Koupili jsme si minitroubu. Nadmíru spokojený. Velice moc se mám hodí v malí kuchyňce. Děkujeme
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Stránky
Dlouhá lhůta než odeslali
Rychlost, příjemné prodavačky
To uvidím, jestli zásilku z České pošty vůbec dostanu.
E-shop, který k doručování používá Českou poštu, by neměl existovat. Nejvíc mě naštvalo, že není možnost si vybrat PPL, i když ho firma na stránkách uvádí. Balík do ruky, samozřejmě skončil na poště, aniž by někdo zazvonil, byl jsem celý den doma. No tak mám za sebou můj první a asi poslední nákup.
komunikace ok,reklamace ok,dodání ok
Rychle dodání PPL. Platba kartou. Kvalitní zboží, které nemá chybu. Radost nakupovat.
nic již nikdy nic nekoupím lžou
E-shop píše stav zboží skladem dodání do tří prac. dnů = lež
Pokud objednáte po dvou dnech Vám pošlou email že zboží nemají a neví kdy ho budou mít ani kdy ho odešlou - prostě čekejte.
Pokud chcete odstoupit od smlouvy - nelze
Zaplatili jste platební kartou = máte smůlu , zboží pošleme a vy ho nepřebírejte potom Vám pošleme platbu zpět.
Nikomu nedoporučuji tento eshop !!!!!!!!!!!!§.
Reklamace vadného výrobků i přes nekolikeré urgence po více než měsíci nevyrizena. Stále jen se opakují sliby že to postoupí dále.
Komunikaci, kvalita zboží rychlost dodání
Nic opravdu nic
prijemna vstricna obsluha
Reorganizace prodejny v Horomericich znamena mensi prostor pro zakazniky.Pri vetsim navalu zakazniku obtizne se vubes pro mnozstvi palet a regalu pohybovat.Predchozi organizace se mi zdala vhodnejsi.
Objednané zboží PŘEDEM ZAPLACENÉ mělo přijít do 3 dnů. Po 6-ti pracovních dnů žádné odezvy či emailu od dopravce jsem začala konat. Nejdříve jsem se obrátila na dopravce, jelikož jsem viděla, že balík je v depu. Na podporu jsem napsala co s balíkem je a tam se mi dostalo odpovědi, že balík nedostali fyzicky, ale zatím jen datově. Tak jsem tedy psala na LIDL, co se děje. Dostala jsem odpověď z logistických důvodů doposud nedošlo k jejímu odeslání. Jako omluva mi byl slíben kupon na 100kč slevu, který jsem stejně neobdržela. Takže balík nikde, peníze nikde a ani tu jejich směšnou slevu jsem nedostala. NIKDY VÍC.
prvně-zboží poslali duplicitně,pár minut po potvrzení objednávky už nelze stornovat,převzala jsem jen jednu,podruhé-zaslali zboží bez poštovného,musela jsem se složenkou na poštu a doplatit,na stížnost nikdo nereaguje,již nikdy
lidová cena , pro hobby OK
Nemožnost stornovat objednávku, čekací doba - naprosto neodpovídá tomu, co deklarují. Třetí pracovní den není ani předáno dopravci. Zaplaceno mají, tak co by se honili. Arogantní slečna na calllince. První a poslední nákup. Až to dojde, posílám zpět a chci vrátit peníze. Koupila jsem to samé u konkurence. Jeden den objednáno, druhý den si jedu vyzvednout. Lidl shop nikdy víc...
Za me kazda moje objednavka v poradku. Uz jich mam okolo 20. I komunikace byla dobra. A ani s kvalitou problem nemam. Zatim jsem pouze vracela vicemene jen obleceni.
Nic, ted poprve mam zpozdenou objednavku. Ale snad se dockam. Bohuzel CP u nas katastrofa.
Na e shopu jsem zakoupil zboží, které mně nevyhovovalo a obratem jsem ho zanesl na prodejnu vrátit ( asi jsme měl poslat poštou) Už měsíc a půl čekám na vrácení peněz, komunikace přes kontaktní formulář je otřesná, jinak komunikovat nelze, i když máte evidenční číslo případu. Na mojí první urgenci přišla odpověď, že jsem byl postoupen k dalšímu zpracování a po 10 dnech nic. Pokud bych chtěl znovu urgovat, musím vyplnit celý kontaktní formulář, nejde jednoduše napsat mail. Až doposud jsem Lidl preferoval, ale takový přístup jsem zatím nikde jinde nezažil. Naprostá katastrofa a nezájem
Přehlednost web. stránek, dodání objednávky v uvedeném termínu
Jednání společnosti v případě vrácení zboží a čekání na navrácení peněžních prostředků - nedorazilo mnou objednaný motiv zboží z důvodu pochybení při kompletaci objednávky, proto byla celá objednávka vrácena, ze společnosti mi poslali již 18.12. dobropis, ale peníze stále nevrátili. Na kontaktní formulář zatím žádná odpověď a na telefonické lince moji žádost urgují a nebo čekají na vyjádření centrály, takže téměř po měsíci po obdržení dobropisu jednom kontaktování přes kontaktní formulář a již 3 telefonátech stále bez vrácených peněz. A to v podmínkách pro reklamace a vrácení zboží mají uvedené vrácení peněz do 7dnů... Nikdy více, škoda, že jsem si recenze zde nepřečetl dříve před uskutečněním objednávky, protože jak tak koukám, tak s vracením peněz má problémy více lidí.
U tak velkého eshopu nemožnost zrušit nebo změnit objednávku je docela dost na nic. Kvůli chybě z nepozornosti jsem musela věc objednávat 2x namísto toho, aby se objednávka dala změnit. Psala jsem jim přes kontaktní formulář a odpovědi jsem se nedočkala. Oznámení o tom, že zboží odeslali přišlo 3 hodiny potom, co jsem zboží převzala... Nikdy nevíte, kdo vám věc přiveze, jestli Pošta nebo PPL. Stejná věc jednou přivezlo PPL a podruhé pošta, neměla bych problém si připlatit za to, že to doveze PPL ale vybrat si nemůžu. Jednu objednávku rozdělili do dvou, o tom mě sice informovali, ale já musela kvůli tomu být doma 2x, ne jen jednou. Teď mám doma zboží, které jsem nechtěla, ale protože objednávka nejde zrušit ani změnit, tak to teď musím odvézt do parcelshopu, aby to vrátili a poslali mi peníze zpět. Zbytečné starosti navíc pro zákazníka.
Koupil jsem loni v únoru rozbrušovacku, - 230 mm. Moc jsem s ní neřezal, začaly pleskat uhlíky. V září jsem ji reklamoval. Do měsíce jsem dostal novou, jenže po 14 dnech jsem ji vybalil z krabice a zjistil jsem, že ochranný kryt je nefunkční, polotovar. Znova jsem ji šel reklamovat a musel jsem opět vše odevzdat na prodejně. To bylo 21 listopadu. Nic, nikdo se neozval. Byly svátky, takže jsem šel včera, 3.ledna 2020 do prodejny Lidl 44den a to se má reklamace vyřídit do 30 dnů. Nic, nikdo se ani neozval. Dopadlo to tak, že rozbrušovacku nemám. Taková banální věc, kryt a oni nejsou schopni zabalit do krabice 4 kousky. Takže 5x cesta na prodejnu, 5, X jsem psal na www.info Lidl. A vratili mě peníze. Co z toho, potřeboval jsem rozbrušovacku,na práci, ne chodit s ní a pro ni na prodejnu. Neuvěřitelné
Nic, nic, nic
Úplně vše. Nejvíce arogantní jednání. Hledám další podvedené zákazníky pro podání hromadného trestního oznámení
Docela dobra kvalita za málo penez
Objednala jsem 9.12. zboží, u kterého bylo dodání do neděle 15.12. V sobotu mi přišel mail, ze se zboží o několik dnů opozdí. Několik dni se nic nedělo, tak jsem napsala do kontaktního formuláře, co se bude dít. Přišla mi zprava, ze se zboží ještě o par dni opozdí. Na e-shopu měli až do 17.12 napsáno, ze zboží doručí do Vánoc. 2x jsem tam volala, slíbili, ze doručí 23.12. Ve finále je 26.12 a za zboží si vzali akorát peníze a ještě nepřišlo.
