Hlavička stránky
Logo obchodu Dona-shop

Dona-shop

519 hodnocení

78 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Evapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Jsem moc spokojená, až na jednu maličkost, ale docela zásadní.

Měla jsem objednanou úchytku U, ale poslali jste jinou. A teď se to k sobě s těmi horními skříňkami nehodí. Tak jsem zklamaná. Nemohli byste mi ji prosím poslat?

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Evo, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení. Velmi nás však mrzí, že Vám byly dodány špatné úchytky. Neváhejte se proto obrátit na naše reklamační oddělení na telefonním čísle +420 797 723 470. Věříme, že tato situace bude vyřešena k oboustranné spokojenosti. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Anna před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nepřesné návody. Horní čas skříňky přesahuje na jedné straně o 3cm na druhé straně sedí přesně.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Anno, děkujeme za Vaši odezvu. Návod, který Vám byl zaslán je jediným, kterým v tuto chvíli disponujeme a který nám výrobce ke zboží dodává. Co se týče návodu k sestavení - jsme zákonem povinní ke zboží přikládat návod, který je plně v režii výrobce. Na vypracování podrobnějších návodů nyní pracujeme. Za nedostatečné návody se Vám tímto velice omlouváme. V případě poškození či jakékoli vady výrobku je Vám k dipozici naše reklamační oddělení a to na telefonním čísle +420 797 723 470 a e-mailu reklamace@dona-shop.cz. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

komunikace od prvního emailu až po poslední. Kvalitně zabalená sedačka, ochota pana řidiče

asi trošku dodací lhůta, nicméně od objednání se o ní vědělo.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Andreo, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Vaše spokojenost nás velmi těší! Pochvalu vyřídíme také panu řidiči! :-) Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si skříň 14.4. s dodací lhůtou 3- 6 týdnů. Doteď skříň nemám. Musela jsem už 4x volat, abych se dozvěděla alespoň něco a stejně je to pouze na úrovni mělo by, snad. V pondělí skříň údajně konečně naskladnili, tak SNAD konečně dojde. Pokud nestíháte termíny, měli byste tedy v informacích u zboží prodloužit dodací lhůtu, ať se člověk může rozhodnout, zda mu to za to čekání stojí.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Bohmová, moc nás mrzí, že Vaše objednávka nebyla vyřízena bez chybičky. Vámi zakoupené zboží dodáváme standardně v uvedené dodací lhůtě. Vzhledem k nárůstu objednávek v minulých měsících došlo ke zpoždění ve výrobě. Prosíme, přijměte naši omluvu za komplikace spojené s dodávkou zboží. Jako kompenzaci za strpení Vám na vyžádání rádi zašleme slevový kód na Váš další nákup. Za tým Dona - shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ještě nevím mám zaplacenou a objednanou sedací soupravu od 14.4 a nic

Dodací lhůta a děsím se v jakém stavu sedací souprava dorazí jak čtu recenze, zvažuji zrušení objednávky

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Wohle, dodací lhůta u Vámi zakoupeného zboží je 8 týdnů, proto Vás žádáme ještě o trpělivost - zboží se momentálně připravuje ve výrobě. Délka dodacích lhůt je závislá na rychlosti výroby, která se odvíjí mimo jiné od poptávky po tomto zboží, která je aktuálně vysoká. Většinu rozvozů objemného zboží zajišťujeme firemními vozidly, kdy Vám zboží až domů dovezou naši profesionální šoféři. K poškození zboží během přepravy dochází opravdu minimálně, výskyt dosahuje maximálně jednotek promile. Věříme, že Vaše zboží bude brzy připraveno a že s ním po jeho bezproblémovém doručení budete maximálně spokojen :) S pozdravem, tým Donashop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Kvalitni zabaleni. Nic nebylo poskozeno. Rychla odpoved na mail.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Němcová, děkujeme Vám za Váš kladný ohlas na naše služby :) Jsme rádi, že Vám zboží v pořádku dorazilo a že se z něj již můžete těšit.V budoucnu se budeme opět těšit na shledanou. S pozdravem, tým Donashop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Moje objednávka proběhla v naprostém pořádku, jsem spokojen,

Nemám důvod si na něco stěžovat

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Miloslave, děkujeme Vám za Vaše příznivé hodnocení, těší nás, že jste s nákupem v našem eshopu spokojen. S pozdravem, tým Donashop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Od výběru sedačky na vzorkovně až po dovoz i v této nelehké situaci, proběhlo vše v pořádku. Když jsem zboží objednával přes internet, špatně jsem zadal formu platby. Asi půl hodiny před koncem pracovní doby v pátek mi po telefonickém hovoru slečna Dreslerová tuto opravila. Mohu jen doporučit, díky!!!

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Zdravíme Vás pane Petře, děkujeme za Vaši kladnou recenzi a jsme velice rádi, že jste s nákupem v našem e-shopu takto spokojený :) Náš zákaznický servis je pro zákazníky připraven každý pracovní den od 8 do 16 hodin a rád odpoví na všechny dotazy a pomůže s případnými změnami objednávek. Děkujeme za Vaše doporučení a přeje Vám, ať Vám sedačka dělá dlouhou dobu radost :) S pozdravem, tým Donashop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic!!!! Tento obchod v žádném případě nedoporučuji

Komunikace se zákazníkem na úrovni nula. Totální nezájem vůbec něco řešit. NEDOPORUČUJI !!

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Ralíku, upřímně netušíme, jaký je důvod udělení takto nepříznivé recenze, objednávku s Vašim jménem v našem systému neevidujeme. Faktem však je, že naše zákaznické oddělení je zde pro všechny dotazy a požadavky našich zákazníků - každý týden zodpovíme několik stovek emailů a telefonátů a na veškeré zprávy reagujeme nejpozději následující pracovní den. Pokud opravdu k nějakému pochybení z naší strany došlo, omlouváme se Vám za něj, určitě to však nebylo učiněno s úmyslem ignorovat Vaše požadavky. S pozdravem, tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

dodací lhůta splněna,zboží dle mé představy takže fajn

první manželův pokus o složení stolku /!!/ podle návodu se nepodařil,ale následně se synem si poradili

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Mičková, máme radost, že jste se zbožím spokojena a děkujeme Vám za tuto kladnou recenzi. V budoucnu se budeme opět těšit na shledanou :) S pozdravem, tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Komunikace obchodu, kvalitní a krásné zboží, dodání a precizní zabalení výrobku proti poškození.

S ničím nebyl problém

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Libuše, opravdu si vážíme Vašeho hodnocení naší práce a našich služeb. Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě. Přejeme Vám, ať Vám zakoupený nábytek dobře slouží. S pozdravem, tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Se zbožím jsem spokojena,došlo v domluvené lhůtě ,kvalitně zabaleno proti poškození.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Jano, děkujeme za Váš názor a jsme opravdu potěšení tím, že jste s obdrženým zbožím, i s našimi službami spokojená. Naši skladníci odvádí při balení zboží opravdu dobrou práci, když každému jednotlivému kusu zboží věnují náležitou péči. S pozdravem, tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání mělo trvat 3-5 týdnů, jenže jsme zboží dostali až za 8 týdnů.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Květo, upřímně nás mrzí, pokud jste Vaši objednávku obdržela se zpožděním, za toto prodlení se Vám omlouváme. Dodací lhůty v našem e-shopu máme nastaveny tak, abychom stihli zařídit výrobu zboží, jeho kontrolu, zabalení i dodání našemu zákazníkovi a ideálně nám ještě zbyla i nějaká časová rezerva. Občas se však může stát, že se výroba zboží z různých důvodu protáhne. I když se pak tuto ztrátu snažíme ze všech sil stáhnout, ne vždy je to v naší moci. Ve Vašem případě došlo ke zdržení pravděpodobně vlivem vánočních svátků, kdy kombinací velkého zájmu o nábytek a čerpání dovolených našich dodavatelů mohlo u některých objednávek ke zpoždění dojít. Přijměte tedy prosím naši omluvu. Přejeme Vám, ať Vám zakoupený nábytek dobře slouží. S pozdravem tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Ochota,přehlednost e-shopu,cena,doprava,

Delší dodací lhůty

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Vrbo, velice nás těší Vaše spokojenost s naším e-shopem a s úrovní našich služeb. Spokojení zákazníci jsou naší nejvyšší prioritou :) S pozdravem tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

zboží /čalouněný taburet/bylo vyrobeno dle mého výběru potahové látky.

dlouhá čekací doba,ale tu obchod neovlivní

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Zuzanates, jsme velice rádi, že jste byla s nákupem v našem e-shopu spokojená :) Jelikož převážnou část našeho sortimentu zadáváme na základě výběru způsobu provedení výrobku našim zákazníkem do výroby, nejsme bohužel prozatím schopni dodací lhůtu výrazněji ovlivnit. S pozdravem tým Dona-shop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Patrové rozkládací kovové postele 2v1 90 x 200 cm - skladem - ODESLÁNÍ DO 3 DNŮ tohle jsem si objednal + příplatek za rychlý dovoz (999,- to bych chtěl vidět ten pomalý dovoz)a v reálu to vypadalo asi takhle.Po dvouch dnech chtěli zálohu a potom po čtrnácti dnech došli postele a na několika místech poškrábané.Dát železo na železo by snad nedalo ani dítě.Objednávám přes internet celkem často,ale s takovým nejednáním jsem se ještě nesetkal.Za mě se Donashopu zdaleka vyhněte.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Mičánku, pokoušel jsem se dohledat Vaši objednávku, bohužel pod žádným podobným jménem se mi to nepodařilo, nemohu tedy hodnověrně posoudit, o co v tomto případě šlo. Každopádně, běžně máme těchto patrových postelí skladem několik desítek kusů a jejich doručení jsme schopni zajistit v rámci několika dní, ať už našimi vlastními vozidly, nebo přes externí dopravu. Zdržení by teoreticky mohlo nastat, pokud by jste si společně s těmito postelemi objednal ještě jiné zboží, které nemáme skladem a které je nutno vyrobit – v takovémto případě bychom celou Vaši objednávku expedovali kompletní, po naskladnění posledního objednaného kusu (pokud bychom od Vás neměli instrukce, že si přejete postupovat jinak). Pokud však opravdu došlo k tak výraznému zdržení z jiných důvodů, které byly způsobeny naší stranou, velice se Vám za něj omlouvám. Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení - vrátíme Vám příplatek za rychlý dovoz a vyřešíme i poškození oněch postelí. Za tým Dona-shop.cz, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pochválit mohu dodání.Zboží tedy skříňka by mohla být hezká,kdyby.Došel návod a to né jen ukázka na internetu jak skříňka vypadá,ale podrobnější.Nerozbalovala jsem zboží u auta,k tomu ještě už za tmy(17.40),ani kdybych rozbalila,stejně bych nevěděla zda je tam počet desek správně,jelikož nikde počet nebyl napsaný .Objednala jsem si skříňku se šuplíkem a policí,ale právě deska co dělá uvnitř tu policí nám chybí,ani dírky nebo náznaky pro dírky na různých místech nejsou.Prostě stolař,který tvořil tuto skříňku,práci pěkně odfláknul.Jestli mohu žádat ještě o chybějící desku nevím,když jsem to nerozbalila u předávky.Tak nevím co s tím.

Zboží

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Milino, je nám opravdu líto, že obdržený výrobek není úplně v pořádku a že takto proklouzl přes výstupní kontrolu. Budeme rádi, pokud kontaktujete naše reklamační oddělení a my Vám budeme moci doplnit veškeré chybějící, či nahradit nesprávně připravené díly. Opravdu si přejeme tuto situaci vyřešit tak, že ve finále budete mít plně funkční výrobek. Děkujeme. Za tým Dona-shop.cz, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Všechno, kvalitu zboží, komunikaci i termín dodání. Krásné, dobře zabalené.

No jsem holka šikovná, poradila jsem si ale jak tu paní psala, ani u jedné skříňky nebyl návod na sestavení. A to jsem objednala tři. A jedna maličkost, chyběla jedna úchytka ale to už se vyřizuje.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Fečkaninová, jsme velice rádi, že jste byla nákupem v našem e-shopu takto potěšena. Spokojený zákazník je pro nás tím největším zadostiučiněním :) Za nedodané návody se Vám upřímně omlouváme - v současné době naši skladníci ke každému expedovanému výrobku společně s fakturou tento návod vlastnoručně přikládají. Zároveň s informací o odeslání zboží zasíláme tento návod i elektronicky, do budoucna už by tedy k těmto situacím docházet nemělo. Za tým Dona-shop.cz, Miroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

vstřícnou komunikaci, zboží dodáno v pořádku, pečlivě zabalené

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den paní Nováková, velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení. Děláme vše pro to, aby byl každý náš zákazník spokojený. Za tým Dona-shop.cz, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlé vyřízení objednávky,. vše proběhlo tak jak si představuji. byla to již druhá objednávka. zakoupil jsem náhradní sedáky. zase budu sedáky v tomto obchodě nakupovat.

Dona-shopZobrazit reakci obchodu Dona-shop

Dobrý den pane Peturo, moc vám děkujeme za hodnocení! Budeme jen rádi, když nás doporučíte dále. Přejeme vám příjemný den a budeme se těšit na Váš další nákup. Za tým Dona-shop, Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi