Hlavní obsah stránky

Alza.cz

Hodnocení: 68%
(5293)
68 % spokojených zákazníků
92 % spokojeno s termínem dodání
89 % spokojeno s komunikací
79 % spokojeno s dodáním zboží

Platba

Online platby (PayPal, PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Úvěrové karty (Aura karta)Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

Česká poštaDPD CZDHLDSVFOFRGebrüder WeissGeisGLSHDSMessengerPPLTNTToptransUPSFedExRaben LogisticsVlastní přepravaWE|DO HomeRhenus Home DeliveryDB SchenkerZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)Geis PointZásilkovna

Vybrané kategorie obchodu

Mobilní telefonyHry pro PlayStation 4Sušičky potravinTiskárnyHerní konzolePečicí pánve

Více na Firmy.cz

Informace o obchoduVýdejní místa

Hodnocení obchodu

Alza.cz aktuálně neposkytuje data pro hodnocení od ověřených zákazníků

Jen u hodnocení označených zeleným štítkemmáte jistotu, že pochází od skutečných zákazníků obchodu.
Aukroprachy
12. září 2022

Reklamace alza neuznává. Dokonce ani když vám zařízení špatně opraví. Poslal jsem mobil na reklamaci s problémem USB-C a nenačítání SIM. Reklamace byla schválena, mobil se vrátil po opravě s tím, že vymenili základní desku. Konektor USB-C nechali původní a problém přetrvával. Co však bylo horší, že při té reklamaci poškodili displej, znatelná změna barev. Obratem jsem posílal na reklamaci s tím, že poškodili displej a USB-C neopravili. Vše v předáváku bylo potvrzeno pracovnicí na prodejně. Druhá reklamace byla zamítnuta, že zařízení má vypálený diplej....Odmítají to řešit, že to mám dát k soudnímu znalci. Sranda že mi napsali, že výrobce zakazuje provádět záruční reklamace pokud není zařízení zcela v pořádku, přesto byla první reklamace schválena....Není to jediný případ v mém okolí...všichni si stěžují.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Velice se za tuto situaci omlouvám. Na základě naší předešlé komunikace jsem se osobně ujala jejího řešení a doufám, že je vše nyní v absolutním pořádku. Jessica, péče o zákazníky

Pjska
12. září 2022

Neuvěřitelná arogance pri řešení reklamace. Postoupíme to právníkům a to samé doporučuji všem ostatním, komu tahle společnost neoprávněně zamítla záruční opravu. V reklamovat.cz vám poradí. Alza u mě skončila a svou zkušenost s nimi předám co nejvíce lidem.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že s námi máte negativní zkušenost. Prosím, pomozte nám vylepšit naše služby tak, abychom podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail recenzecc@alza.cz. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne. Jessica, péče o zákazníky

Misa
11. září 2022

Zboží jsme kupovali jako dárek na IČO s tím, zda je možné ho bezplatné do 14 dnů vrátit bylo nám řečeno na pobočce, ze ano. Zboží jsme pak vraceli jako nevhodný dárek v dobroisu nám přišla ponížení cena. Při volání na infolinku nám bylo sdeleno, ze alza si vždy při vracení zboží na IČO nárokuje manipulační poplatek 10%, ze je to v obchodních podmínkách. Po přepočítává jsme zjistili, ze nám bylo strhnuto více jak 13%. V obchodních podmínkách jsme informaci o 10% nenašli. Budeme situaci dále řešit a v alze si už v životě nic neobjedname.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že došlo k tomu k čemu došlo, a že jste měl nastalou situací komplikace. Prosím, pomozte nám vylepšit naše služby tak, abychom podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail recenzecc@alza.cz a do předmětu uveďte číslo reklamace. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Jessica, péče o zákazníky

Arkys Arkys
10. září 2022

Při reklamaci mobilního telefonu OnePlus 9 Pro mi nebyla uznána mnou požadovaná záruční oprava. Přestože měl odolnost proti vodě IP68 se do něj již po necelém roce údajně dostala voda. Jediné řešení pro Alzu bylo uhradit opravu ve výši 13 564,00 Kč !!! To jsem odmítl a trval na záruční opravě. Telefon mi tedy neopravený vrátili. V reklamním inzerátu jsem narazil na opravnu v jednom obchodním centru kde mi světe div se, mobil opravili NA POČKÁNÍ !! se zárukou za 516 Kč !!! (technik mi řekl, že stačilo očistit kontakty) Když jsem mu oznámil kolik chtěla za opravu Alza, Nechtěl mi uvěřit. Nechám na každém, ať si udělá obrázek jak by v takovém případě hodnotil Alzu a to navíc jako dlouholetý věrný zákazník, který tam utratil bez přehánění statisíce korun. Má důvěra v serióznost této společnosti se bohužel rovná nule.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Arkys. Alza.cz zařízení neopravuje. Zboží v reklamaci odesíláme do autorizovaného servisu a zaslané informace jsou jeho vyjádřením. Daniel, péče o zákazníky

Marťas R.
9. září 2022

Nic

Řešení reklamace .. chápu , že to sou reklamy například v TV .. jejich fofrčení a vše strašně rychle .. opak je pravdou .. řeším reklamaci notebooku .. musel sem se dotázat až přímo accer autorizovaného servisu , co se děje .. bylo mi napsáno v pondělí , že posílají zpět směr pobočka alza , máme pátek a nikdo neví kde vlastně se teď nachází .. strašně že mi dají vědět přes e-mail a nesmysl , chápu, že do konce reklamace je ještě 8 dni .. ale proč cely týden přepravujete ?? To bych zvládnul vyzvednout i pěšky .. upřímně ? Od alza už nic , čekal sem lepší přístup .. celkem zklamání .

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Marťasi. Mrzí nás, že nejste s reklamací spokojen. Bohužel není v našich možnostech urychlit odeslání nebo posouzení reklamace od autorizovaného servisu pokud je reklamace vyřizována v řádném termínu. Daniel, péče o zákazníky

Miroslav Svítek
5. září 2022

nic

zakoupil jsem 28.4. kamna s výměníkem , které byli dle webových stránek skladem , od toho to dne mi alza stále jen posouvá termín naskladnění, po několika komunikacích přes whatsap mi píší , že zjišťují termín. V oboru objednávek u dalších firem se pohybuji a chápu , že Vám u zboží posunout termín doručení dvakrát ale i výrobce přeci musí vědět kdy zboží vyrobí. I oni musí mít nějaký výrobní plán. Po otázce zda by mi mohli poskytnout kontakt přímo na jejich dodavatele kamen pro komunikaci přesného termínu se s Vámi ani nebaví. Nakonec to dopadne tak , že mi objednávku zruší a já maximálně dostanu poukaz na zboží v hodnotě 200 Kč. Tento e-shop je katastrofa. Jinak obj. je to číslo 459357551 aby jste mne nemuseli odkazovat na Vašeho pracovníka zabývajícího se reklamacemi.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Miroslave. Je nám líto, ale kamna dostupná dlouhodobě nejsou. Není z naší strany možné výrobní proces urychlit. Očekávaný termín dodání je ze strany výrobce dlouhodobě posouván. Kontakt na výrobce naleznete na: Daniel, péče o zákazníky

Anonym
1. září 2022

Poslední dobou problémy s obou doručení, většinou je doba delší a nebo napíší dnes budeme zboží doručovat a za chvíli napíší, že se zboží zpozdilo a bude doručeno až za tři dny. Asi po hodině další zpráva, že zboží právě dorazilo na pobočku. Fakt nevím zda si někdy z nás nedělají srandu nebo zkouší co vše zákazník vydrží.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den. Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Prosím zkontaktujte nás na recenzecc@alza.cz abychom mohli s kolegy situaci prověřit. Daniel, péče o zákazníky

Pavel Fanta
31. srpna 2022

Dobrý den, dnes mi konečně dorazila sluchátka. Koupil jsem zánovní a po zapojení sluchátek jsem zjistil, že jedno hraje miň. Chápu, že toho mají hodně, ale, že někdo nezkontroluje funkčnost vráceného zboží, které dále prodáva, mi připadá diletanské. Dále po telefonickém rozhovoru s paní Bárou, mi bylo sděleno, že za nový objednaný kus, budu muset zaplatit znovu přepravné. Takže milá Alzo, teď budu hodinu vyřizovat vaši reklamaci, propálím naftu a ztratím můj čas jen kvůli tomu, že nekteří z vás jsou lenoši a práci si nedělají jak mají. Děkuji Vám a snad už nebudu muset u Vás nic koupit. S pozdravem Váš dlouholetý, věrný a až dodneška nenaštvaný zákazník.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den. Chápu, že tato situace může být nepříjemná. Prosím zkontaktujte nás na: recenzecc@alza.cz s číslem Vaší objednávky abychom ji mohli prověřit a pokusit se pro Vás najít co nejlepší řešení. Omlouvám se za případné komplikace a přeji Vám hezký den. Daniel, péče o zákazníky

Patricie Rosenbergova
29. srpna 2022

jeste se mi nestalo, ze by Alza dorucila v avizovanem terminu. Jejich oblibena hlaska “jeste dnes” me opravdu bavi. Nemam problem obdrzet zbozi klidne pozdeji, ale at sliby dodrzi!! Neni nic horsiho nez nesplnene sliby a zklamane ocekavani. Nehlede na to, ze nekdy muzete zbozi opravdu potrebovat v omezenem casovem ramci. Alzo, trosku se pochlap!

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Patricie. Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Prosím zkontaktujte nás na recenzecc@alza.cz abychom mohli s kolegy situaci prověřit. Daniel, péče o zákazníky

Anonym
29. srpna 2022

Mesic cekani na dodani a 3 mejly, ze mame zase cekat. Zrusili jsme obednavku. Alza nikdy vic.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den. Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Prosím zkontaktujte nás na recenzecc@alza.cz abychom mohli s kolegy situaci prověřit. Daniel, péče o zákazníky

Jindřich Marek
28. srpna 2022

Ryclost a to ve všem i v cenotvorbě

Změna cen zboží řádově denní. Během noci cena CPU +100,- a MB + 300,- Takže ode dneška když alza, tak jedině bez registrace. Celokvý nákup vyšel na + 300,-Kč, CPU se vrátilo zpět opět během noci na původní částku.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Jindřichu, děkuji za Vaši recenzi. Prosím o uvedení názvu produktu či zaslání jeho odkazu na email:recenzecc@alza.cz. Já to následně prověřím. Jessica, péče o zákazníky

Anonym
28. srpna 2022

Alza šla kvalitou neskutečně dolů, objednávala jsem často, ale jiný začnu používat jiný e-shop, protože neustále posouvají termíny zboží, navíc krabice kolikrát úplně poničené.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den. Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Prosím zkontaktujte nás na recenzecc@alza.cz abychom mohli s kolegy situaci prověřit. Daniel, péče o zákazníky

Anonym
27. srpna 2022

Za tím jenom rychlé řešení reklamace.

Alza prodává už více a vice rozbalene věci. Několika krat mně stalo že kupoval zboží jako nové a krabice byly prebalene. A ještě hned zjistil že zboží nefunkční. To znamená že někdo vrátil zboží a obchodnik vůbec jeho nezkontroloval na funkčnost. Pak psal recenze přímo na stránky alzy a žádné tam neobjevilo se. Tak recenze dávají jenom vyhovující obchodů.... To mně stalo také několika krat.. Bohužel obchod už není takový jak před začátkem jeho fungování, chodil jsem rad k ním nakupovat, teď musím 5x zvážit před nákupem jít tam nebo ne.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den. Chápu, že tato situace může být nepříjemná. Prosím zkontaktujte nás na: recenzecc@alza.cz s číslem Vaší objednávky abychom ji mohli prověřit a pokusit se pro Vás najít co nejlepší řešení. Omlouvám se za případné komplikace a přeji Vám hezký den. Daniel, péče o zákazníky

To mi ho vyndej
23. srpna 2022

Nic

Člověk si objedná zboží 11.8. a 23.8 mu je teprve doručeno. To jako vážně? 1. Zboží bylo dle internetu skladem a 2. U zboží nebyla žádná zmínka o pozdějším doručení. Takže se příště nechám zase ukecat abych od Vás něco objednal.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě, že došlo k tomu k čemu došlo a že to pro Vás znamenalo komplikace . Rádi bychom s Vaší pomocí podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail obchod@alza.cz a do předmětu uveďte klíčové slovo RECENZE. My se spolu s kolegy z oddělení Péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Jessica, péče o zákazníky

Katerinapospisilova 1
23. srpna 2022

Nic

Jedním slovem katastrofa! Zakoupila jsem si dámský epilátor a bohužel mi přišel rozbalený a vypadal dost jetě a ještě v krabici chyběl cz návod. Ihned jsem to šla vrátit, ale alza Vám hned řekne že z hygienických důvodu Vám prostě peníze nevrátí.. Přistoupila jsem teda na to že mají 30 dnů na vyřízení reklamace a jediné co mi přišlo, byla sms s tím že je to opravené. Alzu silně nedoporučuji! Pěkný bordel v tom teda mají...

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Kateřino, děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě, že došlo k tomu k čemu došlo a že to pro Vás znamenalo komplikace . Rádi bychom s Vaší pomocí podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail obchod@alza.cz a do předmětu uveďte klíčové slovo RECENZE. My se spolu s kolegy z oddělení Péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Jessica, péče o zákazníky

Hrbpav 1
23. srpna 2022

Nic, nespolehlivé

Objednal jsem si notebook na prodejnu do Mladé Boleslavi 18.8. Zboží mělo být druhý den na prodejně-bylo skladem. Dnes je 23.8. a zboží stále nikde. Mezi tím mi nepřišel ani email a když jsem se díval na stav objednávky, tak se v sobotu i v neděli večer na stavu objednávky objevilo, že bude dostupný na prodejně zítra v 15:10. Od té doby nemám o zboží žádné informace a oddělení komunikace na alza se mnou ani nekomunikuje a neodpovídá na dotazy. Příště rozhodně volím jiný eshop.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě, že došlo k tomu k čemu došlo a že to pro Vás znamenalo komplikace . Rádi bychom s Vaší pomocí podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail obchod@alza.cz a do předmětu uveďte klíčové slovo RECENZE. My se spolu s kolegy z oddělení Péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Jessica, péče o zákazníky

Greaber PPN
22. srpna 2022

Nic

Svojí objednávku jsem zrušil a už se sem vracet nebudu, ceny extrémně vysoké, platba předem přes bankovní účet trvá klidně i několik dní, výdejna na Hájích je vtip, chodím tam v době kdy je nejmenší provoz a stejně tam vždycky čekám věčnost než se někdo uráčí mi předat zboží...

Lenka
19. srpna 2022

Nejhorší, nejnespolehlivější eshop. Katastrofální jednání při vrácení nekvalitního, poškozeného zboží. Objednala jsem si kávovar za 15000,- Zboží přišlo v odřeném, špínavém obalu. Po otevření jsem nalezla opotřebený, odřený a špinávý kávovar ještě i se zrnky kávy. Ihned jsem volala Alzu, co to znamená a že chci zboží vrátit. Hned druhý den jsem zboží odeslala zpět. Vše mám nafoceno. Napsali mi, že reklamaci neuznávají. Po dlouhém telefonování a přepojování, že se nejedná o reklamaci ale vrácení zboží, jsem si myslela, že je vše vyřešeno. Jaké bylo moje překvapení, když mi další den napsali: Děláme to neradi, ale museli jsme z původní ceny odečíst -3158 Kč z důvodu snížení hodnoty zboží jeho používáním /rozbalením. To snad né. Opět telefonáty, přepojování, neochota řešit. Pro ně vyřešeno. Nemám kávovar ani peníze. A to mi ještě nabízeli prodloužit záruku o dva roky za 1500,-. Zboží raději budu hledat u konkurence. S Alzou končím. Nikdy víc už.

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Lenko, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že s námi máte negativní zkušenost. Prosím, pomozte nám vylepšit naše služby tak, abychom podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail recenzecc@alza.cz. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne. Jessica, péče o zákazníky

Anonym
18. srpna 2022

nic nemohu pochválit

neustálé přesouvání termínu dodání, zboží skladem, zaplaceno a od 13.8.2022 čekám na dodání a každý den v SMS omluva, že chyba při nakládce auta a na infolince, to samé, že omluva a atd. na to jim už S**U

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Velice se Vám za tuto situaci omlouvám, ráda bych to vše prošetřila. Proto Vás prosím o uvedení čísla objednávky, ve zprávě na email recenzecc@alza.cz. Jessica, péče o zákazníky

Anonym
17. srpna 2022

Zboží zaplacené, termín doručení sjednaný na určitou hodinu a nakonec volají 3 hodiny před termínem, že jsou na místě. Naprosto šílená komunikace se zákaznickou linkou, nikdo nic neví a samé výmluvy na dopravce. Michaela

Obchod Alza.cz odpověděl

Dobrý den, Michaelo, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že s námi máte negativní zkušenost. Prosím, pomozte nám vylepšit naše služby tak, abychom podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail recenzecc@alza.cz . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Jessica, péče o zákazníky