Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

arogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy. Už nikdy více

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě, že jste měl s nákupem negativní zkušenost, aby bylo možné vše prošetřit, potřebujeme více informací. Ozvěte se nám a určitě situaci dořešíme k Vaší spokojenosti. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Smidova Jarkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pokud píšou maximální velikost dětského autíčka a přijde mi angličák skoro za 700kc. To jako vážně ?? Tak si to tam upravte laskavě ty velikosti ať to sedí a né že si člověk objedná jiné velikosti a přijde mi miniaturní autíčko. A není to poprvé takže u vás už nikdy nic. Hrozný

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jarko, je mi líto, pokud máme na našich stránkách chybný popis zboží. Prosím, zašlete nám číslo Vaší objednávky a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Ešnerpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Prehledny Eshop

Hlavnim rozhodovacim kriteriem pro me byla moznost sluzby odvozu stareho a montaze noveho spotrebice (Mall Comfort). Bohuzel po prijezdu dopravce se ukazalo, ze sluzba tak uplne Comfort neni, protoze si musim spotrebic (mycku) odmontovat sam. Nerozumim tedy ucelu odborne montaze, kdyz uz musim shanet potrebne naradi a odmontovat spotrebic sam, mohu si uz rovnou pripojit i novy. Vyuzivat Mall pro doruceni spotrebice napriklad pro starsi maminku tedy rozhodne nedoporucuji. A sluzba odborne instalace jsou vyhozene penize.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Davide, u služby MALL Comfort není součástí i demontáž starého spotřebiče. Odpojení je časově náročnější, jelikož se musí odstranit voda a případné nečistoty. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nejsou mi schopni doručit zboží v daný termín. Jelikož se jedná o 70kg pračku, musím být doma. Vybrala jsem si termín, který mi vyhovoval a oni nepřijeli. Teď mi nabízí termíny, kdy už na ně čekat nemůžu. Navíc balík už byl zabalený a měl být vyexpedovaný dopravci. Přišlo mi to, že kdybych se 2x neozvala, tak tam stojí doteď. A jejich domluvte se s dopravcem sama - házení zodpovědnosti na zákazníka a co na to Občanský zákoník? Já si zboží objednala u Vás a Vy máte zodpovědnost mi zboží dodat. Vaše interní problémy mě jako zákazníka nezajímají.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lenko, je mi líto, že zásilka nedorazila v avizovaném termínu. Prosím zašlete nám její číslo a prověříme termín dodání. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Yvona Žákovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Jelikož jsem nestihla vrácení zboží do 14-ti dnů,žádala jsem o kontakt na obchodníka, ať můžu vyměnit obuv za správnou velikost. Už na pobočce mi bylo sděleno, že si mám boty prodat sama,že se smluvními dodavateli nelze domluvit. Nevzdala jsem to a na lince Mall popsala svůj problém znovu...že nechci nic vracet pouze vyměnit(dámské lodičky za 1580,-Kč).Bylo mi slíbeno, že kontakt zjistí a zavolají zpět... Asi mi číslo slíbili,aby mohli hovor se mnou ukončit. Nikdo se neozval. Můj oblíbený eshop je pro mě velkým zklamáním... Už nikdy více....

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Yvono, bohužel pokud uplyne 14 denní lhůta není možné vrácení zboží. Výměny zboží neprovádíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ancakentoskapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

pri odstoupeni od smlouvy a po uplynuti 30 od odeslani protokolu o neopravitelnosti mi stale nebyly vraceny penize

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím, zašlete nám číslo Vaší reklamace, faktury či objednávky a prověříme z jakého důvodu došlo ke zdržení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Xbukovskpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Rozsáhlý e-shop plný nepřeberného množství zboží Napůl výhodné ceny Více možností dopravy

Poplatek za osobní vyzvednutí na pobočce Zvláštní postup při objednávce a volbě doručení zboží Více než polovina zboží není u mall.cz skladem a dodávají ho prostřednictvím externího prodejce Vyšší ceny Objednávka vytvořena a zaplacena 12. 08. 2021. Dne 13. 08. 2021 došlo k údajné expedici objednávky. Od té doby ale nedošlo ze strany mall.cz k jakémukoliv kontaktování kupujícího. Termín dodání se tedy bez jakékoliv informace, nebo kontaktu ze strany mall.cz, neustále posouvá až do data 24. 08. 2021, kdy byla objednávka samovolně zrušena. Dne 25. 08. 2021 byla zásilka údajně navrácena na sklad a mall.cz vyžaduje, abych o navrácení platby sám požádal, jinak mi peníze nebudou navráceny. Začátkem měsíce září jsou mi, po žádosti z mé strany, peníze nazpět zaslány. Nechápu komunikaci ze strany mall.cz. Zákazníka o posunu termínu doručení neinformuje i přesto, že dodavatel nemá zboží skladem. Dle objednávkového procesu ale už došlo k expedici zásilky. Zákazník tak necelých 14 dní čeká na dodání zásilky, která ani nemůže být dodána, protože zboží není skladem. Mall.cz poté zásilku vyhodnotí jako chybnou kvůli nevyzvednutí ze strany zákazníka, ačkoliv mělo být zboží doručeno na pobočku, k čemuž nikdy nedošlo. O navrácení peněz po pochybení ze strany mall.cz si i přesto musíte sami žádat. Tohle jednání a přístup mi přijde velmi zvláštní. Člověk si u mall.cz nemůže být nikdy jist, že mu zásilka bude opravdu doručena a nepřijde tak o své peníze. Je daleko výhodnější si zboží objednat u předem vybraného prodejce. Mall.cz tedy jednoznačně nedoporučuji!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že došlo ke zrušení Vaší objednávky. Prosím, pošlete nám její číslo a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
LILPRAZI P-Razipřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

(Dříve pobočky, skvělý pracovníky) Nyní nemohu pochválit nic.

Reklamace, a rušení poboček tento obchod posunul na žebříčku z 1 místa na místo 150. 20 tisíc formulářů a neochota na údajně lehce reklamovatelných zásilkovnách, kdy vše je problém. Jedna objednávka 8mi věcí rozdělena na 8 objednávek , kdy každá dojde jinou službou v 14dnech i když jsou údajně skladem a mají dojít zároveň. Reklamace jak jsem zmínil, od 16:00 údajná linka prakticky offline = nelze nic zjistit. Zrušení poboček = v práci je nás 90 a 89 lidí má špatnou zkušenost s mall.cz od doby co jste zrušili pobočky. Př. Pardubice, Hradec Králové nemají ani jednu pobočku z původních dvou až tří v každém městě. Reklamovat zde je naprostý děs Můj dříve oblíbený obchod se skvělými profesionálními lidmi, kteří pomáhali je nyní noční můra a prozatím nejhorší zkušenost s reklamacemi za 20let.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lilprazi, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. Naše MALL Shopy jsou zrušeny pouze dočasně. Hledáme pro ně lepší a větší prostory. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vojtaskova Katkapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

U každého zboží je napsane kdy chcete doručit a ještě se mi nestalo že by to dorazilo vždycky je to se zpožděním několika dni

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Katko, je mi líto, pokud došlo opakovaně ke zpoždění. Prosím, ozvěte se nám a určitě se domluvíme na vhodné kompenzaci. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Mimo zbozi vse, termin dodani nedodrzeli i kdyz jsme si priplatili za vcasny termin,problemy s platbou(bylo zaplaceno ale system hlasil ze ne)k notebooku byl jako darek Office 365 na rok zdarma, coz byl i duvod proc jsme nakoupili zde nebyl dodan. Po 2x tel. urgenci(nezajem operatora tuto situaci resit tak jak slibil)nam bylo receno ze licence jiz nemaji a nelze jinak kompenzovat, takze velke zklamani s timto obchodem.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto komplikací s objednávkou. Prosím, zašlete nám číslo objednávky a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Přehledná nabídka na internetu

Služba dovozu nového a odvozu starého spotřebiče včetně montáže je zajišťována smluvními partnery. Jako zákazník jsem si tyto služby zaplatila, ve výsledku ale nebyla zajištěna jejich návaznost, vše jsem po opakovaných telefonátech na mall zajišťovala sama . Operátoři mall mě opakovaně ujistili, ze je vše v pořádku,. Přepravní firma naopak sdělila, že Informace , které mi mall poskytl ohledně dopravy prý nejsou pravdivé a “takto to nefunguje” .

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pravděpodobně jste si objednala odbornou instalaci vestavných spotřebičů. To zajišťuje externí firma. Přímo v nákupním košíku si zvolíte termín doručení a i termín instalace. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ka Askapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

objednávám zboží dopoledne v pátek 10. 9., objednávka je skladem u partnera. Nepamatuji si, zda bylo konkrétně doručení 16. nebo 17. 9. Ve čtvrtek 16. 9. kontroluji stav, má být doručeno v pátek 17.9., v pátek ráno žádné info tak volám na mall linku. Ta je mimo provoz. Tak píšu na FB, kde mě informují, že zboží bude doručeno 16. 9. (vůbec je netankuje, že se ptám už o den později a informují mě o jiném datu než vidím na trackingu objednávku, tudíž nesrovnalost v systému). Vyžádám si předání "živému" kolegovi jelikož chatbot neumí tuto situaci řešit. Kolega mě v 10:34 ubezpečí, že zjistí stav u partnera a následně mě bude informovat (mezitím mi jde několikrát automatická hláška napište nám zprávu). Přibližně ve 13 (tedy za 2,5 hodiny) opakuji dotaz, stejná odpověď, tedy že zjišťuje stav a dá mi vědět. To se opakuje. Doplňuje se o domněnku, že "zboží pravděpodobně nebylo naskladněno a že ještě nebylo odesláno ". Tedy rekapitulace: informují o jiném datu doručení než já vidím v trackingu a navíc datu, které bylo o 1 den dříve. Skladem u partnera nemá žádný význam, nevědí, jestli to skladem partner má nebo ne. A nakonec nejsou schopni za 6 hodin od partnera zjistit stav objednávky. No pěkná sebranka.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Ka Asko, je mi líto, že nebyl dodržený termín dodání. Bohužel v některých případech nemáme k dispozici informace od našich partnerů ihned, ale je potřeba vše prověřit. Prosím, zašlete nám číslo objendávky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš před 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

20% sleva, rychlé dodání (zaplaceno) druhý den doma.

Člověk si zaplatí výnos do patra, a dopravce říká, že to nemá na faktůře tak že to nemůže udělat. Ale byl hodný a pomohl mě s tím.. ovšem s MALL.cz vyřizuji vrácení peněz Ale na MALL.CZ už jen malý věci!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Tomáši, prosím zašlete nám číslo objednávky a zjistíme kde nastala chyba a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Nikodýmpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Bez jediného slova, gesta nebo dokonce omluvy se stále termín dodání posouvá a posouvá a posouvá jen tak dál mole.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jiří, je mi líto, že čekáte na svou objednávku. Prosím, zašlete nám její číslo a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Míša Musilovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

20% sleva

Objednala jsem zboží 7. 9. ráno (+ přijali i platbu), s tím, že jsem se milionkrát dívala a ověřovala, zda-li je dané zboží skladem, pak hned pod tím bylo napsáno JIŽ ZÍTRA doručení na adresu, říkám si paráda, to je rychlost (moje chyba - nerozklikla jsem si možnosti) a tak jsem pevně věřila, že do pátku bude zboží doma (všude, kde jsem objednávala a to OPRAVDU všude jinde, bylo zboží VŽDY nejpozději do 3 dnů u mě!) Když ani v pátek žádný email nepřišel, naštvaně jsem volala na zákaznickou linku, paní působila docela znuděně, a že jestli jsem to chtěla do 2 dnů popřípadě následující den, tak jsem si to měla zaplatit.... Tak jsem se ptala, jak je možné, že když něco mají na skladě, že je expedice až od 15.9.? Na to mi odpověděla jen, že jsem si to měla zkontrolovat, že doručení mají do 2 - 6 pracovních dnů, bylo mi do breku, byl to dárek a já se OPRAVDU v dnešní době nesetkala s tááááák dlouhým dodáním. Dnes jsem se koukala na email, jestli je už konečně zboží na cestě a NIC.... Je to sice "JEN" sedmý pracovní den, ale kvůli tomu jsme posunuli oslavu, že to určitě druhý týden od objednání dojde a najednou tam je expedice od 16. - 21.9. ??? Takže s tím, co tady čtu a opravdu mě mrzí, že jsem si to nepročetla dříve, tak abych se vůbec toho 21. 9. zboží dočkala :-( Už nemám chuť ani sílu tam volat a ptát se na svoji objednávku :-( Po této zkušenosti už u Vás neobjednám.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Míšo, je mi líto, že jsme Vaši objednávku nevyřídili tak rychle, jak jste si přál. Při dokončení Vaší objednávky jste si zvolil způsob doručení STANDARD, kdy uvádíme termín dodání 2 – 6 pracovních dní. Přestože se snažíme expedovat maximum zásilek co nejrychleji, nepodaří se nám to bohužel vždy ve všech případech, a k doručení tak dojde až ke konci avizovaného termínu. Při dodání zboží na adresu máte také možnost zvolit si doručení EXPRES, kdy objednávku vyřizujeme přednostně a vy ji tak dostanete přesně v daný termín, který si zvolíte. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

arogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, platbu odesíláme nejpozději do 14ti dnů. Prověříme v jakém stavu to nyní je. Prosím o zaslání čísla objednávky a podíváme se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Viktoria Kycenkopřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Doprava zboží, velmi ne spolehlivá dopravni společnost

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Viktorie, mrzí mě, že nejste s nákupem u nás spokojena. Prosím ozvěte se nám na overeno@mall.cz s více podrobnostmi. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miziova Marketapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem zboží s Dárkem , dárek nepřišel …

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Markéto, mrzí mě, že dárek zatím nebyl doručen. Prosím, ozvěte se nám na overeno@mall.cz a určitě to vyřešíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin41 Nádvorníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pristup obchodu a stav zbozi.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Martine, je nám líto, že nejste spokojen s nákupem u nás. Prosím, napište nám číslo objednávky s bližšími informacemi na náš e-mail overeno@mall.cz. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hplaser Dvořákpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

zboží při reklamaci nové nedali ani navrátili peníze

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Hplasere, mrzí nás, že u reklamace zboží nastala komplikace. Prosím, napište nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a vše prověříme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi