Hlavní obsah stránky
Osobní rozvoj Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal a kol.

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal a kol.

Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 264, rok vydání 2017, pevná / vázanáNová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOsobní rozvoj
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran264
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbapevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Osobní rozvoj Nakladatelství GRADA

Všechny osobní rozvoj Nakladatelství GRADA