Hlavička stránky
D

Depedom postylky

205 hodnocení

54 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jlutonskapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Postýlku jsem objednala 8.12. tlačil nás trochu čas a potřebovali jsme to do Vánoc. To se stihlo a za to jsem moc ráda. Složení bylo jednoduché.

Bohužel ale postýlka přišla místo 200 cm, jen 180 cm ( měnili jsme objednávku ze 180 na 200 a bylo nás ujištěno, že se to předá do výroby). Hned jak jsme to zjistili jsme paní volali a domluvili jsme se, že zkusíme vyměnit matraci a uvidíme. Bohužel matraci nám nevymění a tak jsem 2.1. psala 1. email, 12.1. jsem se připomínala - oba dva emaily bez reakce. Následně jsem několikrát volala, až jsem se konečně dovolala a od půlky ledna stále není vyřešeno. Pořád jenom sliby a sliby. Měli jsme objednané šroubovací nohy, kvalita bídná pořádně to tam ani nedrželo, raději jsme je hodili pryč. Postýlka sice natřená na bílo, ale jen tenká vrstva takže není sytá bíla. Krytky na šroubky jsou ze dřeva a strkají se do dírky, ale díra je malá, takže jsme to chtěli nabouchnout kladivem a vždycky se krytka rozpadla. Nakonec jsme museli každou dírku zvětšit vrtačkou. Nejradši bych ji celou rozmontovala a poslala zpátky. Neobjednala bych tady už ani prkno.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Z počátku komunikace

Objednáno na začátku listopadu s garancí doručení do Vánoc. Paní milá, komunikace trochu vázla, ale před Vánoci normální stav. Poslední komunikace 7.12.2020, s tím, že postýlka je vyrobena a v následujících dnech bude doručena. Od té doby paní úplně přestala komunikovat, nereaguje na telefon ani mail. Pokud nechcete být zklamáni, rozhodně neobjednávejte tady. Nelze řešit s nikým jiným, kontakt pouze jeden :-/

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Turkovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto muzu potvrdit predchozi komentare, vsechno strasne trva, nekomunikace, tristni, des!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Azpackagingpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po objednání jsem se musel ozvat sám o potvrzení objednávky. Paní telefonem vše slušně vyřešila, a obratem poslal fakturu (pro objednávku na dobírku) Od té doby se tam nemohu (2) týdny dovolat, nikdo nereaguje na email či telefon.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monikapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Postýlka je skvělá, krásná, hlaďounká, naše malá z ní byla unešená. Postýlku jsme měli za 14 dní doma, jednoduché sestavení. Paní na telefonu byla moc příjemná.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Helca *před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nejdříve nikdo neodpovídal na email (poptávku), poté odpověděli a následovala další odmlka. Až po telefonickém kontaktu bylo možné domluvit realizaci. Ovšem návrh postýlky, vzorník, faktura - vše bylo nutné opětovně vytelefonovávat, na vše se čekalo x dní-týden, ač po telefonu bylo řečeno zašlu večer. U následné realizace resp. zaslání nebyl dodržen termín. Po celou dobu eshop nekomunikoval, jak měl, aby zákazníka uklidnil, že výrobek bude dodán (bylo placeno ihned předem). Vzorník barev poslaný MMSkou absolutně nic neříkající - 2 fotky, každá jiná a přitom to byly 2 stejné vzorníku, na jejich obranu ala, byli ochotní následně barvu přetřít, což dokonce sami navrhli tedy.. A výsledná barva už byla pěkná. Bohužel po dodání postýlky jsme zjistili, že v určitých místech byly barevné fleky (ošoupání barvy), jelikož postýlka byla složena a následně rozebírána mokrá. A to jsem byla ujišťována, že přetření nebude problém, že krytí má být stoprocent. Kdybych nemusela každou chvíli volat a zjišťovat, co je s mojí postýlkou, kdy přijde vzorník barev, kdy přijde fatkura, oprava návrhu, dodání postýlky a následné řešit flekaté prkénko postele (leč bylo v místě, kde naštěstí až tak vidět není), tak by postel na první pohled byla supr. Ale za ten boj s komunikací a nervy to nestojí. Za závady zjištěné a nafocené se nám sice paní omluvila, problém uznala a nabídla kompenzaci, ale ta do dnešního dne neproběhla (3týdny..)Což akorát potvrzuje to, jak to v eshopu chodí. Kdyby se alespoň u reklamace zachovali seriozně, komentář bych nepsala, ale nelíbí se mi toto jednání a třeba někomu nervy ušetřím. V den dodání ,,kurýr,, eshopu telefonoval s dostatečným předstihem, dojel v jím odhadovaný čas (nikoli v čas, který udávala paní z eshopu - klasika), tento muž komunikovat uměl včas a slušně. A i když trošku bloudil, zavolal si o navedení k nám a po celou dobu byl slušný. (Někteří dopravci se někdy vztekají hned) Tento pán si zaslouží pochvalu.

tristní komunikace, nezájem o zákazníka, závada na nátěru postýlky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Postýlka je krásná, lehce sestavená. Barvu jsme si vybrali a dcera je nadšená.

Nahlásit
Nahlásit recenzi