Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Sona Boryskovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zaplatila jsem si za doručení v konkrétní den i hodinu a dle toho si upravila pracovní dobu. Zboží v ten den nepřišlo a odpoledne se ve stavu objednávky objevilo, že bude doručena až následující den. Ten den se opět nic nestalo, datum se posunulo na dnešní, nikdo se neozval a na infolinku se i po více než 20min vyzvánění nelze dovolat.... Netuším, kdy zboží dorazí a nutně ho potřebuji.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Soňo, je mi líto, že nebyl dodržený avizovaný termín doručení. Zašlete nám prosím číslo Vaší objednávky a prověříme proč se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eliska Jiranekpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Od 07.12. řeším reklamaci zboží, a to z důvodu, že mi přišlo navíc aniž bych ho objednala. Přišel mi delonghi sendvičovač v hodnotě 1.200,-, který už byl zaplacený a přibalený k mé objednávce jako druhý balík. Okamžitě jsem se ozvala, že mám něčí zaplacené zboží a ráda bych ho vrátila, aby bylo vše v pořádku a já si nenechala zboží, které mi nepatří. Každopádně přístup mall.cz je velmi fádní žádné "děkujeme, omlouváme se apod.". Udělali si z nás sklad pro uskladnění zboží a jediné čeho byli schopni v jedné větě - objednat svoz, čímž nás uvěznili na celý den doma. Evidentně je problém dát vědět alespoň přibližný čas svozu. Něco ve stylu české pošty, kdy zůstanete celý den doma jako vězeň.... Zároveň se já mám postarat o řádné zabalení balíku, aby nedošlo k jeho poškození a vše kolem toho připravit. Opět žádné "prosím, děkujeme". No říkám si, že to stojí vážně za to, když chcete napravit chybu, kterou způsobil mall.cz. Příště si to hodně rozmyslím vzhledem k jejich přístupu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Eliško, bohužel u svozu nejde zajistit čas vyzvednutí zboží. Mrzí mě, že s tím máte starosti. Prosím, ozvěte se nám s číslem objednávky a určitě se domluvíme na vhodné kompenzaci. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Grundzovalenka 78před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Uz měsíc čekám na vyřízení reklamace. Sedačka s plesnivyma polstarema. Jen klamou zákazníka a lžou. Nikdy si u nich uz nic nekoupím

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lenko, je mi líto, že vyřízení reklamace trvá delší dobu. Prosím, zašlete nám její číslo a podíváme se na to. S pozdravem, Hnaa overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tesamirpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, na zásilce nebyla uvedena částka, kterou mám zaplatit. Zásilku přebírala babička a pan kurýr od dopravní společnosti 123Kurýr si přidal 1000,- Kč. Proto bych chtěla apelovat na firmy ať uvádí částky na balíčky.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Tesamir, je mi líto, že byla vybrána vyšší částka. Hodnota není uvedena na balíčku, ale informace je od přepravců zasílána v sms zprávě a e-mailu při avizaci doručení. Dále jí taky naleznete na přepravním listě, který podepisujete při převzetí zásilky. Prosím o zaslání čísla objednávky a prověříme vše u řidiče. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vladislav Potužákpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávku zrušily, přitom 10 minut předtím mi odepisovali, že zboží v pořádku odeslali. Nakoupil jsem za nižší cenu a najednou cenu změnily ...... a zboží skladem mají. Tohle je klamání zákazníka. Nechám to prověřit na čoi . Vše mám zdokumentované. Už mě to štve jak si z nás dělají srandu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Vladislave, mrzí nás, že objednávka byla stornována. Zašlete nám číslo objednávky na e-mail overeno@mall.cz. Vše prověříme a budeme Vás kontaktovat. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dalibor Peštukapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Způsob jednání se zákazníkem, neochota ani po 14. dnech řešit reklamaci. Lživá tvrzení reklamního oddělení, též tel. cool centra.JIž nikdy si u nich nic neobjednáme. Pračka stojí 16. den na chodbě a je jim to úplně jedno. Oni vyděláno-naše peníze mají.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Dalibore, mrzí nás, že zboží nebylo doručeno v ideálním stavu. Dotazů je v současnosti opravdu hodně a je možné, že odpověď obdržíte později. Prosím, kontaktujte nás s číslem objednávky na e-mailu overeno@mall.cz. Prověříme aktuální stav řešení a budeme Vás kontaktovat. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tereza Vančurovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V říjnu vytvořena objednávka, žehlící prkno přišlo rozbité tak jsem ho vrátila a doteď nebyl nikdo schopný poslat mi peníze zpět !! Několik e-mailů s výmluvami a nakonec se mnou pro jistotu přestali komunikovat úplně. Už nikdy !

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Terezo, omlouvám se, že zboží bylo doručeno poškozené v pozdním termínu doručení. Zašlete nám číslo objednávky na e-mail overeno@mall.cz. Zjistíme aktuální stav řešení a budeme Vás kontaktovat. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Dvořákpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednáno - dodáno Odstoupení od smlouvy do 14 dní - zboží vráceno. O té doby nemám ani zboží ani platbu zpět. Nikdo se mnou nekomunikuje a když zavolám na infolinku, tak je to v řešení. Na internetu reklamaci ani nevidím. Tedy obchod porušuje sám svoje obchodní podmínky. Budu muset počkat na 30 denní lhůtu a obrátit se na ČOI.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí nás, že zatím nemáte bližší informace ohledně vráceném zboží. Prosím, kontaktujte nás s číslem objednávky na e-mailu overeno@mall.cz. Prověříme aktuální stav vrácení zboží a budeme Vás kontaktovat. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michalsojka 3před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nepríjemná skúsenosť s Mallom. 29.11. som vytvoril objednávku. Na svojom účte na Mall.cz bola zverejnená informácia, že objednávka bude na výdajnom mieste uložená do 3.12. Avšak 3.12 o siedmej ráno mi prišla SMS od dopravcu, že objednávka mala byť vyzdvihnutá do 2.12., a že ju teda budú posielať naspäť. Kontaktoval som infolinku dopravcu WE-DO, ktorý mi tvrdil, že naozaj tam mala byť iba do 2.12. Takže Mall mi poskyton nepravdivú informáciu. Následne ale nebol schopný danú situáciu vyriešiť. Ešte v ten deň a počas nasledujúceho týždňa som viackrát kontaktoval infolinku, pričom som bol vždy informovaný, že oni (Mall) nevedia, čo je s objednávkou, že im ešte dopravca neodpísal. Následne som v piatok 10.12. opäť navštívil svoj účet na Mall.cz, kde bola zverejnená informácia, že objednávka bude opät doručená 10.-12.12., tak som začínal byť spokojný. Lenže, čo sa nestalo? V sobotu 11.12. som svoj účet navštívil znovu, a tentoraz tam bola informácia, že objednávka nebola 9.12. vyzdvihnutá, a že je doručovaná naspäť Mallu. Tak som už nahnevaný zavolal na infolinku, kde mi slečna zdelila, že ona nemôže opätovne vytvoriť objednávku, pretože jeden produkt z objednávky nie je na sklade, takže mám čakať, kým to bude opäť na sklade a potom sám mám objednávku znovu vytvoriť. S tým som nesúhlasil, odmietal som už opäť sa tejto veci venovať, a požiadal som danú slečnu na infolinke, aby mi peniaze naspäť neposielali, ale nejak si to vyriešili a objednávku mi opäť zaslali, a súčasne ma pravidelne informovali o stave. Slečna súhlasila a potvrdila tento postup. Avšak dnes, 12.12., mi ráno prišiel mail, v ktorom sa ospravedlnili a informovali ma, že objednávku nie je možné opätovne doručiť. Bez žiadneho vysvetlenia. Naozaj zlý prístup, hlavne čo sa týka informácií. Kebyže sám nekontaktujem infolinku, tak by som vôbec nevedel, čo sa s objednávkou deje. Pracovníci na infolinke sú naozaj príjemní, avšak systém je nastavený zle, a "kompetentní" nie sú schopní takúto situáciu vyriešiť.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Michale, je mi líto komplikací s Vaší objednávkou. Aby bylo možné vše prověřit, prosím o zaslání čísla objednávky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavlína Měřínskápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Z jednání mall.cz jsem naprosto znechucena. To, že mi rozdělili objednávku, by nebyl takový problém. Říkala jsem si, že mi dojde místo jednoho balíčku, balíčky dva. Jenže....v noci v neděli mi poslali e-mail, že mi stornovali objednávku že strany partnera. V pondělí jsem si volala jejich operátorům, aby mi to vysvětlili, když vidím, že danou věc i nadále nabízí k prodeji. Bylo mi sděleno, že musí kontaktovat svého partnera, který jim do 48 hodin odpoví a následně mi dají vědět,kde nastala chyba. A světě div se...v pátek, tedy pátý den od storno objednávky žádná iniciativa ze strany prodejce mall.cz, aby mi sdělili, jak to tedy s tou objednávkou bude a i přesto, že v pondělním telefonátu mi bylo sděleno, že mi peníze vrátí na účet, tak doposud stále nic. Opravdu horší komunikaci se zákazníkem jsem ještě nezažila. Na základě téhle zkušenosti vím, že si na mall.cz již nebudu objednávat nikdy nic, co nabízí přes svého partnera. Pochopila bych, kdyby sdělili, že v současné době toho mají opravdu hodně, ale místo toho se po mém 20minutovém čekání na spojení vymlouvají, že kolega, který to se mnou řešil v pondělí, tak nejspíše není v práci. To už bylo opravdu přes čáru.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Pavlíno, je mi líto, že jsme Vaši objednávku nemohli dodat. Vámi objednané zboží bylo od externího partnera,který ale bohužel tuto objednávku stornoval. Vzhledem k tomu, že toto zboží nemáme standardně skladem na MALL.CZ, nemohli jsme Vám nabídnout ani náhradní řešení. Prosím, zašlete nám číslo účtu, aby bylo možné prověřit vrácení platby. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mr Propersonpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

dodání s využitím zásilkovny.cz

přišlo mi záměrně zaměněné zboží (kdy již docházející položka napříč trhem byla okatě nahrazena jiným) obj. č. 134181713 a když jsem reklamoval vícero způsoby, chodí mi jen automat. maily, že se mi - nejprv do 3.. v dalsim mailu do 5ti dnu ozvou.. dnes je to tyden od doručení a nic.. čekal jsem návrh, že mi jen chybnou položku vymění nebo jí pošlou jako kompenzaci a omluvu.. (jedna se o položku za 'blbych' 250kč) .. nechci vracet cely balik, stačí mi vyřešit jen tu jednu chybnou položku.. ale domluvit se s rekl.oddělením Mall.cz je NEMOŽNÉ ! Protože jim jde jen o prodej a budou klidně uzavírat obchody, i když nemají dostatek personálních kapacit na pozdější servis a služby okolo.. jde jim jen o uzavření objednávky ! ..jak typicky české - děkuji už NECHCI

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Mr.Propersone, je mi líto, že vyřízení záměny trvá delší dobu. Vše prověříme a co nejdříve se Vám ozveme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Uhrová Střihavkovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží zaplaceno dvakrát a po 14 dnech není vyřešeno , 24 hodin??? Ani přes email, který se mnou vyřizuje operátorka , ani přes vyplněnou reklamaci, dodány účty ihned a stále nic. Jednání katastrofa . Tohle byl poslední nákup zde. Bohužel jsem si nepřečetla recenze před nákupem, jedinná kladná zde není.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Michaelo, je mi líto, že bylo nutné objendávku uhradit opětovně. Zašlete nám prosím číslo objednávky a domluvíme se na řešení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Stastnypřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání Komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ddanekpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zbozi objednane a zaplacene pred vice nez 3 tydny melo dorazit 7.12.2021 od te doby se vzdy prodluzuje dodani na dalsi den. Pritom na zakaznickem uctu na mall.cz je informace ze zbozi proveruji na sklade, tudiz zadne predani do expedice. Zadna informace o zpozdeni dodavky, nahradnim terminu apod. Predmet Objednavky je darek na vanoce, ale s timto zpusobem komunikace od Mall zacinam silne pochybovat o tom zda vubec stihnou dorucit zbozi do stedreho dne :-(

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že zatím Vaše objednávka nedorazila. Prosím, zašlete ním její číslo a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
N Csokova 12před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic

Jednání. Nezlobte se na mě . Pokud si zaplatím večerní dodání a datum přesný a objednávka doručena není . A chování dopravcem minimálně bez úrovni a ještě mi jasné dá najevo ,že mám objednaný termín na ráno . A není schopný odpovědět a raději zavěsí stím ,že se ozve a nic se vlastně dál neděje mě přijde opravdu od Mall neslušné . Chtělo by to vyměnit dodávací službu , určitě nejsem jediná kdy jednání je bez úrovni . Bohužel objednávka stále nikde a raději si objednám jinde..

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že došlo k nedorozumění ohledně času doručení. Prosím, zašlete nám číslo objednávky a zjistíme proč se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Mirapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dodací doba. U sledování zásilky stále svítí doručuje a očekávané doručení se stala posunuje na den, který právě je.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petře, mrzí mě, že Vaše objednávka ještě nedorazila. Pošlete nám prosím číslo objednávky a zjistíme termín doručení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
martina dvorakpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit nelze nic!!!!

Zboží přišlo nekompletní, po nahlášení se nic nedělo, volala jsem znovu a opět se nic neděje. Pořád jenom sliby a výmluvy. Nejhorší je, že nemáte nikde odvolání, není možné se spojit s někým, kdo vám pomůže. Proto jsem objednala naposledy!!!!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Martino, je mi líto, že zboží nekompletní a naše reakční doba neodpovídá Vaší představě. Prosím, ozvěte se nám na overeno@mall.cz a vyřešíme to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jozefkudracpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zadna komunikace z jejich strany,zbozi do ted nikde,stale jim pisi a NIC,ikdyz vidim,ze je to doruceny. Vubec,kdyz vsude ctu,ze jim zbozi neprislo a nebo rozbite,nefunkcni,tak radsi uz nikdy vice. Jeste,ze jsem neplatila nic predem.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Josefe, omlouvám se, že zásilka nebyla doručena včas. Prosím, napište nám číslo Vaší objednávky na náš e-mail overeno@mall.cz a vše prověříme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Václav Derinekpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

3.měsíce čekám na objednané zboží, přestože již podle sledování zakázky mělo být doručeno, opak je pravdou. Zakázka č. 131614799 za 7600,-

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Václave, mrzí nás, že objednávka od našeho partnera nebyla doručena v avizovaném termínu. Prověříme aktuální stav expedice a budeme Vás kontaktovat. Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lazan Lubospřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Obdržel jsem výrobek s výrobní vadou (nefunkční zástrčka do zásuvky) a při reklamaci jsem se dozvěděl, že "výrobek byl nevhodně používán". Opravdu neuvěřitelné!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Luboši, je mi líto, že výsledek reklamace neodpovídá Vaší představě. Doporučuji opakovat reklamaci. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi