Zboží objednáno na začátku prosince, do dnes nic nepřišlo. Dovolat se nedá, objednávku jsem stornovala a čekám na vrácení všech peněz. Velké zklamání.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží objednáno na začátku prosince, do dnes nic nepřišlo. Dovolat se nedá, objednávku jsem stornovala a čekám na vrácení všech peněz. Velké zklamání.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopRychlost dodání, kvalitně zabalený obsah, pytel splnil svou funkcí
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopVše proběhlo jak mělo. Dodání v termínu, skvělá komunikace i s řidičem co zboží dovezl. Můžu jen doporučit.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopRychlá reakce, dobře zabaleno.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopRychlost dodání, dobré ceny.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopSnad jen komunikaci, odpovídají obratem na email, telefonická komunikace také možná
Neobdržela jsem dosud objednané zboží.to jsem si objednala a zaplatila 21.12.2020. v e-shopu neustále slibují,že zboží dorazí během pár dní.uz je to 8 týdnů a zboží stále nikde.budu požadovat peníze zpět, doufám, že alespoň ty dostanu
Zobrazit reakci obchodu Dona-shoprychlost a perfektní balení
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopObjednáno 3.11.2020 a ještě dnes 5.2.2021 nic nepřišlo!!
Zobrazit reakci obchodu Dona-shoppochválit těžko, ale dostali jsme nabídku 10% slevy za časovou prodlevu
Sedačka Armani objednaná 24. září 2020, doba dodání měla být 6-12 týdnů, max. tedy do půlky prosince. Sedačka dorazila dnes, tj. 4. 2. Celkem tedy 4,5 měsíce. O všechny informace jsme si museli sami žádat (jediné info, které jsme dostali bez urgence, byla kupodivu žádost o zaplacení zálohy). Při každém telefonátu jsme se dozvěděli, že vzhledem k nespolehlivosti původního výrobce, začali spolupracovat s novým a proto se to vše tak protahuje. Plus samozřejmě covid situace, která může za všechno.
Shodou okolností si naši známí objednali úplně totožnou sedačku, jen o měsíc později. A světe div se, dorazila jim v půlce ledna, když my jsme byli stále na čekačce. Opět jsme volali a zjistili, že naše sedačka bude ta od původního výrobce, který se hrozně opozdil, kdežto ta jejich je už od toho nového, který je rychlejší. Zajímavé. Plus jsme žádali, aby opravdu došlo k pečlivé kontrole, že nám bude zaslána ta původní verze, která byla vystavena na eshopu (teď už tam totiž není). Nicméně největší gól po tom všem je, že když jsme sedačku dnes rozbalili, zjistili jsme, že je to ta nová verze. Která, když jsme u toho, vypadá o dost jinak než ta, co jsme si objednali. Je např. o 30 cm kratší, má jinak řešené opěrky atd. Že se trochu liší barevnost, to už je asi to nejmenší.
Vážně nevím, jak se k tomu postavit. Samozřejmě nejspíš předpokládáte, že po rozbalení sedačky už si člověk nebude dávat tu práci s tím jí znovu balit a posílat zpět. Takže si máme nechat zboží, které jsme si neobjednali a na které jsme čekali skoro půl roku, jen abychom měli kde sedět? A po telefonu vám řeknou, že se hrozně omlouvají, že netuší, jak se to mohlo stát. A že můžeme klidně do 14ti dnů odstoupit od smlouvy. Zoufalost.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopZboží jsem si objednala 8.12. u kterého byla dodací doba 4-6 týdnů....nyní je to skoro 9 týdnů a zboží stále nikde. Stejně tak komunikace ze strany obchodu. Od samého začátku mi nepřišel žádný e-mail o průběhu objednávky (přijetí objednávky/platby, ani další zpracování). Z účtu mi zmizely peníze a tím celá objednávka skončila. Čekala bych alespoň informaci o zpoždění zboží, když základních informací o objednávce se klient nedočká. V e-mailové odpovědi na můj dotaz jsem se dozvěděla, že se čeká na přepraví službu. Od odpovědi uplynuly 4dny a stále vše beze změny. Doufáme, že se alespoň čekání vyplatí a se zbožím budeme spokojeni.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopVše proběhlo rychle a v pořádku, zboží řádně zabaleno.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopDoručení a rychlost
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopRychlost vyřízení objednávky a bezproblémové zboží, dostatečně zabaleno. Zboží odpovídalo popisu a doma už slouží svému účelu. Mohu doporučit.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopNedodržení lhůty dodání zboží o týdny včetně zadržování peněz ze zálohy, když jsem objednávku stornovala. Nedostatečna komunikace - veškeré informace jsem musela udržovat.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopObjednán botník. Vše dorazilo (ve čtvrtek objednáno a v pondělí doma), poctivě zabaleno. Návod byl podrobný. Přibalen spojovací materiál navíc. Velká spokojenost.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopVyřízení objednávky
Doba doručení přepravcem
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopRychlost vyřízení objednávky a bezproblémové zboží
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopRychlost dodání zboží
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopKvalitní nábytek, dostatečně zabaleno. Mohu doporučit.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shopDobrá komunikace, rychlost, kvalita výrobku odpovídá ceně.
Zobrazit reakci obchodu Dona-shop