KATASTROFA! NIKDY VÍC.. - objednávka z e-shopu - dodání do cca 3 dnů?? Si dělají srandu? Je to přeci lékárna! Pokud si něco potřebuji koupit v lékárně, potřebuji to hned a né za - možná - 3 dny!!! DĚSBĚS.. Zboží jsem si v poledne objednala s tím, že až odpoledne pojedu okolo, si ho vyzvednu, protože ho večer potřebuji. Né za 3 dny.. brr.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednal jsem osobně v BENU u stanice metra Národní tonometr Omron M3 se síťovým zdrojem. Když jsem si pro něj po vyzvání přišel, položil lékárník na pult tonometr bez síťového zdroje. Kdybych si nezkontroloval na místě, zaplatil bych něco, co jsem nechtěl. Lékárník nabídl, abych přišel za půl dne pro ten správný. Ten správný jsem koupil za půl hodiny v jiné lékárně.
\Registroval jsem si v lékárně BENU na křižovatce u Anděla lék na recept. Potvrdili příjem, za cca 24 hodin přišla zpráva, že lék není v distribuci v ČR. Dostal jsem ho za chvíli bez objednání a bez čekání v jiné lékárně. Poučení: Nedbalost, neochota, pomalost, lenost.
Objednáno expresní doručení - > zboží nedorazilo v požadovaný den. Ignorace emailové urgence. Nemohl jsem se ani dovolat na zákaznickou linku -> mezi 9 - 11.30 jsou všichni operátoři obsazení. Nenabízejte takové PLACENÉ služby, které nedokážete realizovat. NEDOPORUČUJI
Mám OC Europark u nosu, Benu je tam taky olala! Ale ne, sem to nedodáme. No tak než jezdit po vašich čertech, kašlu na vaše bláboly v podobě kartiček! Jste k ničemu! Konkurence! Sbohem!
Zklamání - přišlo poškozené zboží.
Objednávali jsme poměrně velký balíček na eshopu (vícero položek), bohužel ze strany lékárny byla zásilka zabalená tak, že zboží uvnitř bylo po otevření krabice poškozené - jednak několik produktů bylo pomačkaných a měly protržené obaly až na samotné léčivo a druhak jsme tam měli sprchový gel, který se pravděpodobně během přepravy otevřel a polovina ho vytekla do krabice a na ostatní zboží. Radost tohle po otevření uvidět. Při studování podmínek na vrácení/reklamaci jsem si přečetla několika-odstavcový návod, jak mám JÁ zboží zabalit a předat přepravci, aby nebylo poškozeno - vystlat novinami, poskládat tak, aby se v krabici nehýbalo atd - velmi zajímavé požadavky vzhledem k tomu, že samotná lékárna toto splnit nedokáže!! Vyplnit formulář, odnést do Zásilkovny (která je jediná zdarma) nebo zavést na centrální sklad do Prahy - ale podle stránek lékárny "snadné vrácení"! Tolik starostí s reklamací mi za hodnotu poškozeného zboží ani nestojí, zvlášť když jsem v 8. měsíci těhotenství je tohle to poslední, co chci řešit. Velmi děkuji za zkušenost, Benu, odteď u vás už max vyzvednout recept..
Dnes ráno jsme chtěli koupit višněvského balzám v Benu v OC Rýnovka v Jablonci nad Nisou. V krámě dvě prodavačky, které se kopaly nudou do zadku. Prý by se musel navážit...tak si přijeďte odpoledne...To má opravdu zákazník posluhovat prodejci? Nemělo by to být naopak? Lékáren je nadbytek ... Tuto "lékárnu" s neochotnými prodavačkami nedoporučuji.
Extrémně rozdílné ceny. Při koupi z e-shopu stojí Kaloba, kapky, 50ml 269 Kč, při nákupu rovnou v obchodě skoro o 80 korun víc, tedy 349 Kč.
Nejhorší lékárna všech dob. E-shop naprosto neschopný komunikovat nejen se svými lékárnami, ale i se zákazníky. Benu má v objednávkách a slevových kuponech takový b*rdel, že jsou schopni s Vámi online uzavřít kupní smlouvu, Vy čekáte na léky, které mají být do 2 h. připravené v lékárně, ale ve výsledku když je jdete vyzvednout, lékárna nic neví, léky nedostanete a BENU Vám následně, když pátráte po tom, co se děje, bez jakékoliv snahy o vyřešení objednávky zruší, protože "neumí". Není to o tom, že neumí, ale NECHCE umět. To, že přijdou o zákazníka jim evidentně nevadí, aspoň tak se chovaly dámy na e-shop lince. A to, že Vám slíbí, že Vám druhý den zavolají a dořeší se to? Haha, lež jako věž! Sprostě se jen chtěli vyhnout konfrontaci se zákazníkem, který si hájil svá práva (a který splnil i své povinnosti, na rozdíl od BENU!). Už nikdy více! Oni udělají chybu a po Vás pak chtějí, bez jakéhokoliv řešení z jejich strany, ať si uděláte objednávku znovu a za víc peněz!! Nehorázná drzost, příšerný přístup a lži o tom, že nic " nejde". Šlo by, kdyby BENU mělo zájem o své zákazníky. Ale když jim ztráta jednoho, deseti, sto... zákazníků nevadí, pak ok. Ale já už zde nakupovat rozhodně nebudu. I kdyby to byla poslední lékárna pod sluncem.
Dostupnost
Byl vydán lék s doplatkem a jinou velikost(25 mg místo 50 mg) než bylo v receptu až jsme žádali o objednání správného, s tím, že počkáme do druhého dne.
Všechno strašně dlouho trvá
Objednala jsem si relax stroj a přišel mi rozbity, evidentně použity a nebezpečný stroj kabely jsou vytahané ven z přístroje ihned jsem napsala reklamaci 27.2.2024 a stroj opět 28.2. 2024 zanesla zpět do lékárny Praha Spálena a do dnešního dne 6.3.2024 nemam vůbec žádnou zprávu. To je doslova podnět na kontrolní orgán SÚKL a na hloubkovou kontrolu této společnosti. Jak může lékárna prodávat nebezpečné věci.....
Mám vše nafocené a zdokumentované umístím pro zajímavost fotky na google recenze
Rychlé podání k přepravě.
Nechal jsem si poslat zásilku za celkem něco přes 1000 Kč ale veškeré krabičky od mastí a léků byly pomačkané ( obsah byl vždy naštěstí v pořádku ) a sprchový olej částečně vytekl ( dávkovač byl odpojený ) krabice v níž vše bylo byla nepoškozená takže nejspíš špatná manipulace při celkovém balení. Nedoporučuji zde nic objednávat.
robia z vas fetakov, ked si chcete objednať raz za rok modafen
Už nikdy nic neobjednám. Objednala jsem si 3 věci, ale fyzicky mi došly pouze 2, po zavolání na zák. servis mi bylo řečeno, že dobře, že dají požadavek na doposlání chybějícího kusu, vzali si moji adresu i jsem si vybrala přepravce. Druhý den došel email s videem, kde údajně balili moji objednávku, kam daly všechny tři věci, ALE už podle videa jsem viděla, že tohle není moje objednávka, nebyl to vůbec rozměr moji krabice. Pracuji v logistice, kde kompletujeme zásilky, takže poznám rozměry, že nejsou stejný. Bohužel odpověd na můj email už asi nikdy nedostanu.
Špatná , nedostatečná organizace prodeje , neochota a neprofesionální přístup vůči zákazníkům. (Kaufland -Bohumín)
Mají zboží
Ctěla jsem koupit B komplex, volám na prodejnu, jestli ho mají. Paní mi řekne, že ano, ověřím cenu 95 Kč a domluvím se že příjdu. Když se dostavím na prodejnu, prodají mi B komplex za 129 Kč, jsou to .....
Ať jdou do háje, mají tam bordel , levá neví co dělá pravá.
Velký výběr zboží
Bohužel jsem si řekla, že jednou zkusím tento eshop místo Pilulka.cz - už to neudělám. Zboží jsem objednala a zaplatila v pátek. Je středa a ještě nebylo ani nic předáno dopravci, natož, aby zboží přišlo. Přitom bylo dle eshopu vše skladem. Takže standardní doba dodání 2-3 dny zjevně opravdu nefunguje. Se zákaznickou podporou se na webu nespojíte, odpoví vám pouze robot. Vzhledem k tomu, že jde o lékárnu, bych čekala trochu rychlejší servis, když si zde lidé objednávají léky a zdravotní pomůcky. Kdyby raději místo reklam dávali peníze do toho, aby tento eshop opravdu fungoval, udělali by lépe..
Neprofesionalni jednani ze strany magistry, kdyz byla upozorněna, že mi dává špatný lék!
Prej objednávky expedujeme do 24 hodin....leda ve snu.
Co můžu pochválit? Zákaznický servis a pracovníky okolo objednávek,rozhodně NE. Katastrofa...už chápu zdejší masu negativních recenzí.
Naprosto neochotný,neprofesionální přístup k zákazníkovi...Pro tento eshop je OBŘÍ problém vyměnit v objednávce zboží,ikdyž ještě nebyla ani zabalena a odeslána a to ani v případě,že je požadovaná výměna , stále v jednom druhu sortimentu a v naprosto stejné cenové relaci....Takže musím díky neochotě ,stornovat objednávku a ted budu zdlouhavě čekat až mi zaměstnanecké benefity pošlou peníze zpět na účet.....Aneb -jak z malého ,banálního a snadno řešitelného problému,udělat problém obří a neřešitelný. .Lékárnu BENU ,díky tomuto neprofesionálnímu a neochotnému přístupu zaměstnanců NEDOPORUČUJI.
