Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

285 hodnocení

48 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jednu věc nepřivezli vůbec v den dodání sms , že to nemaj prodávaj tedy věc co nemaj? Druhou věc vyměnili objednáš debrecínku dostaneš salám co nejíš s něma končim radši rohlík tam problémy nejsou

Ales Klaudypřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

zatím to fungovalo slušně, ale posl. nákup tragédie

jedno zboží se stihlo vyprodat, než jsme odeslali objednávku další 3 (vyložené speciality - kuřecí stehna, okurky, rajčata) neměli, což nám oznámili smskou druhý den zboží jsem objednal na určitý čas - hodina od do, měl jsem před dodáním prostor, tak jsem šel se psem... řidič mi volal, že je před domem půl hodiny před začátkem vymezeného času... a nakonec jsem zjistil, že nám jednu tašku bď nedal řidič (ale tomu jsem volal a dušoval se, že v autě už nic nemá) a nebo ho vůbec nezabalili... navíc skladba zboží čím dál obyčejnější... třeba zboží z delmartu už dávno nerozváží...

Kamila Navratilovapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bývaly:(

Nespolehlivý obchod

Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ráda bych něco pochválila, ale není co

Zpoždění dodání zboží i chápu, je před svátky. V taškách chyběly položky, které však byly účtovány a mnou zaplaceny. Velká veka, bageta. Brambory byly tak zkažené, že tekly a zapáchaly! Také jsem je hradila. Ryba zabalená do igelitového sáčku- absolutně nehygienické, ani jí nebudu jíst! Již nikdy zde neobjednám.

Clonekpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dnes 20.12.23 přijel kurýr a oznámil že chybí jedna taška nákupu. Zjištěno co vlastně nedovezl a na centrále mi oznámili že když to chci dovézt musim si objednat za dalších minimálně 600 Kč a oni že tam přidají co chybělo v tomto nákupu. Jinak že cenu chybějících věci dají jako kredit na další nákup. Tak si raději kontrolujte co dovezli... vypadá to na výrazné zhoršení služeb.

Pracovní emailpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nevím

Skoro v každém nákupu něco chybělo nebo přišly třeba knedlíky se zelenou plísní.Vcera rozbité cukroví.Operator zákaznické linky požaduje výrobek nafotit,jinými slovy mě povazuje za lháře.Mam rozbitý foťák v mobilu a je tu se mnou teď jen maminka 80 let,která má tlačítkový mobil.Takze ať si někdo z Kosika pro pomackane cukroví přijede nebo ho zabalím a pošlu na představenstvo firmy.Nedoporucuji.Minule jsem objednala na výzdobu vánoční hvězdu, nepřišla.Kosik je loterie zda vám zboží přijde a jaké bude.Objednavky u konkurence naopak bez problémů a bez nutnosti reklamace.Připomínám, že v jiné recenzi tu píše pán,že viděl,jak kurýr před doručením vytahuje z tašky zboží a nechává si ho.To je asi k tomu,kdo tu píšete,že vám také všechno nepřišlo. Rozbité cukroví prý vrátit nemohu,aby viděli,že je rozbté,vyžadují nafotot ho a já tu mám jen mobil s rozbitým foťákem. Takže ráno cukroví zabalím a pošlu ho představenstvu firmy,ať vědí jaká je úroveň zákaznických služeb vlastní firmy!Nedivím se,že je za loňský rok je Košík půl miliardy (!) v mínusu.

Vojtěch Machačpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vsečné doručení

Nechtěli mně vydat zboží na které jsem měl nárok

K Hlavatapřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Vždy včasné doručení. Kurýr milý, ochotný, nákup donese až domů. Nákup bez problémů. Využila jsem v KV již několikrát a vždy jsem byla zcela spokojená. Ať už s nákupem, tak s dovozem. Rozhodně budu využívat i dále.

Pro mě zatím žádné.

Atreapřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

V 16:55 si objednám nákup. Doručení mezi 20.00 -21.00. Ve 21.21 mi přijde zpráva, ze Kuryr bude mít menší zpoždění. “Menší” zpoždění je asi relativní pojem, že ? V aplikaci se dozvím, ze nákup bude doručen mezi 21.59-22.19. Sice bych šla radši spát, takže trochu naštvaná jsem, ale dokážu pochopit “menší zpoždění” a tak čekám dal. Ve 21.52 mi volá někdo evidentně unavenejsi než já, ze muj nákup bude mít zpoždění 120minut, protože Kuryr měl nehodu. Možná kdybych nečetla všechny ty recenze, věřila bych, ze nehodu opravdu měl a bylo by mi ho líto. Nicméně myslím, ze to je spis způsob, jak zakryt velkej chaos, kterej se u vás asi deje. Objednavka stornována, jelikož prehodit na druhy den to nejde. No poprvé a naposledy. Děkuji mnohokrát

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

To rovnou zrušte tyto služby jako košík rohlík atd je to k ničemu dříve to nebylo a byly všichni spokojení

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

časy doručení, ochotné dopravce

Kvalita masa. Objednala jsem vepřové koleno, bohužel mi košík přivezl koleno s datumem spotřeby ten samý den. Druhý den po vyndání z lednice bylo maso zelené a silně zapáchalo (manžel se pozvracel ).Letělo ihned do popelnice. Takže 109,-Kč vyletělo komínem. Myslela jsem, že se maso vozí čerstvé, ale opak je pravdou.

Jan Čejkapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dostal jsem 200,- Kč na nákup nad 1000,- Kč, tak jsem si řekl, proč taky nezkusit něco jiného. Naházel jsem do košíku asi 20 položek a přešel k dalšímu kroku, kde jsem byl nucen se přihlásit pro dokončení objednávky (už to je za mě krok mimo). Po přihlášení mi celý obsah košíku zmizel, podpora pomoci nezvládne. Opakovat celý proces mi ani za ty dvě stovky nestojí a tak se vrátím ke starým způsobům nakupování. Akvizice nových zákazníků vám moc nejde :)

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod

Včera jsme poprvé vyzkoušeli v Liberci a jsem velmi spokojená, kurýr měl sice zpoždění ale hezky se omluvil a celou situaci odlehčil, vysoký sympatický pán. Navíc nám bez řečí pomohl do patra a ještě mi tašky odebíral z ruky.

Info o zpoždění jsme dostali až ve chvíli kdy měl být kurýr už u nás. Jedna položka měla porušený obal, ale ihned jsme ji zpracovali. Chvíli čekání než kurýr našel náš nákup, svítil si mobilem a nákup hledal.

Ondrapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Doručení se zpozdilo téměř o 3 hodiny. Objednali jsme několik balení vody, protože nemohu nosit těžké věci. Kurýr byl velmi nešťastný, byl hrubý a nadával nám. Už si tu nikdy nic nekoupím!!!!!

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod

Objednala jsem v 18.00 a ve 20.30 jsem měla nákup. Dnes jsem objednávala poprvé. Vše přišlo tak jak jsem objednala. Bez problémů. Velmi milý kurýr.

Žádné

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

kuryr, prehlad kde sa kuryr nachadza

uz druha objednavka v priebehu 14 dni kde mi takmer nic nedodali na webu vas to necha naklikat a hodinu pred dorucenim dojde sms ze mi takmer nic nedrucia!!!! ziadna nahrada, proste nic!!! nechapem ako moze system pustit nieco naklikat co nemaju na sklade!!! objednam 50ks nieco a nesu schopny dodat ani jeden kus totalny amaterizmus

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

0

Nakoupeno 2x. Poprvé nešlo zaplatit kartou, na hotovost neměl řidič zpět. Takže nákup vyšel dražší. Dodáno zkažené zboží. Druhý nákup dodán neúplný, později dodáno, opět problém s placením. U Košíku jsem s nákupy skončila.

Belancová Mariepřed 6 měsíci
Doporučuji obchod

Četla jsem ono hodnocení které tu někdo udělil už dříve a někdo se zřejmě špatně vyspal a odnesl to Košík. Košík je úžasný, nemám s ním sebemenší problémy, mají vše co si objednám, nikdy se mi nestalo že by něco smrdělo, nebo neměli, řidič milý, přijede přesně v tu dobu co ukazuje sledování, s úsměvem a ochotně donese nákup až domů, ceny skvělý, všechno mají dokonale propracované k dokonalosti.. dávám jedničku s hvězdičkou.

Zklamalo mě hodnocení některých tady... ano, nikdo není neomylný a chybička se stane, ale někteří tady, by si měli zamést i před svým prahem a neplivat jed okolo.

Lukáš Podskalskýpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Řidič měl dorazit dnes v 17-18 hod. Dorazil pozdě a ještě neměl půlku věcí co bylo objednané... Moje zboží skončilo buď u někoho nebo nebylo vůbec připravené.. Košík jde vážně do hajzlu!!! A že nedali vůbec vědět , že selhal systém, jak říkají...Měli by všem dát na příště dopravu zdarma co dnes objednali!!!

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nákup měl dorazit 17-18 hod ve 20:45 omluva, že řidič nestíhá a dorazí po 22:00 nebo zítra?…špatný vtip?

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje

Kategorie