Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 104 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Radim Kubapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nízká cena

Pozdější reklamace led svítidla z dálkovým ovládáním, operatorkou jsem byl přesvědčen, že svitidlo které přestalo svítit po 4 měsících je lepší reklamovat u výrobce. Po cca 40 dnech mi německý výrobce zaslal 999 Kč na účet jelikož svítidlo bylo neopravitelne, ihned vzápětí mi banka odečetla 100 Kč za přijetí zahraniční platby. Už se nikdy operatorkou Lidlu nenechám napálit že reklamace u výrobce je pro zákazníka výhodnější!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Václav Bednaříkpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Krásná zkušenost s nákupem na Lidl shop ...... 4.12.2020 jsem přes shop koupil Parkside kombinované aku kladivo. Vše dorazilo, ale po třetím použití s minimální zátěží se stalo nefunkční. Po měsíci od nákuopu jsem přistoupil k reklamaci. Zboží jsem odeslal se všemi doklady a v originál balení do německého servisu přes službu DHL. Tím začal příběh nekonečné reklamace. Komunikace se servisním střediskem špatná, výrobek na výměnu nemají, nabídli vrácení peněz, ale mají velký problém z bankovním převodem kupní částky. Do dnešního dne nemám tedy zboží a ani peníze na účtu. Reklamace trvá již cca 70 dnů a není možné se s nikým domluvit. Servis nevystavil ani dobropis na vratku financí a tak si mé dotazy přehazují z hotline centra Lidl na německý servis a tam opět cesta komunikace končí ..... Poučení pro příště? Nekupovat nářadí a elektroniku přes shop, ale přímo na prodejně! Jedině tak vyřídíte reklamaci bez problému. Zboží nakoupené přes shop na prodejně nevyreklamujete a tak se budete bavit konverzací mezi německým servisem a horkou linkou Lidl. Další nákup? Nikdy více .....

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

- některé zboží je opravdu dobré za slušnou cenu

- většina inzerovaného zboží vůbec není skladem - když si konečně vyberu zboží, které je v tu chvíli dostupné, nechá mě systém vyplnit dodací adresu, způsob platby a pak mi systém napíše, že tu nejdůležitější položku, kterou potřebuju, odstranili z objednávky, protože již není dostupná, takže jsem to vše zase zrušila - složitá reklamace zboží zakoupeného přes e-shop, existuje jen webový formulář, vyplňujete tam vše jak hlupák, ani nereagují, tak vyplňujete opět vše jak .., načež se dozvíte, že to máte odnést na prodejnu.. při další reklamaci opět složitá komunikace - nedoporučuju nářadí jako jsou brusky atp. - v jednom případě nešla vůbec zapnout, v dalším případě zase dokázala obrousit jedno prkno a pak odešla, po čase se nedá dokoupit příslušenství jako jsou brusné papíry, při reklamaci napsali, že nás bude kontaktovat servis, což se do 30 dnů nestalo - doprava na parcelshop - vždy to chodilo bez problémů a najednou to nemohli převzít z důvodu velikosti, přitom balík je vždy stejně velký - hlídání dostupnosti nefunguje, i když produkt dostupný už byl, nedostali jsme o tom informaci, mám podezření, že to funguje pouze jako průzkum trhu, jaký je o výrobek zájem, aby mohli případně navýšit cenu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
martina marečkovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Sleva z minulého nákupu nebyla akceptována

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milan Bitvarpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace, klamné informace u dodání zboží, nedostatečná zákaznická podpora.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pavel novotnýpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Koupil jsem si v Lidlu mé oblíbené navlhcene ubrousky, moc mě zklamalo po jejich použití, že se změnil jejich materiál z kterého jsou nově vyrobené. Obyčejný mokrý papír, který nechává akorát po utreni místa ještě horší nepořádek, beru to jako krok zpět

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka na dobírku čítající 7 položek, došla mi 1 věc a zbytek věcí za 1500 chyběl, na infolince lhali a nevěděli kde je chyba, pak mi psali, že část zboží co bylo v objednávce nemají, a zbytek, že mi pošlou na dobírku tedy po mě chtěli abych znova platil! Tři dny jsem si to sám musel řešit a furt je otravovat, žádná omluva, ani nevrácené poštovné, nulová empatie, nulové odškodné a aj v dobropisu kde v emailu před ním psali, že bude obsahovat informace jak mám dále postupovat tak tam nejsou a na závěr v hlavičce emailu stojí, že se těší na můj další nákup a že jsou rádi za důvěru co do nich vkládám! Ta drzost, arogantnost, lajdáctví a negramotnost ve mě tedy žádnou důvěru neevokuje, již nikdy! Poštovné ani nevrátí přesto, že chyba byla na jejich straně, jde o blbých 40 korun a princip. Každopádně empatie se zákazníky nulová a dám všem vědět co jsou zač.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Horievapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Upřímně...projmutá košile...rukávy těsné na prasknutí a kolem těla bez tvaru plandá, košilku dámskou přes hlavu nepřetáhla ani nejdrobnejsi žena.....zkouší vůbec někdo to co ušijete? A jak to vypadá?

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

prakticky nic, některé kousky jsou dobré, v oblečení záleží na materiálu, měla jsem od nich některé spotřebiče - malý toustovač, vakuovačku atd. Relativně dobrá kvalita v poměru k ceně.

Naprostá katastrofa co se týká zboží - na cokoliv kliknu, je vyprodáno, proč to tam proboha vůbec dáváte, když to nemáte?? Pak to vypadá, že máte stovky kousků zboží a nemáte tam skoro nic. Dalším mínusem - v poslední objednávce mi vůbec nepřišel reklamační papír. Vyměnila jsem si s call centrem desítku zbytečných emailů, kde po mě chtěli, abych přesně vypsala všechny kódy, názvy zboží a další nesmysly, přitom jsem žádala pouze o to, aby mi papír, který měl být součástí objednávky, jednoduše zaslali poštou. Jejich reakce? Neřešitelný email, slečna si zřejmě seděla na vedení. Nakonec ho po týdnu vysvětlování poslali. Přitom to byla otázka minuty, jasně jsem napsala, o co je prosím.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Matrace je velmi pohodlná za super cenu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zuzkapřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Koupila jsem si krkovici a bylo to samé sádlo Můžu vám to doložit poté Koupila jsem si plátky a jeden plátek do jenom Samé sádlo A byl pěkně schovaný uprostřed

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ruthyapřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalita a cena

VŠE je neustále vyprodáno! Další negativum je opravdu dlouhá doba pro dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nikolapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

vyřízení reklamace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Katerinabukacovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Na cokoliv kliknu vyprodáno!! Poněkolikáté zkousim každý týden, pořád to samé

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Milá zákaznická podpora, která ale nic neví.

Dostala jsem číslo na účetní oddělení, protože jse řešila problém se stržením platby. Účetní nepříjemná a drzá! Ani mi nedala prostor říct jí můj problém a natož, aby mi poradila. Nechutné jednání. A ještě vše zdlouhavé.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janča Bártovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

čistotu u vozíků i u zeleniny,vždy doplněné zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nicol Durdisovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nedostatek zboží Věčně nenaskladněne zbozí!! Cokoliv jsem si kdy chtěla objednat, nebylo na skladě!! Vubec snad nenaskladnuji!!! Hruuuuza!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Katkapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic co se týče online shopu Prodavačky na prodejnách se snaží, celkem ok

Komunikace je na bodu mrazu. Hrozný přístup Kvalita zboží Nedostatek informací o produktu, možná trošku zavádějící Nikdy v životě už nic nekoupím přes online Lidl, katastrofa.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ludekpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

pouze milé operátorky které za nic nemohou a nic nevyřídí

když si objednáte už nelze objednávku změnit .zboží které bylo skladem přišlo za 5 dní..Lidl mi zapřel výhru na tak velký obchod mi to připadá že jsou to pěkný chudáci.Nakupoval jsem zde poprvé a naposled.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kasparek Alespřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Přehledný eshop

Odkládání dodání zboží. Objednávka byla rozdělena na 3 části. To bych pochopil, 15 a 17 kg + 1kg, OK. 2 části přišli ještě v rozumném termínu do 5 dnů, jak je avizováno a slibováno. Poslední položka přes 2 maily a následnou telefonickou komunikaci ani po 10 dnech nejeví známky pohybu a přepravce čeká na dodáni od obchodu. Lidl jsem měl rád, rozumnou domluvou a celkovou kvalitou výrobku a různého zboží. Momentálně je dávám na celý rok k ledu a možná si na ně v roce 2022 vzpomenu, možná....

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje