Zboží dodali nekompletní (chybějící nohy u židle). Vůbec se nesnaží reklamaci vyřešit. Pošlou e-mail ze mají na vyřízení zákonných 30 dni a tím to končí. Nesolidní jednání.
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží dodali nekompletní (chybějící nohy u židle). Vůbec se nesnaží reklamaci vyřešit. Pošlou e-mail ze mají na vyřízení zákonných 30 dni a tím to končí. Nesolidní jednání.
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekNěkolik let zpátky jsem tu koupil 6 židlí, které dneska jsou stále v sortimentu. Potřeboval jsem pár náhradních šroubů a dílů, abych opravil 4 těch židlí, ale bohužel Sconto Nábytek to neumí zařídit, pokud nemám číslo fakturu ... fakturu, kterou určitě tolik let (aspoň 8, možná i víc), neuložím. Jsem schopný jmenovat výrobek, můžu poslat fotky těch částí, které chybí, můžu je tam dovézt a ukázat fysicky, jak se to dělá třena u Ikey, ale ne ... bez čísla faktury to nejde. Už bych nikdy tady nic nekoupil - bude se Vám ztratit jeden šroub, a už nemáte fakturu? Smůla, musíte si to celé zboží koupit znova - prostě směšné
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekPříjemný personál na pobočce
Koupila jsem botník RADIM- .Pohodlně do něj dáte boty jen velikosti 38. Manžel a syn s velikostí 42-43 mají smůlu botník nelze zavřít.. Neplní tedy svůj účel reklamace byla zamítnuta.
Zobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytekrychlost dodání a celkem ok
postel vrže, asi by bylo potřeba silnější rošty?poradíte mi co s tím.-
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekZa tu špinavou sedačku patří na... na celé sconto
Strašná doprava, komunikace při problémech žádná. Sedačka přišla s flekama. Sconto to bylo naposledy. Snad reklamace proběhne úspěšně. To je snad vtip toto prodávat jako novou sedačku.
Radim Chlud
Zobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytekna skladové zboží jsem čekala 14 dní, pote přišlo úplně něco jiného, než jsem objednala. Vzhledem k tomu, že nábytek byl určen na chatu jsme záměnu zjistili až na místě. Museli jsme vše znovu naložit, odvézt zpět do Prahy, reakce obchodu pouze konstatování mailem, že obdrželi reklamaci. Dál nic, nikdo se neozval, nenabídl řešení, neinformoval jak to bude řešeno a v jakém časovém horizontu. Poprvé a taky naposled jsem v tomto obchodě něco objednala,
Zobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytekrychlost zpracování a prodeje
bohužel jsem podle obrázku neodhadl velikost křesla, takže je jen pro malé lidičky
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekKvalita výrobku
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekNereagují na reklamaci, prý na to mají 30 dní
Nechtějí vrátit peníze, ikdyž byl nábytek poškozený
Velmi špatná zkušenost
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekPřehledný eshop
Milý ochotný personál
Pěkné zboží a velký výběr
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekVitrína nekvalitní. Špatný návod, jiné komponenty.
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekNaposledy, co jsem objednávala na Scontu! Gauč přišel úplně v jiné barvě, než jsme chtěli, náprava škod - neochotné jednání
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekObjednány 4 židle 3.5, dodány 16.5 - celkem 4 židle, dvě z nich nepoužitelné - jedna měla kratší nohu o 1 cm, druhá nepřipevněný podsedák, poškozená. Od 16.5 běží reklamace, 12.7 přivezli místo 2 nových židlí pouze jednu!!!!!!!!! Na čtvrtou novou židli stále čekám.....ještě máte chuť nakupovat u Sconto nábytek????
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekVýrazně nedoporučuji - skrz dopravce! Sconto nábytek má výrazně delší dodací doby nábytku oproti konkurenci (to je v pořádku, inzerují to na webu) - i tak se nám ale stalo, že pohovka měla dorazit téměř o dva týdny po potvrzeném nejzazším termínu dodání. Co je však největší katastrofa je jejich dopravce Rhenus Home Delivery (!). Tato společnost si s námi domluvila termín dodání telefonátem, ve kterém vám paní velmi nevybíravým způsobem řekně, že se zboží rozváží v pracovních dnech 7:00-19:00 a že v tomto termínu není schopná zaručit bližší časové okno. Tudíž si musíte běžně vzít dovolenou na celý den a čekat. Bohužel i tohle není záruka, že Vám zboží ten den dorazí. Dle jiných recenzí na internetu (na tuto dopravní společnost) se opakovaně stává, že jim v den doručení pošlou zprávu, že vůz havaroval a doručení se nekoná. Paní operátorka mi velmi neochotně slíbila (po velmi dlouhém hovoru a přemlouvání), že si napíše poznámku o doručení po mé pracovní době (tzn. v 18:00). Na jejich webu při sledování zásilky byl pořád domluvený čas v 18:00 avšak den předem přišla zpráva, že pohovku dovezou dopoledne a s časem se již nedá hýbat. Vzal jsem si tedy volno z práce, aby už po všech výše zmíněných peripetiích a opravdu dlouhem čekání byla vytoužená pohovka konečně doma. A v den doručení - zpráva o poruše vozidla! Na podpoře Sconta mi pak řekli, že s tímto dopravcem neměli nikdy problém (i když zkušenosti z recenzí a nezčetných příbězích s rozbitým autem mluví jinak) a že mohu být rád, když mi v Rhenus Home Delivery dali nový termín doručení (opět v rozmezí 7:00-19:00, takže další den dovolené navíc). Mám velké podezření na podvodné jednání dopravce Rhenus Home Delivery a pokud Sconto nezačne spolupracovat s jiným dopravcem, výrazně nákup v tomto obchodě nedoporučuji.
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekV tomto obchodě na pochvalu není ABSOLUTNĚ nic!
Sconto v Modřicích:
- drzý, arogantní a neochotný prodavač, který ačkoliv má úplně prázdnou prodejnu si nás všiml po cca 20 minutách, do té doby se v pohodě vybavuje s kolegyní. Pak příjde a začne vás úkolovat, že máte nábytek nainstalovat na své místo, protože on tam od toho prostě není...
- když pak chcete něco koupit, musíte podepsat absolutně nesmyslnou smlouvu, kde musíte nahlásit víc údajů než na finančáku, jinak jim to prostě systém nevezme
-další horor vás čeká ve výdeji nábytku: musíte obejít budovu, kde je čekárna na výdej, Zde nefunguje vůbec nic, vyvolávací systém je "dočasně" mimo provoz, jednou za 20 min vyleze skladník a rozdá lístky. Do "čekárny" jde slyšet, jak se skladníci zevnitř skladu hádají, kdo co má dělat...
- když po hodině (!) dostanete židly, tak pak doma zjistíte, že je poškozená (!) a musíte ji vrátit...
SHRNUTÍ: TOMUTO OBCHODU SE VYHNĚTE, ZDE PANUJE PRACOVNÍ MORÁLKA A DUCH Z ROKU 1984. ZÁKAZNÍK JE TADY JENOM NA OBTÍŽ, PRODAVAČI JSOU NEKOMPETENTNÍ, AROGANTNÍ A SKLADNÍCI NA OKAMŽITÝ VYHAZOV.
TADY SI VÁS PROSTĚ NEVÁŽÍ A JENOM ZDE ZTRATÍTE ČAS!!!
neschopnost komunikace, levá ruka neví, co dělá pravá, není možno validně domluvit datum dodání zboží, přestože doprava je zaplacena, nakonec si zakázku vyzvedneme sami
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekNedodané určité díly, dala jsem reklamaci a čekám již 28 dní a nic.........
Zobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytekrozumné ceny, široký výběr, rychlé vyřízení reklamace
po dodání, zboží nebylo kompletní, museli jsme reklamovat a čekat na dodání chybějícího dílu
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekRychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu SCONTO NábytekKatastrofa komoda za 8000kč manuál katastrofa,díli neoznačené takže to hledáte jak trubky podle dírek,šrouby sesypane všechny na jednu hromadu, manuál nemohli ani sešít dohromady aby držel, zásadně nedoporučuji pokud zrovna nemáte náladu na skládání puzzle bez obrázku tak tak si radči kupte ikeu nebo jysk
,to je úplně něco jiného
Zobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek