Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Drahota až předražené zboží měly by obchod zavřít a udělat stoho potraviny

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je nám líto, že Vám nevyhovuje cenová nabídka u nás. Abychom mohli vše prověřit, prosím, napište nám na e-mail overeno@mall.cz číslo objednávky, případně bližší informace. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Josef Braunpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

doručení jiného zboží 136188934 Nissan Almera Hatchback a Nissan X Trial zřejmě totožná vozidla

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Josefe, omlouvám se, že jste obdržel záměnu zboží. Spojím se s Vámi a domluvíme se na vhodném řešení. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavel Novakhkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, koupil jsem zboží a zatím nepřišlo. A v objednávce mám uz doručeno. Pavel Novák

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Pavle, je mi líto, že objednávka nedorazila. Prosím, pošlete nám číslo Vaší objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Děkuji že jste mi místo varné desky od Whirlpool poslali digestoř Beco, na té se bude krásně vařit.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že dorazilo zcela jiné zboží. Prosím, pošlete nám číslo Vaší objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. Určitě najdeme vhodné řešení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace katastrofa, čekám klidně i víc jak dva týdny. Jen samé omluvy, ale chápání žádné. Jak už tu již někdo psal. Kompenzace jako 100 Kč? Vážně? A ještě si nemůžu koupit nic u vás, protože to je údajně u partnera či co. Dáváte nesmyslné údajně kompenzace, které ani nejsou, když si to vezmu to je jako sleva na dopravu možná. Kupovala jsem u vás hrnec Russellhobbs a po druhém snad užití ve vnitř se poskrabal trochu odloupnul.Jinak zatim jede. A místo řešení pořád reklamace a nebo přes Russelhobbs servis a ještě jste mi nenapsali jak kontakt tak vůbec odepisovat. Psala jsem kus za kus nemám problém ho vyměnit, že vtom vařím co druhý den kvůli malým dětem. Tohle bych jako kompenzaci brala, ale vaše mrzí nás to, omlouváme se, mi fakt nepomohlo. Hrnec jsem si nechala, protoze opravdu za své peníze nebudu posílat hrnec, když to není má chyba, ale prodejce. A přes Mall by to bylo víc jak měsíc ne-li dýl. Takze žádná kompenzace, komunita na bodu mrazu. U vás už s manželem nakupovat nebudeme radši si trošku připlatit jinde a vím, že mám jistotu než se pořád stresovat a být naštvaná, že nejste schopni řešit věci se zakaznikama.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojena s nákupem u nás. V případě, že zboží je během používání poškozeno, je nutné se obrátit na autorizovaný servis, případně zboží reklamovat standardní cestou. Napište nám na náš e-mail a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE a vše prověříme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Čvančarapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 14.12 bylo u této společnosti objednáno zboží : FujiFilm Instax MINI 11, bílá (16655039) číslo objednávky : 135042985. Všude bylo psáno jak se termínem doručení s přehledem stihne doručení do vánoc (šlo o vánoční dárek) ověřoval jsem skladovou dostupnost jak na MALL tak u dodavatele produktu (CZC). I přesto do vánoc zboží nepřišlo… po novém roce když stále o balíků ani stopy a na stránkách MALL jen vágní informace o tom že zboží zpracovávají… jsem tedy zavolal na infolinku kde jsem chtěl zjisti zda MALL hodlá ještě někdy dodat objednané a zaplacené zboží .. Bylo mi sděleno že slečna na lince musí ověřit stav u dodavatele a že mi tedy podá informaci emailem.. To se tak další minimálně týden nestalo.. A dnes mi byl doručený email že MALL sám od sebe ruší objednávku a tedy zboží nemá v úmyslu dodat. A navíc aby se vůbec uráčili vrátit peníze musím vyplňovat nějaký dotazník ? .. Takový zákaznický servis nemá ani poslední Franta z Horní Dolní co prodává na zastaralém eshopu hřebíky… S takovou úrovní zákaznického servisu by měl MALL změnit zaměření očividně je toto nad možnosti tohoto obchodu….

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se, že zboží od našeho partnera nebylo doručeno. Objednávka byla zrušena ze strany našeho partnera. Budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na vhodném řešení. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Výrobek atomic light

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen s zakoupeným produktem. Napište nám na náš e-mail a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukas Dvorakpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace se zákazníkem. Pán mi na jejich telefonické lince slíbil, že u technické podpory zjistí, zda mnou vybraný pevný telefon má možnost interní komunikace mezi dvěma byty. Už jsou to tři týdny a dosud se mi nikdo od nich neozval Po převzetí Mall. cz poláky už to není co bývávalo. Už zde nebudu dál nakupovat.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lukáši, je mi líto, že doposud od nás nemáte požadovanou informaci. Prosím, ozvěte se nám a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabina Brablecovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem pracku Sharp(obj. C. 136061852) Na mall.cz bylo uvedeno, ze je "zanovni" - bez puvodniho obalu, kratce pouzivana, se zárukou (cena oproti "nove" pracce cca o 500,- levnejsi). Pro pračku jsme si vcera dojeli do výdejny v Ostravě, cca 40km. Jenomze po vyneseni do schodu a zapojeni, jsme zjistili, ze je vadny displej, jsou vidět draty, z jedne strany je odchliply - jakoby ho uz nekdo vyndaval. Druhe zdeseni prislo dneska, kdy jsem pracku zkusila pustit. Behem prvnich minut prani jsem objevila louzi na zemi - tece avivaz. Po dalsim zkoumani jsme zjistili, ze je mokro i pod celou prackou-odkud tece voda netusim, ale rozhodne nic takoveho doma nechci!! Na telefonni cislo se nedá dovolat, na email s zadosti o vrácení zatím taky nikdo nereaguje. Samozrejme nemam zajem opet pracku nakladat a vozit dalsich x km nekam do vydejny!!!! Tak vytocena jsem snad jeste nikdy nebyla, nechapu jak si toto může vubec nejaky e-shop dovolit! Prodat temer za plnou cenu totalne znicenou pracku! Doufam, ze se tedy urychlene nekdo ozve, pro pračku nekoho poslou a vrati penize!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den,Sabino, mrzí mě, že zboží je v takovém stavu. Spojím se s Vámi a domluvíme se na řešení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Svadbik Petrpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nevyplatí se tady nakupovat. Při požadavku na záruční opravu Mall.cz nepředal informace o závadě servisu a samozřejmě tím došlo k situaci, kdy výrobek nebyl vyzkoušen podle popisu závady a jednoduše mě bylo oznámeno: závada se neprojevila. No jasně, že ne! Otevřeně se chtějí zbavit nákladů na záruční opravu, protože jsem reklamoval výrobek na konci záruční doby. Nedokážu si představit, koupit tu něco nákladnějšího, než kávovar a pak se při závadě dozvědět, že můžu táhnout k čertu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobré den, Petře, veškerý popis závady byl předán autorizovanému servisu, který kávovar důkladně zkontroloval a nezjisti žádnou závadu. V případě, že nesouhlasíte s vyřízením, můžete se samozřejmě obrátit na soudního znalce v oboru. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Novakpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic extra vůči konkurenci

reklamac - protahování, neinformování o právech spotřebitele, neochota vyřídit reklamaci a předvést zboží

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petře, mrzí mě, že doba vyřízení reklamace neodpovídá Vaší představě. Prosím, ozvěte se nám a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Danuše Dvořákovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

objednané zboží došlo v pořádku

Při objednávce jsem zadala e-mail a od té doby mi chodí na mail cizí objednávky - na lince mall mi řekli, že oni to opravit nemohou, že to musí "zákazníčka". takže dnes zase faktura pro cizího člověka u mě na mailu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Danuše, bohužel se s největší pravděpodobností náš zákazník spletl při zadávání e-mailové adresy. Prosím, ozvěte se nám na do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. Určitě to vyřešíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace , slíbí , dělají si srandu

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojen s řešením požadavku na zákaznickém servisu. Abychom mohli vše prověřit, prosím, napište nám číslo objednávky na e-mail overeno@mall.cz. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Libor Madeckipřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednán "pánský sluha" /zásilka K0900008036/od odesílatele STARCON design, s.r.o., Kralovická 326, Zápy - to, co přišlo bylo na úrovni zpracování 5.třídy základní školy (a to žákům možná škodím). Nejlepší a asi i nejdražší na celé zásilce bylo balení produktu - zbytek je vhodný jako podpal na ohniště.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Libore, mrzí nás, že doručené zboží neodpovídá kvalitě. Napište nám číslo objednávky na náš e-mail overeno@mall.cz a domluvíme se na dalším postupu. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Grone Onapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Rychle odeslani

Zaslali jiny vyrobek (vyscac DO7921S se 7m snurou misto 10m snurou), nasledovala reklamace. Objedal jsem hend jeste jeden (druhy vysavac se hodi a fakt potrebujeme luxovat), opet posali spatny vyrobek, opet reklamace. Objednal jsem cernou stolni USB nabijecku, prisla bila ..atd. Volal jsem na zakaznickou linku, nemuzou 'nic' delat. Kuryra ze zakaznicke linky neposlou. Navrhli zbozi vratit, ale dvakrat jsem platitl za rychle doruceni a jeste bych dvakrat platitl postu, coz dle zakaznicke linky Mall nevraci. Doporucili pouze komunikaci na reklamace@mall.cz Vysledek: Mam dva nove vysavace, ktere nemohu pouzivat kvuli probihajici reklamaci, a stale se mi nikdo neozval. Toto jsem u Mall jeste nezazil, podpora je u Mall bohuzel otresna, jsem velice zklamany. Uz jedine Alza!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Grone One, je mi líto, že délka kabelu neodpovídá informacím na našich stránkách. Prosím, zašlete nám číslo objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vilém Zavadilpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nákup věcí, které nabízí sám mall a jsou objemově menší, doručují bez problémů.

v Mall-u jsem se zařekl po poslední zkušenosti již nikdy nenakupovat. Ach jakou jsem udělal chybu, a nedal jsem na svou předešlou zkušenost. Mall za nic nemůže, za vše vždy může dopravce a partner... Zákaznická infolinka je jako loterie: pomůže mi z 10 telefonátů, během měsíce, pouze jeden, ale ani ten nic nevyřeší. Zboží, které jsem objednával jako předposlední se řešilo 2 měsíce. Mall mi nedal vědět nic (žádné maily, sms prostě nic) veškeré informace jsem dostával, jen když jsem si sám zavolal na podporu. Abych to zkrátil, 2 měsíce jsem čekal na objednávku Mall si s dopravcem přehazovali odpovědnost (doslova volám a na obou stranách mi řeknou, že odpovědnost je protistrany, že s tím nemohou nic dělat...), když jsem se šel náhodou podívat na pobočku kam mi to měli dovézt/dovezli, samozřejmě to tam bylo, ale prodavač mne odbyl a jeho pomoc spočívala v tom že to odeslal ještě ten večer pryč a má objednávka byla zrušena. No a ted k té aktuální: opět nikdo netuší, kde to je: na sledování zásilky přes polskou stránku se nemohu s číslem objednávky dostat. Koupil jsem u Mall-u pouze proto, že udával dodání za necelý týden a veškerá konkurence měla 4-8 týdnů Cena, oproti kokurenci je o dost vyšší, ale kvůli spěchu na brzké obdržení jsem tento fakt přijal. V den kdy mi to nejpozději mělo přijít mi teprve přišel e-mail, že zboží bylo teprve expedováno. Takže teď čekám, bez možnosti sledování zásilky, přes stránku, která je pouze v polštině, a Mall nemůže nic udělat protože je jen zprostředkovatel.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Viléme, mrzí mě opakované nepříjemnosti se objednáním u nás. Prosím, zašlete nám číslo Vaší aktuální objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. Prověříme termín doručení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marcela Gutweilovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Přivezli mi jiný model lednice. Zjistila a oznámila jsem to během 20 minut po obdržení lednice.(3.1. 2022). Dnes je 13.1.2022 a v předsíni j mi stále stojí špatný typ lednice. Každý den komunikuji s jejich coolcentrem,jednou po dobrém,jednou křičím. Vždy mi slíbí nápravu a nikdo se mi neozve. Včera, konečně, jsem se domluvila na svozu špatné lednice, že budu doma od 14 hodin,dopravce mi volal v 8:45, že u nás bude za 5minut . Opět úplně zbytečný hovor s coolcentrem a stejně se mi nikdo neozval,kdy můžu s odvozem počítat. Naprosto nekorektní chování tohoto obchodu při zaznamenání pochybení lidského faktoru. Navíc se jedná o lednici. Původní je rozbitá a tedy novou potřebuji. Nemám ani peníze,ani lednici. Navíc typ ,který jsem objednala vyprodali a nemají.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Marcelo, mrzí nás, že lednice nebyla svezena. Je možné, že z kapacitních důvodů nebylo možné uskutečnit svoz od 14:00, jelikož neznáme rozvozový plán zásilek u externího přepravce. Prosím o strpení, věřím, že obdržíte aktuální informace k svozu zboží v nejbližším možném čase. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé vyřízení objednávky, Mall nám sám zavolal kvůli doporučení o prodloužení záruky

Nevím jestli je to vyloženě negativum, ale dopravce nám poškodil pračku. Bohužel jsme to zjistili pri prvním praní, kdy nám to málem vyplavilo koupelnu. Hned jsme nahlasili že došlo k poškození dopravcem. 3 dny to urgujeme a dokonce i na infolince se diví, proč to tak trvá. Vždyť nejde o reklamaci. A na mall píší, že se hned domluvíme na termínu dovezení nové pračky. Bohužel pračka je věc, bez které se obejdete jen na pár dní, pokud tedy nechcete chodit ve špinavém prádle. Byl bych rád, kdyby nám co nejdříve došla nová. A taková krásná pračka to byla. Škoda že někteří dopravci si neuvědomují hodnotu zboží a chovají se k nim bezcitně. Zak dlouho jsme čekali na novou pračku a stihli jsme vyprat max jednu várku a to jsme to museli předčasně ukončit, protože z pračky stříkala voda.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi velmi líto, že došlo k poškození pračky. Prosím, zašlete nám číslo objednávky a do předmětu zprávy uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
marika marikapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Špatná komunikace ohledně platby předem. Objednávka placená převodem i na dobirku.Vse doloženo, ale platba převodem prý neproběhla.Budu řešit přes banku,zbozi se mi pěkně prodražilo.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Mariko, v případě, že platbu u nás neevidujeme, je potřeba se určitě obrátit na svou banku. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Jelínekpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Doporučuji tuto firmu pokud rádi čekáte třeba 20 dní na reklamaci než se Vám někdo ozve, nebo pokud chcete dostat slevový kod, který je jen na zboží mallu nikoliv na partnera. Paráda objednáte počítač za 80 a čekáte 20 dní než je Vám někdo schopnej říct, že nedostanete vůbec nic! Naposledy sem udělal chybu že sem nekoupil u toho zeleného marťánka!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Martine, je mi líto, že vyřízení reklamace trvalo delší dobu. Slevový poukaz jste mohl odmítnout a řešit běžným způsobem, tedy jej reklamovat u autorizovaného servisu či u nás. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi