Hlavička stránky
Logo obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

257 hodnocení

61 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

- Zlinska/ Malenovicka pobocka - profesionalni, lidsky a ferovy pristup. Jednali jsme s pani Klarou Machovou a byli jsme velmi spokojeni. - Kvalitni produkty se skvele provedenou montazi

- Prazska pobocka (Cerny most) - uplny upak neprivetivi lide, kteri Vam klidne zalzou a snazi se Vas obrat kde mohou - konkretne pak p. Katerina Sterbova se me vehemetne snazila presvedcit, ze cena montaze s dodavkou zbozi v cene 12k CZK s DPH je ferova cena a SIKO si vlastne z tehle castky nic nenechava. Pricemz v jednom dechu dodala, ze montaznikum plati 390 Kc za hodinu prace - jezdi dva. Prace trvala (bez dopravy) 3 hodinky cisteho casu. Pouze montaz hornich skrinech nad sedaci soustavu v delce 3.3m a montaz hornich krycich list. Nakonec jsem SIKO obesel a domluvil jsem se s remeslniky naprimo za podstatne nizsi cenu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Navrh a zamereni kuchyne zdarma od urcite castky: nakonec jsme to po vecerech narysovali okotovali sami, zaslali navrh..nikdo se nebyl ani podivat. Vyber sektorove kuchyne - polovinu veci z katalogu nebyli schopni dodat - objednali jsme si sami. Faktura k zaplaceni - tam polozka: zamereni a okotovani kuchyne - 1500,- (to uz jsme se museli "smat")Zaplaceni zalohy - zadna zpetna reakce, zda castka dosla, doplaceni castky - opet nic. Montaz -pan zjistil, ze nejsou doobjednane nektere casti - prijde za tyden v utery. Dnesnim dnem je pristi tyden, ale jiz patek, opet bez telefonatu, nic. Vybrana posledni dovolena kvuli montazi siko kuchyne, snad se dockame, tlaci nas cas. Tak priserny pristup jsem dlouho nezazila. Aspon slusnost a snaha komunikace kdyby byla, prosim.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

drahé na to,že je špatně obložená koupelna-x krát opravovaná,dlažba není rovná, dveře museli vybourat a znova vsadit a o řemeslnících ani nemluvím

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Otřesný obchod. Objednala jsem si sprchove dveře kde byla dodací lhůta 5 dní. Po tydnu došla zpráva, že zboží vubec nemají, ani na centralnim skladě, kde se bude ale naskladnovat za dalsi tyden. Po trech tydnech ani obraz, ani zvuk. Volám tedy na infolinku abych zjistila co je s objednavkou, zvedne to suverénní paní, která mi oznámí ze jsou ty dvere schopní mit za dva měsíce!!!!! Naprosto časová ztráta pro zákazníka, ktery ani neví že na dveře bude čekat necelé tri měsíce, aniž by mu o tom někdo řekl!!!! Poprvé a naposledy tento obchod.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

V pobočce v Olomouci jsem chtěla zakoupit náhradní hadici ke sprchové hadici. Bohužel v koupelnovém studiu neměly ŽÁDNOU sprchovou hadici. Musela jsem jít jinam.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Oslovila jsem SIKO s žádostí na vytvoření kompletní nabídky koupelny včetně grafického návrhu. Mé očekávání bylo asi moc velké protože víckrát bych do SIKO-a nešla. 1. grafický návrh mi nepřišel ani do 5 pracovních dnů, takže 7. den jsem šla na prodejnu a kdyz mi ukázali co trvalo 7 dnů tak jsem se nestačila divit. Na milimetr stejná koupelna jako měli vystavenou ve studiu (kdybych chtěla úplně to samé, tak nemusim čekat 7 dnů na grafický návrh). Na další, tentokrát již originální jsem čekala další asi 4 dny! Výsledek? KATASTROFA- 5 různých barev, 4 různé druhy obkladů a dlažeb (ani na návrhu na sebe neseděli spáry. Takže jsem si sama vymyslela jak druhý paskvil vylepší a vše jsem dořesila přímo na prodejně s tím, že ani konečný grafický návrh nebyl, kdo by taky chtěl čekat dalších x dnů. Když jsem si myslela, že vyzvednu materiál a bude konečně klid, tak zase chybněli obklady!! Takže stavba se obět zastavila a čeká se na dodání 2 balení obkladů aby se mohla koupelna dodělat. Na prodejně jsem byla 7.1.2019, dnes je 20.2.2019 a já stále nemám koupelnu hotovou a čekám na dodání obkladu protože prodejce špatně napočítal metry. Kdybych měla jít dělat znovu koupelnu, tak bych si ji již navrhla sama a ušetřila kopici času.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Pochvalit nemuzu vubec nic

Cekaci lhuta na kuch. linku 2 mesice a ty **** zapomenou vyrobit jednu skrinku? Takze ted budeme s tehotnou pritelkyni cekat 14 dni nez ty ******* vyrobi skrinku. ***** jedna nevzdelana. Jako sorry ale at jdou do **** at si delaji dal koupelny a necpou se do ceho nerozumi. V zivote u nich nic nenakoupim kdyby to bylo z me kapsy tak jim to necham nalozit a odvezt, nic bych nezaplatil. Tuto firmu nebrat. NIKDY.... To radsi kuchyn z baumaxu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

cena, zboží na skladě

doprava není zdarma, zaneprázdnění prodavači

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlost vyřízení,cena výrobků,ochota

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

:( PŘÍŠERNÁ ZKUŠENOST - OLOMOUC!! :( Vážení potenciální zákazníci Olomoucké pobočky SIKO koupelny & kuchyně, doporučuji Vám si pečlivě rozmyslet nákup a případné vyzvednutí zboží právě na této pobočce v Olomouci! Hodnocení (především skladu): 0/5 Právě dnes jsem si chtěla vyzvednout objednanou kuchyňskou linku (na jejíž naskladnění se čekalo 3 týdny, dokonce byla na stránkách siko.cz při objednávce v popisu jiná pracovní deska, než se skutečně dodávala, toto je naštěstí po upozornění již napraveno). Po zaplacení mi zástupci prodejny oznámili, že jsem si měla předem zavolat, aby mohli zboží nachystat. Takto, že budu čekat hodinu. OK, jsme přece klidní lidi, počkáme.. Jelikož potřebuji značnou pomoc s nakládáním tak rozměrného zboží, odvolala jsem na hodinu domluvený odvoz a s pomocníky čekala tedy hodinu na nachystání zboží. Po uplynutí této doby jsme se přemístili k výdeji. Už ten příšerný nepořádek u výdejního místa napovídá, že ne všechno je ve skladu v pořádku. Pracovníci skladu absolutně ignorovali přítomnost zákazníků. Až potom, co jsme se spolučekajícími naráželi na skutečnost, že zákazníkům (i když mají krásnou tabuli s jednoduchými instrukcemi "Jak pečujeme o naše zákazníky") se nevěnují a čekající doba je už delší než hodinu, nás konečně pracovník skladu přivítal slovy: "Paní, ale my jsme tady jenom dva." To se dá pochopit, nicméně pro zákazníka informace docela zbytečná. Očividně ale je potom chyba u vedoucího prodejny, který má zajistit dostatek zaměstnanců na pokrytí služeb zákazníkům a hlavně zajistit funkční a efektivní systém výdeje. Po dalším a dalším čekání (celkem 1,5h) jsme to i s pomocníky vzdali. Hlavně proto, že domluvený odvoz už dále nemohl ztrácet čas. Kolik mě toto promrhané odpoledne bude stát, snad ani nechci vědět.. Ještě teď bych nejradši celou objednávku zrušila a nechala si vrátit peníze, abych se už NIKDY nemusela s takovýmto laxním přístupem potýkat. Varuji každého před návštěvou této pobočky, u mě se rozhodně jednalo o poslední nákup a i tak vím, že budu ještě potřebovat hodně pevné nervy, jestli se zboží vůbec dočkám. PS: Líto mi ale hlavně bylo pána, který byl vyzván, aby si přijel pro zboží a přitom 2 ze 3 objednaných položek prostě nenašli/nedodali. Katastrofa!

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚZobrazit reakci obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chtěl bych se Vám omluvit za komplikace, které u Vaší zakázky nastali. Bohužel situace ve skladu v Olomouci není ideální. Ovšem věřte nám prosím, že se těmto situacím snažíme maximálně předejít a intenzivně na tom pracujeme. Ať už náborem nových kolegů do skladu, tak pracujeme se zásobami skladu, atd. Celou situaci jsem prověřoval u vedoucího pobočky, který mi jen potvrdil nepříznivý stav. S výdejem jste se bohužel také trefila do vydávání developerského projektu, který bohužel trval dlouho. Dostal jsem informaci, že s Vámi vedoucí pobočky již komunikoval a dnes by pro Vás mělo být zboží připraveno. Určitě s Vámi probere kompenzaci, za zbytečné komplikace z naší strany. Budu pevně věřit, že kvůli této nepříjemné situaci na nás nezanevřete a dáte nám ještě šanci! :) Případně doporučím vyzkoušet dodání přímo na Vaši adresu. :) Přeji Vám, ať Vám kuchyň dobře slouží a jste s ní maximálně spokojena. Viták Jiří Vedoucí zákaznického centra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

nakoupili jsme tam celou koupelnu a wc. teď od 2. 6. 2018 čekáme na náhradní díl lištu do sprchového koutu, na centrále dle eshopu již je naskladněno, ale nám se stále nikdo neozval. Už jsem tam i 4x volala a asi je problém zvednout telefon. Nechce se mi věřit, že na prodejně v Olomouci mají takový fofr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Rychlost,cena,prostředí

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

Objednavala jsem kuchyn od firmy Siko. Za kuchyn jsem zaplatila 190.000,- (mozna je to pro ne mala objedvnavka, nevim...). Kuchyn vypada krasne, ale bohuzel si kuchyn spatne zamerili, takze trouba, ktera byla objednana spolu s kuchyni ve firme Siko, do kuchyne nesedi, dvirka od kuchyne jsou odrena.... bez komentare. Uz nikdy vic...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

obsluhu v obchodě, která byla velice vstřícná a trpělivá

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

Málo

Obchodník není schopen ukázat jak dlažba vypadá, můžete si však koupit ukázkovou dlaždičku!!! Na výdej zajíce v pytli sem čekal 30 minut! Nikdy více Čimelice.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod, ale...

Bohužel se musím připojit k názoru, že kamenné obchody nic moc, všichni sedí, málokdo odpoví na pozdrav a raději dělají, že nevidí. Odbornost také nic moc. Možná nejsou motivováni procentem z tržby . Elektronická komunikace mě nezklamala. E.I.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Rychlé vydání ze skladu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dodací lhůta by mohla být mnohem kratší a personál ochotnější. Zboží mělo být dodáno za 3 týdny a bylo dodáno za 6 týdnů. Komunikace personálu vázne už při samotném pozdravu zákazníka a v momentě když jsme jednu ze zaměstnankyň chtěli oslovit, rychle odešla s hrnkem uvařit si čaj, zatímco jiná kolegyně svačila na prodejně, tak nám bylo nepříjemné oslovit někoho s plnými ústy. Tohle se odehrálo 20 minut po otevření prodejny kdy bylo na prodejně cca 6 zákazníků.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, rozhodli jsme se pro osazení nové sprchové zástěny, která neustále prosakovala a byl udělán mizerně silikon, který žloutl a plesnivěl. Zajel jsem do Sika Zlín, kde jsem vybral kout stejných rozměrů jako původní, čili 90/90cm R550.Kout jsem zrovna koupil a zeptal jsem se, zda-li i kouty montují, že bych měl zájem. Paní mi řekla, že mají šikovného skladníka, který dělá fušky a montuje. Upozornil jsem ho, na to, že mám křivě osazenou vaničku a ukázal fotky. On řekl, že to je v pohodě a že dojede, za montáž chtěl 2tis....říkám, je to drahé, ale oka, bude to asi udělané dobře.Když přijel, řekl jsem mu, že peníze mu dám, ale musí být zástěna namontována tak aby netekla a silikon udělaný hezky.Kýval hlavou, že jasně, že vše chápe. Po hodině volal, že tam zástěna nesedí, kvůli špatně osazené vaničce, ale, že je řešení jí vyměnit za 80/80 R550, k tomu dokoupit nastavovací lišty a je. Takže jsem vše vyměnil, dokoupil a přijel znovu. Za další hodinu mi volal, že lišty nejdou nastavovat do sebe , prý si myslel že jo... a že se tedy musí udělat drážka do obkladu, aby se jedna strana zástěny zapustila., a pak tam vleze zase ten původní 90/90R550.To už se mu dělat nechtělo, tak jsem si to vyřezal a vysekal sám(bordel všude atd...)tak dojel potřetí, za dvě hodiny volal, že je hotovo...Bohužel mu přítelkyně dala peníze dřív , než jsme to zkontrolovali...Hrůza, silikonová spára tlustá 1cm, vše zapaplané a hlavně na druhý den proběhla zkouška těsnosti a sprcháč zase tekl...Tak jsem mu zavola, ať to přijede opravit, vysvětlil mu, že to udělal špatně, měl silikonovat zvenku a né zevnitř at vše bylo zamatlané od silikonu.Na to mi řekl, že prý si to mám očistit palcem, že to jde dobře.Pak přestal brát telefon...Začala mu volat přítelkyně, on teda, že to přijede opravit. Mezi tím už jsem to po něm vše očistil já a zpravil i silikony, tak abychom se nemuseli pořád jezdit koupat ke tchýni. Načeš přijel a řekl, že už nic opravovat nebude, že to považuje za funkční a že vrátí 500,-, které jsem po něm chtěl.Já mu řekl po telefonu, že jestli chce odjet bez opravy , tak at vrátí 1000,- a jede.On si peníze nechal a utekl.Celý tento příběh v Zlínském SIKU podal uplně jinak a je vlastně za hrdinu.Pozor na ně, jsou to amatéři, kteří něvědí ani jak a čím silikonovat zástěnu..Prodávají věci, kterým nerozumí a skladník načerno fušuje a není mu blbé si vzít peníze za mizernou práci!!!!Mě to ve finále stálo dalších asi 4hodiny čištění silikonu a nové silikonování a cca 700,- za silikony.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Jsem nadmíru spokojená se vším, co se sika týče. Kupovali jsme obklady, vanu, desku pod umyvadlo a umyvadlo. Cena cca 40 000,- ale máme nádhernou koupelnu i obklady na záchodě vypadjí luxusně. Cena velmi přijatelná, na to, jak luxusní a kvalitní obklady jsme zvolili. A na černým mostě v praze ve skladu naprosto skvělý zaměstnanci. Sami od sebe nám pomohli vše naskládat do auta a na vozík a nebyl to jeden člověk, co byl vstřícný, ale opravdu všichni moc milý. Dělám ve firmě, kde taky máme sklad a když k nám přijede dopravce, nebo zákazník tak když to vezmu v procentech, tak se chovají u nás lidi tak na 40% mile, vstřícně, ale o černým mostě mohu říct že se chovají na 100%! Opravdu jsem moc spokojená s nimi snad víc než s koupelnou (samozřejmě vtip) A dodatek: Bylo tam opravdu moc lidí a přes to se všem věnovali a hlavně s tím úsměvem. Ráda zase nakoupím

Pán s kým jsme probírali objednávku nám řekl o slevě, když je to taková částka, sleva nebyla uskutečněna, ale to je jen taková drobnost. Stejně by se nejednalo o tisíce, ale jen nějaké drobné.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DHLPPL

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopZásilkovna

Kontaktní údaje