Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Servis Pocitacupřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Mall píše : Vaši objednávku 134727132 se zbožím od prodejce Atonyx s.r.o. jsme stornovali z důvodu zrušení partnerem, nebo vrácení dopravcem na sklad. Prý můžeme objednat znovu a co poštovné si zaplatit znovu.... Jupííí

objednané zboží prodejce Mall prý zaslal na místo vyzvednutí neposlal KÓD k vyzvednutí a posléze zboží zase vrátil do skladu. Znovu zaslat odmítl ačkoliv se jednalo o chybu na jeho straně a objednávku stornoval. Takto opravdu ne!!! upozorňuji předem, že někam psát cokoliv ala "DISKUZE" nemíním. Stačilo, že Vám člověk dělá prostředníka mezi skladem , dodavatelem a dopravcem.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že jsme Vaši objednávku nemohli dodat. Vámi objednané zboží bylo od externího partnera,který ale bohužel tuto objednávku stornoval. Vzhledem k tomu, že toto zboží nemáme standardně skladem na MALL.CZ, nemohli jsme Vám nabídnout ani náhradní řešení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Machova 1999před 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dobrý den, mám spíše dotaz. Dne 25.10.2021 nám byla doručena zásilka "Mechanický rotoped pro děti" po otevření (10.12.2021) jsme v MŠ zjistili, že šlapky k rotopedu jsou obě pravé, ihned jsme reklamaci řešili telefonicky, ale od 10. prosince se neděje nic!!! Chci se tedy touto cestou zeptat, jak dál postupovat? Je možné napsat reklamaci na nějakou e-mailovou adresu, zatím jsem nikde žádnou nenašla. Předem děkuji za odpověď.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE. Určitě najdeme řešení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel jsem udělala tu chybu a zboží zaplatila předem. Mall nesplnil termín dodání o téměř dva týdny a proto jsem se rozhodla objednávku stornovat a žádat peníze zpět, načež mi bylo řečeno, že objednávka je již na cestě a proto vrácení peněz proběhne automaticky, když zasilku nepřevezmu. Zboží bylo k vyzvednutí do 26.12., tudíž bych předpokládala, že k dnešnímu datu už budu mít peníze zpět na účtě, ale nikoli. Komunikace s touto společností příšerná, na moji žádost o vrácení mi odpověděli, že zásilka je k vyzvednutí do 26.12.2021 - to mi napsali e-mailem 6.1.2022, absurdní. Nikomu nedoporučuji platit předem na tomto e-shopu a ani komunikace s nimi nefunguje.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Prosím, zašlete nám její číslo a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
www koalapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Navýšení ceny během ověřování Mall karty,teda že sleva 1000kc s kartou, vlastně není žádnou slevou protože se během ověřování cena zboží navýšila přesně o 1000kc,na info lince jsem neuspěla,už ani nejde o ty peníze ale o princip

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Koalo, pokud není vytvořena objednávka, ceny zboží se upravují. S největší pravděpodobností byla ukončena akce na zboží. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavla Fuksovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

22.12.2021 přijata moje objednávka, po dvou předpokládaných termínech doručení stále zásilka nedošla /jsem ráda, že jsem částku nehradila předem/, podle recenzí nejsem jediná nespokojená, každému určitě "doporučím" na tomto eshopu nakupovat!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Pavlo, je mi líto, že Vaše objednávka zatím nedorazila. Prosím, zašlete nám její číslo a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Libor Kašparpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka č. 135361996 Televize objednána a zaplacena 19.12. s garancí dodání do Vánoc. 23.12. přišla zpráva, ze mi bude toho dne vaše sesterská WE DO dodávat moji objednávku mezi 10 a 13 hodinou. Půl hodiny po tomto termínu zazvonil telefon a já natěšen spěchal ke vrátkám. Kurýr ale nedržel televizi nýbrž měl v ruce malou krabičku se sluchátky(dárek k televizi) s tím že nic jiného nemá. Balíček který na displeji k podpisu nebyl nějak označen jsem nepřevzal a čekal jsem že televize dorazí alespoň po Vánocích. 28.12. přišlo storno ze strany Mall.cz. Vaše zelená konkurence Alza mi doručila objednanou televizi do 2 dnů. Snad budete alespoň schopni mi vrátit peníze v zákonné lhůtě 14 dnů. Jak vidno z recenzí a vašeho facebooku tak v tom nejsem sám. WE DO je po dvou letech zralá na přejmenování ale pomůže to?

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Libore, je mi líto, že nebyla doručována kompletní objednávka. Bohužel přepravce věděl kam, jak a kdy zásilku doručit, ale neměl u sebe zboží fyzicky. Požadavek na odeslání platby je již zadaný na našem finančním oddělení a určitě jí do konce týdne naleznete na svém účtu. Na e-mail jsem Vám zaslala kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš Poplšteinpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Reklamace Reklamoval jsem zboží ,přišel mě e-mail o přijetí reklamace . Po uplynutí zákonné lhůty, kdy mě za celou dobu nikdo nijak nekontaktoval, jsem volal na infolinku kde mě připojili na paní ,která to má na starost. A jediný co jsem se dozvěděl, je to , že mám prostě čekat . Když jsem ji řekl , že chci tedy odstoupit od smlouvy na co mám nárok tak mě řekla , že pro mě nic neudělá a že mám čekat ptal jsem se i proč je tedy stanovena ta lhůta , že i v e-mailu který mě přišel je napsáno vyřízení do 30 dnů. A zase mě bylo odpovězeno, že mám prostě čekat. Když jsem se ptal i nějaký jiný postup , kontakt nebo něco , tak odpověď byla zase ta samá, mám čekat

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Tomáši, je mi líto, že reklamace nebyla vyřízena včas. Prosím zašlete nám její číslo a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Drummerovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nikdy více ! Přišel větráček v devastovanem stavu jak přejetý náklaďákem čekám už od 26.12 na reklamaci a stále jen lži a výmluvy !! Kolik lidí jste okradli??! Slyšela jsem že dost !!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, paní Drummerová, mrzí mě, že doba vyřízení reklamace neodpovídá Vaší představě. Nicméně od včerejšího dne čekáme na zaslání čísla účtu, aby Vám mohla být vrácena platba. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vrácení nefunkčního zboží do 14 dní,odezva za 2 měsíce 3x email.

Zboží nemohlo být reklamované z důvodu rozbalení,tak jak jsem to měl asi vyzkoušet bez rozbalení,úplně z lidí dělají blbce.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, bohužel bez uvedení konkrétní objednávky nemohu vědět z jakého důvodu Vám bylo zamítnuto vrácení. Prosím, zašlete nám její číslo a prověříme to. Do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vavra Jaroslavpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vše !!!!! Objednávka vysavače 20.12.2021, zaplaceno předem - velká chyba !!!!!. Garantované dodání 21.12 2021 - sliby chyby. Dnes 1.1.2022 se stále doručuje. Zboží fuč, peníze fuč, moje důvěra v MALL fuč.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jaroslave, je mi líto, že Vaše objednávka doposud nedorazila. Prosím, zašlete nám její číslo a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Juraj Reškopřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Neuznaná reklamace s vyjádřením, že oprava by stála více, než produkt samotný. NIKDY VÍCE TENTO E-SHOP!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Juraji, je mi líto, že vyřízení reklamace neodpovídá Vaší představě. Zboží je vždy zasílán do autorizovaného servisu, který závadu posoudí a samozřejmě i jak vznikla. V případě, že rozhodnutím nesouhlasíte, můžete zboží reklamovat znovu. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Tak tohle je můj konec s MALLem. Objednali jsme 2ks sady po 9 ozdobách od MAJA DESIGN. Do boxu přišlo cosi obalené v kartonových krabicích a přelepené spoustou izolepy. Donesl jsem to netknuté reklamovat na pobočku v Plzni ve 14 denní ochranné lhůtě. Měl jsem opravdu "štěstí" a narazil zde na naprosto nekompetentní, ale pronikavě důvtipnou dívku, která stále dokola opakovala, že tohle nejsou 2ks ozdob(obsah kartonu se ukázal být 10 ks zabalených v jednom alobalu, nikoliv ve dvou) a je SCI-FI ?? aby nám to přislo takto zabalené a navíc to zboži nebyla schopná v interním systému ani najít a zkontrolovat kolik ozdob měla sada vlastně obsahovat. Prý už je asi vyprodané?? Na mé námitky, že přeci, kdyby bylo zboží nekompletní a já chtěl reklamovat z tohoto důvodu, namísto toho, že ho prostě nechci, tak se obloukem vrátila k tomu, že by muselo být originálně zabalené, což to naše opravdu není. Po čtvrt hodině opakování své mantry svolila, že tu parádu vyfotí a pošle na jejich "odděleni" pro posouzení. Jsem moc rád, že jsem si takhle zpříjemnil poslední den v roce, bylo to fajn a posílám na oplátku mallu novoroční přaní: JDĚTE SE BODNOUT

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jane, je mi opravdu velmi líto, že objednávka nedorazila kompletní. Prosím, zašlete nám číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Zpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

28.11 jsem objednávala sedačku a termínem doručení 27-29.12. Říkám si fajn, Vánoce s novou sedačkou nestihnu, ale aspoň bude doma na Silvestra. Týden před termínem mi dorazila zpráva, že sedačku budou doručovat další den. Další den SMS, že to z technických důvodu nestíhají a ozvou se. Tak jsem volala na linku Mall s dotazem kdy bude objednávka doručena, jelikož jsem si kvůli tomu brala den volna. Na lince mi řekli, že to zjistí s ozvou se. Přiznám se, trochu jsem je na CC uháněla. Volala jsem tam celkem 5x v rámci týdne a vždy byla odpověď stejná, zaurgují to emailem na partnera. Jednoho operátora jsem se i zeptala, zda má smysl zkusit abych já sama partnerovi zavolala. Operátor mi řekl, že ano, a možná tam urychlím odpověd k ním (strašně ráda dělám práci za druhé mimochodem). Nakonec jsem se rozhodla tedy partnerovi zavolat sama, ale ani tam jsem se nové informace nedozvěděla. Až po dalších urgencích z mé strany jsem se dozvěděla, že sedačka bude až v první/druhé polovině ledna. Ani na tomto se není schopná infolinka/partner dohodnout. Psala jsem tedy na email stížnost. Jelikož mi po 4 dnesh stále někdo nereagoval, psala jsem jim na Messenger. Tam mi bylo opět odpovězeno, že sedačka bude v 2. polovině ledna a že na můj email reagovat nebudou, jelikož mi vše sdělili po Messengeru (neodpověděli na vše mimochodem). Tomu říkách perfektní jednání se zákazníkem :-D

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jano, mrzí mě, že u Vaší objednávky se posouvá termín doručení. Prosím, zašlete nám číslo Vaší objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Zboží došlo v pořádku, rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
K Rpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Schválit? Snad radši nic

Zboží ve slevě po zaplacení mi bezdůvodně stornovali objednávku, Komunikace žádná příjmu otřesná píší mi automatické emaily jen v angličtině

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že Vaše objednávka byla zrušena. Určitě prověříme co se stalo, poprosím o zaslání čísla objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo Diskuze. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tera Burdovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nedodání zboží z 15.11. po několika urgencích přišlo 29.12, že snad v lednu. Dárek k Vánocům prostě nepřišel Další objednávka z poloviny listopadu řešena opakovaně, termín se jen posouval, voláno a psáno opakovaně, prý ji ztratili, po 14 dnech jsem musela objednat znovu aby došlo. Nikdo nic neví, nikdo vám s tím neporadí, katastrofa.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Tero, je mi líto, komplikací s Vaší objednávkou. Prosím, zašlete nám její číslo a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednáno 9.12., zboží nedorazilo do Vánoc, termín doručení se neustále posouvá a po asi 3 týdnech napíšou, že dodají až bude... Velmi profesionální přístup! Na Alze mám to stejné zboží hned v ten den. Mall už nikdy v životě.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že jste zatím neobdržel svou objednávku. Prosím, zašlete nám její číslo a do předmětu zprávy uveďte slovo RECENZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hana Klemsovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

koupila jsem v předstihu vánoční dárek 6.11.2021 nevšimla jsem si, že mám zboží pojistit na vrácení do ledna a už vůbec mě nenapadlo si ho zkontrolovat,zda tam něco nechybí.vnučka dárek rozbalila pod stromečkem a když zjistila,že tam chybí jeden ze 3důležitých komponentů dárek nechce

nekompletní zboží

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Hano, služba vrácení do konce ledna se nevztahuje na rozbalené zboží. nekompletní zboží je potřeba nahlásit co nejdříve od převzetí zboží. Zvěte se nám prosím a do předmětu zprávy uveďte slovo RECENZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kokoduk 102před 4 lety
Nedoporučuji obchod

všechno, nejhorší eshop na netu ostuda ,radši ukončete podnikání

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Kokoduku, mrzí mě, že jste měl s nákupem negativní zkušenost, aby bylo možné vše prošetřit, potřebujeme více informací. Ozvěte se nám a do předmětu zprávy uveďte slovo RECENZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Zahradníkovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Doba doručení. První bylo uvedeno, že mi zásilka dojde 22. 12. Když zásilka nepřišla, změnilo se datum doručení na 23. 12., poté se datum doručení změnilo na 5. 1. a následně na 27. 12., což je dnes, ale zásilka nemá šanci přijít. Co tam asi uvidím zítra?

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lenko, mrzí mě zmatečné informace ohledně termínu dodání. Zašlete nám prosím číslo Vaší objednávka a do předmětu zprávy uveďte slovo RECENZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi