Dobrý den pane Mičánku,
pokoušel jsem se dohledat Vaši objednávku, bohužel pod žádným podobným jménem se mi to nepodařilo, nemohu tedy hodnověrně posoudit, o co v tomto případě šlo. Každopádně, běžně máme těchto patrových postelí skladem několik desítek kusů a jejich doručení jsme schopni zajistit v rámci několika dní, ať už našimi vlastními vozidly, nebo přes externí dopravu. Zdržení by teoreticky mohlo nastat, pokud by jste si společně s těmito postelemi objednal ještě jiné zboží, které nemáme skladem a které je nutno vyrobit – v takovémto případě bychom celou Vaši objednávku expedovali kompletní, po naskladnění posledního objednaného kusu (pokud bychom od Vás neměli instrukce, že si přejete postupovat jinak). Pokud však opravdu došlo k tak výraznému zdržení z jiných důvodů, které byly způsobeny naší stranou, velice se Vám za něj omlouvám. Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení - vrátíme Vám příplatek za rychlý dovoz a vyřešíme i poškození oněch postelí.
Za tým Dona-shop.cz, Miroslav