- Často levnější jak rohlík
- Menší částka min. objednávky oproti rohlíku
- Delší doba trvanlivosti potravin
- Vhodnější na větší nákupy na delší dobu
- Často chybí stěžejní položka nákupu (většinou maso), nejlepší je když Vám zpráva že část vaší objednávky nemohla být doručena příjde X min po tom co dojede kurýr
- Nevhodné záměny zboží, kachnní prsa bez kosti -> kachní prsa s kostí stejné váhy; šunková pizza -> havaj pizza.
- tak s 30-50% objednávek je nějaký problém.
V zásadě to řeším takto..:
1. Velký nákup na košíku s trvanlivýma položkami a věci co mě nevadí že možná nedojdou (levnější jak rohlík)
2. Pokud už objednávám na konkrétní vaření a nespěchám, rovnou do poznámky píšu ať bez masa zbytek objednávky stornují.
3. Pokud opravdu potřebuju mít jistotu (spěchám) že zboží dojde => rohlík.
Zobrazit reakci obchodu Košík.cz