Hlavička stránky
Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

384 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 dny
Doporučuji obchod, ale...

- Často levnější jak rohlík - Menší částka min. objednávky oproti rohlíku - Delší doba trvanlivosti potravin - Vhodnější na větší nákupy na delší dobu

- Často chybí stěžejní položka nákupu (většinou maso), nejlepší je když Vám zpráva že část vaší objednávky nemohla být doručena příjde X min po tom co dojede kurýr - Nevhodné záměny zboží, kachnní prsa bez kosti -> kachní prsa s kostí stejné váhy; šunková pizza -> havaj pizza. - tak s 30-50% objednávek je nějaký problém. V zásadě to řeším takto..: 1. Velký nákup na košíku s trvanlivýma položkami a věci co mě nevadí že možná nedojdou (levnější jak rohlík) 2. Pokud už objednávám na konkrétní vaření a nespěchám, rovnou do poznámky píšu ať bez masa zbytek objednávky stornují. 3. Pokud opravdu potřebuju mít jistotu (spěchám) že zboží dojde => rohlík.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 dny
Nedoporučuji obchod

pobavila mě jen ta představa jak kurýr dole zvoní zvonečkem, jinak celkem nic

Poprvé jsem si objednala v košíku, protože můj oblíbený Rohlík daný produkt zrovna neměl. Nákup nedorazil a nikdo se neozval, ani na e-mail nepřišla informace o zpoždění. Zpoždění jsem přikládala dopravní zácpě v Brně. Po hodině a čtvrt jsem v pozdějších večerních hodinách volala na zákaznickou linku. Tam mi bylo řečeno, že se mi řidič nedovolal, ale že zvonil. Nikdo nezvonil ani nevolal. Pak jsme zjistili, že jsem bohužel zadala jedno číslo v mém telefonním čísle špatně. Adresa byla správně, ale ke vší smůle, bohužel tento nákup jsem napsala na adresu přítele v bytovce, kde na zvoncích není moje jméno. Takže na koho řidič zvonil, když tvrdí že zvonil. Zvonečkem na ulici jako Santa Klaus? Operátorka mi řekla, proč jsem nevolala dřív, že ted vidí, že řidič už ukončil svou směnu a objednávku mi zrušil. Takže neeee, že košík bude volat nebo psát vám, to vy ho budete nahánět jak Santa své soby po letní pauze před Vánoci. Na otázku vrácení peněz mi řekli že peníze se vrátí do pěti dní. Na dotaz jak postupovat, pokud by nepřišly peníze zpět mi bylo řečeno, že nemám volat jim, ale své bance. Asi teda zavolám z okna na Santu a budu doufat, že zařídí, že moje banka si pospíší. Pokud by tato situace zastihla někoho před výplatou, tak by byl potrestaný hned několikrát, bez jídla, bez peněz a s nulovou ochotou košíku domluvit doručení třeba na další den ráno. Bylo mi řečeno, že si mám u košíku to samé zboží objednat a zaplatit znova, aby mi je mohli mít druhý den dodat. Kvůli jedné chybě v číslu, celá tato sranda. Ano hádáte správně, žádný nákup u košíku už pokoušet nebudu, protože teď už vím, že v případě problému zákazníka nepodrží. Na jedné straně rohlík, který se snaží zákazníkovi vyhovět až enormně, za zboží prošlé o jeden den vrátí celou částku zpět v kreditech okamžitě a na druhé straně košík s menším výběrem, cenou určitě ne nižší a omezenými možnostmi jak si nového zákazníka podržet....no, to opravdu není konkurence.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Theresa, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Veselapřed 11 dny
Doporučuji obchod, ale...

Doručeno hned v den objednávky. Možnost vybrat si i čas doručení. Dobrá komunikace s kurýrem.

Objednávala jsem zatím 3x a vždy chyběla nějaká položka (většinou ta nejdůležitější nebo nejdražší) - vyřešeno ihned a cena za chybějící položku ihned vrácena zpět, ovšem ve formě kreditů na další nákup (což je mi k ničemu, když si tu položku musím pak dojet koupit osobně a platit za to znovu v obchodě) a ještě mi to zabere čas navíc. Jinak ale super servis, není co vytknout.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Veselá, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojená. Budeme moc rádi, když se s námi spojíte na zakaznici@kosik.cz pro dořešení situace. Za nepříjemnosti se moc omlouváme a budeme čekat na vaši zprávu. S přáním krásného dne Adriána Tým Košik.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 dny
Doporučuji obchod, ale...

Velký výběr, snadná reklamace

Často zpožděná dodávka zboží. Nakupuji zde už pouze sporadicky, jenom proto, že např. v Rohlíku.cz nemají některé zboží. V podstatě počítejte vždy se zpožděním. Začnou zasílat omluvné e-maily a vůbec nevíte, kdy kurýr přijede. Takže stres. Chápu, když je špatné počasí,náledí nebo jsou kolony k vůli havárii, ale to většinou nebývá. Prostě špatná organizace plánování rozvozu. Za to ale kurýr nemůže. Dokonce jsem musela objednávky i zrušit, nemohla jsem čekat.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojená. Budeme moc rádi, když se s námi spojíte na zakaznici@kosik.cz pro dořešení situace. Za nepříjemnosti se moc omlouváme a budeme čekat na vaši zprávu. S přáním krásného dne Adriána Tým Košik.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzana Jgpřed 12 dny
Nedoporučuji obchod

Kurýři

Chybami v objednávce zatěžují zákazníky. Nikdy víc.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojená. Budeme moc rádi, když se s námi spojíte na zakaznici@kosik.cz pro dořešení situace. Za nepříjemnosti se moc omlouváme a budeme čekat na vaši zprávu. S přáním krásného dne Adriána Tým Košik.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Kovaříkovápřed 24 dny
Doporučuji obchod

Super, kurýr přivezl vše v plánový čas , 10 tašek dokázal vzít sám do výtahu a táhnul se s tím až k nám do patra. Šly jsme mu na proti a pomohli jsme mu. Myslím si, že každý slušný člověk zdravého rozumu, by mu šel pomoc. Nákup byl v pořádku a ušetřil mi mnoho času a energie. Negativní reakce jsou nejspíš od lidi kteří si pletou kurýra se supermanem. I když ten náš, to zvládnul až do patra sám, toliko tašek. Uf . Jestli jste někdo vzteká že mu to kurýry nedotáhl až pod nos, nebo nebyla čerstvá kachna na skladě tak ať využívá jen svých vlastních schopností. Obdivuju tyto lidi že jsou ochotni takovou práci dělat a ty co je kritizují, nejspíš jsou sami neschopní, neboť si neumí představit jaká je to práce. Hodně lidí se chová bezohledně. Mně stačí že nemusím do obchodu, že mi to vyberou a doručí k domu. Jestli mi to přinese až ke dveřím nebo vyloží před vchodem domu, nehraje roli. Ano, možno pro staré lidi, kteří nejsou moc pohybliví je to velké plus, když jim nákup přinesou až ke dveřím. Já kurýrovi ráda pomůžu. Nejsem bečka a ten kousek už si to donesu. Důležité že to přivezou v pořádku. A příště dám větší odměnu. Děkuji Barbora K.

Nevím jaký zápory?

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Kovaříková, děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užila i příště. Krásný zbytek dne přeje, Theresa Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
R.Ruzickovapřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Recenze z 6.11.2025.Zkusili jsme Košík.cz poprvé a naposledy.Pred 3 dny jsme vytvořili objednávku. 3.11. včetně kachny,která se zobrazovala skladem.Predem dodám,že pod vlivem reklamy známého kuchaře,že Košík dodává pěkné cerstve kachny z farmy,jsem se nechala zlakat na Košík a obrátila se na tuto sluzbu.Jenze ráno v den závozu mi přišla SMS 40 min.pred.dorucenim,že právě pro nás hlavní položku- kachnu nemají,nedovezou...Takže já podřídila s datem objednávku a nechala dostatek času na dodání kachny na den 6.11.,kterou i tak v den objednávky udávali jako skladem.Mam tomu rozumět jak-ze nevědí,co mají na skladě,kolik toho budou mít,nebo to mezitím prodali někomu jinému,nevim.Chapu,že mne si to dovolí udělat,nejsem známý kuchař z televize...A obecně Radim všem,lépe tyto služby platit vždy z ruky do ruky kurýrovi kartou nebo hotove,my to tak udělali.Nebudu uvažovat dál..Tohle mi stačilo.Tohle není služba,tohle je sprostota.Ruzickovi z Brna

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Ruzickova, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojená. Budeme moc rádi, když se s námi spojíte na zakaznici@kosik.cz pro dořešení situace. Za nepříjemnosti se moc omlouváme a budeme čekat na vaši zprávu. S přáním krásného dne Daniela Tým Košik.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petrpa 2před 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Fungují i ve svátek

Již delší dobu jsem uvažoval o využití online nákupu potravin v Košíku, i přes téměř polovinu jeho negativích hodnocení. Učinil jsem první "zkušební nákup" potravin za téměř 2 000 kč. Asi u poloviny položek mi však vyskočila hláška že není k dispozici, nebo "vyprodáno". Zrušil jsem objednávku a otevřel novou a držel se více při zemi. Také pár položek bylo nedostupných, ale podařilo se mi (v 16:10) učinit objednávku za asi 1 100kč, s dodáním následující den. (28.10.2025). Vybral časové okno doručení následující den (9:30 - 10:00). Objednávka byla potvrzena, vše se zdálo OK. Druhý den se začaly dít věci! Nejdříve kolem osmé přišla sms, že jedna z objednaných položek není skladem a že mi bude odečtena kurýrem. Dobře, prozřetelnost mi poradila platbu hotově kurýrovi, stále dobrý, říkám si a vytisknul opis zaslaného seznamu objednaných věcí. V avízovaném čase přijel kurýr(ka) a vláčela asi pět papírových tašek, ve kterých bylo po jedné položce. a mávala fakturou s odečtenou jednou nahlášenou položkou. Chtěl jsem zkontrolovat obsahy a hned zjistil chybějící další dvě položky (2+2 celé šišky salámu za cca 200kč). Kurýrka mi je ochotně zase odečetla, kopla do vrtule a byla pryč. Po kontrole všech tašek zjištěna další absence tří položek (dva druhy sýrů a jedno z dvou objednaných mlék. Okamžitě jsem telefonoval kurýrce do auta, ta telefon típala asi desetkát za sebou, Tak jsem zavolal z jiného čísla, které neznala a toto hned zvedla, Nejdříve "že nemá čas, že chyba systámu, je u zákazníka a pod", Po mém naléhání se přiznala, že jí v autě zbyla jedna taška, kterou mi po poledni přiveze. Pro jistotu jsem zavolal na reklamační, do firmy, kde přislíbili nápravu. Po poledni se přihasila kurýrka s taškou plnou všech chybějících položek. Vše se v dobré obrátilo, za cenu tří hodn telefonování a zkaženého svátečního dopoledne. Naštětí to byl "jen" zkušební nákup. Chování kurýrky trochu podezřelé i přesto, že se nakonec omluvila. Ponaučení: 1. Platit jen hotově kurýrovi, zjednoduší se reklamace na místě. 2. V případě nepoučitelnosti, také se věnovat datu trvanlivosti potravin. Je totiž na hraně

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený. Budeme moc rádi, když se s námi spojíte na tel. 226 220 500 nebo na zakaznici@kosik.cz pro dořešení situace. Za nepříjemnosti se moc omlouváme a budeme čekat na vaši zprávu. S přáním krásného dne Theresa Tým Košik.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Objednanou a zaplacenou zasilku mi nedodali! Kdyz jsem jim volal a reklamoval, tak rekli, ze z technickych duvodu musi moji objednavku zrusit. Ale v mem profilu se pak objevuje lziva a sprosta zprava ve stavu objednavky a to: Neprevzaty nakup! Jak jsem mohl prevzit nakup, ktery mi nebyl privezen? Je to sprostarna a lhani ze strany kosiku.cz.Kdyz jsem je na toto upozornil at to zmeni, rekli mi, ze to menit nebudou. Proto prestavam byt nadale jejich zakaznikem. At lzou a podvadeji nekoho jineho. Vladimir Zika

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, pane Ziko, děkujeme vám za zaslanou recenzi. Ohledně textace na našem webu jsme s vámi byli v kontaktu. Za nepříjemnosti se velmi omlouváme a ujišťujeme vás, že jsme váš návrh předali kolegům z IT oddělení a do budoucna uděláme vše pro to, abychom na webu rozlišovali důvody zrušení nákupů podle dané textace. Vaší přízně si moc vážíme a mrzí nás, že tato situace nalomila vaši důvěru. Krásný den vám přeje, Daniela, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markéta Brůčkovápřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Konečně jezdí i do Krkonoš. Moc děkujeme. Jo a kurýři jsou milý, ochotný a usměvavý. Díky za vše. Jsme úplně nadšený. DOPORUČUJI

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Brůčková. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronikadorotikovapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Příjemní kurýři Ochotnost donést celý nákup ke dveřím Příjemné vystupování kurýrů, pozdrav , úsměv , ochota Kvalita zboží super , nic rozbitého nebo poškozeného Vše jak má být , velice doporučuji

Absolutně žádné

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Dorotiková. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Nakoupila jsem na košíku zatím jen pár krát a zatím jsem byla moc spokojená. Zelenina, ovoce, vždy čerstvé. Co se týče kurýra tak pokaždé byl milý a sympatický.

Zatím žádné a snad to tak i zůstane

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Kureci maso z Ukrajiny, švestky z Moldávie, samozřejmě ve stavu na vyhození.. Zde už nakupovat nebudu.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Lukáš, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Laura Markova Markovapřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Úplně perfektní nakupovat na košík. Všichni jsou strašně milí a ochotní. Nevím proč jsem na tento způsob nákupu nepřišla už dříve. Nesnáším nakupovat jídlo v obchodech, vždy to bylo pro mě utrpení, takže košík

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Marková. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dag 2510před 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

3x vam doruci špatně zboží a stravite půl dne telefonování o vrácení peněz zpět..katastrofa už nikdy více...obchod nedoporučuji

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alena Bosákovápřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Píšem zo Slovenska a chcem sa veľmi krásne poďakovať Košik.sk v Žiline za perfektný nákup,komunikáciu a kurierka Halyna bola veľmi mila a ako som sledovala jej trasu, tak je veľmi šikovná kurierka. Dodanie a čas dodania perfektné. Ďakujem Košík

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Bosáková. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Denisa Lorencovápřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost Cena adekvátní

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, paní Lorencová. Děkujeme vám za krásnou zpětnou vazbu na naše služby. Těšíme se na vaše další velkonákupy a uděláme vše pro to, abyste si to s námi užili i příště. Krásný zbytek dne přeje, Adriána, Tým Košík.cz.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lenka bilapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

dodání

Zboží neodpovídá realitě při reklamaci pouze výmluva peníze nehodlají vracet.NEDOPORUČUJI!!!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Bordelovemail 2před 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprosto nemožná elektronická komunikace...ať napíšete cokoli, vždycky přijde úplně zcestná automatická odpověď naprosto nesouvisející s vaším požadavkem. Natolik mě to odradilo, že už zde nenakupuji.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jeniksobotka Muchákpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží doručeno snad po konci trvanlivosti,už nikdy více

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz

Dobrý den, děkujeme vám za zaslanou recenzi a za nepříjemnosti se moc omlouváme. Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail zakaznici@kosik.cz a rádi s vámi situaci dořešíme pro vaši maximální spokojenost. Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď. S přáním krásného dne Adriána, Tým Zákaznické podpory Košík.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje