Nejhorší obchod. Zde už nikdy. Zboží rozděleno na více zásilek. Ani jedna nepřišla v čas a i když bylo zboží skladem, tak přišlo o týden později. Ze 4 produktů co jsem si koupil 3 rozbité. U regálů rozbité a popraskané police, ohnuté plechy, utrhané drzaky. U boxů urvané uši. Strašné, zde už nikdy.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží dorazilo i v předvánočním čase velmi rychle, což mne příjemně překvapilo.
Objednávku jsem učinila 14.12., bylo u toho napsáno, že to dojde se zpoždění DO 22.12. A dnes jsem tam volala a že to přijde až 27.12., že mi prý posílali e-mail o tom, i když jsem jim říkala, že mi to nepřišlo na e-mail a když jsem to objednávala, tak tam bylo dodání do 22.12., tak mi paní pořád dokola tvrdila, že to tam psaný nebylo. Takže jsem já ta blbá?!! Kdyby to tam nebylo psaný, tak to neobjednávám.
Zboži jsem rozbalila přišlo rozbité na infolince mi paní řekla že výměna pouze když udělám novou objednávku kterou znovu zaplatim a pak mi budou vráceny penize.Katastrofa již nikdy vice nakupovat nebudu
Nemůžu pochválit nic
Nejpomalejší eshop co jsem kdy zažil nedodržení termínu dodání nedoporučuji
Zákaznická podpora nereaguje již týden
15.12 objednáno, přijde 28.12 i když garantují do 8 dní dodání.
Naprosté zklamání takto velkého řetězce.
Objednávku nepřevezmu, od těchto břídil ů ruce pryč.
Neprofesionální
Nekomunikativní
Ignorace
Nepravdivé dodání
Lži
vždy jsem byla s obchodem spokojena rychlá dodací lhůta, příjemné ceny
u posledního nákupu na e-shopu jsem zboží zaplatila, ale nedorazilo, přišla mě zpráva o problému s vyskladněním, ale již 3 týdny bez reakce obchodu, bez doručení zboží a bez vrácení peněz. Komunikace se zákaznickým servisem bez úspěchu.
Zboží jsem objednala s předstihem a stále nedorazilo.Objednávka vytvořena 10.12.,ostatní eshopy už dávno přišli.Neprisel zatím ani e-mailu,že zboží bylo přidáno dopravci.
Objednala jsem dětem oblečení na hory - dodání 3 dny. Za 3 dny přišel email, že dodání bude několik dní opožděno, ale termín neřeknou. Dodání jsem dala do místa, kde pracuju... za několik dní budu 50 km odtamtud. Stornovat ani změnit to nejde. Děti ze všeho vyrostly, takže teď musíme těsně před vánoci do přeplněných obchodů, aby mohly jet na lyže.
sortiment
infolinka, dodací lhůty, kontakt se zákazníkem. Objednané zboží dorazilo poškozené. Při vrácení mi nebyla nabídnuta náhradní objednávka. Když už mi týden nikdo nevrátil peníze, volal jsem na infolinku kde mi slečna vytvořila náhradní objednávku a 2 dny na to mi vrátili peníze. To bylo 7.12. a předpokládané datum doručení bylo 10.12. Dnes je 16.12 a již druhé volání na infolinku nic nevyřešilo. Nikdo není schopen mi říci kdy zboží z objednávky dorazí (má to být vánoční dárek). Začínám o tomto řetězci pochybovat. Poslední dobou co nákup, to problém.... Za poslední 2 roky strašný propad dolů a z LIDL se stává druhořadý market ala penny
Už podruhé mi zaslali jiné podprsenky, než jsem si objednala. Vždy podobné,ale na rozdíl od fotky a popisku nevystužené a netvarované. Poprvé mi na informace řekli, že je to zboží, které jsem si objednala. Toť vše. Po druhé objednávce se stejným výsledkem už ani nevolám. Raději již služby eshopu nevyužiji. Dále u druhé objednávky by dlouhá čekací doba - 10 dní.
Už podruhé zrušena registrace a přihlásit se je nadlicky úkol. Včera přetížení. Až večer přišly kódy a vsechno k registraci a přihlášení. Ale zase nic. A hloupé poznamky od zaměstnance Lidlu. Ani ráno nic nejde. Můžete na lince pro zákazníky mačkat jedničky co se dá. Nejhorší aplikace. Všechny ostatní fungují. A vždy když jste s nákupem u pokladny.
To je naposled co sem něco tady objednával
Na objednávku čekám od 20.11. Objednávku odeslali až dnes a to jen půlku věci. Hlavně že na internetu měli psáno že vše je skladem
Snaha minimalizovat fronty.
U některých potravin už probíhá klamání spotřebitele.
Např. makové buchty. 50% náplně už neznamená 50% máku, mák je nastavený a z oblíbené pochoutky vzniklo přehlížené zboží.
Nové zboží naláká kvalitou, vytvoří zvyk a závislost, ale pak se začne šidit.
zboží rozbité konkrétně komoda, není možné se dovolat na zákaznickou linku, jen lze vyplnit formulář na netu, ovšem na ten nikdo nereaguje, velmi neprofesionální
V současné době nic.
Lidl v současné době už není v žádném případě ten "LIDL" před pěti a více lety. LIdl shop nefunguje tak jak by měl. Komunikace s jeho zákazníky je na bodu mrazu, v podstatě žádná. Centralizace všech poboček v jedno informační středisko s jedním telefonním číslem je naprosto nevyhovující a pro zákazníka naprosto bez plnění účelu. Pokud se vůbec na tuto linku po půlhodině přepojování, čekání dovoláte a hovoříte s pracovníkem ohledně konkrétního problému, stejně vám nepomůže. Tato firma se už dávno přestala řídit heslem "náš zákazník, náš pán".
Konečně jsou pokládny bez nějakých přepážek aby mohla pokladní házet zboží na 2 strany zákazníkům.
10 pokladen a jede max 2-3 zbytek pokladen k ničemu, místo nich nějaké zboží raději. Reklama v tel. Na mandarinky za 19.90 ale zapomněli říct že 5 cenová skupina, nejdou loupat.
E-shop, který je tak 10 let pozadu se zákazníckým servisem. Člověk čeká 14 dní na zboží, které inzerují na webu jako "skladem" a po 14 dnech mu napíšou, že se doba prodlužuje na neurčito. Nikdo ani zákaznická linka neumí říci, kdy to zboží bude dostupné. K čemu je ta zákaznická linka, která jen umí číst, to co Vám už přišlo do e-mailu? K ničemu.
Objednával jsem měsíc před vánoci a oni po 14 dnech napíšou, že neví, kdy to doručí, tak co má asi tak zákazník dělat? Musí objednat jinde a doufat, že když objednává na poslední chvíli, že budou lepší než tito amatéři.
Bohužel e-shop, který těží jen ze svojí značky - jinak by absolutně neuspěl v moderní konkurenci.
Nikdy víc, nikdy!
Při reklamaci vrtacího kladiva Parkside,jsem požadoval výměnu zboží za nové, protože původní bylo při vybalení rozbité. Na prodejně mi řekli, že mají měsíc na posouzení a nakonec mě poslední den v měsíci poslali SMS, že se můžu dostavit a že mi vrátí peníze, protože to zboží nemají,(já věděl že ho mají), nesouhlasil jsem. V. prodejny mi řekla, že za to nemůže, že je to rozhodnutí z vyšší moci. Takové jednání se zákazníkem je pod bodem mrazu!!! Vše mě zklamalo a víc už mě tam neuvidí..
