Hlavička stránky
Logo obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

257 hodnocení

61 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jan Přibyslavskýpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Prvotní komunikace s konzultantkou během návrhu kuchyně. Na všem jsme se domluvili bez problému a návrh byl hotov během dvou schůzek.

Objednána kuchyně za téměř 400tis. Některé části špatně vyrobeny, takže dodací doba části kuchyně prodloužená o 2 měsíce. Když mi to přišli konečně dodělat, nedořešili plno detailů, argumentace ve stylu "my jsme nevěděli", "my jsme mysleli...". Já teď sháním po známých, kdo mi to příjde dodělat.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při realizaci Vaší kuchyně. Abychom situaci mohli ihned začít řešit, poprosíme Vás, zda nám zašlete číslo objednávky a bližší informace na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
leona martinkovapřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

Dodaná nekompletní zaplacená objednávka. 6 týdnů od reklamace a nic.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při řešení Vaší reklamace. Abychom situaci mohli ihned začít řešit, poprosíme Vás, zda nám zašlete číslo objednávky/ číslo reklamace a bližší informace na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Aertspřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Široký sortiment.

Po 40 minutách si nás na prodejně v Ostravě nikdo nevšiml. Když jsme přišli s miminkem ve "vajíčku " k paní na recepci a chtěli se zeptat na realizaci kuchyně tak nám řekla ať se objednáme, že má jiné klienty. Podotýkám, že v celé prodejně jsme po celou dobu byli sami. No nic, zkusíme tedy jinde.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Omlouváme se za diskomfort při nakupování na jedné z našich poboček. Na realizaci kuchyně je lepší mít sjednanou předem schůzku. Poté na Vás bude mít prodejce čas a vyřeší veškeré Vaše dotazy. Pravděpodobně měl v blízké době sjednanou schůzku s jiným klientem a neměl by prostor se Vám plně věnovat, což by byla škoda. Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte ještě šanci a budete maximálně spokojeni. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukáš Dostálpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Za poslední dva roky se kvalita výrazně zhoršila na úkor kvantity. Obchodní zástupci nestíhají. Běžně ani nezvednou telefon.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při nakupování. Abychom se mohli na situaci podívat blíže, poprosíme Vás, zda nám zašlete více informací na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdeno Konecnypřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Už cca pol roka dozadu sme objednali zasouvací dveře s montáží. Stále nic. Prehadzujú si komunikáciu jeden na druhého a každý sa vyhovára na toho prvého. Komunikoval som s niakým pánom Habingerom, ktorý na nás "Zabudol". Už nikdy viac SIKO. Len je škoda že takéto firmy sa na trhu ešte udržia na úkor zákazníkov.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Dobrý deň, ďakujeme za váš čas a hodnotenie, vďaka ktorému môžeme naše služby naďalej skvalitňovať. Mrzí nás vzniknutá situácia. Aby sme ju mohli aktívne preveriť a vyriešiť, napíšte nám prosím číslo objednávky a bližšie informácie na shop@siko.sk. S pozdravom, Tím SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Dpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Krásné výrobky, až na křivé dlaždice nejvyšší třídy kvality.

Ve všem naprostý problém. Neochota jednat, nezájem. Na dveře jsem čekali 4 měsíce místo slíbených dvou, protože to pan prodavač zapomněl objednat a zjistili jsme to až po tom, co jsme se sami začali zajímat, kdy nám to tedy přijedou namontovat. Odvoz materiálu na koupelny také dobrodružství. Co jsme měli připraveno, připraveno nebylo a bylo prodáno bez oznámení, včetně dlaždic, které již nevyráběli. Takže jsme měli zaplaceno, ale neměli jsme materiál a nikdo se s námi nebavil. Takže stres stres stres a stres. Opravu nedoporučuji kvůli neschopným zaměstnancům.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při nakupování. Abychom situaci mohli ihned začít řešit, poprosíme Vás, zda nám zašlete číslo objednávky na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Rounek 1před 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dnes v Jihlavě katastrofa, nikdo si Vás nevšimne, všichni sedí u PC a dělají, že tam nejste. Na otázku, jestli by nám mohli poradit odpověď"" no co chcete".Rozhodně nedoporučuji

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při nakupování na jedné z našich poboček. Abychom situaci mohli ihned začít řešit, poprosíme Vás, zda nám zašlete číslo objednávky a bližší informace na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ondřej Bradáčpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Bohužel musím negativně. Místo přeposlání na pobočku jsem zvolil přepravu v domnění, že bude rychlejší. Před 8 dny objednáno, druhý den telefonát, že musí změnit na doručení na adresu a od té doby nic. Musím počkat, až IT oddělení změní dopravu a následně budou schopni expedovat.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za potíže s doručením objednávky. Abychom situaci mohli ihned začít řešit, zašlete nám prosím číslo objednávky a bližší informace na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vikova Vladkapřed rokem
Nedoporučuji obchod

nenacházím

Neochota, nezájem ,nikdo neporadí, dlouhé čekání bez zájmu o zákazníka

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při nakupování na jedné z našich poboček. Abychom situaci mohli ihned začít řešit, poprosíme Vás, zda nám zašlete číslo objednávky a bližší informace na email shop@siko.cz. S pozdravem, Tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Natalia Koshmaipřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nedoporučujiu, nedělá koupelnu, jenom obchodníky. 3 měsíce jsem čekala na termín abych řekli co dělat nebudou Kvuli nim jsem měla koupelnu po 8 měs

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které můžeme nadále naše služby zkvalitňovat. Mrzí nás, že plánovaní koupelny neproběhlo dle Vašich představ. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na shop@siko.cz. Zajímá nás, jak naše služby více zlepšovat. S pozdravem, tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
František Milfaitpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Předražená bída z Polska, zamítají reklamace, lidi v obchodech nepříjemný, absolutní nezájem, lidi tam přehlížejí a dělají že tam nejsou..Nikdy bych si tam nic nekoupil

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na shop@siko.cz. Zajímá nás, jak naše služby více zlepšovat. S pozdravem, tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Josef Mudrákpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Kdysi jsem v Siku nakupoval, avšak:

Dnes jsem si chtěl objednat zboží o váze cca 40 kg, a protože mám pohybové problémy, chtěl jsem to s dopravou do bytu. Naprosto neadekvátní přístup prodejce, který měl značné problémy i s ovládáním klávesnice, zboží by mi dopravili pouze před dum a tam bych se s ním mohl barevně vyfotit. A to mi ještě vynadal, že by museli poptat dopravce a neví, kolik by si za dopravu účtoval. (cca 5 km ve městě), přitom rozměry cca 90x70x50 cm. Naprostá neochota prodejce cokoliv řešit. Prodejna Plzeň asi v 10:30. SIKu se vyhnout! V SENESI vyřešeno do 5 min. V neděli i s dovozem!

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení. Velice nás mrzí, že jste si z naší prodejny odnesl takovou zákaznickou zkušenost. Je opravdu v našem zájmu, aby byl personál na prodejně maximálně proškolen a schopen zákazníkovi pomoci jak s výběrem zboží, tak i s doručením na adresu. Byli bychom rádi, kdybyste si z nákupu odnesl příjemnější dojem. Pokud byste nám chtěl svou zkušenost více přiblížit, prosím, napište nám na shop@siko.cz. Zajímá nás, jak naše služby dále zlepšit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslav Procházkapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zrušili mi objednávku ledničky po dvaceti dnech, dodavatel prý ukončil její výrobu.... Nedoporučuji!

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Velmi nás mrzí, že máte takovouto zkušenost. Věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci a příště bude vše již v pořádku. Budeme rádi, když nám celou situaci přiblížíte na shop@siko.cz, abychom mohli situaci řešit. Děkujeme, tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karolína Bělohlavkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Hezke zbozi

Nekompletni objednavka se zpozdenim

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Mohli bychom Vás požádat o více detailů na shop@siko.cz. Předem děkujeme. S pozdravem, tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Blanka Sitarovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupena NOBIA skříňka s umyvadlem. Po necelých třech letech začalo umyvadlo praskat a je na výměnu, podotýkám, že se jedná o kousek, který je nyní k mání samostatně za bezmála 4tis. Skříňku ani nekomentuji, to je absolutní šunt, pojezdy v šuplících začly zlobit snad po půl roce, no zatím se kupodivu ještě nerozpadla, ale kvalita je hrozná. Cena setu byla v roce 2021 kolem 10.000, dnes abych vše vyměnila.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Mohli bychom Vás požádat o více detailů na shop@siko.cz. Předem děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto neodborný personál paní co jsme u ní měli sjednanou schůzku vůbec nevěděla co jse po ní chce a ani nevěděla která bije.Mela poslány půdorys a výkres koupelny a nebyla schopna ho ani najít tak radši řekla že ji nikdo nic neposlal.Za mě už tuto firmu nikdy více

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, velice nás mrzí, že jste si z naší prodejny odnesli takovouto zákaznickou zkušenost. Je opravdu v našem zájmu, aby byl personál na prodejně maximálně proškolen a schopen zákazníkovi poradit, případně pomoci s výběrem zboží. Byli bychom rádi, abyste si z nákupu odnesli příjemnější dojem. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na shop@siko.cz. Zajímá nás jak naše služby více zlepšit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

V eshopu chybí technické parametry a jakákoliv dokumentace. Při dotazu na podpoře na tyto parametry nebo radu ohledně například obložek byla odpověď,že si mám zajít do obchodu. Díky za nic a kdybych chtěla do obchodu jdu rovnou .

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při nakupování. Byli bychom rádi, abyste si z nákupu odnesli příjemnější dojem. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na shop@siko.cz. Zajímá nás jak naše služby více zlepšit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Neshledávám

Naštěstí jsme ze Sika objednávali pouze skříňku do koupelny a ne celou koupelnu. Na skříňku jsme čekali cca 45 dní, přičemž se doručení několikrát z 5 dní prodlužovalo na dalších 7-10 dní, což se nasčítalo na onen měsíc a půl, než konečně přišla informace, že je na skladě. Převoz ze skladu na výdejní místo, kde si zákazník může zboží vyzvednout, trval dalších 5 dní. Nad tím už jen kroutíte hlavou. Při takové čekací době by jeden očekával nové zboží. Naprosto nepochopitelné mi tedy přišlo, že obchod dokáže zákazníkovi vydat jiným zákazníkem vracené a ze strany obchodu nezkontrolované zboží, které jen oblepí páskou a klidně prodá dál. Na skříňce bylo poznat, že byla již jednou skládaná a následně rozložena (zatlučené dřevěné kolíky, roztažené predvrtané otvory), desky byly místy poškrábané, poškozené. Nejednalo se o nové zboží, i když obchod nám jej tak prodal - bez slevy, bez upozornění. Zboží jsme samozřejmě vrátili. Informace o tom, že na výměnu kusů budeme muset počkat 30 dní, protože nejdříve bude obchod muset řešit “reklamaci” kusu, který jsme obdrželi (přestože chyba zcela zjevně byla na straně Sika a na skladě bylo dalších 5 kusů té samé skříňky) pak už jen vedla ke stornu celé objednávky z naší strany a pořízení skříňky v jiném obchodě. Do Sika už vícekrát pro nic nepůjdeme. S touto zkušeností nás nejvíce potěšil fakt, že koupelnu i kuchyni jako celek jsme se naštěstí rozhodli řešit přes jiného dodavatele, což nám ušetřilo mnoho podobných trápení. :))) Siko tedy nedoporučuji.

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Velmi nás mrzí, že máte takovouto zkušenost. Věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci a příště bude vše již v pořádku. Budeme rádi, když nám celou situaci přiblížíte na shop@siko.cz, abychom mohli situaci řešit. Děkujeme, tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Černochovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem dlažbu za 30 tisíc a dodávku dlažby za 500 Kč. Dodací lhůta uvedena 28 dní. Po 28 dnech objednávka nikde, žádné zprávy o dodání. Musela jsem 3x zjišťovat, co se s objednávkou děje. Bylo mi sděleno, že po měsíci je naskladněno jen 13 m2, a tak mi nemůžete objednávku dodat, protože není kompletní. Na otázku, kdy bude naskladněn zbytek slečna na zákaz. lince odpověděla, že MOŽNÁ na konci dalšího měsíce. Takže dodací lhůta reálně 2 měsíce! Nezaznělo jediné omlouvám se, návrh řešení, přestože jde o stavební materiál, takže je jasné, že zákazník ho potřebuje pro stavbu/rekonstrukci, která je plánovaná s ohledem na uvedené dodací lhůty u zboží. Co je ale horší, tak je totálně neochotný přístup na zákaznické lince, kdy si zákazník sám musí vymyslet řešení a poradit operátorce, že zbývající množství by bylo možné dodat z prodejny na Černém Mostě, kde je uvedeno, že je potřebné množství na skladě. Operátorka naprosto neochotná zařídit dodání ze skladu na ČM. Musela jsem tedy vymyslet storno části objednávky (na vrácení peněz stále čekám), nechat si dodat aspoň těch 13 m2 a pro dalších 8 si dojet sama na ČM! Takže člověk se nejenže nedozví o prodlení od Sika, musí se pídit sám, zjistí, že to bude trvat o měsíc déle, neslyší žádnou omluvu nebo návrh řešení natož návrh kompenzace za takové prodlení. Naprosto otřesný zážitek, rozhodně váš eshop nedoporučím!

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky kterému můžeme naše služby nadále zkvalitňovat. Velmi nás mrzí, že máte takovouto zkušenost. Věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci a příště bude vše již v pořádku. Budeme rádi, když nám celou situaci přiblížíte na shop@siko.cz, abychom mohli situaci řešit. Děkujeme, tým SIKO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš Přikrylpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

S některými zaměstnanci, paní na tel byla nápomocná a bohužel jméno už nevím

Obecně jde asi o správu a nabídku služeb/produktů, lepší správu webu. Jak jsem psal ve zprávě přímo Vám, třeba někdy změním hodnocení až se odhodlám od Vás něco koupit. Díky

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DHLPPL

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopZásilkovna

Kontaktní údaje