Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Meriipřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dnes jsem se poprvé rozhodla vyzkoušet objednávku na Košíku. Musím říct, že to bylo první a také poslední využití vašich služeb. Z 22 produktů, které jsem si zde objednala mi bylo dovezeno pouze 12. Samozřejmě jste se trefili do těch nejvíce důležitých, bez kterých nemohu uvařit. Řešení které mi bylo nabídnuto bylo takové, že mi zbytek mé objednávky dovezou až druhý den ráno nebo se bude stornovat celý nákup. Jsem velice zklamaná a nespokojená s řešením problému. Očekávala jsem, že mi zapomenutou tašku dovezou, ale bylo mi řečeno, že váš sklad zavírá v 17:00. Tuto službu rozhodně nedoporučuji.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Mrzí nás, že jste nebyla s řešením spokojená a uděláme vše pro to, aby se podobná nepříjemnost neopakovala. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Já dělám velké objednávky v hodnotě od 4000 do 5000 a zákaznický servis ignoruje požadavky! Už několik krat požadovala ze ti velké objednávky nechci aby posílali od 15 do 20 malých papírových tašek!!! Oni proste odpovídají ze není schopni to udělat na skladě :D

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme za vzniklou situaci, na počtu tašek neustále pracujeme. Váš podnět jsme předali kolegům ze skladu a uděláme maximum pro zlepšení. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hana Cepkovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Prolhaní lháři. Zboží je jen šunt. Nic nekupovat!!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vladimira Pešovápřed rokem
Doporučuji obchod

V objednávce nepřišlo požadované zboží v poslední objednávce místo normálního chleba přišel plednivý chléb

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme se za komplikace. V případě potíží se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu na e-mailu zakaznici@kosik.cz. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
daniela kudrnovápřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Milí ochotni kurýři, doručování na čas a zboží je v dobrém stavu s dobrou trvanlivostí

Dodnes nebyl větší problém, ale narazila jsem na jednu věc, která by potřebovala dotunit. V případě, že nestihnete telefon, nebo kurýra, stačí o pár minut, o nákup jste přišli. Musíte jít, objednat si to celé znovu a znovu celé zaplatit. Peníze vám vrátí po zrušení nákupu, ale netuším kdy bude. Nákup hlavně přijde až následující den a to není úplně adekvátní, pokud jste pracující člověk, co si věci plánuje.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme se za komplikace. V případě potíží se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu na e-mailu zakaznici@kosik.cz. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Poslední cca půl rok žádný

Markantní zhoršení stavu a upadající kvalita služeb kosik.cz v Libereckém regionu. Pravidelná zkušenost, nákup 1-2x každý týden, 6-10 nákupů měsíčně je již za hranou akceptovatelnosti a neustálého přehlížení stavu na Liberecké pobočce. V objednávce mám vždy zvoleno, že si nepřeji nahrazovat nedostupné produkty alternativním zbožím a přeji si snížit cenu objednávku podle reálného stavu dováženého zboží. I přes to pravidelně je dodáváno zcela jiné zboží, s jiným složením, jinou cenou. O toto zboží jako zákazník nemám zájem, pokud bych o něj zájem měl, vložil bych si jej do objednávky. Žádná objednávka není kompletní. Chybějící zboží, které je však na faktuře. Při přebírání nákupu jej zaplatíte. Pokud potřebujete nakoupit na konkrétní recept, po dovezení nákupu nemáte z čeho uvařit, protože v dodávce chybí více jak polovina ingrediencí. Z nákupu přivezli ani ne polovinu zboží. Museli jsme řešit další objednávkou a čekat na dodávku další den, kde nepřivezli další polovinu toho co měli dovézt. Objednávka se nakonec řešila 7 dnů. Řidič jsou často naprosto nekompetnentní, často jsou drzí, arogantní a jezdí s velkým zpožděním, Nakonec jsou často líný vyndat nákup i z auta, natož jej odnést alespoň ke dveřím domu. Zřejmě velká fluktuace zaměstnanců. Tak jednu objednávku z deseti obsluhuje kompetentní řidič. Ten však nevydrží a už k vám nikdy nepřijede. Je to škoda. Řidiči jsou asi závodníci, co si neumí nákup do vozu ani naložit. Min. 1-2x za měsíc máme zbytky z havárie jiných objednávek. Naposledy jsme měli ve všech taškách téměř dvě kila rozsypaného kočičího steliva a tašky vypadali jako po postupném pádu na schodech ze třetího patra, až do přízemí. Stelivo bylo naprosto všude, ve všech taškách, ve všech sáčcích, v zelenině, v pečivu, které je kontaminované ale i rozmačkané. Cizí stelivo v nákupu jsme zažili již 3x, 4x sypký prací prášek do myčky a tak 10x tekutý prášek a jinou tekutou drogerii z poškozených cizích objednávek. Ušetřený čas v první části nákupu vynaložíte na řešení neustálých problémů. Trávíte čas dokazováním chyb na straně poskytovatele služeb/dodavatele zboží. Zákazníka opravdu nebaví řešit neustále nějaké problémy s nedodaným zbožím a s jinými problémy v rámci nákupu na kosik.cz. Důvěra a spolehlivost ke kosik.cz od změny struktury zcela chybí. Pobočka v Makru v Liberci má důvěru a spolehlivost sice na velmi vysokých číslech, ale v záporných hodnotách. Od dnešního dne to má v naší domácnosti jednoduché řešení. Už ani jediný nákup. S touto kvalitou služeb si kosik.cz nezaslouží objednávku ani jediného "rohlíku". Máme tu výhodu, že můžeme přejít ke konkurenci, která je u nás dostupná a tak taky činíme.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme se za komplikace. Sortiment v Liberci a okolí jsme nyní rozšířili, budeme rádi, když dáte naší službě ještě šanci. V případě dotazů nebo potíží se neváhejte obrátit na nás e-mail zakaznici@kosik.cz, jsme tu pro vás. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Gabriela Matuškovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Již nic.

Dříve spokojenost, dnes katastrofa. Předražené zboží ve spoustě případů těsně před lhůtou spotřeby. Slovenské máslo 250 gramů prodávají za 80 Kč a máslo je 4 dny před koncem data spotřeby. Operátorka ovšem drze tvrdí, že je vše v pořádku, případně je to moje chyba, že jsem si zboží vybrala... a musím 2 ks tohoto másla obratem spotřebovat. Ani nerozbalené, téměř prošlé zboží bohužel nelze vrátit. Otřesná kvalita ovoce a zeleniny. Zelené, promrzlé jahody za 240,- Kč kg. Arogance zaměstnanců, hnus.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme se za komplikace. Pokud máte dotaz nebo potřebujete pomoci, neváhejte se obrátit na náš e-mail zakaznici@kosik.cz, jsme tu pro vás. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Angelius 33před rokem
Nedoporučuji obchod

Kdyby přijel někdy Košík včas tak budu slavit !!! Rohlík jezdí ještě dřív a volá jestli může ale tady vám to o hodinu zpozdí jako by se nechumelilo. Kvalitu zboží ani nekomentuju!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme se za zpoždění. Věříme, že se podobná nepříjemnost nebude opakovat. Pokud byste potřebovali, jsme k dispozici na e-mailu zakaznici@kosik.cz každý den od 7 do 23 hodin. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zz zzpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Všechny klady, jako nákup z domova a doručení domu, jsou prakticky takový vtip. Můžete si vybrat co chcete, KDY to chcete, ale skutečnost je zcela odlišná.

Jeden velký zápor je Kosik.cz V 5 odpoledne objednáte, zaplatíte, vyberete si čas doručení tak, aby vam vyhohoval alespoň rámcove. V tomto případě na 21-22… a pak už jen čekáte a čekáte a sledujete trasování kurýra, který má ještě ve 22:11 před vámi obsloužit 3 zákazníky a předpokládaný čas je 23:00, nicméně i ten úměrně s pokročilým večerem roste. Takže za mne zcela zbytečná služba. A pokud si někdo chce zkazit večer, doporucuju objednat si Kosik.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Y ZYYpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nedorucuji po cele Cr jak tvrdi ..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miro Josepřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží bylo převážně v pořádku, jen občas něco chybí . Vše dorazí včas a kurýři jsou milí a ochotní. Doporučuji nakupovat jen věci těžší a objemné. Všechno je to o lidech na obou stranách a o lokalitách. Práce všech si vážím.

Nakupuji už 9 měsíců a to za nemalé peníze. Poslední dobou je to horší v kvalitě ovoce a zeleniny. Potíže jsou i s trvanlivostí, která je mnohdy na hraně spotřeby. Např. Šunka. Dříve se reklamace obešly bez obstrukcí. Zákazník asi není vždy na prvním místě. Spoléhat se na kvalitu při velkém množství objednávek není možné.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomsu Mirapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Nakupuji zde přesně rok,široký sortiment,výhodné ceny u velkonákupu,maso,zelenina,ovoce,pečivo je vždy čerstvé,ochota na infolince a příjemní kurýři,když se něco nepovede,hned vrátí kredity na účet a ještě přijde omluvný email.Asi je to vše o lidech,kteří obstarávají různá pracoviště po republice.Mám pocit,že nakupuji u jiného Košíku než,který hodnotí zákazníci pode mnou.

Je pravda,že občas chybí nějaká položka,to by chtělo vytunit,ale věřím,že se povede,více než 1 položka v nákupu mi ještě nechyběla a není to určitě každý nákup.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tina Kikinapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Ahoj, přihlásila jsem se na Zákaznickou péče s Rumunštinou.Všechny kritéria jsem splnila a bezdůvodně mě ve zkušební době propustily.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
THE MISISpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Jak tu píšou ostatní - jedna veliká sázka do loterie, problémy s kvalitou, množstvím, kurýry, zákaznickou linku by dfct. mít ani nemuseli, protože tam nic neřeší !!! Když náhodou chytnete akci, jste rádi, že objednáte. Přijede kurýr, většinou Vám ani nerozumí, ani Vy jemu, protože je to cizinec - chudák, arogantní, neuctivý a tváří se, jako byste mu tím, že musí pracovat, ubližovali, a čekáte, zda nepřijde překvapení v podobě toho, CO vám přiveze, byť byla objednávka, kterou přijali, jasná. Ideální stav - dovezou vše (stalo se naposledy před rokem), poněkud horší, přivezou vše, kvalita na nic, nejhorší a v poslední době nejčastější - nepřivezou půlku z objednávky, kvalita toho, co přivezou, na nic a ještě k tomu kurýr, který nejen, že se tváří, jako by právě přijel z bojiště a vy ho svojí objednávkou obtěžujete, ale ještě lže a je sprostý. U KOŠÍKU PLATÍ, NA TO POZOR, ŽE PRAVDU MÁ VŽDY JEJICH KURÝR, I KDYŽ LŽE, AŽ SI VĚŘÍ !!! ZÁKAZNÍK PRO NĚ NIC NEZNAMENÁ, JE OBTÍŽNÝ HMYZ A NEDEJ BOŽE, ABYSTE SI STĚŽOVALI !!! Dostane se Vám odměny v podobě zvýšení limitu na objednávku a chovají se k vám, jak k onuci !!! Objednáte suroviny na vepřo - knedlo - zelo, přivezou knedlo a zelo, vepřo ne. Objednáte suroviny na řízky,přivezou vše, kromě masa !!! Objednáte rohlíky, pomazánku, salám, přivezou rohlíky bez pomazánky a salámu, objednáte rajčata, brambory, mléko, zápalky a jogurty, rajčata jsou ve spodu rozmasakrovaná, na to hozených 5kg brambor, na jogurtech 6l mléka. V další tašce samostatně dvě balení zápalek...atd. Nakonec kurýr nedorazí,ačkoliv s vámi před 5 min. mluvil a stojíte u branky, abyste si nákup převzali, jak tydýt. Projede kolem, ani nepřibrzdí a na centrálu zavolá, že nejsme doma !!! A KDYŽ VOLÁTE NA ZÁKAZNICKOU LINKU, ŽE KURÝR PROJEL KOLEM, ANI NEZASTAVIL, DOSTANE SE VÁM ODPOVĚDI, ŽE KURÝR ŘÍKAL, ŽE TU BYL, ALE VY NE !!! To byste v tu chvíli vraždili, protože máte plný pozemek dělníků, kteří viděli totéž, ale je vám to prd platné. Nakupujeme u nich už přes 4 roky, ale to, co se děje poslední půlrok-rok, je šílenost !!! Arogance, neuctivost, nepoctivost. Místo, aby počítali cenu akční, počítají cenu plnou. Kdo si ceny nekontroluje, má smůlu. Minulý týden mi na účet vraceli téměř 1.600,- Kč, protože jsem si všimla, zaplať Bůh, že jsem platila nějak moc. Ani se neomluvili a kdybych se neozvala, ani by to nevysvětlili. Vysvětlením bylo, že je zlobil systém a byl nastaven tak, že nezapočítal slevy !!! PŘECHÁZÍME K ROHLÍKU, KDE SE MI TOTO NIKDY NESTALO A PAN KŘETÍNSKÝ, AŤ SE VE SVÉ AROGANCI A PENĚZÍCH UTOPÍ. Ona si karma najde každého !!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš Janištinpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nákup tady bych přirovnal k sázce do loterie. Pokud budete mít štěstí, tak vám doručí nákup kompletní. V mém případě z šesti nákupů ve čtyřech část položek chybělo. Pokud spléháte na to, že z dopoledne doručeného nákupu uvařite oběd, tak hodně štěstí. A pevné nervy. Tento přístup kazí dobré jméno celému e-commrce.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Druhá jakost ovoce a zeleniny, která je navíc předražená,.na reklamaci píšou že je vše v naprostém poradku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Bocelipřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic , snad jen že většinou přijedou

Tragedie, opakované zničené položky v nákupu, nevim jestli při baleni v Makru nebo aktivita řidičů,v předchozim nákupu dali do tašky s 20 -ti miňonkami a 12 Bruschettami 10 banánů, a teď to vylepšili na baleni 12 ks miňonek postavili 6 l pepsi cily a 3 l fanty v lahvich, vše na ……..samozřejmě to chteji nafotit, bordel nad bordel , a zaplati to zakaznik, jejich liknavost a plná huba k…,zkontrolujeme, zařidime, a nic , dále zvýšeni minimálniho nakupu z 600 na 999, resp. 1200 na 1800 rozvoz zdarma, že se jim to nevyplati, tak at zavolaji na rohlik 500 kc min.objednavka, a zboží kvalitni jen tu a tam nějaký renonc v ovoci.Pokud chcete vyhazovat peníze, nebo jíst každe rano drť z miňonek a Bruschette objednejte si v Košíku,ale pozor je třeba vše fotit, protože je přece běžné postavit na oplatky a sušenky 2,5-10 kg když se to tam vejde do tý tašky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dělají z lidí blbce anebo "levá ruka neví, co dělá pravá": až doposud připisovali kredity za vrácené tašky a teď mě přesvědčují o opaku- tak snad sama vím, že jsem nikdy nevracela jakékoliv jiné vratné obaly...a...skákaly mi kredity pokaždé, co jsem vrátila tašky!- tak snad leda... že by "tajný ctitel" :-) z Košík.cz, když mám kredity "za nic", když ne za tašky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Přivezou, donesou vše v pohodě, občas zpoždění ale nic dramatické.

Většinou nedodají objednané, přivezou půlku věcí, kvalita šla také dolu. (Poškozené, zkažené) A pozor, po vložení do nákupního košíku se stane, že se Vám změní cena zboží samozřejmě nahoru. Žádné info že je to dražší, vůbec nic.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto odporná společnost ZLODĚJI!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje