Před objednávkou jsem si četla reference - celkem fajn - jediné co lidi haní je montáž - absolutně nechápající návody. Při objednání zboží jsem tedy váhala. Zavolala jsem do Dona shopu a paní mě ujistila, že návody mají už promakané. Tak O.K., řekla jsem si, že se nemám čeho bát, a že montáž zvládnu a objednala jsem si 4 věci.
Zboží došlo asi po šesti týdnech se zpožděním, až po mé urgenci. Co bylo fajn, tak přepravce a ten s firmou Dona shop nemá nic společného - sympaťák, co pomohl vynést zboží do patra.
Po rozbalení:
Ani jeden výrobek NEMĚL NÁVOD NA MONTÁŽ!!!
Super na druhý den jsem se dočkala. Došel návod mailem - kde nebylo vše kompletní. To by nikdo nepochopil. Prý když si nebudu vědět rady, tak můžu zavolat. Zavolala jsem, borec na telefonu úplně mimo a nevěděl sám jak mi má pomoci s montáží. Pak mi došel mail, že mi doporučují najmout si hodinového manžela. Jeden s výrobků byl toaletní stolek se třemi zrcadly a šuplíky - celkem složité bez pořádného návodu -nemyslíte?
COŽE.....lidi stále píšou, že jediné s čím jsou nespokojeni je montáž a nedostačující návody. Píšete všude a tvrdíte, jak na tom pracujete. To na návodech pracujete více jak 2 roky? Proč obyčejné ženské jako mě do telefonu před objednáním tvrdíte, že návody jsou vylepšené a nejsou? LŽETE!
Klamete obyčejné lidi a neděláte si zrovna dobrou reklamu. Pohybuji se při mé práci mezi obyčejnými lidmi a jsem ráda, že se s nimi mohu podělit o můj zážitek.
Děkuji
Zobrazit reakci obchodu Dona-shop