Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 104 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Fany Novakpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

No teď už asi nic.

E-shop je hrůza. Jakmile objednávku odešlete, tak s ní nejde nic dělat a to ani přes zákaznickou linku a nejde ji ani zrušit !!! Jedině zboží převzít a vrátit přes PPL parcel. Výrobky Parkside byly dobré, nyní už to neplatní. Baterie do aku nářadí nevydrží ani půl roku, naštěstí při reklamaci vrátili peníze. Pozáruční servis žádný. Nejdříve po člověku chtějí osobní údaje, pak souhlas s jejich šířením a nakonec se servisu stejně nedočkáte. Jediný kontakt je na německý Kompernass a ten hraje mrtvého brouka. Potraviny už jsou také mizerné kvality. Ani Nute..a, ani MaxiKi.. už nejsou německé, jak byly, a tak už jsou slušně řečeno hnusné jako další napodobeniny pro východní trh.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucabrodskapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

1.1. jsem si objednala skříňku za 2000,-. 8.1. dorazila jiná. Chtěla jsem pouze dodat správnou, špatnou poslat zpět. Bylo mu řečeno, že pokud skříňku chci, musím si ji objednat znovu a znovu zaplatit. Přesto, že byla zaplacená a stačilo ji pouze vyměnit. až tu špatnou vrátím, vyplním formulář a vrátí mi penize. Když tu čtu ty komentáře, tak o tom pochybuji. Nepochopitelné řešení !! Všechno postavené na hlavu ! Velké zklamání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vladimir Masek Vmpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

1) Nekvalitní zákaznická podpora - nekonečná smyčka zákaznického formuláře, který vám nepomůže a pouze vám zvedne tlak 2) Několikrát po sobě se mi stalo, že zboží bylo poškozené, či nekvalitní 3) Vrácení peněz jsem se nedočkal a nebylo kde se dovolat pomoci ze strany LIDL 4) I kdyby prodávala společnost LIDL zlatý cihly za korunu, této společnosti již nevěřím a ať mi upadnou ruce, jestli si v této společnosti ještě někdy něco zakoupím. 5) tuto informaci/moji zkušenost se budu snažit šířit, jak jen to bude možné.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Irena Č.před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Lidl e-shop neprezentuje základní informaci, že nevystaví fakturu na firmu. Pozor na nákupy na IČ, nedomluvíte se s nimi

Nahlásit
Nahlásit recenzi
vaclav vojtapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Vadnou stolní pilu jsem s odstoupením od smlouvy předal 22.12 odpoledne přepravci PPL. Dne 29.12 mně došel e-mail, že zboží bylo doručeno, a abych sdělil číslo účtu, kam mně budou (zpravidla) do sedmi dnů zaslány peníze. To jsem udělal obratem. Dne 31. 12 byly peníze na účtu !! Za mě jednička !

Zatím nic. Snad jen, že byla pila vadná, ale za to prodejce nemůže.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Luciepřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Z eshopu jsem zakoupila zastrihavac vlasu ktery byl jako darek k vanocum , schvalne jsem nechtela rozdelavat krabicku aby bylo zbozi originalne zabalene , bohuzel jsem si to mela zkontrolovat , po vanocich prisel sok , kdyz pritel rozbalil z papiru tak zjistil , ze je krabicka roztrzena a zastrihavac pouzity ! Jeste v nem byli neci chlupy , peknej hnus

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michalmoravec 22před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit mohu fungování obchodu před deseti lety. Co obchod přešel na polské zboží je to katastrofa a jde o zdraví.

Dne 23.12.jsem si koupil půlku chlazeného kapra. Po vybalení na Štědrý den kapr zapáchal hnilobou velmi silně. Lidl mi tímto zkazil vánoce. Nikdy nezapomenu a nachystám lidlu také překvapení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
miroslav bielskypřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

V tomto případě nic.

Zboží (PARKSIDE Soustruh PDM 600 A1) dorazilo se zpožděním a jestě k tomu byl použitý. Už přelepená krabice věstila něco nekalého a po otevření jsem zjistil, že soustruh někdo použil a vrátil. Jestli funguje jsem neměl chuť zkoušet a ani jsem ho nevybalil. Okamžitě jsem ho vrátil a od Lidlu už nikdy nic. Nehorázné co na zakazníka dovolí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vendula Drapakovapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Ceny, rychlost dodání i v tomto období

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radek Bartošpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pozor všem firmám, na lidlshopu nejde nakoupit na IČO, takto mi odpověděli: Není možné do faktury zahrnout IČO nebo DIČO společnosti, jelikož spotřební výrobky nabízené na lidl-shop.cz jsou určené k prodeji koncovým zákazníkům ke konečné spotřebě. Prodej zboží je tedy určen zákazníkům, kteří nakupují mimo svoji podnikatelskou činnost nebo výkon svého povolání. Děkujeme za pochopení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
František Pruškapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pouze milé operátorky, které ale nic nemohou. Vše ostatní hodnotím negativně.

Zboží jsem objednal, zaplatil a nic. Ani po písemné i telefonické urgenci nic. Jen samé plané řeči. A kontakt na odpovědné osoby žádný. Lídl shop už nikdy.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mi Urbanovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nevrácení peněz za zboží. Obávám se ,že tady po přečtení ,že i já nedostanu peníze zpátky. Zboží jsem odnesla do prodejny,PPL, kde mi potvrdili převzetí zboží. Nyní po týdnu mi Lidl píše, že neevidují žádnou předešlou objednávku, platbu, a nyní, že neobdrželi ani vrácené zboží. Zaráží mě skutečnost, že všechny náležitosti o objednání zboží, platby a vráceného zboží mi stále posílají o neexistenci objednávky . Všechny materiály budu v pondělí předávat k vyšetření,tohle není normální.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jeffli 123před 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zbozi neni skladem!!!! Termin dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dita Míčovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

akční zboží není k dispozici,neochota !!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Šemorovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Byla jsem velmi spokojena se vším, co jsem objednala. Objednala jsem oblečení - leginy, svetr, trika, těhotenské šaty - ty byly luxusní a boty. Nechápu ty stížnosti a negativní komentáře, co tu všichni píší. Lídl vychází vstříc a nikdy jsem se nesetkala s nějakým problémem. Lidi si to sami přivolávají svou nespokojeností! A nebo, že by komentáře psala konkurence? I to je možné. Lídl určitě doporučuju.

Zklamalo mě pouze to, že legíny se mi brzy prodřely (nosila jsem je ale stále) a jedna bota se trochu rozpadla (díra), se vším ostatním jsem byla spokojena a přesto Lídl doporučuji! Ne vždy je každé oblečení na vždy, že jo. ;)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavel Šantavýpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

přehledný výběr zboží na eshopu

neochota vrátit ve slíbeném termínu peníze při odstoupení od smlouvy. Na maily odpoví jen robot, na bezplatné lince není operátorka , ale jen nahraná strojová komunikace. V LIDL-shop nenakupovat !!.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vydrapřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

dobré ceny pěkný výběr zboží

Zboží nebylo zabalené originální krabice polepená nálepkama a popsaná fixkou tak že uplně znehodnocena dat to tak pod stromeček!!!!!!!!! Zboží po 14 dní nebylo doručeno domu!!!Začal jsem patrat kde je a našel jsem ho na poště a že byl poškozený obal(rozlepeno a natrženo)tak mi to ani nedoručovali a poslali by to zpět-Nikdo mě o tom neinformoval za mě veliké zklamaní s tímto E shopem.!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Smax 7před 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalita zboží. Cena.

Komunikace. Délka zpracování objednávky. Výběr dopravy.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Katka Mošťkovápřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednám věc, kde píšou, že jsou dva kusy, přijde mi jeden, volám na linku, že přišel jen jeden, dostanu omluvu, zboží mám vrátit a objednat znovu, paní mě ujišťuje, že už přijdou 2ks. Znovu přijde jeden kus, znovu volám že přišel jeden a na internetu uvádí dva, tak mi paní řekne, že to prověří a ozve se mi, a pak se mi nikdo neozve a informace o 2ks zmizí z eshopu. Teď se na linku nemůžu dovolat. A není to jediný kiks. Došly mi špatné šaty, dvoje pánské boty se do měsíce začaly rozlepovat, repráky mi 2 po sobě došly bez kabelu... začíná mi docházet trpělivost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vrsan Honzapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Jednaní a podminky obchodu

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje