Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

A Gezovapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Příjemný a ochotny kurýr..

2 nakupy=2reklamace První nakup jsme vyhodili maso a cibuli.. Druhy nakup švestky, rajčata.. Chápu že se může stát,ze neco neklapne na 100%,ale počítala by jsem že se to stane třeba u dvacátého nákupu,ne u prvního a pak zase u druhého. Vyřešit reklamaci není problem,vrátí vam v kreditech, ale u druhého nákupu jsem si to nechala vrátit na účet a uz neobjednám. Ted me bombardují,ze my vyprší kredity co jsem dostala na první 3 nákupy...no strčte si je někam, nepotřebuji je. Když si neco objednám,tak s tim počítám a ne že budu vyhazovat a řešit reklamace. Košík už ne!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monika Hpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ceny

Komunikace , po letech pravidelneho nakupovani nastal problem s dorucenim, vysledek jsou zablokovane penize a nedoruceny nakup. Na dotaz ohledne reseni, zadne neni. Ja si mam pockam na odblokovani a ja si mam nakoupit znovu a znovu zaplatit. Ano, ale jinde.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Kristýna, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Denisa Cetenyiovapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednané zboží bylo doručené v úplně jiné gramáži než bylo v akci uvedeno. Po emailu ještě dělají z člověka blce. Absolutně nedoporučuji ! Nakupte na Rohlík.cz - tyto dvě firmy se nedají absolutně srovnat.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi vám veškeré dotazy zodpovíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdobrpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

dovezou to domů

23:30 už nejde objednat některé zboží na další den, přitom máte uvedeno do půlnoci. Pokaždé musím vče kontrolovat, kusy, kvalitu, někdy přijde úplně jiné zboží něž jsem objednala. Mám uvedeno, že dříve ne ale klidně přijede kurýr dřív, někdy se nevleze ani do 2hodinového okna. Zdražili citelně dopravu

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi vám veškeré dotazy zodpovíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Čajapřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Nikdy jsem neměl problém

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Čajo. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Za mně naprostá spokojenost. Objednávám pravidelně téměř rok a zatím bez výrazného problému. Ušetřený čas, nákupy za zvýhodněné ceny, které Vám vynesou přímo ke dveřím. Bezproblémový kurýři. Pokud je potřeba něco reklamovat (např. otlučené jablko), tak je vyřízení opravdu bleskové.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprostá katastrofa. To, kam se košík.cz dokázal za pár let posunout, je opravdu tristní. Kdysi slibný online obchod s dobrou nabídkou i cenami se změnil v něco, co při současné rostoucí konkurenci nemá naději na dlouhodobé setrvání na trhu. Na Košíku objednávám již několik let, za poslední rok jsem tam utratil více jak 100.000 korun, což dle mého názoru není zrovna zanedbatelná částka a je snad jasné, že nejsem zhrzený zákazník, kterému nedošla v pořádku jedna objednávka. Byl jsem trpělivý dost dlouho, ale po poslední objednávce jsem si řekl, že už míra mé trpělivosti přetekla. Ráno objednané zboží - mleté maso a vejce - protože jsem měl na večer návštěvu na večeři a chtěl jsem jim udělat plněnou sekanou. Večer přijel kurýr a přivezl pouze vejce. Ani sám netušil, že v objednávce něco chybí. Nikdo mě nebyl schopen informovat dopředu a na infolince mě chladný hlas operátorky přesvědčoval, že se nedá nic dělat a musím udělat novou objednávku, která ale dorazí nejdříve následující den. P.S.: Milý košíku, ani se nesnaž na toto reagovat stylem, abych vám napsal či zavolal, že se to se mnou pokusíte vyřešit. Nepokusíte. Už jsem s vámi podobné věci řešil tolikrát a vždy jste napsali, že vás to velmi mrzí a že uděláte vše, aby se to už neopakovalo. Neudělali jste nic, spíš jste to ještě zhoršili. To, že se občas něco nepovede, se stát samozřejmě může, nikdy jsem neřešil, že třeba kurýr přijel s hodinovým zpožděním. S tím se prostě musí počítat. Ale že se na mě vykašlete a nedodáte mi hlavní část objednávky a ani mi to nejste schopni oznámit dopředu, to už vám tolerovat nehodlám. Konkurence je naštěstí veliká a já mám možnost si za vás najít adekvátní náhradu. Ostatním zákazníkům přeji, aby se jich podobné problémy netýkaly, ale za mě nemohu jinak, než košík.cz nedoporučit.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslané hodnocení našich služeb a moc nás mrzí vaše zkušenost. Je nám líto, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší informace. I když si nepřejete další kontakt, pokud byste se přece jen rozhodl situaci řešit podrobněji, budeme rádi, když se nám ozvete na e-mail zakaznici@kosik.cz. S přáním krásného dne přeje Petra za Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marta Foltýnovápřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Z Košíku vám dovezou i vynesou těžké nákupy. Dodržují časy dovozů, když se něco rozbije tak není problém - zboží vám odečtou. Reklamace není problém - moje zkušenost.

Cena zboží je trochu vyšší a min. objednávku mám někdy problém naplnit. Teď v létě mají málo produktů na výběr.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Foltýnová, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Vaši zpětnou vazbu předáme na naše obchodní oddělení k dalšímu řešení. S přáním krásného dne přeje Petra za Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Aleš Hodinapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Spolehněte se na dodávku jídla, místo toho vám omylem dovezou něco jiného. A po vrácení neobjednaného zboží vám už nedovezou to, co jste si objednali. To se mi stalo právě dnes, Košík.cz ani po reklamaci nehodlá objednané zboží dovézt!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Hodino, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Moc se omlouváme za způsobené komplikace spojené s vaší objednávkou. Ohledně situace jsme vás již kontaktovali a uděláme vše pro to, aby se situace neopakovala. S přáním krásného dne přeje Petra za Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zenanaurovniipřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ráda bych nakoupila

Nezavážíme do Vlhošť Žeretice!!! Do Žeretic ano a 1km do Vlhoště ne?

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den. Děkujeme vám za zpětnou vazbu na naše služby. Bohužel do obce Žeretice ani okolí nezavážíme. Omlouváme se vám za komplikace. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Verner Vlkpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Klady by se našly ale tady jsem poukázat na zápory

Vynucují vyplňovat a následně kurárovi ptedkládat občanku a dokazovat že jsem starší 18 ti let což je u šedaesátníka směšná trapárna. Ani předložená občanka neobstála s tím že jsem vyplnil špatně číslo tak jsem nedostal zboží označené jako 18+ Na kritiku že platné doklady jsou i jiné jako řidičák nebo pas je vůbec nezajímá a maj svoje pravidla za nedotiknutrlná a perfektní. Jejich jednání přes chat i emaily povýšenecké až arogantní.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Vlku. Děkujeme vám za zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste nebyl spokojený. V souladu s platnou legislativou a nařízení od SZPI nyní vyžadujeme kontrolu zadání údajů u nás a následně kurýrem. Pokud údaje nesouhlasí, nelze tyto produkty předat. Děkujeme vám za pochopení. Krásný zbytek dne přeje, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barča Helclovápřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

Přehledný eshop Přehled všech nákupů Zatím vždy milí a ochotní řidiči

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Helclová. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji! Podvodné jednání. Před zaplacením upraví akční cenu s odůvodněním, že platí jen pro Prahu a okolí. U objednávky nebylo nikde uvedeno! Domluva nemožná. Ještě se snaží dělat z lidí pitomce. Poprvé a naposledy!!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás opravdu důležitá a velice si jí vážíme. Pro vytvoření objednávky je potřeba se nejdříve přihlásit a zadat adresu pro zobrazení nabídky sortimentu, kde se vám následně zobrazí ceny a skladová dostupnost zboží pro doručení na vaši adresu. Celá situace nás moc mrzí a omlouváme se vám za komplikace. Pro dořešení situace nás prosím kontaktujte na e-mail zakaznici@kosik.cz. Krásný zbytek dne přeje, Adriána Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Adéla P.před 7 měsíci
Doporučuji obchod

Kromě jediné malé záměny typu výrobku cca před rokem, která byla do hodiny v appce vyřešena je to pokaždé perfektní nákup a ochotní vstřícní kurýři. Ráda využívám.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markéta Beňovskápřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

Nakupuji zde necelý rok a jsem velmi spokojená. Kurýři jsou vždy příjemní a nákupy v pořádku. Za mě je to skvělá služba, když nemusím do obchodu . A taky je moc fajn, že rozváží i o svátcích, kdy je všude zavřeno.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Beňovská. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
A Spřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zadala jsem poslední čtyřčíslí z OP kvůli dodání tabákových výrobků. Kurýrovi to nesedělo. Sám mi přiznal, že to mají nově a stává se to. Takže náplně vipe mi vůbec nedal. Na podpoře se slečna chovala pobaveně! Jen pro upřesnění, ta v 19:00 hod. Volala jsem 2x.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Mrzí nás, že jste měla tuto zkušenost. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom se s vámi na situaci mohli podívat. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Doporučuji obchod

Jsem bez nohy a nikdy nebyl problém s vynesením až nahoru. Vždy milí a usměvaví kurýři. Nákup vždy v pořádku.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Barbora, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kookaburra 77před 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

dovezou v čas

jsou potraviny většinou z Makra, arogántní řidiče, nenodávají zboží, ale chtějí peníze za celý nákup, nikomu nedoporučuji

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Mrzí nás, že jste měli tuto zkušenost. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom se s vámi na situaci mohli podívat. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alickajanpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Milí kurýři, dobrý výběr potravin.

Aplikace ukazuje do kdy můžete doobjednat, bohužel to není pravdivý údaj. Nevím proč ho tam píšou. Když zavoláte na zákaznickou linku a chcete pomoci, nemají snahu najít řešení. Prostě máte smůlu. Rok jsem objednávala dvakrát týdně teď jdu zkusit konkurenci.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za zaslané hodnocení. Vaše nepříjemná zkušenost nás velice mrzí. Čas, do kterého jde doobjednat se mění zřídka. Záleží spíše na typu zboží, které máte zájem doobjednat. Pokud byste měla zájem o bližší vysvětlení doobjednávek, budeme moc rádi, když nám zavoláte na 226 220 500.Krásný zbytek dne přeje, Barbora, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
markéta oudovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nakupovali jsme pravidelně každý týden, většinou jsme byli spokojení, menší zádrhel s nedodaným zbožím se vyřešil.

Poslední nákup byl doslova katastrofa. Zelenina shnilá, několik položek zcela chybělo, za víno v kvalitě kabinetní absolutně nevyhovující náhrada, kterou bych si nikdy nekoupila. Je mi líto, ale takovou službu nepotřebuji. Je mi jedno, kdo mi přiveze nákup, jen za své peníze chci odpovídající kvalitu. Naštěstí v Plzní Košík není jediná služba

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Oudová, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Mrzí nás, že jste měla tuto zkušenost. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom se s vámi na situaci mohli podívat. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje