arogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy. Už nikdy více
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
arogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy. Už nikdy více
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPokud píšou maximální velikost dětského autíčka a přijde mi angličák skoro za 700kc. To jako vážně ?? Tak si to tam upravte laskavě ty velikosti ať to sedí a né že si člověk objedná jiné velikosti a přijde mi miniaturní autíčko. A není to poprvé takže u vás už nikdy nic. Hrozný
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPrehledny Eshop
Hlavnim rozhodovacim kriteriem pro me byla moznost sluzby odvozu stareho a montaze noveho spotrebice (Mall Comfort). Bohuzel po prijezdu dopravce se ukazalo, ze sluzba tak uplne Comfort neni, protoze si musim spotrebic (mycku) odmontovat sam. Nerozumim tedy ucelu odborne montaze, kdyz uz musim shanet potrebne naradi a odmontovat spotrebic sam, mohu si uz rovnou pripojit i novy. Vyuzivat Mall pro doruceni spotrebice napriklad pro starsi maminku tedy rozhodne nedoporucuji. A sluzba odborne instalace jsou vyhozene penize.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czNejsou mi schopni doručit zboží v daný termín. Jelikož se jedná o 70kg pračku, musím být doma. Vybrala jsem si termín, který mi vyhovoval a oni nepřijeli. Teď mi nabízí termíny, kdy už na ně čekat nemůžu. Navíc balík už byl zabalený a měl být vyexpedovaný dopravci. Přišlo mi to, že kdybych se 2x neozvala, tak tam stojí doteď.
A jejich domluvte se s dopravcem sama - házení zodpovědnosti na zákazníka a co na to Občanský zákoník? Já si zboží objednala u Vás a Vy máte zodpovědnost mi zboží dodat. Vaše interní problémy mě jako zákazníka nezajímají.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czJelikož jsem nestihla vrácení zboží do 14-ti dnů,žádala jsem o kontakt na obchodníka, ať můžu vyměnit obuv za správnou velikost. Už na pobočce mi bylo sděleno, že si mám boty prodat sama,že se smluvními dodavateli nelze domluvit. Nevzdala jsem to a na lince Mall popsala svůj problém znovu...že nechci nic vracet pouze vyměnit(dámské lodičky za 1580,-Kč).Bylo mi slíbeno, že kontakt zjistí a zavolají zpět... Asi mi číslo slíbili,aby mohli hovor se mnou ukončit. Nikdo se neozval. Můj oblíbený eshop je pro mě velkým zklamáním... Už nikdy více....
Zobrazit reakci obchodu Mall.czpri odstoupeni od smlouvy a po uplynuti 30 od odeslani protokolu o neopravitelnosti mi stale nebyly vraceny penize
Zobrazit reakci obchodu Mall.czRozsáhlý e-shop plný nepřeberného množství zboží
Napůl výhodné ceny
Více možností dopravy
Poplatek za osobní vyzvednutí na pobočce
Zvláštní postup při objednávce a volbě doručení zboží
Více než polovina zboží není u mall.cz skladem a dodávají ho prostřednictvím externího prodejce
Vyšší ceny
Objednávka vytvořena a zaplacena 12. 08. 2021. Dne 13. 08. 2021 došlo k údajné expedici objednávky. Od té doby ale nedošlo ze strany mall.cz k jakémukoliv kontaktování kupujícího. Termín dodání se tedy bez jakékoliv informace, nebo kontaktu ze strany mall.cz, neustále posouvá až do data 24. 08. 2021, kdy byla objednávka samovolně zrušena. Dne 25. 08. 2021 byla zásilka údajně navrácena na sklad a mall.cz vyžaduje, abych o navrácení platby sám požádal, jinak mi peníze nebudou navráceny. Začátkem měsíce září jsou mi, po žádosti z mé strany, peníze nazpět zaslány.
Nechápu komunikaci ze strany mall.cz. Zákazníka o posunu termínu doručení neinformuje i přesto, že dodavatel nemá zboží skladem. Dle objednávkového procesu ale už došlo k expedici zásilky. Zákazník tak necelých 14 dní čeká na dodání zásilky, která ani nemůže být dodána, protože zboží není skladem. Mall.cz poté zásilku vyhodnotí jako chybnou kvůli nevyzvednutí ze strany zákazníka, ačkoliv mělo být zboží doručeno na pobočku, k čemuž nikdy nedošlo. O navrácení peněz po pochybení ze strany mall.cz si i přesto musíte sami žádat.
Tohle jednání a přístup mi přijde velmi zvláštní. Člověk si u mall.cz nemůže být nikdy jist, že mu zásilka bude opravdu doručena a nepřijde tak o své peníze. Je daleko výhodnější si zboží objednat u předem vybraného prodejce.
Mall.cz tedy jednoznačně nedoporučuji!
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz(Dříve pobočky, skvělý pracovníky)
Nyní nemohu pochválit nic.
Reklamace, a rušení poboček tento obchod posunul na žebříčku z 1 místa na místo 150.
20 tisíc formulářů a neochota na údajně lehce reklamovatelných zásilkovnách, kdy vše je problém.
Jedna objednávka 8mi věcí rozdělena na 8 objednávek , kdy každá dojde jinou službou v 14dnech i když jsou údajně skladem a mají dojít zároveň.
Reklamace jak jsem zmínil, od 16:00 údajná linka prakticky offline = nelze nic zjistit.
Zrušení poboček = v práci je nás 90 a 89 lidí má špatnou zkušenost s mall.cz od doby co jste zrušili pobočky. Př. Pardubice, Hradec Králové nemají ani jednu pobočku z původních dvou až tří v každém městě.
Reklamovat zde je naprostý děs
Můj dříve oblíbený obchod se skvělými profesionálními lidmi, kteří pomáhali je nyní noční můra a prozatím nejhorší zkušenost s reklamacemi za 20let.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czU každého zboží je napsane kdy chcete doručit a ještě se mi nestalo že by to dorazilo vždycky je to se zpožděním několika dni
Zobrazit reakci obchodu Mall.czMimo zbozi vse, termin dodani nedodrzeli i kdyz jsme si priplatili za vcasny termin,problemy s platbou(bylo zaplaceno ale system hlasil ze ne)k notebooku byl jako darek Office 365 na rok zdarma, coz byl i duvod proc jsme nakoupili zde nebyl dodan. Po 2x tel. urgenci(nezajem operatora tuto situaci resit tak jak slibil)nam bylo receno ze licence jiz nemaji a nelze jinak kompenzovat, takze velke zklamani s timto obchodem.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPřehledná nabídka na internetu
Služba dovozu nového a odvozu starého spotřebiče včetně montáže je zajišťována smluvními partnery. Jako zákazník jsem si tyto služby zaplatila, ve výsledku ale nebyla zajištěna jejich návaznost, vše jsem po opakovaných telefonátech na mall zajišťovala sama . Operátoři mall mě opakovaně ujistili, ze je vše v pořádku,. Přepravní firma naopak sdělila, že Informace , které mi mall poskytl ohledně dopravy prý nejsou pravdivé a “takto to nefunguje” .
Zobrazit reakci obchodu Mall.czobjednávám zboží dopoledne v pátek 10. 9., objednávka je skladem u partnera. Nepamatuji si, zda bylo konkrétně doručení 16. nebo 17. 9. Ve čtvrtek 16. 9. kontroluji stav, má být doručeno v pátek 17.9., v pátek ráno žádné info tak volám na mall linku. Ta je mimo provoz. Tak píšu na FB, kde mě informují, že zboží bude doručeno 16. 9. (vůbec je netankuje, že se ptám už o den později a informují mě o jiném datu než vidím na trackingu objednávku, tudíž nesrovnalost v systému). Vyžádám si předání "živému" kolegovi jelikož chatbot neumí tuto situaci řešit. Kolega mě v 10:34 ubezpečí, že zjistí stav u partnera a následně mě bude informovat (mezitím mi jde několikrát automatická hláška napište nám zprávu). Přibližně ve 13 (tedy za 2,5 hodiny) opakuji dotaz, stejná odpověď, tedy že zjišťuje stav a dá mi vědět. To se opakuje. Doplňuje se o domněnku, že "zboží pravděpodobně nebylo naskladněno a že ještě nebylo odesláno ". Tedy rekapitulace: informují o jiném datu doručení než já vidím v trackingu a navíc datu, které bylo o 1 den dříve. Skladem u partnera nemá žádný význam, nevědí, jestli to skladem partner má nebo ne. A nakonec nejsou schopni za 6 hodin od partnera zjistit stav objednávky. No pěkná sebranka.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz20% sleva, rychlé dodání (zaplaceno) druhý den doma.
Člověk si zaplatí výnos do patra, a dopravce říká, že to nemá na faktůře tak že to nemůže udělat. Ale byl hodný a pomohl mě s tím.. ovšem s MALL.cz vyřizuji vrácení peněz
Ale na MALL.CZ už jen malý věci!!
Zobrazit reakci obchodu Mall.czBez jediného slova, gesta nebo dokonce omluvy se stále termín dodání posouvá a posouvá a posouvá jen tak dál mole.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz20% sleva
Objednala jsem zboží 7. 9. ráno (+ přijali i platbu), s tím, že jsem se milionkrát dívala a ověřovala, zda-li je dané zboží skladem, pak hned pod tím bylo napsáno JIŽ ZÍTRA doručení na adresu, říkám si paráda, to je rychlost (moje chyba - nerozklikla jsem si možnosti) a tak jsem pevně věřila, že do pátku bude zboží doma (všude, kde jsem objednávala a to OPRAVDU všude jinde, bylo zboží VŽDY nejpozději do 3 dnů u mě!) Když ani v pátek žádný email nepřišel, naštvaně jsem volala na zákaznickou linku, paní působila docela znuděně, a že jestli jsem to chtěla do 2 dnů popřípadě následující den, tak jsem si to měla zaplatit.... Tak jsem se ptala, jak je možné, že když něco mají na skladě, že je expedice až od 15.9.? Na to mi odpověděla jen, že jsem si to měla zkontrolovat, že doručení mají do 2 - 6 pracovních dnů, bylo mi do breku, byl to dárek a já se OPRAVDU v dnešní době nesetkala s tááááák dlouhým dodáním. Dnes jsem se koukala na email, jestli je už konečně zboží na cestě a NIC.... Je to sice "JEN" sedmý pracovní den, ale kvůli tomu jsme posunuli oslavu, že to určitě druhý týden od objednání dojde a najednou tam je expedice od 16. - 21.9. ??? Takže s tím, co tady čtu a opravdu mě mrzí, že jsem si to nepročetla dříve, tak abych se vůbec toho 21. 9. zboží dočkala :-( Už nemám chuť ani sílu tam volat a ptát se na svoji objednávku :-( Po této zkušenosti už u Vás neobjednám.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czarogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy
Zobrazit reakci obchodu Mall.czDoprava zboží, velmi ne spolehlivá dopravni společnost
Zobrazit reakci obchodu Mall.czObjednala jsem zboží s Dárkem , dárek nepřišel …
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPristup obchodu a stav zbozi.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czzboží při reklamaci nové nedali ani navrátili peníze
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz