo přidat. Ale řidič už to měl na autě, byla ochotná objednávku stornovat a přeměnit na pozdější čas. Ale to mi přišlo zbytečné kvůli jedné věci. Ale mockrát děkuji.

Zatím se nedá zodpovědět. Vždy to bylo v pořádku

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Syrová, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Glo Monpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Přesto, že má tato služba v poslední době jistě zákazníků až až, neztratila nic ze své kvality. Skvělá komunikace, zpoždění je ohlášeno a omluveno, je naprosto pochopitelné. Skvělé je jednání dopravce, který je i v pozdní hodinu ochotný a usměvavý. A příjemně potěší i písemné poděkování a dárek u nákupu. Zvlášť v dnešní neosobní době, skláním poklonu. Moc děkuji a přeji všem v Košíku aby stihli prožít pěkné a klidně Vánoce.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. Přejeme Vám krásné prožití svátků a hlavně pevné zdravíčko. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pohodlnost Ochota řidičů wedo

Nedostatečná zásoba kusů položek v sortimentu Není možné vytvořit objednávku, pokud jsou na příští 4 dny obsazeny termíny závozu. Nemůžete si zboží rezervovat, předplatit, nepřijde upozornění na volný termín, musíte na to myslet a hlídat a hlídat. Prý podnět předají programátorům, ale kdyz vidím ostatní recenze, asi se to nezlepší

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Rádi s Vámi veškeré podněty projednáme a poskytneme patřičné vysvětlení. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jirinovak1993před 4 lety
Doporučuji obchod

Obchod se v případě problémů snaží celou situaci řešit v prospěchu zákazníka.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Nováku, děkujeme Vám za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a vše proběhlo podle Vašich představ. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Kavanpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Ceny a sortiment, ovšem zdaleka není jisté, že objednané a zaplacené zboží dorazí.

Ve firmě je neskutečný bordel. První objednávka bez problému, druhá dorazila po devíti dnech a několika urgencích, třetí nedorazila ani po týdnu a zrušili jsme ji. Navíc si Košík strhnul z účtu peníze za první, dávno zaplacenou objednávku, a to dokonce dvakrát, byla tedy zaplacená třikrát. Nezaručují termín dodání, neustále se vymlouvají na problémy přepravní firmy, což je samozřejmě věc jejich, nikoliv zákazníků. Podáváme oznámení ČOI.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Kavane, děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za komplikace, které s dodáním Vašeho nákupu vznikly. Ačkoliv jsme zásilku včas předali společnosti WEDO, která měla doručit zboží, nebyl termín dodání ze strany přepravce bohužel dodržen. U platby předem online, je částka pouze v blokaci u banky, my si strháváme částku až po doručení nákupu. Pokud nákup doručen není, platba se automaticky odblokuje zpět. Můžete nás prosím kontaktovat na email zakaznici@kosik.cz? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi vyřešili v podobě patřičné kompenzace. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Irena Capkovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zaplacené zboží

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Čapková, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že s naším e-shopem jste nebyla spokojená. Můžete nám prosím poskytnout detailnější informace na náš email zakaznici@kosik.cz. Rádi se na to podíváme a celou situaci s Vámi rádi dořešíme. Přejeme Vám krásný den. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdena Elinor Adamipřed 4 lety
Doporučuji obchod

Po tři roky využívání služeb "Košíku" mohu jen chválit. Naprostá spokojenost.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Zdeno, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a vše proběhlo podle Vašich představ. Budeme se těšit na Vaše další objednávky u nás. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vladimír Srnecpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Od výběru, objednání, dodání a profesionální přístup kurýra , velká spokojenost.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Srnče, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a vše proběhlo podle Vašich představ. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Hořicepřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

myšlenka rozvozu zboží

každou dodávku chaos a neinformovanost při údajné dopravě. Dny marnéhon čekání.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Hořice, děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za komplikace, které s dodáním Vašeho nákupu vznikly. Ačkoliv jsme zásilku včas předali společnosti WEDO, která měla doručit zboží, nebyl termín dodání ze strany přepravce bohužel dodržen. Jako omluvu jsme na Váš zákaznický profil nahráli kredity. Pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci, můžete je využít jako slevu na další případnou objednávku. Uděláme vše pro to, abyste byl plně spokojen. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Geigerovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Akce na určité zboží

Objednávka měla dorazit už včera, odpoledne přišla sms, že z kapacitních důvodů bude balík doručován následující dny, dnes nic a zitra je svátek, jelikož jsme v izolaci, na balík opravdu spěcháme, uz tedy příště mám ponaučení

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Geigerová, děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Rozvážíme po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty a kurýry. Proto využíváme služeb externího přepravce WE/DO. Mrzí nás, že ačkoliv jsme jim zásilku předali včas, nebyli schopni dodržet termín dodání a zásilku doručili se zpožděním. Na Váš zákaznický účet jsme připsali kredity. Ty můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme maximum pro to, abyste s další případnou objednávkou byla plně spokojena. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michalka Chludovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto otřesné! Nedoporučuji. V pátek nám měl přijet nákup na celý víkend. Ve 14:00 telefon, že nákup bohužel nepřijde z důvodu zapomenutí předat kurýrovi. Bylo to velmi nepříjemné, ale stát se samozřejmě může. Pokud by bylo zboží doručeno hned v pondělí, neřešila bych. V pondělí mi nepřišla celý den žádná zpráva, že mi budou nákup doručovat. V 16:00 už mi to bylo divné a volala jsem na linku. Tam mi bylo řečeno, že nakup nebyl ještě ani vyskladněn, natož předán dopravci. Takže už nikdy !

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Chludová, děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely. Rozvážíme po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty a kurýry. Proto využíváme služeb externího přepravce WEDO. Mrzí nás, že ačkoliv jsme jim zásilku předali včas, nebyli schopni dodržet termín dodání. Jako omluvu Vám kolegové připsali kredity, které můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme vše pro to, abyste byla s další případnou objednávkou spokojena. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzana Konečnápřed 4 lety
Doporučuji obchod

Večerní dovoz

Rozbité zboží z objednávky

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Konečná, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Reklamaci s Vámi rádi vyřídíme. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miroslav Kovandapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlost a pohodlnost.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Kovando, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a vše proběhlo podle Vašich představ. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Matúš Buranskýpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Šofér prišiel neskoro, znehodnotil mi nákup, rozbil nejaké položky, ktoré som aj tak musel zaplatiť a náhrada žiadna. Proste katastrofa…

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Buranský, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Reklamaci s Vámi rádi vyřídíme. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
bona bonanapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

dodání a příjemní řidiči

Maso, několikrát jsem nakoupila maso a druhý den ho mohla vyhodit, i když na něm bylo datum spotřeby ještě 3 dny před.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email zakaznici@kosik.cz. Reklamaci s Vámi rádi vyřídíme. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

super rychlost, šíře nabídky

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a vše proběhlo podle Vašich představ. S pozdravem Tým zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje