Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Pavel Novákpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Kurýr

přesto že jsem měl malý nákup tak hlavní věc kterou jsem chtěl (bageta) byla zaměněna byli mi vráceny peníze ale já jsem chtěl své zboží a to mi teď už nikdo nedá bohužel jsem zklamaný protože položka která byla zaměněna tak jsem jí chtěl nejvíce a ted tu mám něco co půjde do koše! Bohužel jsem jíž dříve měl problém že my dodaly zboží s termínem spotřeby v ten den co my to došlo. Nejvíc mi vadí že jsem měl malý nákup, kdybych měl nákup kde bude opravdu hodně položek tak bych nějakou tu chybu přehlédl ale když si objednáte nějaký produkt tak byste ten produkt měli dostat!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Mrzí nás, že jste měl tuto zkušenost. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom se s vámi na situaci mohli podívat. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marek Jirsákpřed rokem
Doporučuji obchod

Super obchod, nakupuju už nejméně 5 roků a spokojenost. Jen tak dál, až na tu fialovou... Aby si tady někdo z těch zapšklejch lidí nemyslel, že k nim patřím, tak nepatřím. Jsem zákazník z Družce a s košíkem nemám nic společného.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užil i příště. Krásný zbytek dne přeje, Lukáš, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

milý kurýr

Dodali mi úplně jiné zboží aniž by se mě zeptali, zda souhlasím s náhradou. Místo adventního kalendáře Pilsner (24ks) jsem dostala dva kartony piva Pilsner po 7ks tedy dohromady 14ks. Po okamžité reklamaci tohoto zboží trvalo půl dne než mi řekli, že to stejně nemají a mít už nebudou. TAKŽE TENHLE E-SHOP JE TOTÁLNĚ K ÚPLNĚ K NIČEMU!!! v životě už tu nic nekoupím, protože co si člověk objedná to nedostane a vlastně bude mít překvapení co vlastně asi dostane!! nejhorší zkušenost, katastrofa, děs.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Za nepříjemnosti se moc omlouváme. Situaci s vámi dořešila kolegyně ze zákaznické podpory. Věříme, že se podobná záměna zboží nebude do budoucna opakovat. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem po dlouhé době a kupodivu nic nechybělo.

V minulosti se mi stávalo, že chyběly položky z objednávky a když jsem zavolala na infolinku, bylo z operatorky cítit, že jí obtěžuji. Ani na začátku hovoru nepozdravila. Není to jiné ani teď. Pokud pošlete na Košík.cz jakýkoliv dotaz, tak se vám ani neozvou.....

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Mrzí nás, že jste měla tuto zkušenost. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Silvie Michalovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

4 dny zaplacený nákup a v den doručení mi napsali, že to hlavní nepřivezou. Konkrétně měli dovézt husu, zelí a knedlík. Dovezli jen zelí a knedlík. Tady už nikdy nenakoupím. U jejich konkurence se mi toto nikdy nestalo.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Michalová, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace i tuto zkušenost. Chápeme, že šlo o klíčové položky a moc nás mrzí, že jsme objednávku nesplnili tak, jak bylo slíbeno a narušili tím vaše plány. Pokud nám dáte ještě šanci, napište nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

nebylo mi umožněno si nakoupit, zboží nebylo vůbec dodáno, nikdo se neozval, že mi nákup nepřivezou, kdybych se nezavolala sama nezjistila bych, že zboží nedostanu, protože žádné prý není skladem. Vaše dáma na druhém konci drátu si vyloženě dělala ze mě legraci, vynikající přístup k zákazníkovi, dělejte si srandu z někoho jiného. Už nikdy vás nedoporučím naopak všechny budu varovat

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabridabripřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dovoz domů

V každém nákupu něco chybí nebo je něco zkaženého.Zakaznicka podpora se domáhá toho fotit zkažené zboží- jsem už jako foto studio! Otřesné zkušenosti.Tento týden jsme vyhodili dvě balení odpornych klobás a několik tácu chlebíčků - bohužel se majonézy ukázaly jako zkažené.V tomtéž nákupu chybělo zboží.Reklamace neúspěšná.Prechazime ke konkurenci.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám krásný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

2x za sebou porušený obal jídla. Doposud jsem byl spokojen. Končím u Košíku.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Slavickovajitkapřed rokem
Nedoporučuji obchod

-nulová komunikace obchodu -nereagují na emaily, telefon nemají :/ -jiné zboží, neodpovídá reklamám -bez CZ návodů -poručený vnitřní obal (ne přepravcem)

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Dle vašeho popisu to vypadá, že se nejedná o naší společnost. Můžete se na nás obrátit na e-mail zakaznici@kosik.cz nebo na telefon 226 220 500. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Staré zboží a chybějící položky.Jdu ke konkurenci

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli situaci řešit. Věříme, že se situace vysvětlí. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Blanka Studenápřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nějaké výhodné zboží najdete,jinak standard.

Stálé problémy s kurýry nikdo neřeší,dělají si snad ze zákazníka blázna.Dnes rozbalené zboží a zcizeno několik sáčků z multipacku.Problém je v tom,že ostatní e shopy s potravinami jsou na tom obdobně.Není konkurence ,obchodů je málo,není z čeho vybírat.Nakupovat zde lze jen na vlastní nebezpečí.Arogance a výsměch zaměstnanců je běžná realita.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli situaci řešit. Věříme, že se situace vysvětlí. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Vždy jsem spokojená. Nakupuji zde opakovaně již delší dobu. Mohu si v klidu doma vybrat zboží. Nákup dodán vždy včas. I zdejší kurýři jsou vždy ochotní a neměla jsem žádný problém - oblast Karlových Varů.

Žádné jsem nezaznamenala.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Těší nás, že jste s našimi službami spokojeni a budeme se těšit na další objednávky. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Terka Hodošovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednáte si mléko na dva měsíce a oni vám dajú 30l do dvoch týdnů minut a ještě aj pokazené nedoporučuji

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na zakaznici@kosik.cz, abychom mohli situaci řešit. Věříme, že se situace vysvětlí. Přejeme vám pěkný den, Lukáš, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nákup ze dne 5.9.2024 byl vylepšen myším trusem!!! Je pravdou, že pouze v jedné tašce ...

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na zakaznici@kosik.cz, abychom mohli situaci řešit. Věříme, že se situace vysvětlí. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Melmel 1947před rokem
Doporučuji obchod

Nemusím se tahat s nákupy a tezjymi vecmi

Nečekejte příjezd včas a občas něco rozbité riztrzene

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Za zpoždění se velice omlouváme. Celou situaci jsme samozřejmě předali na oddělení dopravy a věříme, že se situace nebude opakovat. S pozdravem, Barbora, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Mezerapřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nákup prakticky až domů.

Nemá smysl dělat větší nákupy akčního zboží. Košík.cz totiž vždy doveze takové zboží, které má maximálně týden do konce minimální trvanlivosti. Tudíž se spotřebováním musíte hodně máknout, nebo to prostě pak vyhodit.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Mezero, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Neuveritelne predrazene ceny. Proc musim kupovat krkovici 1kg za 220kc z Makra, kdyz tam prijedu osobne a vedle prodavaji ji za 90kc ve sleve nebo 110kc normalne. Ja si radse objednam jidlo z Allegro, z Polska a prijde za 2-3 dny a presne ve stanovenou dobu. Ovsem jeste bude levnejsi. Kosik.cz je nejlepsi priklad jak se nema podnikat.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Linda Váňovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Minulý týden byla ma objednávka doručena s 2 hodinovým zpožděním a zdá se, ze je to novy standard viz dnešní hodina a půl (bez omluvy). Naprosto neřeším žádné 5-15 minut zpoždění, mnohem víc mě štve nezájem košíku o tom zákazníka informovat, omluvit se, změnit to... To časové okno je tam vybráno z nějakého důvodu a to, že se mi ani nikdo neozve, že bude tak obrovské zpoždění, a naopak se musím já pidit po tom, co se stalo + mi přijde potvrzení, že objednávka přijde na čas a ať sleduju neexistujícího kurýra, to beru skoro jako podraz. Bylo by hezké, kdybyste mohli zákazníky aspoň předem informovat, že se nestíhá, ne aby volali hodinu po termínu doručení co se děje. Každopádně mě už se to netýká- já už na košíku nenakoupim... PS: asi všichni kurýři co sem potkala byli slušní a milí, mají nervy že železa a přeju jim, ať si najdou lepšího zaměstnavatele, který z nich nebude denně dělat blbce.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Váňová, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Situaci nebereme na lehkou váhu. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Novápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Tak tato objednávka byla poslední, když si obj. 2x12ks mlék v krabici, tak bych byla ráda, aby mi byly dodány v originál balení a ne naházeny jak šutry v taškách, z toho 4ks jsou propíchnuté a tečou a to se nestalo poprvé, za mě Košíkcz NEDOPORUČUJI !!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Nová, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, rádi bychom situaci napravili. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

- Vtipálci se v reklamě prsí jakou mají nabídku oproti supermarketu. Realita je taková že polovina zboží na eshopu je nedostupná. - Z dostupného zboží na eshopu vám doručí plus mínus polovinu věcí, protože zrovna došlo. Objednáte si maso, zeleninu, tatarku a minerálku. Hodinu před doručením pošlou sms že maso a zelenina už nebyla a dovezou vám tatarku a minerálku. Tak si můžete lízat u televize a máte to i čím zapít. - Postupně jsem udělal 3 nákupy nad 1000 korun. ANI JEDEN NEBYL KOMPLETNÍ. V nejhorším z nich doručili drobnosti za 300Kč (cca 1/3 věcí). - Ze všech obchodů co dělají rozvoz potravin na Ostravsku jsou s absolutním odstupem nejhorší. Kdybych neměl první měsíc doručení zdarma, tak bych ty zbytky nákupu co doručujou ani nepřevzal. Sorry. - Kvalita balení je taková smíšená. Některé mražené věci měly děravý obal. Když na třetí nákup konečně dovezli rybu v papírovém sáčku Makro, při dávání do lednice mě oblila voda.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme za vzniklou situaci, kterou bychom rádi dořešili k vaší spokojenosti. Ozvěte se nám prosím na e-mail zakaznici@kosik.cz, abychom mohli s vámi situaci řešit. Přejeme vám pěkný den, Kristýna, Tým Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje