Chtěla bych pochválit Benu lékárnu v Hyper Albertu v Mostě. Je zde velice milý a ochotný personál. Vždy mi umí dobře poradit. I pokud nakupuji přes e-shop, je vše rychlé a v pořádku. Doporučuji tuto lékárnu.
Zobrazit reakci obchodu BENU LékárnaPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Chtěla bych pochválit Benu lékárnu v Hyper Albertu v Mostě. Je zde velice milý a ochotný personál. Vždy mi umí dobře poradit. I pokud nakupuji přes e-shop, je vše rychlé a v pořádku. Doporučuji tuto lékárnu.
Zobrazit reakci obchodu BENU Lékárnanákupy vždy proběhly v pořádku
reakce na moji "spokojenost s produktem" , napsal jsem recenci očních kapek a po několika dnech zkontroluji hodnocení. Byl tam plný počet hvězdiček, text nikde....takže zákaznický servis toto musel pozměnit. Napsal jsem jim email a bez odezvy. Hodně zvláštní ! proč tedy psát spokojenost s produktem když to někdo pozmění??
Rychlé dodaní.
Proti lekarne nic nemam ale e shop proste hruza !!! Zbozi nedorazilo! Po nekolika emailech zda prijde zadna odpoved . Pripada mi ze prodejce se brani zuby a nehty s komunikaci se zakaznikem !! Asi tak . Jo a nezapomente muj prispevek smazat pravda totiz boli .blbouni
Zobrazit reakci obchodu BENU LékárnaJasna a rychla komunikace, zbozi doruceno rychle do 2.dne od objednani, velke mnozstvi akci na vybrane znacky, ktere pravidelne pouzivam. Moznost platby prostrednictvim firemnich benefitu
Zobrazit reakci obchodu BENU Lékárnarychlá komunikace, rychlost dodání, milý personál
Zobrazit reakci obchodu BENU LékárnaRychlé dodání - jeden den, příjemný a ochotný personal, akce 2+1 na vybrané produkty, důkladně zabaleno.
30.10. jsem objednaval vitamín D3 a dnes 2.11.2020 mně bylo stornováno z důvodu nedostatku vitamínu. Ale zajímavý že ještě 1.11.ho nabízeli na e-shopu. Velice jsem zklamaný z chování této lékárny.
Zobrazit reakci obchodu BENU LékárnaJednanimagistra lekarnaBENU MostVelebudicka
nic, arogance, neochota
Chování při vyzvednutí internetové objednávky na pobočce Atrium Flora.
Že na tuto pobočku nechodím s receptem to už jsem si zvykla, ale že nezvládnou ani slušně vydat internetovou objednávku, tak to je síla. Arogantní paní Eva, kterou to opravdu obtěžovalo. Mrzí mě, že jsem tam tu objednávku nenechala ale v bylo v ní něco pro dědu. No každopádně jsem poučená, do lékáren BENU už nikdy. Pěkný den Evo!
Někteří ze zaměstnanců lékárny jsou velice vstřícní, milí a, což v takovéhle přeprodejně kosmetik a nasmlouvaných typů léčiv docela překvapí, je tu dokonce i jedna znalá mladá dáma, která farmacii pravděpodobně i vystudovala. To ale bohužel celou lékárnu nezachrání.
Tato lékárna vlastně není lékárna v pravém slova smyslu. Neprodává základní vybavení, které je běžné v každé malé samostatné lékárně na maloměstě, ale zato má plné regály kosmetických produktů a dalších předražených zbytečností. Online je sice možno koupit leccos, ale zase za podstatně vyšší ceny, než nabízejí i srovnatelně zkažené konkurence. Kdyby to nebyla prakticky jediná dostupná lékárna v okolí, tak určitě chodím nakupovat jinam.
Nejhorší zkušenost s nákupem v mém životě, protože bylo ohroženo moje zdraví. POZOR. objednala jsem léky za dva dny jsem je šla vyzvednout bohužel doktor udělal v receptu chybu tak jsem celý den obvolavala doktory protože můj měl dovolenou a ještě ten den jsem si šla léky vyzvednout znova. Bylo mi řečeno že je dali někomu jinému. Jela jsem druhý den na dovolenou, musela jsem to zrušit a bez léků mi bylo strašně zle řeším s českou lékárnickou komorou. Pokud muzete jdete jinam.
Jsou to sprostí zloději. Na třech krabičkách mě okrali na doplatku o 250,-Kč proti jiné lékárně. Já jim jejich reklamu v televizi platit nehodlám, ať si uberou ze žlabu majitelé!!!
ok ceny
spousta poboček a možnost osobního vyzvednutí
nemožnost vrácení zboží na pobočce ?!
nemožnost upravit nebo vyzvednout jen část objednávky
nikdo nic neví a eshop Benu je pro pobočku lékárny jakoby cizí firma
28.5.2020 vyzvednuto zboží (https://www.benu.cz/hyal-drop-multi-specialni-baleni-2x-10-ml), dnes jsem ho odbalila - na výrobcích je napsána záruka 2020-07. V balení jsou 2 kapky (každé se mohou spotřebovat 6 měsíců po otevření). Před půl rokem jsem si zakoupila v lékárně stejné kapky, akorát to nebylo dvojité balení, pouze 1 ks. Záruku měly do 2021-03 (koupeny na konci roku 2019). Dvojité balení jsem si kupovala s tím, že ho budu mít dohromady na 1 rok. Na stránkách nebylo nic o záruce napsáno, což bych u tak brzké končící záruky čekala. Pro úplnost jsem si nekoupila kapky II. jakosti, které Benu také nabízí (II. jakost je mimochodem dražší než první jakost :) - II. - 298 Kč, I. - 255 Kč - to píšu, protože to pravděpodobně po tomhle komentáři změní). S Benu jsem jinak byla vždy spokojená, tak mě tahle objednávka velice zklamala.
Napsala jsem tuto recenzi na jejich stránky, neschválili ji. Přidali do popisu produktu expiraci (červenec 2020), která předtím na jejich stránkách napsána nebyla. Nijak mě nekontaktovali.
Třebíč - Hájek : Vynikající přístup personálu i vedení. Když se stane že něco nemají, ochotně pomohou vybrat náhradu, někdy i levnější (doplatek a bez). Specialní záležitosti objednají do druhého dne. Cením si věcný a ochotný přístup :o)
Občas jiní zákázníci. Jsou ve frontě na druhém místě, jdou si pro náplast, ale tváří se, že jestli počkají ještě 30 sekund a nebudou na řadě ihned, dostanou infarkt nebo skoliozu :( Naštěstí se toto děje jednou.... sestro kolikrát??? A děkuji... jednou za deset let :D
Internetová cena léku Hylo Dual 10 ml 269,- Kč. Nejde o akční cenu!
(Dne 26.5.2020 jedna z nejnižších oproti jiným lékárnám, jinde kolem 300,- Kč)
A když si tyto oční kapky koupíte v lékárně zaplatíte 419,- Kč!!! -Benu OC Černý Most Praha. U zboží v akci - letáky nebo označené v eshopu jako akce bych to chápal, ale tak to není. Půjdete-li si vyzvednout lék na předpis, raději k tomu nic dalšího nekupujte, může vás to vyjít draho. Chudáci důchodci...
Šla jsem si minulý týden do pražské pobočky na Budějovické zakoupit krém na obličej pro problematickou pleť, požádala o radu, přičemž paní lékárnice mlčky pokynula směrem ke stojanu s produkty, z něhož jsem si urychleně vzhledem k frontě zákazníků za mnou vybrala malý krém v akci se spf ochranou (i tak přes 450 Kč), přičemž pár kroků od prodejny jsem zjistila, že se jedná o výrobek určený na pokožku těla s dovětkem "neaplikovat přímo na obličej". Bohužel, po opuštění prodejny se již nedá zakoupené zboží ani vyměnit. Dalším nemilým překvapením pro mě poté bylo, že totožný tělový krém lze na e-shopu zakoupit o 100 Kč levněji.
Uvědomuji si, že jsem měla věnovat více času načtení popisu výrobku, nicméně očekávala bych alespoň o trochu větší ochotu personálu při komunikaci či vstřícnější podmínky ohledně výměny zboží pro spotřebitele. Nerada plýtvám, tělového krému na opalování mám doma ještě dost a téměř 500 Kč bych byla schopna investovat lépe.
Po teto zkusenosti asi nic, jsou to podvodnici!
Nasel jsem si na jejich strankach pripravek Hemagel 30g, ktery nastesti prodavali, tak jsem vyrazil do lekarny. Dle jejich webu mel stat cca 550Kc. Jake bylo ale prekvapeni, ze me na prodejne rekli 750Kc!!! Rozdil cca 35 procent je opravdu zlodejina! Na dotaz kdyz si to tedy naklikam na webu a vyzvednu hned, me neprijemna prodavacka rekla ze to prijde za 2-3 dny. Sorry jako. Jaky je mezi tim rozdil? Kdyz nepocitam vojebavani zakazniku, na coz doplati starsi lidi, kteri s internetem neumi! Kdyby na webu meli alespon cenu na prodejne, je to pak jasne. Uz nikdy vice!
Be aware, i had ordered some stuff, they removed it and wrote me that will send the money back to my account. Almost 3 weeks, i'm waiting for it. Probably i won't get this money back.