Hlavička stránky
Logo obchodu Dona-shop

Dona-shop

519 hodnocení

78 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Radkanovotna 99před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nedodáno ve slibovaném termínu. Stále čekám...

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Novotná, děkujeme za Vaši odezvu. Vaše zboží máme skladem a v nejbližší době jej budeme předávat přepravci. Za menší zpoždění se omlouváme, avšak děláme všechno proto, abychom Vám objednávku doručili co nejdříve. Doručovací procesy České pošty nejsme bohužel schopni ovlivnit. S přáním hezkého dne za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslav Havlíkpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka z 10/2020 a zaplacena záloha na zboží platebním příkazem ze dne 30/10/2020, číslo fak.: ZF2013947, objednávka : 48265. Již jsem jednou urgoval a zjišťoval jaká je situace a bohužel bez odezvy. Nevím a nejsem si jist zda nějaké zboží příjde. Jestli tuto informaci někdo kompetentní přečte budu rád když mi odpoví. S pozdravem JH

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, pane Havlíku, děkujeme za Vaši odezvu. Je nám líto, že Vám nebyla objednávka doposud dodána. V případě, že byste si přál ověřit stav objednávky, tak nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo emailem. Zpoždění, které nastalo bychom Vám po vzájemné dohodě rádi vykompenzovali. Na emaily odpovídáme do 24 hodin a jsme pro Vás k dispozici na telefonu od 8:00 do 16:00. Děkujeme za pochopení a věříme, že celá záležitost s Vaši objednávkou bude kladně vyřešena. S přáním hezkého dne za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Málkovápřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Termín dodání, zatím zboží nemám. Česká pošta zklamala, objednávka je na Depu již 9 den...

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Málková, děkujeme za Vaši odezvu. Vaši objednávku jsme předali 30.11 přepravci, avšak nejsme schopni ovlivnit doručovací procesy České pošty těsně před Vánočními svátky. V případě, že Vás pošta nebude kontaktovat v nejbližších dnech, tak se na nás neváhejte obrátit, abychom s poštou mohli zahájit případnou reklamaci. S přáním hezkého dne, za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milanpetr 27před 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic zboží do tedka nemam

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, děkujeme za Vaši odezvu. Je nám líto, že Vám nebyla objednávku doposud dodána. V případě, že byste si přál ověřit stav objednávky, tak nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo emailem. Zpoždění, které nastalo bychom Vám po vzájemné dohodě rádi vykompenzovali. Na emaily odpovídáme do 24 hodin a jsme pro Vás k dispozici na telefonu od 8:00 do 16:00. Děkujeme za pochopení a věříme, že celá záležitost s Vaši objednávkou bude kladně vyřešena. S přáním hezkého dne za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
V. kalašovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Vse..ma objednavka probehla 22.rijna po okamzitem uhrazeni talohy jsem byla informovana ze zbozi bude dodano do 3-5 tydnu...dnes je to 7 tydnu..nikdo se mnou nekomunikuje..telefony vytipavaji..jakmile zavolam z jineho hned vezmou..doposud me nikdo nedokazal rict kdy zbozi dostanu..kompenzace..zadna..pry to z jejich strany neni..dodtatecne..velke zpozdeni..objednala jsem 3 koupelnove skrinky..z toho 1 byla skladem..takze vyrobit meli pouze 2...jedna byla hotova uz po 2 tydnech a na midi prtavou obyc skrinku pouze s kosem cekam 7 tydnu..chapu..ze toho je moc..ale stacil by obyvejny email..nebo zavolat..omlouvame se...a kdyz se optam co s tim budou delat...pry pokud se vam neco neliby..stornujte objednavlu....vyborny..po 7 tydnech cekani! Mela jsem to jako darek kupovany s predstihem..bylo me slibeno ze bez problemu stihnou...no tak bohuzel! Uz nikdy vic!

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Kalašová, naše zákaznické oddělení je pro Vás k dispozici od 8:00 do 16:00. Vzhledem k aktuální situaci máme enormní nárůst objednávek a to se také projevilo na vytíženosti telefonů. Denně evidujeme 100 až 150 hovorů a snažíme se jich vyřídit co nejvíce, avšak není reálné všechny hovory pokrýt. V případě, že jste se nemohla dovolat, tak nás neváhejte kontaktovat na email info@dona-shop.cz nebo na telefonní číslo +420 773 260 471. Je nám líto, že Vám nebyla objednávka doposud dodána. Zpoždění, které nastalo bychom Vám po vzájemné dohodě rádi vykompenzovali. Na emaily odpovídáme do 24 hodin. Děkujeme za pochopení a věříme, že celá záležitost s Vaši objednávkou budete kladně vyřešena. S přáním hezkého dne za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zakaznik 95před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pekny dizajn

Hrozna komunikacia. V 19.8 som poslala postel na reklamaciu a doteraz (25.11) nic. Nikto z firmy ma nekontaktoval, preco mi vyrobok este neprisiel. Ich odvovodnenie bola chyba v systeme, ktory posiela automaticke emaily pri nedorzani cakacie doby, cize keby som sa sama neozvala, doteraz by som nevedela, v com bol problem. Ked som sa uz konecne dovolala, prehadzovali si ma medzi sebou a zakazdym mi povedali, to musite zavolat na ine cislo. Uz 3 viac ako 3 mesiace spim na pohovke, a nedavno som absolvovala operaciu a vsetko boli kvoli zlemu spanku. Aby som to ukoncila dnes je 25.11 a postel pride len 10.12 do obchodu, coze budem cakat dalsie 2 tyzdne. Velmi negativne hodnotim tento obchod a uz si z neho viac neobjednam.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Kučiaková, děkujeme za Vaši odezvu. Situace, která nastala u Vaši objednávky nás mrzí a jsme si vědomi, že došlo k chybě naší straně. Prodloužení doby dodání vzniklo nedostatkem výrobního materiálu k Vámi objednanému zboží. Jako omluvu za zpoždění jsme Vám poskytli finanční kompenzaci na celou objednávku. Naskladnění Vaší objednávky máme potvrzeno na 10.12.2020. Po naskladnění a následné kontrole zboží přednostně předáme přepravci. Budeme se snažit Vaši objednávku doručit co nejdříve. Veškeré tyto informace Vám byly sděleny telefonicky. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace a věříme, že Vaše objednávka bude v nejbližší době zrealizována a budete se zbožím spokojená. Za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
iva knaiblovapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Kompletní servis, výborná komunikace, doprava zdarma super

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Knaiblová, velice nás těší Vaše spokojenost s našimi službami. Věříme, že Vám zakoupené zboží bude dělat ve Vaší domácnosti radost po dlouhý čas. Za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
KTreskovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

25.8.2020 jsem poslala zálohu na sedací soupravu a dnes je 18.11.2020 a stále sedím na staré

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Tréšková, dostupnost u Vámi zakoupeného zboží činí 6 - 12 týdnů, proto Vás ještě žádáme o trpělivost. Zboží se momentálně připravuje ve výrobě. Délka dodacích lhůt je závislá na rychlosti výroby, která se odvíjí mimo jiné od poptávky po tomto zboží, která je aktuálně vysoká. Vzhledem k aktuální situaci v ČR naskladňujeme většinu objednávek kolem horní hranice dostupnosti. Naskladnění Vaši objednávky máme potvrzeno na 20.11.2020. Po naskladnění a následné kontrole probíhá plánování rozvozové trasy. Ohledně konkrétního termínu dodání Vás budeme kontaktovat telefonicky 1-2 dny před dodáním. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení. Věříme, že Vaše objednávka bude v nejbližší době zrealizována. S přáním hezkého dne za tým Donashop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kvxtapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Rozhodně není co pochválit

Po vytvoření objednávky a téměř okamžitém zaplacení k dnešnímu dni tj.10 týdnů nemám kompletní dodávku. Po urgenci mi bylo dodáno zboží jen pozapomněli dodat montážní díly, takže desky již 14 dní stojí nesmontované. O nějakém informačním emailu ani řádka. Co se týče kvality taky nic moc. Přiložené Vrtací šrouby dodané, tak dlouhé, že po zavrtání na druhé straně rozštípá překližka a trčící šrouby. Rozhodně si rozmyslete případnou koupi v tomto obchodě kterou rozhodně nedoporučuji.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, velice nás mrzí, že vyvstaly potíže s Vámi zakoupeným zbožím. Vaše reklamační řízení bylo zahájeno 18.9 a právě probíhá. Lhůta reklamačního řízení činí 30 dnů. Montážní příslušenství jsme zajistili u výrobce a v nejbližších dnech bude předáno přepravci. V případě, že Vám vzniklo poškození při montáži, tak se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení. Zašlete nám prosím fotografie nebo video poškození na naši emailovou adresu: reklamace@dona-shop.cz a naši pracovníci se s Vámi obratem spojí, aby celou věc vyřešili k oboustranné spokojenosti. Děkujeme. Za tým Donashop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Olinapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Kvalitní zboží za rozumné ceny, vstřícné jednání, bezproblémové dodání.

Nic mě nezklamalo. Mohu jen pochválit.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, paní Olino, děkujeme Vám za Vaše příznivé hodnocení. Velice nás těší, že jste byla s nákupem v našem eshopu spokojená. Za tým Dona-shop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Navipřed 5 lety
Doporučuji obchod

Solidní a spolehlivá firma. Kvalitně zabaleno, takže jsem obdržel vše nepoškozeno. Rychlé vyřízení.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážený zákazníku, máme radost, že jste se zbožím spokojený a děkujeme Vám za tuto kladnou recenzi. V budoucnu se budeme opět těšit na shledanou. Za tým Dona-shop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
JarkaJpřed 5 lety
Doporučuji obchod

slušné jednání, rychlé dodání, zboží bezvadně zabalené, z mé strany velká spokojenost.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Jarko, děkujeme Vám za kladný ohlas na náš e-shop. Pro naše zákazníky se snažíme držet co nejširší sortiment kvalitního nábytku, za příznivou cenu. Jsme rádi, že jste byla s kvalitou našich služeb takto spokojená a budeme se těšit na Váš případný další nákup. Za tým Dona-shop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marie Šimpachová Pechrovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, spolehlivost, zboží přišlo nepoškozené, včetně návodu, je velmi kvalitní.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Šimpachová, vašeho kladného hodnocení si opravdu vážíme a jsme rádi,že jste byla s kvalitou našich služeb spokojená. Budeme se těšit na Váš další nákup. Za tým Dona-shop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Puchmertlpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Puchmertl, děkujeme za Vaši recenzi. Jsme velice rádi, že jste byla s nákupem v našem e-shopu spokojený. Za tým Dona-shop, Petr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
2sezpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Hezký eshop

nedodání zboží (mělo přijít do 6 týdnů) komunikace (sedmý týden přestali brát telefony výmluvy typu "dodavatel má v létě neplánovanou celozávodní dovolenou"

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, upřímně se Vám omlouváme za nedodržení dodací lhůty. Z důvodu čerpání řádné dovolené výrobcem se nám dodací lhůty lehce mění. O neplánovanou celozávodní dovolenou se určitě nejednalo. Dovolená je vždy plánována pár týdnů dopředu. Jakmile zboží naskladníme, tak jej předáme přepravci, který Vás bude kontaktovat formou SMS zprávy. Naše zákaznické oddělení je pro Vás k dispozici od 8:00 do 16:00 ve všední dny. Váš názor je pro nás velmi důležitý, a proto se snažíme vyhovět, ačkoliv výrobní proces nejsme schopni plně ovlivnit. Věříme, že s výrobkem budete následně spokojená/ý. Za tým Dona-shop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Ochotný pan řidič

Objednala jsem si válendu Liana a byla jsem zklamaná,jak je ulozny prostor nekvalitní. Lezou z toho šrouby,v čalounění u opěrku hlavy jsou vylezle nějaké dratky a vnitřek uloznyho prostoru,byla sama hoblina z drevotrisky.Takže žádná radost a valenda skončila na chalupě.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážený zákazníku, velice nás mrzí, že vyvstaly potíže s Vámi zakoupeným zbožím. Neváhejte se prosím obrátit na naše reklamační oddělení.Zašlete nám prosím fotografie nebo video poškození na naši emailovou adresu: reklamace@dona-shop.cz a naši pracovníci se s Vámi obratem spojí, aby celou věc vyřešili k oboustranné spokojenosti. Děkujeme. Za tým Dona-shop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alenapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic hrany odřené, chybějící vruty, některé zase navíc, ale nepoužitelné můžu poskytnout foto

všechno komunikace dodací lhůta !!! na netu uvádí termín dod. 3-4 týdny, v potvrzené obj. už 3-5 týdnů, ve výsledku jsem na šatní stěnu, desku s háčky na klíče a 1 pidibotník čekala 8 týdnů a to už jsem vyhrožovala odstoupením od smlouvy a předání kompetenčním orgánům Jsem skutečný zákazník!!!

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Aleno, upřímně se Vám omlouváme za nedodržení dodací lhůty. Z důvodu čerpání řádné dovolené výrobcem se nám dodací lhůty lehce změnili. Dodací lhůta tohoto výrobku standardně činí 3 – 5 týdnů. Tato informace je uvedená na našem webu a také v potvrzení objednávky. Neváhejte se prosím obrátit na naše reklamační oddělení.Zašlete nám prosím fotografie nebo video poškození na naši emailovou adresu: reklamace@dona-shop.cz a naši pracovníci se s Vámi obratem spojí, aby celou věc vyřešili k oboustranné spokojenosti. Děkujeme. Za tým Dona-shop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Svobodovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, skvělá komunikace, lehká montáž, super cena

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Lucie, děkujeme Vám za vyjádření spokojenosti s nákupem v našem internetovém obchodě. Opravdu si vážíme projevené důvěry. Za tým Donashop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

široký výběr materiálů a barev potahů, nízká cena, solidní jednání a komunikace, včasné dodání

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, jsme velice rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojený/á. Děkujeme za Vaši milou odezvu. Za tým Dona-shop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Nováková před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den. Dne 18.6.jsem si objednala jídelní stůl, zboží zaplatila. Dodací lhůta byla 30deni a stůl stále nepřišel. Tak doufám že dostanu zpátky alspon peníze.....

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Jano, upřímně se Vám omlouváme za nedodržení dodací lhůty. Z důvodu čerpání řádné dovolené výrobcem se nám dodací lhůty lehce mění. Jakmile zboží naskladníme, tak jej předáme přepravci, který Vás bude kontaktovat formou SMS zprávy. Váš názor je pro nás velmi důležitý, a proto se snažíme vyhovět, ačkoliv výrobní proces nejsme schopni plně ovlivnit. Věříme, že s výrobkem budete následně spokojená. Za tým Donashop, Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi