Zboží objednáno 14.12. A stále nic. Je 22.12. 2020. Ve sledování Zásilky je stav stále stejný "na cestě"
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
zboží
delší dodání
Jednání obchodu se zákazníky. Objednávka potvrzená, po pár dnech jsem se dozvěděla, že mi s radostí oznamují, že zboží, které pro mne bylo nejdůležitější, nebude. Jsem zvědavá, jestli ostatní přijde. Objednávky z jiných obchodů mám už dávno doma. Objednáno stejný den.
Po třech týdnech od zaplacení vůbec nic.
odpisují na mail, zvednou telefon
Když zboží za 14 dní po zaplacení stále nedorazilo, volali jsme na servis a tam mi paní sdělila, že není skladem (1. věc, kdy to chtěl obchod oznámit zákazníkovi?). Objednávku jsem tedy stornovala a žádala peníze zpět - přes 8 tis. Kč, což není málo. Paní mi samozřejmě ochotně pomohla. Nicméně už je to měsíc a půl a peníze stále dorazily. Tento obchod vážně nedoporučuji. Servis sice komunikuje, ale to je celé. Jsem bez zboží i bez peněz.
Měla jsem zbystřit v okamžiku , kdy mi nešlo napsat telefonní číslo. Jak mi dá PPL echo, že mi vezou balíček? Zboží mělo být dodáno minulý víkend, ale nedošlo mi ani potvrzení objednávky a podobně...
čas dodání, nemožnost vložení telef.čísla
VŮBEC, ALE VŮBEC NIC!!!
Všechno. V březnu jsem si objednala šampon a ... objednávky jsem se stále nedočkala. Po měsíci jsem psala, bylo mi řečeno, že balíček byl odeslán ...U dopravce ...balíček je na cestě ... Když si číslo zásilky otevřu dnes, tak zásilka neexistuje. Díky bohu, že to byl jeden šampon. Tento obchod v žádném případě NEDOPORUČUJI!
běžné objednání
jsem ráda,ze mi to došlo včas
Ochotnou paní na zákaznické lince, což mi však k ničemu nebylo - a stále není.
Objednávala jsem z obchodu 2x. Poprvé jsem čekala asi 2 měsíce, než mi objednávku vůbec doručili (to bylo během karantény a tak mi to tolik nevadilo) - ale přišla v pořádku, tak jsem to dál neřešila. Rozhodla jsem se do toho tedy jít po druhé. Tentokrát jsem chtěla objednat kosmetiku pro přítele jako překvapení, tudíž mu zásilku doručili přímo do práce. Objednávka dorazila po 4 týdnech od objednání, z venku byl balíček v perfektní stavu, vevnitř ovšem čekalo na přítele nepříjemné překvapení. Jeden výrobek byl v krabičce s protrženou pečetí originality a otevřen, druhý rovněž a ještě byl vylitý po celém balení. Škoda, že tu nejde přidat fotka, bylo totiž evidentní, že to takhle musel do té krabice někdo hodit už při balení zboží. Přes veškeré výplně, které v krabici byly, by se toto nikdy nestalo. Ještě ten den (tj. 10.8.2020) jsem začala vše řešit. Do dnes (tj. 23.09. 2020) nemám náhradu svých peněz a to se jednalo o nemalou částku. Poskytla jsem jim veškeré podklady, které chtěli, stále jen slibují, ale to je tak vše. Doufám, že se se svými penězi ještě někdy shledám. A jak jsem si tu tak pročetla veškeré komentáře, tak vidím, že nejsem první a rozhodně ne poslední. Pokud máte to štěstí, že čtete dříve recenze, než objednáváte, tak doporučuji neobjednávat
Zbozi, ktere bylo jinde vyprodane bylo skladem
Moznost placeni na dobirku
Caste slevy/kupony
Zpusob zabaleni, krabice byla vystlana pouze papirem a jsem prekvapena, ze pudrovy produkt cestu prezil
Nemoznost vyplnit telefonni cislo, aby me mohl dopravce pri dorucovani kontaktovat
Delsi doba doruceni nez byla avizovana na strankach
zboží objednáno (s dobrou cenou), zaplaceno, v pořádku dodáno
(zboží cestuje kvůli dopravní vzdálenosti možná trochu déle, než je uvedeno, je možnost sledování, kde se zásilka nachází)
Dobrý den,zboží přišlo jak bylo napsáno 3-5dní vše proběhlo v naprostém pořádku.
Nabídku a postup objednání.
Nebylo možné sledovat zásilku a i přesto, že jsem poskytla č. mobilního telefonu a e-mailovou adresu, nikdo mě nekontaktoval o datu dodání. Štěstí, že jsem byla doma, když se objevil doručovatel PPL.
Dne 14.8.2020 jsem objednala kosmetiku a dosud 24.8.2020 zboží nedorazilo.
Nabídka, ceny
Dopravce, komunikace
Objednávám zde průběžně,zboží jde ze zahraničí,dodací lhůty vím dopředu,pokud položka není,jsem informována,a mohu se rozhodnout o způsobu objednávky a dodání.
Problém nastal poprvé v červnu,ale chyba byla na dopravci PPL,který zaměnil tel.číslo,a tím pádem šlo zboží zpět,což jsem se sice dopátrala na tel.lince,ale bylo mě zde řečeno,že si opětovné doručení musím vyřídit sama s dodavatelem ze zahraničí.Napsala jsem ještě na český kontaktní formulář,ale zde mi nikdo dosud neodpověděl,to mě zklamalo,naštěstí jsem napsala i na německý formulář,odpověd přišla do 20-ti min. s popisem,jak bude postupováno, následně vše bylo dodrženo,a vyřešeno k mé spokojennosti.
Vůni jsem si koupila v loni v Itálii a v ČR jí nemohla nikde sehnat. Až jsem náhodou našla vaše stránky. Jste nejlepší.
Doručovatel neměl můj telefon .... obtěžování sousedů.
Nejen, že strhávají platbu ještě před tím, než potvrdíte svou objednávku, ale zároveň vaše peníze i tak drží 5-10 dní jako rukojmí, než vám je pošlou zpátky a to za předpokladu, že mi je skutečně pošlou!
Zobrazit reakci obchodu Parfumdreams.cz