Logo obchodu SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ

126 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Po té, co jsem byl nadmíru spokojen u konkurence, kde jsem viděl opravdovou ochotu pracovat a poradit zákazníkovi, v SIIKO nemohu pochválit nic.

Dlouhá čekací doba na schůzku, dlouhá doba strávená v obchodě (prodavačka nedokázala pochopit, co zákazník chce a neuměla ani poradit), dlouhá doba mezi následnou komunikací ohledně grafického návrhu, který byl spíše projektem žáka na základní škole a nikoli práce profesionála a to to stálo 1500,- Kč. Také jsem se ptal jestli by se to dalo urychlit a tak si vzala slečna, co nás měla na starosti dovolenou se slovy, že po dovolené se nám bude věnovat. Bohužel jsem zjistil, že se nedá hodnotit celé SIKO, proto píšu, že se jedná o SIKO Karlovy Vary. Mám totiž zkušenost s konkurencí, která je super, ale ta stejná konkurence v jiném městě bylo také zklamání, za 45 minut v obchodě nikdo z prodavačů nepřišel, já tam byl sám a jich asi 10.

EJpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ochotnou slečnu u prodeje podlahových krytin.

Vše ostatní. Neochotný personál v Praze - Zličíně. Pokud nemáte sjednanou schůzku, nečekejte, že se kvůli vám někdo zvedne ze své židle a poradí s výběrem dlažby, koupelnového vybavení... A jakmile "poradce" zjistí, že máte svého stavitele, který si spočítá množství dlažby, obkladů, je s komunikací naprostý konec. Osobní návštěva na prodejně je zcela zbytečná, na malé panelákové koupelny nejsou vůbec zaměření. Ale "poradí" vám, že se můžete podívat na e-shop. SIKO opravdu nedopuručuji.

Armando Conka 88před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Kafe se celkem dalo.....

Zaměstnanci bez respiratoru. Všichni jak kdyby byly na drogách. Příšerný přístup a tykání zákazníkům. Špinavé zboží jak kdyby se válelo roky ve skladu. Vedoucí skladu je velice arogantní pán.... určitě bych příště zvolil konkurenci a Skladu v Brně bych se vyhnul velkým obloukem

Marcel Havrdapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Při zadávání reklamace dveří jsem vybral chybnou položku. Zjistil jsem to až při instalaci. Přesto mi reklamační oddělení vyšlo vstříc.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nepřehledné vyhledávání na internetovém e-shopu. Při doručení domů zaplatíte víc než když si pro to zajedete do obchodu. Lepší výběr a ceny rozhodně jinde než v siko.

Ok Dglpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

slušné vystupování TDS,s tím že nic nevyřídil k naší spokojenosti.

Vše.Od počátku do konce.Koupelnu dělali ukrajinci a na co sáhli to zvojtili.Kdykoliv jdu na WC nebo do koupelny,dělá si mi rudo před očima.Siko již nikdy.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic, jedním slovem katastrofa.

Po objednání a zaplacení obkladů s dlažbou, nám bylo sděleno, že tak velké množství ve svém skladu na Zličíně nemají a že si musíme dojet do Jesenice za Prahou. Byla sobota po 17 hodině a prodavač nás ujistil, že jsme tam do 20 minut. To jsme skutečně byli, ale prodejna měla do 17 hodin a další den zavřeno. Takže jsme museli zrušit obkladače.Další možný termín měli až za dva měsíce. Díky zaměstnanci firmy Siko teď bytové jádro, které trvá 3 týdny, bude trvat 3 měsíce.

O.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží bylo často polámané, především dlažba. Nejsem spokojená s komunikací, kurýrní službou, hrubostí a neschopností či neochotou komunikovat, neodpovídáním na e-maily atd.

No, jsme se středních Čech a jednou jsme díky chybě a neochoty komunikovat ze strany Sika museli jet až na Moravu někam do Čimelic, protože paní, co měla na starosti objednávku, byla velice odměřená a arogantní a odmítla nám jí předat na Černý Most, kde zboží bylo. A to jsme za dopravu zaplatili. Stejně jsme tam museli dojet, a byla to cesta 6 hodin. // Další objednávka proběhlo předání na Černém Mostě, kde nám bylo předáno několik polámaných dlaždic a bylo nám řečeno, že ty dobré jsou na Moravě, že se to transportem ze skladu poškodilo a že posílají jen tolik, kolik je objednáno.- zaplatili jsme tedy za určitý kus palet a bylo nám řečeno, že nám mohou být předány jen v počtu, za který jsme zaplatili i přes to, že jsou rozbité a polámané, že jiné nejsou k dispozici.// Poslední objednávka byla doručena Rusky "nemluvícím" kurýrem, který nerozuměl, vyhrožoval, že s ní odjede, pokud - a to pozor - si zboží, které bylo na předem zaplacené paletě, nevyndám, přičemž když jsem ho vyndavala, tak jsem si poškodila nohu (těžká dlažba na mě spadla a mám hodně silnou pohmožděninu). Na tom Černém Mostě se kluci mladí na prodejně taky jen koukali na ženy, jak tahají těžké zboží - v obchodních podmínkách to není, je to otázka slušnosti a úcty k ženám. Jinak ještě bych chtěla říct, že zboží na paletě, tak, jak ho předávalo Siko, nemohl kurýr dopravit, protože bylo příliš těžké a paletu přetížili a kurýr s tou paletou nemohl ani pohnout - nechápu, proč to nedali na palety dvě nebo tři, aby se předešlo tomuto problému. Nakonec jsem si to musela předat na svou vlastní paletu sama...a za jejich paletu zaplatit. .

Klára Faltusovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Chtěla bych tímto velice poděkovat paní Plaché z kuchyňského studia SIKO v Olomouci za návrh a realizaci naší nové kuchyně Nobilia. Paní Plachá je velice trpělivá a opravdu mi dobře poradila jak s výběrem, tak s umístěním všech spotřebičů. Je zkušená a díky ní je vše na správném místě a „po ruce“, tak, jak by si to každá hospodyňka přála mít. Opravdu člověk na svém místě. Ještě jednou moc děkuji.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si troubu beko ne že mi dvakrát přišlo že objednávka se posouvá ale jak mile mi trouba přišla tak ještě ktomu vypada že je to druhá jakost a je nefunkčni volali jsme na servis že chceme troubu vrátit řekli že ji mame dovézt což trochu zruky do Prahy to máme 400km už nikdy siko

Radek Svehla 11před 3 lety
Nedoporučuji obchod

že se můžete otočit a nakoupit jinde

objednal jsem online zboží, po uplynutí doby doručení přišla sms, že se termín prodlužuje a naskladněno bude o čtrnáct dní déle, od té doby žádná komunikace a zboží také nikde, jen mi přišel e-mail jak jsem byl spokojený s nákupem

Lucie Nováková před 3 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

S manželem jsme se rozhodli pro novou koupelnu a WC. Rozhodli jsme se pro Siko, jakožto nejznámější prodejce koupelen a služeb k tomu -OSUDOVÁ CHYBA. (To jsem nepročítala tyto stránky-další chyba) Vyplnila jsem online přihlášku k osobní schůzce. Druhý nebo třetí den se mi ozval chlapík, že schůzka platí a že si mám přinést rozměry, výšky a mít základní představu, jak by měla koupelna vypadat. Když jsem mu popsala, co všechno se tam musí vejít a že je to komplikovaný prostor se kterým budeme chtít poradit a pomoct to tam vymyslet a nasoukat, řekl, že to všechno naplanujeme na schůzce! OK. Byla jsem ráda. Přišli jsme na schůzku a pan prodejce nám suše zdelil, že nic takového neexistuje, že nemá žádný program na plánování, že si máme vybrat dlažbu, obklady, baterie, umyvadla... On že to sepíše a pošle grafikovi. OK. Podruhé jsem se připravila lépe. Bohužel byla prodejna na Černém Mostě uzavřena. Nevadí! Online sch. Se dala provést. Čekala jsem, čekala a nic se nedělo, tak jsem zvedla telefon a volala našemu pridelenemu prodejci. Když jsme konečně společnými silami rozchodili Teamsy a spojili se s prodejcem, nevěřili jsme vlastním uším a očím, po telefonu jsme ho navigovali, kde má co zakreslit, protože NEMĚL TEN PROGRAM! Zaslali jsme mu všechny předměty i s e. č., cenou... Pak nám zdelil, že se můžeme na všechno přijet podívat k nim na prodejnu a k tomu vybrat dlazbu(to mě nasr.,protoze jsme si mohli odpustit tu online sch.) OK. Když jsem přijela na Č. M. náš prodejce mi zdělil, že tam nic z toho nemá a že si můžu aspoň vybrat tu dlažbu, chtělo se mi brečet. Dvě hodiny života v prde.. jen na cestě... Teď :prodejce nereaguje na emaily ani na telefonáty... Půjdeme ke konkurenci NECHÁPU, JAK SE Mohli (Siko) TAK VYSOKO VYSKRABAT! A sekce KOUPELNY NA KLÍČ? To určitě! S Panem Bohem Siko! Klečková

Pavla Markovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

koupelnová skřínka ,záda v zásuvce díravá a odfláknutý povrchový nástřik,který je důležitý kvůli vlhkosti už se loupe při novém zboží ! hrúza

Svon 009před 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

za zaplacenou službu 3500,- Kč(zaměření a vizualizace) žádný profesionální přístup, vázla komunikace, velké časové prodlevy, absolutní nespokojenost, nikdy více!!!!!

Maruška Černápřed 3 lety
Doporučuji obchod

pobočka Česká Lípa. Nakupuji zde opakovaně a vždy ochotný personál. Chci vyzdvihnout komunikaci, ochotné jednání a stálý úsměv paní Kunclové. Vždy o dejdu spokojená.Díky ní mám i Ježíška :)

Marcela před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Už nikdy více. Neochotny personal. Nechají vás 45minut čekat na uhrazenou zásilku a pak vás seřve obsluha u okenka že zvoníme, když tam.maji ceduly zvonit. S omluvou že paní pochybila mě tedy nikdo neobměkčí. Zřejmě když zinkasují peníze, zak už je zákazník nezajíma toto vše v Hradci Králové

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V 16.00 odpoledne, v pracovním týdnu. Na pobočce tři prodavači, jeden zákazník. Neochota. V dnešní době očekávám profesionálnost a flexibilitu. Děkuji za váš nezájem o zákazníka, ráda přejdu ke konkurenci. Vaše reklamy rozhodně neodpovídají realitě v obchodě. Příhodová, Kadaň. Návštěva studia v Chomutově.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Po 2 měsících čekání na dveře dvoje zlomené a doj...é ...reklamace strašný problém vstřícnost na bodu mrazu !!! SIKO už nikdy více

Helena Petříkovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Chtěla jsem rekonstruovat koupelnu pro manžela vozíčkáře, ale byla jsem odmítnuta, protože jsem neměla v úmyslu koupit zboží za alespoň 50 tisíc. Pyšnit se titulem firma a manažer roku a přitom se chovat takhle? Jděte se vycpat!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Chtěla jsem si zakoupit dlažbu na terasu. Na webových stránkách Siko jsem si vybrala asi čtyři druhy. Všechny měly skladem v Čimelicích. Po příjezdu do prodejny jsem ani jednu vybranou dlažbu nenašla. Snažila jsem se poptat u prodavače. Seděl u PC a vůbec nereagoval. Když jsem pochopila, že se mnou nebude komunikovat, zkusila jsem to u další paní prodavačky. Omluvila se, že nemá dlažby na starosti. Třetí pokus se podařil. Paní prodavačka komunikovala. Bohužel jsem se dozvěděla, že dlažbu nemohu vidět, vždyť jich ve skladu mají tolik, nemohou každou hledat. Jedna možnost by byla. Koupit si jí, a když se mi nebude líbit, mohu ji vrátit. Už vidím, jak si zakoupím dlažbu, naložím do auta, povezu 30 km domů. Rozbalím ji, zjistím, že odstín není ten pravý a povezu dlažbu 30 km nazpátek. A pak spoustu času strávím v prodejně vyřizováním reklamace. Druhá možnost, která mi byla nabídnuta, mohu si zakoupit od každé dlažby, která se mi líbí, jednu dlaždici, ale ta bohužel vrátit nejde. Co k tomu dodat? Dlažbu jsem si koupila v jiném obchodě, kde není nic problém. :)

Doprava

PPL

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje

Kategorie