Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 104 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Pavlicekstrejcekpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nejhorší obchod. Zde už nikdy. Zboží rozděleno na více zásilek. Ani jedna nepřišla v čas a i když bylo zboží skladem, tak přišlo o týden později. Ze 4 produktů co jsem si koupil 3 rozbité. U regálů rozbité a popraskané police, ohnuté plechy, utrhané drzaky. U boxů urvané uši. Strašné, zde už nikdy.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Leona K.před 4 lety
Doporučuji obchod

Zboží dorazilo i v předvánočním čase velmi rychle, což mne příjemně překvapilo.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávku jsem učinila 14.12., bylo u toho napsáno, že to dojde se zpoždění DO 22.12. A dnes jsem tam volala a že to přijde až 27.12., že mi prý posílali e-mail o tom, i když jsem jim říkala, že mi to nepřišlo na e-mail a když jsem to objednávala, tak tam bylo dodání do 22.12., tak mi paní pořád dokola tvrdila, že to tam psaný nebylo. Takže jsem já ta blbá?!! Kdyby to tam nebylo psaný, tak to neobjednávám.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboži jsem rozbalila přišlo rozbité na infolince mi paní řekla že výměna pouze když udělám novou objednávku kterou znovu zaplatim a pak mi budou vráceny penize.Katastrofa již nikdy vice nakupovat nebudu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nemůžu pochválit nic

Nejpomalejší eshop co jsem kdy zažil nedodržení termínu dodání nedoporučuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Djkmochpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zákaznická podpora nereaguje již týden 15.12 objednáno, přijde 28.12 i když garantují do 8 dní dodání. Naprosté zklamání takto velkého řetězce. Objednávku nepřevezmu, od těchto břídil ů ruce pryč. Neprofesionální Nekomunikativní Ignorace Nepravdivé dodání Lži

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

vždy jsem byla s obchodem spokojena rychlá dodací lhůta, příjemné ceny

u posledního nákupu na e-shopu jsem zboží zaplatila, ale nedorazilo, přišla mě zpráva o problému s vyskladněním, ale již 3 týdny bez reakce obchodu, bez doručení zboží a bez vrácení peněz. Komunikace se zákaznickým servisem bez úspěchu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Luci Lehkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem objednala s předstihem a stále nedorazilo.Objednávka vytvořena 10.12.,ostatní eshopy už dávno přišli.Neprisel zatím ani e-mailu,že zboží bylo přidáno dopravci.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem dětem oblečení na hory - dodání 3 dny. Za 3 dny přišel email, že dodání bude několik dní opožděno, ale termín neřeknou. Dodání jsem dala do místa, kde pracuju... za několik dní budu 50 km odtamtud. Stornovat ani změnit to nejde. Děti ze všeho vyrostly, takže teď musíme těsně před vánoci do přeplněných obchodů, aby mohly jet na lyže.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ludek Lenhartpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

sortiment

infolinka, dodací lhůty, kontakt se zákazníkem. Objednané zboží dorazilo poškozené. Při vrácení mi nebyla nabídnuta náhradní objednávka. Když už mi týden nikdo nevrátil peníze, volal jsem na infolinku kde mi slečna vytvořila náhradní objednávku a 2 dny na to mi vrátili peníze. To bylo 7.12. a předpokládané datum doručení bylo 10.12. Dnes je 16.12 a již druhé volání na infolinku nic nevyřešilo. Nikdo není schopen mi říci kdy zboží z objednávky dorazí (má to být vánoční dárek). Začínám o tomto řetězci pochybovat. Poslední dobou co nákup, to problém.... Za poslední 2 roky strašný propad dolů a z LIDL se stává druhořadý market ala penny

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateřina Elízovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Už podruhé mi zaslali jiné podprsenky, než jsem si objednala. Vždy podobné,ale na rozdíl od fotky a popisku nevystužené a netvarované. Poprvé mi na informace řekli, že je to zboží, které jsem si objednala. Toť vše. Po druhé objednávce se stejným výsledkem už ani nevolám. Raději již služby eshopu nevyužiji. Dále u druhé objednávky by dlouhá čekací doba - 10 dní.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Krupkova 58před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Už podruhé zrušena registrace a přihlásit se je nadlicky úkol. Včera přetížení. Až večer přišly kódy a vsechno k registraci a přihlášení. Ale zase nic. A hloupé poznamky od zaměstnance Lidlu. Ani ráno nic nejde. Můžete na lince pro zákazníky mačkat jedničky co se dá. Nejhorší aplikace. Všechny ostatní fungují. A vždy když jste s nákupem u pokladny.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Danielrusopřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

To je naposled co sem něco tady objednával

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jojka 231před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Na objednávku čekám od 20.11. Objednávku odeslali až dnes a to jen půlku věci. Hlavně že na internetu měli psáno že vše je skladem

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Hříbalpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Snaha minimalizovat fronty.

U některých potravin už probíhá klamání spotřebitele. Např. makové buchty. 50% náplně už neznamená 50% máku, mák je nastavený a z oblíbené pochoutky vzniklo přehlížené zboží. Nové zboží naláká kvalitou, vytvoří zvyk a závislost, ale pak se začne šidit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jasmina 77před 4 lety
Nedoporučuji obchod

zboží rozbité konkrétně komoda, není možné se dovolat na zákaznickou linku, jen lze vyplnit formulář na netu, ovšem na ten nikdo nereaguje, velmi neprofesionální

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V současné době nic.

Lidl v současné době už není v žádném případě ten "LIDL" před pěti a více lety. LIdl shop nefunguje tak jak by měl. Komunikace s jeho zákazníky je na bodu mrazu, v podstatě žádná. Centralizace všech poboček v jedno informační středisko s jedním telefonním číslem je naprosto nevyhovující a pro zákazníka naprosto bez plnění účelu. Pokud se vůbec na tuto linku po půlhodině přepojování, čekání dovoláte a hovoříte s pracovníkem ohledně konkrétního problému, stejně vám nepomůže. Tato firma se už dávno přestala řídit heslem "náš zákazník, náš pán".

Nahlásit
Nahlásit recenzi
marunic.jiripřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Konečně jsou pokládny bez nějakých přepážek aby mohla pokladní házet zboží na 2 strany zákazníkům.

10 pokladen a jede max 2-3 zbytek pokladen k ničemu, místo nich nějaké zboží raději. Reklama v tel. Na mandarinky za 19.90 ale zapomněli říct že 5 cenová skupina, nejdou loupat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Cíglpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

E-shop, který je tak 10 let pozadu se zákazníckým servisem. Člověk čeká 14 dní na zboží, které inzerují na webu jako "skladem" a po 14 dnech mu napíšou, že se doba prodlužuje na neurčito. Nikdo ani zákaznická linka neumí říci, kdy to zboží bude dostupné. K čemu je ta zákaznická linka, která jen umí číst, to co Vám už přišlo do e-mailu? K ničemu. Objednával jsem měsíc před vánoci a oni po 14 dnech napíšou, že neví, kdy to doručí, tak co má asi tak zákazník dělat? Musí objednat jinde a doufat, že když objednává na poslední chvíli, že budou lepší než tito amatéři. Bohužel e-shop, který těží jen ze svojí značky - jinak by absolutně neuspěl v moderní konkurenci. Nikdy víc, nikdy!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Při reklamaci vrtacího kladiva Parkside,jsem požadoval výměnu zboží za nové, protože původní bylo při vybalení rozbité. Na prodejně mi řekli, že mají měsíc na posouzení a nakonec mě poslední den v měsíci poslali SMS, že se můžu dostavit a že mi vrátí peníze, protože to zboží nemají,(já věděl že ho mají), nesouhlasil jsem. V. prodejny mi řekla, že za to nemůže, že je to rozhodnutí z vyšší moci. Takové jednání se zákazníkem je pod bodem mrazu!!! Vše mě zklamalo a víc už mě tam neuvidí..

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje