Drahota až předražené zboží měly by obchod zavřít a udělat stoho potraviny
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Drahota až předražené zboží měly by obchod zavřít a udělat stoho potraviny
Zobrazit reakci obchodu Mall.czdoručení jiného zboží 136188934
Nissan Almera Hatchback a Nissan X Trial zřejmě totožná vozidla
Zobrazit reakci obchodu Mall.czDobrý den, koupil jsem zboží a zatím nepřišlo. A v objednávce mám uz doručeno. Pavel Novák
Zobrazit reakci obchodu Mall.czDěkuji že jste mi místo varné desky od Whirlpool poslali digestoř Beco, na té se bude krásně vařit.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czKomunikace katastrofa, čekám klidně i víc jak dva týdny. Jen samé omluvy, ale chápání žádné. Jak už tu již někdo psal. Kompenzace jako 100 Kč? Vážně? A ještě si nemůžu koupit nic u vás, protože to je údajně u partnera či co. Dáváte nesmyslné údajně kompenzace, které ani nejsou, když si to vezmu to je jako sleva na dopravu možná. Kupovala jsem u vás hrnec Russellhobbs a po druhém snad užití ve vnitř se poskrabal trochu odloupnul.Jinak zatim jede. A místo řešení pořád reklamace a nebo přes Russelhobbs servis a ještě jste mi nenapsali jak kontakt tak vůbec odepisovat. Psala jsem kus za kus nemám problém ho vyměnit, že vtom vařím co druhý den kvůli malým dětem. Tohle bych jako kompenzaci brala, ale vaše mrzí nás to, omlouváme se, mi fakt nepomohlo. Hrnec jsem si nechala, protoze opravdu za své peníze nebudu posílat hrnec, když to není má chyba, ale prodejce. A přes Mall by to bylo víc jak měsíc ne-li dýl. Takze žádná kompenzace, komunita na bodu mrazu. U vás už s manželem nakupovat nebudeme radši si trošku připlatit jinde a vím, že mám jistotu než se pořád stresovat a být naštvaná, že nejste schopni řešit věci se zakaznikama.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czDne 14.12 bylo u této společnosti objednáno zboží : FujiFilm Instax MINI 11, bílá (16655039) číslo objednávky : 135042985. Všude bylo psáno jak se termínem doručení s přehledem stihne doručení do vánoc (šlo o vánoční dárek) ověřoval jsem skladovou dostupnost jak na MALL tak u dodavatele produktu (CZC). I přesto do vánoc zboží nepřišlo… po novém roce když stále o balíků ani stopy a na stránkách MALL jen vágní informace o tom že zboží zpracovávají… jsem tedy zavolal na infolinku kde jsem chtěl zjisti zda MALL hodlá ještě někdy dodat objednané a zaplacené zboží .. Bylo mi sděleno že slečna na lince musí ověřit stav u dodavatele a že mi tedy podá informaci emailem.. To se tak další minimálně týden nestalo.. A dnes mi byl doručený email že MALL sám od sebe ruší objednávku a tedy zboží nemá v úmyslu dodat. A navíc aby se vůbec uráčili vrátit peníze musím vyplňovat nějaký dotazník ? .. Takový zákaznický servis nemá ani poslední Franta z Horní Dolní co prodává na zastaralém eshopu hřebíky… S takovou úrovní zákaznického servisu by měl MALL změnit zaměření očividně je toto nad možnosti tohoto obchodu….
Zobrazit reakci obchodu Mall.czVýrobek atomic light
Zobrazit reakci obchodu Mall.czKomunikace se zákazníkem. Pán mi na jejich telefonické lince slíbil, že u technické podpory zjistí, zda mnou vybraný pevný telefon má možnost interní komunikace mezi dvěma byty. Už jsou to tři týdny a dosud se mi nikdo od nich neozval
Po převzetí Mall. cz poláky už to není co bývávalo. Už zde nebudu dál nakupovat.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czObjednala jsem pracku Sharp(obj. C. 136061852) Na mall.cz bylo uvedeno, ze je "zanovni" - bez puvodniho obalu, kratce pouzivana, se zárukou (cena oproti "nove" pracce cca o 500,- levnejsi). Pro pračku jsme si vcera dojeli do výdejny v Ostravě, cca 40km. Jenomze po vyneseni do schodu a zapojeni, jsme zjistili, ze je vadny displej, jsou vidět draty, z jedne strany je odchliply - jakoby ho uz nekdo vyndaval. Druhe zdeseni prislo dneska, kdy jsem pracku zkusila pustit. Behem prvnich minut prani jsem objevila louzi na zemi - tece avivaz. Po dalsim zkoumani jsme zjistili, ze je mokro i pod celou prackou-odkud tece voda netusim, ale rozhodne nic takoveho doma nechci!! Na telefonni cislo se nedá dovolat, na email s zadosti o vrácení zatím taky nikdo nereaguje. Samozrejme nemam zajem opet pracku nakladat a vozit dalsich x km nekam do vydejny!!!! Tak vytocena jsem snad jeste nikdy nebyla, nechapu jak si toto může vubec nejaky e-shop dovolit! Prodat temer za plnou cenu totalne znicenou pracku! Doufam, ze se tedy urychlene nekdo ozve, pro pračku nekoho poslou a vrati penize!!!!
Zobrazit reakci obchodu Mall.czNevyplatí se tady nakupovat. Při požadavku na záruční opravu Mall.cz nepředal informace o závadě servisu a samozřejmě tím došlo k situaci, kdy výrobek nebyl vyzkoušen podle popisu závady a jednoduše mě bylo oznámeno: závada se neprojevila.
No jasně, že ne! Otevřeně se chtějí zbavit nákladů na záruční opravu, protože jsem reklamoval výrobek na konci záruční doby.
Nedokážu si představit, koupit tu něco nákladnějšího, než kávovar a pak se při závadě dozvědět, že můžu táhnout k čertu.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cznic extra vůči konkurenci
reklamac - protahování, neinformování o právech spotřebitele, neochota vyřídit reklamaci a předvést zboží
Zobrazit reakci obchodu Mall.czobjednané zboží došlo v pořádku
Při objednávce jsem zadala e-mail a od té doby mi chodí na mail cizí objednávky - na lince mall mi řekli, že oni to opravit nemohou, že to musí "zákazníčka". takže dnes zase faktura pro cizího člověka u mě na mailu.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czKomunikace , slíbí , dělají si srandu
Zobrazit reakci obchodu Mall.czObjednán "pánský sluha" /zásilka K0900008036/od odesílatele STARCON design, s.r.o., Kralovická 326, Zápy - to, co přišlo bylo na úrovni zpracování 5.třídy základní školy (a to žákům možná škodím). Nejlepší a asi i nejdražší na celé zásilce bylo balení produktu - zbytek je vhodný jako podpal na ohniště.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czRychle odeslani
Zaslali jiny vyrobek (vyscac DO7921S se 7m snurou misto 10m snurou), nasledovala reklamace. Objedal jsem hend jeste jeden (druhy vysavac se hodi a fakt potrebujeme luxovat), opet posali spatny vyrobek, opet reklamace. Objednal jsem cernou stolni USB nabijecku, prisla bila ..atd.
Volal jsem na zakaznickou linku, nemuzou 'nic' delat. Kuryra ze zakaznicke linky neposlou. Navrhli zbozi vratit, ale dvakrat jsem platitl za rychle doruceni a jeste bych dvakrat platitl postu, coz dle zakaznicke linky Mall nevraci. Doporucili pouze komunikaci na reklamace@mall.cz
Vysledek: Mam dva nove vysavace, ktere nemohu pouzivat kvuli probihajici reklamaci, a stale se mi nikdo neozval. Toto jsem u Mall jeste nezazil, podpora je u Mall bohuzel otresna, jsem velice zklamany. Uz jedine Alza!
Zobrazit reakci obchodu Mall.czNákup věcí, které nabízí sám mall a jsou objemově menší, doručují bez problémů.
v Mall-u jsem se zařekl po poslední zkušenosti již nikdy nenakupovat. Ach jakou jsem udělal chybu, a nedal jsem na svou předešlou zkušenost.
Mall za nic nemůže, za vše vždy může dopravce a partner...
Zákaznická infolinka je jako loterie: pomůže mi z 10 telefonátů, během měsíce, pouze jeden, ale ani ten nic nevyřeší.
Zboží, které jsem objednával jako předposlední se řešilo 2 měsíce. Mall mi nedal vědět nic (žádné maily, sms prostě nic) veškeré informace jsem dostával, jen když jsem si sám zavolal na podporu. Abych to zkrátil, 2 měsíce jsem čekal na objednávku Mall si s dopravcem přehazovali odpovědnost (doslova volám a na obou stranách mi řeknou, že odpovědnost je protistrany, že s tím nemohou nic dělat...), když jsem se šel náhodou podívat na pobočku kam mi to měli dovézt/dovezli, samozřejmě to tam bylo, ale prodavač mne odbyl a jeho pomoc spočívala v tom že to odeslal ještě ten večer pryč a má objednávka byla zrušena.
No a ted k té aktuální: opět nikdo netuší, kde to je: na sledování zásilky přes polskou stránku se nemohu s číslem objednávky dostat.
Koupil jsem u Mall-u pouze proto, že udával dodání za necelý týden a veškerá konkurence měla 4-8 týdnů
Cena, oproti kokurenci je o dost vyšší, ale kvůli spěchu na brzké obdržení jsem tento fakt přijal.
V den kdy mi to nejpozději mělo přijít mi teprve přišel e-mail, že zboží bylo teprve expedováno.
Takže teď čekám, bez možnosti sledování zásilky, přes stránku, která je pouze v polštině, a Mall nemůže nic udělat protože je jen zprostředkovatel.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPřivezli mi jiný model lednice. Zjistila a oznámila jsem to během 20 minut po obdržení lednice.(3.1. 2022). Dnes je 13.1.2022 a v předsíni j
mi stále stojí špatný typ lednice. Každý den komunikuji s jejich coolcentrem,jednou po dobrém,jednou křičím. Vždy mi slíbí nápravu a nikdo se mi neozve. Včera, konečně, jsem se domluvila na svozu špatné lednice, že budu doma od 14 hodin,dopravce mi volal v 8:45, že u nás bude za 5minut . Opět úplně zbytečný hovor s coolcentrem a stejně se mi nikdo neozval,kdy můžu s odvozem počítat. Naprosto nekorektní chování tohoto obchodu při zaznamenání pochybení lidského faktoru. Navíc se jedná o lednici. Původní je rozbitá a tedy novou potřebuji.
Nemám ani peníze,ani lednici. Navíc typ ,který jsem objednala vyprodali a nemají.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czRychlé vyřízení objednávky, Mall nám sám zavolal kvůli doporučení o prodloužení záruky
Nevím jestli je to vyloženě negativum, ale dopravce nám poškodil pračku. Bohužel jsme to zjistili pri prvním praní, kdy nám to málem vyplavilo koupelnu. Hned jsme nahlasili že došlo k poškození dopravcem. 3 dny to urgujeme a dokonce i na infolince se diví, proč to tak trvá. Vždyť nejde o reklamaci. A na mall píší, že se hned domluvíme na termínu dovezení nové pračky. Bohužel pračka je věc, bez které se obejdete jen na pár dní, pokud tedy nechcete chodit ve špinavém prádle. Byl bych rád, kdyby nám co nejdříve došla nová. A taková krásná pračka to byla. Škoda že někteří dopravci si neuvědomují hodnotu zboží a chovají se k nim bezcitně. Zak dlouho jsme čekali na novou pračku a stihli jsme vyprat max jednu várku a to jsme to museli předčasně ukončit, protože z pračky stříkala voda.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czŠpatná komunikace ohledně platby předem. Objednávka placená převodem i na dobirku.Vse doloženo, ale platba převodem prý neproběhla.Budu řešit přes banku,zbozi se mi pěkně prodražilo.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czDoporučuji tuto firmu pokud rádi čekáte třeba 20 dní na reklamaci než se Vám někdo ozve, nebo pokud chcete dostat slevový kod, který je jen na zboží mallu nikoliv na partnera. Paráda objednáte počítač za 80 a čekáte 20 dní než je Vám někdo schopnej říct, že nedostanete vůbec nic! Naposledy sem udělal chybu že sem nekoupil u toho zeleného marťánka!
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz