Hlavička stránky
Logo obchodu Dona-shop

Dona-shop

519 hodnocení

78 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Před objednávkou jsem si četla reference - celkem fajn - jediné co lidi haní je montáž - absolutně nechápající návody. Při objednání zboží jsem tedy váhala. Zavolala jsem do Dona shopu a paní mě ujistila, že návody mají už promakané. Tak O.K., řekla jsem si, že se nemám čeho bát, a že montáž zvládnu a objednala jsem si 4 věci. Zboží došlo asi po šesti týdnech se zpožděním, až po mé urgenci. Co bylo fajn, tak přepravce a ten s firmou Dona shop nemá nic společného - sympaťák, co pomohl vynést zboží do patra. Po rozbalení: Ani jeden výrobek NEMĚL NÁVOD NA MONTÁŽ!!! Super na druhý den jsem se dočkala. Došel návod mailem - kde nebylo vše kompletní. To by nikdo nepochopil. Prý když si nebudu vědět rady, tak můžu zavolat. Zavolala jsem, borec na telefonu úplně mimo a nevěděl sám jak mi má pomoci s montáží. Pak mi došel mail, že mi doporučují najmout si hodinového manžela. Jeden s výrobků byl toaletní stolek se třemi zrcadly a šuplíky - celkem složité bez pořádného návodu -nemyslíte? COŽE.....lidi stále píšou, že jediné s čím jsou nespokojeni je montáž a nedostačující návody. Píšete všude a tvrdíte, jak na tom pracujete. To na návodech pracujete více jak 2 roky? Proč obyčejné ženské jako mě do telefonu před objednáním tvrdíte, že návody jsou vylepšené a nejsou? LŽETE! Klamete obyčejné lidi a neděláte si zrovna dobrou reklamu. Pohybuji se při mé práci mezi obyčejnými lidmi a jsem ráda, že se s nimi mohu podělit o můj zážitek. Děkuji

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážená Vereno, upřímně nás mrzí, že jste měla s montáži toaletního stolku takové těžkosti. Návody standardně přidáváme ke zboží již ve výrobě, může se však stát, že nedopatřením tam přibaleny nejsou. Ve Vašem případě jsme Vám je zaslali ihned po Vašem zavolání na naši informační linku. V současné době již veškeré návody ke zboží zasíláme zákazníkům emailem ihned po předání zboží dopravci. Co se týká přehlednosti návodů – máte pravdu, stále ještě máme co zlepšovat… Na revizi návodů pracujeme, ne vše jde však tak rychle, jak bychom si přáli. Jsme však přesvědčeni o tom, že s pomocí našeho návodu se sestavení nábytku podaří i technicky méně zdatným zákazníkům. Naši pracovníci jsou ochotní se sestavením pomoci, jde však o pomoc v konkrétním kroku, není v jejich moci navigovat Vás během kompletního složení daného kusu nábytku. Náš pracovník Vám správně poradil, aby jste se pokusila dle návodu sestavit nejjednodušší části a případné kroky, u kterých si nejste jistá, nám nafotila a zaslala, abychom Vás mohli co nejsnadněji navést. Kolega dále zmínil, že pokud je pro Vás složení nábytku opravdu tak problematickou záležitostí, aby jste požádala o pomoc někoho z rodiny, případně známého. Možnost najmutí hodinového manžela byla zmíněna až jako nejzazší varianta. Pokud se na složení nábytku opravdu necítíte, je možné nás požádat o dodání již složeného nábytku. Jsme rádi, že se Vám složení nakonec podařilo a že se Vám dodaný nábytek líbí a jste s ním spokojená. Za tým Dona-shop, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání a milá komunikace. Nábytek vypadá úžasně. Chtěla bych poděkovat za ochotu hlavně slečně Kristýnce :)

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Barboro, jsme velmi rádi, že jste byla s nákupem v našem e-shopu spokojená a vážíme si tohoto kladného ohlasu. Děkujeme Vám :) Za tým Dona-shop, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Sedačka se po 4 měsících rozpadla a co se týče reklamace to už přestali komunikovat.. Takže za mě NE... Už jen co se týče hooodně nekvalitního nabytku až po "úžasnou" komunikaci

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážená paní Zajícová, upřímně nás mrzí, že nejste spokojena s řešením Vaší reklamace, na kterém jsme se společně domluvili. Na obranu našich pracovníků je však potřeba zmínit, že na veškeré vaše podněty jsme reagovali vždy nejpozději následující pracovní den. Navrhovanou opravu poškozeného zboží jste odmítla, domluvili jsme se tedy na adekvátní finanční kompenzaci. Za co se Vám omlouváme, je prodleva u vyplacení této kompenzace, která se vzhledem k přechodu na nový interní systém o několik dnů protáhla. V současné době Vám však již byly finanční prostředky vyplaceny. Za tým Dona-shop, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Doručení proběhlo v termínu.

Objednaná knihovna, ačkoliv byla zabalena dobře, byla poškozená. Vzhledem k tomu, že obal byl v pořádku, myslím, že takto již bylo odesláno. Velice neseriózní!

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Terezo, je nám opravdu líto, že dodané zboží nebylo v pořádku. Omlouváme se Vám za tyto nepříjemnosti, naším záměrem určitě nebylo doručit Vám poškozený výrobek. Veškeré námi odeslané zboží je opravdu kvalitně zabaleno, i tak se však může stát, že se během přepravy výrobek poškodí, například při pádu balíku na zem může dojít k odštípnutí rohu nebo k prasknutí desky. Chybička může občas nastat i u výstupní kontroly, kdy je přehlédnuta případná skrytá vada. Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení. Naši pracovníci zajistí dodání nových, nepoškozených částí nábytku aby po výměně byla celá knihovna v pořádku a mohla Vám dělat radost. Za tým Dona-shop, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Neseděli na postely úchyty na desce čela. Nohy pro postel, neseděli díry pro šrouby . Deska úložného prostoru nesedí. Za ty peníze fušeřina

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, velmi nás mrzí, že Vám bylo dodáno špatně zpracované zboží. Neváhejte se proto obrátit na naše reklamační oddělení. Věříme, že tato situace bude vyřešena k oboustranné spokojenosti. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost a dobrá komunikace

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den Pavle, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení. Za tým Dona-shop, Radim

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlá komunikace při problému.

Chybějící část kování, ale to se může stát.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. V případě, že Vám bylo doručeno nekompletní zboží, můžete se samozřejmě obrátit na naše reklamační oddělení a společně tento problém vyřešíme. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

VŠECHNO - židle Tunber - heslo "udělej si sám". Garance funkčnosti? Výrobek nevydržel ani 24 hodin. Reklamace zboží? "Pošlete fotky, ať víme, kde to vypadává". A pak můžete poslat židle zpátky, ale na čem budete do té doby sedět? VELKÉ ZKLAMÁNÍ. Prosím, kde jste vzali těch 90% spokojených zákazníků? Není tam ta nula navíc?

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážená Pavlíno, děkujeme za zpětnou vazbu. Jedná se o jídelní židle, jejíž kvalita odpovídá ceně a jsou určeny pro nenáročné zákazníky. Mrzí nás, že jste se zakoupeným zbožím takto nespokojená. Požadování fotografií s poškozením zboží je našim standardním postupem pro posouzení reklamace. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši shovívavost. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Na tento shop stačí pár slov. Luxusní skřín katastrofa. Značkové dojezdy tomu jsem se zasmála fungovali měsíc. Reklamace ohledně dodávky s poškozenými rohy samo udělala jsem si to sama. Jak jinak. Skříň nešla ani smontovat díry mimo mísu udělej si sám. U vás už ani prkínko

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, je nám velice líto, že námi dodané zboží nesplnilo Vaše představy. Jelikož neznáme Vaši identitu, bohužel nedokážeme posoudit, o jakou reklamaci se jedná. Naši pracovníci však každému případu věnují maximální péči a posuzují jej individuálně, dle známých skutečností. Kontroly stavu zboží probíhají taktéž u nás na skladě, abychom zabránili případnému dodání poškozeného zboží. Za tým Dona-shop, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, ochota, vyhovění nestandardnímu požadavku na poslední chvíli. za LP catering moc děkuji.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážený pane Pazdyko, velmi si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme velice rádi, že jste byl s našimi službami spokojen. Budeme rádi, když nás doporučíte dále! Za tým Dona-shop, Radim

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Ochota a spolehlivost.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážená paní Pavlíno, děkujeme za Vaše milá slova. Za tým Dona-shop, Radim

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Solidní a slušné jednání

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Zdenko, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Naprostá spokojenost se zbožím, perfektně zabaleno, výborná komunikace s telefon. operátorkou firmy. Dále bych chtěl pochválit dopravce za ochotu a seriozní jednání. Děkuji za obchod a prodejce mohu všem vřele doporučit . . .

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Karle, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme velmi rádi, že jste s obchodem spokojen. Budeme se těšit na Váš další nákup. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikaci se zaměstnanci při řešení problému. Tedy až potom co sem si sama musela zjišťovat co se děje když po měsíci nic nedorazilo

Jasný. Objednáte kuchyň pro lidi kteří jinak nemaj jak žít okey. Počítáte, že to třeba 14 dní bude trvat. Ale jako že zaplatíte vše a stále po měsíci nic žádná informace a ejhle voláte jim a zjistíte, že nějaký šikula orval dveře od objednané kuchyně a že musíte další měsíc čekat kvůli reklamaci. No dveře měli přijít hned na začátku září a je 18. A už jakože by měli dnes přijít a celá kuchyň byla objednaná na začátku července a je 18.9.. Strašný. Kdybych já jim nervolala tak bych ani nebyla informována že se stal problém s dvířky. A že se vše o další měsíc prodlouží. Chápu stát se to může, ale ze 3 termínů doručení nevyšel ani jeden. Vše zdlouhavé a vše si musíte vyřizovat sami, protože na co by se obtěžovali informovat o problému objednávky. Za mě Teda si u této firmy nic nikdy nekoupím. Škoda jen, že je ta kuchyň nová určena lidem ve starším věku, kterým vyhořel dům. Fakt šílený.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Vážená zákaznice, velice se Vám omlouváme za komplikace způsobené opožděným dodáním Vaší objednávky. Bohužel došlo k nedorozumění mezi našimi jednotlivými odděleními a Vy jste nebyla informována o poškození zboží. Tímto Vám ani nebyly nabídnuty možnosti řešení těchto nepříjemností, například doručení kuchyně ihned a následné dodání náhradních dveří. V současné době je již Vaše objednávka doručena a my pracujeme na opatřeních, aby k podobným případům v budoucnosti již nedocházelo. Přijměte ještě jednou naši omluvu. Za tým Dona-shop, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikaci s paní Kristýnou.

Objednávku jsem poslala 9.7.2019.Zboží dorazilo 29.8.2019,to by nevadilo.Ale co mě zklamalo bylo,zaslání pouze 3 židlí místo objenaných 4. Po telefonickém dotazu mi bylo řečeno-židle byla poškozená dojde později. Došla dnes 9.9.po několika urgencích,ale přišla židle silně poškozená,horní opěrka rozlepená,křivá noha takže se nedá sedět bez kolébání.Takhle se solidní firma nechová.Mám vše nafoceno a pošlu to firmě.Doufám,že se zachová tak jak solidní firma.Pokud nebude ochotna dodat kvalitní zboží žádám vrácení peněz.Firmu jsem si vybrala na základě kladných recenzí,jsem velie zklamaná.Švecová M.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Švecová, ještě jednou se omlouváme za komplikace, které vyvstaly v souvislosti se zakoupeným zbožím. Tuto situaci aktuálně aktivně řeší reklamační oddělení. Věříme, že situace bude co nejdříve vyřešena k Vaší maximální spokojenosti. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Variabilita při výběru sedací soupravy - barevnost odpovídá představám. Velmi kvalitní výrobek, stabilní a pevný gauč, perfektní provedení, švy, úložný prostor, rozkládací lůžko. Příznivá cena a rychlé dodání bezva partou až do domu.

Pouze jeden polštář, možná by stálo za to, dát na výběr proti doplatku počet polštářů, barvu a materiál - stejně jako při volbě gauče. Což ale není výtka či vada zboží...! Návod není úplná špička, ale na druhou stranu, proč nezapojit trochu hlavu :D

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás těší, že jste se zakoupeným zbožím i samotým dodáním spokojen. V případě zájmu o koupi dalších polštářů nás neváhejte kontaktovat, rádi Vašemu požadavku vyhovíme. Za tým Dona-shop, Radim

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Kupovali jsme sedací soupravu a jsme moc spokojení, jako bonus nám byl vyroben taburet s ukládacím prostorem, moc nás to překvapilo, jelikož v nabídce nebyl.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, moc vám děkujeme za hodnocení! Budeme jen rádi, když nás doporučíte dále. Přejeme vám příjemný den a budeme se těšit na Váš další nákup. Za tým Dona-shop, Iva

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

zboží došlo včas, dobře zabalené s perfektním návodem ke smontování, byli jsme velmi spokojeni

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení. Pro doručení zboží v přislíbeném termínu děláme opravdu maximum. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

zboží skvěle zabalené, přišlo včas a v pořádku, bez známek poškození. Velká spokojenost. Ve skutečnosti vypadá ještě lépe než na fotce:)

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, mockrát děkujeme za kladnou recenzi i hodnocení, Vaši pochvalu ohledně balení vyřídíme kolegům do skladu. Za tým Dona-shop, Iva

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Kvalitně zabaleno. Velká spokojenost s obchodem. Není co vytknout .

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den, děkujeme vám za vaše milá slova, spokojený zákazník je pro nás vždy tou největší odměnou. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi